@ Es: hihi, arme Vincent! Werken zal die en pas als hij z'n eten verdiend heeft kan hij het krijgen @ Bella: gefeliciteerd meid met de goede echo! En een broertje voor Sam! Geweldig! @ Marsim: hmmm, lekker in bad! Krijg er ook gewoon zin in! @ Dithje: hihi, snotterqueen! Gewoon lekker klagen hoor! Moet kunnen! De chinese geslachtskalender klopte bij mij ook! En goed dat je die sticker gelijk geplakt hebt! Wat een verhaal ook... Morgen zou ik volgens schema 2 uur arbotherpeutisch moeten doen, net als dinsdag. Maar 2 uur is echt te veel. Ik probeer gewoon weer een uurtje, maar dan moet ik me wel beter voelen dan vandaag. Zou nu al weer kunnen slapen, met die moeie ogen @ Hier: met het behangen gaat het goed! M'n moeder heeft de kamer op zolder al bijna af. Helaas net niet genoeg behang voor de andere kant van het muurtje (bij de wasmachine), dus dat maakt ze vrijdag voor haar vakantie nog af. De schat!
Iedereen al gestemd vandaag? Hier vanmiddag m'n burgerplicht gedaan. Kon zo doorlopen en was de enige in het stembureau! Wel bizar hoor, ineens weer stemmen met een rood potloodje....
hihi ik ga zo patat maken, lekker makkelijk! Zijn met de commode bezig, zitten al aardig wat planken aan elkaar.. whoeiiii!!! maak we foto's als het klaar is.. natuurlijk!!
Hier ook net gestemd Pooh! Ben ook weer een brave burger. Hoop dat je je morgen beter voelt joh en toch een uurtje naar het werk kunt, maar als het niet gaat.... Goed op jezelf passen! Jouw moeder is echt een schat hoor, wat super dat ze het muurtje vrijdag nog even komt afmaken! *knuf voor moeder van Pooh* Ga even eten koken... spinazie wordt het vanavond. Es, je moet mij niet lekker maken met je patat verhaal... was al bijna weer overstag....
@Bellemano, een jochie gefeliciteerd!!!!!! en fijn dat alles goed was meis! @Pooh, door je kleding wat super! Ik moet zeggen dat de kleine uk hier opvallend rustig is de laatste paar dagen En wat lief van moeders joh! @Dithje, bij mij klopte de kalender niet 8) En zo dan! Die brief goed man en nu heb je ook nog de sticker TOP Schurken zijn het zeker @Marsim, lekkerrrrrrrr in bad, hebben wij niet maar wel de ruimte dus wie weet @Es, gaaaaaaaaf de commode, hij staat mooi!! @Hier, net gegeten (gebakken aardappeltjes, groentemix en tartaartje mmmmmm) en vriendje komt net beneden, heeft die schat gewoon gestreken, wat een lieverd is het toch ook! Ik heb namelijk weer verdomde last van mijn rib (sparerib)..... Dus even af en aan achter de laptop want zitten is geen pretje Word er gewoon misselijk van.. Fijne avond meiden
@ Dithje: tja, dat had ik me ook al bedacht. Maar ik hoop echt dat het morgen wel gaat! Zal de knuffel doorgeven @ Es: mooi hoor, de commode! En patatjes... mjammie! @ Nancy: auw! Gaat nog niet lekker met die rib van je he? Heb je de vk eigenlijk nog gebeld? Hier trouwens in het weekend ook een ukje gehad wat een paar dagen lang zich vrijwel niet meldde... Maar blijkbaar is er nu weer energie na een paar daagjes slapen en groeien Wat een schat zeg, die Bas!
@Pooh, nee nog niet gebeld, eigenwijse drol he 8) Snel maar eens doen.. Doet eeeeeeecht zo'n zeer Als ik lig echt niet! En mijn lieverd heeft zijn beloning, hij leest net op de site dat hij geslaagd is voor zijn eerste module HBO Management!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ben zo blij voor hem!!
@ Nancy: eigenwijsje.... toch maar ff bellen hoor morgen! En gefeliciteerd voor je mannetje!!! @ Es: mooi hoor!!!!!
@ Dithje: beterschap!! @ Stemmen: goed dat ik het lees.... wij moeten ook nog! na het eten maar ff (ondertussen al geweest! ) @ Es: leuk! spulletjes geleverd! en al druk bezig met in elkaar zetten? ik had het al in elkaar gehad geloof ik update: 19.30 uur: zie net de foto van de commode voorbij komen: mooi!!! en de rest ook al! ziet er gaaf uit!! @ Kikkert: jeetje wat een schrik voor jullie! dikke knuff!! @ Marj: gelukkig alles goed bij de VK, aan de ene kant goed dat er wat aan de vermoeidheid gedaan kan worden!! @ Sam: jammer dat je het wiegje mis bent gelopen....... @ Pippo: feli met de goede 20 weken echo! duim voor je voor een goede bloeduislag!! @ Nancy: fijn dat je collega er zo goed op inhaakt! hoop dat het nu beter zal gaan!! ow bah, last van je rib.... rustig aan he! @ Bellamano: gefeliciteerd een jongen! blij dat alles goed is @ Marsim: hmmm in bad! ga ik zo ook ff doen denk ik (als ik van de bank af kan komen....) @ Pooh: wat lief van je moeder!! ow ik hoop maar dat ik nix vergeten ben..... alles in 2 gedeeltes gelezen even ondertussen gegeten en wezen stemmen. Manlief is nu bezig de nieuwe vaatwasmachine op zijn plaats te zetten (oude is vorige week kapot gegaan ) en dat lukt niet helemaal geloof ik
ik sluit me bij de vorige reactie aan, ik kan niks meer onthouden Me oom heeft net te horen gekregen dat dr niks meer aan zn lonkanker te doen is erg hoor, je moet maar van elke dag genieten!! Morgen nog even werken en dan ben ik vrij tot dinsdag even spammen dit heeft me zoon gemaakt voor mmij Wel confronterend 30!! Vrijdag naar de film shutter island? iemand al geweest???
@ mamma chan: wat erg van je oom! heel veel sterkte!! Mooie tekeningen, die maken toch een hele hoop goed??
Mooooooiiiiiiii Es! Ahhh wat een lieverd Nancy, gestreken....... hmpf, ik moet ook nog zo. En bah, die stomme sparerib van jou ook! Rustig aan doen vanavond... Jeeeh! Bas geslaagd voor zijn eerste module, super. Ga je nog bellen dan Nance? Succes met de vaatwasser Einneh! Jeetje Mamma Chan heftig nieuws over je oom. Wat sweet van je mannetje dat hij dat voor je gemaakt heeft! Film ken ik niet... Claire meis, hebben jullie al nieuws? Hoe is het met je? Hier, net even de sportschool gebeld of ik mijn abonnement niet kan opschorten tot na mijn zwangerschap. Vind het zo zonde, ga nu niet en betaal wel elke maand. Het kan wel maar alleen met een brief van de vk of huisarts dat sporten niet meer gaat. Wil morgen de vk even bellen of zij een brief willen opstellen. Wat denken jullie, zullen ze daaraan meewerken?
hihi ben er echt ook heel blij mee! Kan er wel naar blijven kijken nu ff lekker bankhangen, komen zo vrienden voetbal kijken.. Kan ik gelijk alles showen 8)
De vaatwasser draait! ben benieuwd! @ Dithje: ik zou in ieder geval proberen of de vk een brief op wil stellen! Ze zal die vraag vast vaker hebben gehad!