Hey! De box krijgen wij ook bij de meubels en hier ook n hondje die we gaan trainen dat de box onboeiend terrein voor haar moet worden. Ze is echt zon hondje die de hoogste, vreemdste en warmste plekjes opeist haha, de prinses! Dus hier staat ie per 2 april gewoon in huis. Masker is natuurlijk niet in 1 keer gekomen, beetje van het zonnenbanken vlak voor t trouwen, een week turkije en nu een paar keer schilderen in t zonnetje. Maar eerlijk gezegd boeit het me niet hoe ik eruit zie. Vindt het wel best zo, hahha. Petat, das echt pech in 100voud! Arme man.. Nancy wat een snoepie! Kun je me vertellen of het bewegende beeld dat je vanaaf hebt gezien nog veel mooier is dan de momentopnames op de fotos? 3D: eng omdat het net lijkt alsof het kind op sterk water staat. Ik heb er niet veel mee maar ben bang dat ik spijt krijg als ik t niet doe.. hmmm. Euh alles weer kwijt.. Xxx en slaap lekker!
goedemorgen! Zo, iedereen weer een beetje goed geslapen? Hier was ons kleine schatje gisteravond in bed zo druk dat het we even duurde voordat ik in slaap kon vallen. De gyn had gisteren al wel gezegd dat ze overdwars lag en blijkbaar was ze 's avonds wat rek en strek oefeningen aan het doen Dank voor jullie felicitaties! @ Nancy: wat een poepie zeg! Geweldig mooie foto! En zo te zien heeft het ukje het prima daarbinnen! @ Marj: super! Dus bij jullie kom er ook schot in de verbouwing. @ Sue: balen meid, van dat masker. Nou, ik ga eens even kijken of ik Sebas kan interesseren voor een boterham
Sue: Wij hebben ook een 3/4D echo gehad, en eng was het zeker niet! Sommige beelden zijn wel minder mooi als de andere, maar eng vond ik het zeker niet. De bewegende beelden zijn wel mooier als de foto's vind ik.. daarom ben ik heel blij dat we het op DVD hebben meegekregen Goedemorgen trouwens! Ik heb een rot nacht gehad, veel wakker geweest, niet lekker kunnen liggen, zere onderrug en benen.. Dus vroeg uit bed. Me vader zit ook met pijn op de bank, die heeft vannacht ook amper geslapen, dus wordt een leuk dagje voor ons
Goedemorgen!! Pooh gezellig ook een dwarsligger, volgens mij ligt die van mij dat ook voornamelijk en anders iig met voeten beneden Ik vind het allemaal prima zolang het straks maar goed ligt !! Es: Sterkte vandaag dan.. bah Suekes: Nou die box vindt je hond waarschijnlijk niet interessant.. Ze kunnen er niet bij, tenminste weet niet wat voor 1 je hebt Maar hier is hij nooit boeiend geweest! Het enige waar wij het druk mee hebben gehad is de pup leren dat ze niet aan Jildou haar speelgoed mag komen, maar goed, dat is natuurlijk moeilijk, wat is van jou en wat van haar !! Gaat nu overigens al heel knap!! Maar echt trainen om een box dat hoeft niet hoor
Stond gisteren op de weegschaal ben nu in totaal ongeveer 8 kilo (verschilt per weegschaal) aangekomen!! Voor mij is dat veel haha, ook al is het volgens mij wel normaal.. Ik ben van mezelf altijd al wat te zwaar geweest (niet extreem, maar wel overgewicht) dus elke kilo die er nu aankomt denk ik: SHIT!! maar is natuurlijk heel normaal
Goedemorgen allemaal... Heb alles (4 pag) bijgelezen maar ben het ff allemaal weer kwijt. Gister een vermoeiende dag gehad. Weet niet wat er was maar alles was me te veel moeite enzo.... Zal waarschijnlijk wel met de nachtrust te maken hebben gehad. Gisteravond is de woonkamerlamp kapot gegaan (hebben hier alleen een staande lamp voor in het zitgedeelte van de woonkamer) dus moet straks nog gaan zoeken naar een nieuwe lamp. Dus nog ff richting Hornbach en Ikea. Gelukkig is m'n zus hier dus heb ik een auto die ik kan gebruiken. Manlief is de hele dag op het werk en die hoef ik voor een uur of 10 vanavond niet terug te verwachten dus zit de hele dag met de kids. (M'n zus gaat rond een uur of 4 vanmiddag weer naar huis toe) Gelukkig vannacht wel goed geslapen. Ben om half 9 naar bed gegaan. We hadden een filmpje op staan maar heb daar volgens mij de eerste 10 minuten nog niet van gezien. Ook vannacht niks gehoord (terwijl Joshua toch wel een paar keer wakker geweest schijnt te zijn) en vanochtend heerlijk uitgerust wakker geworden. Was wel nog erg vroeg (half6).... Ga zometeen wat eten voor de kindjes (die onderhand ook al onder zijn) maken en me dan eens op mijn gemak klaarmaken om naar de winkel te gaan.... Tot laterz en knuffies voor iedereen!!! EDIT: YES!!!! vandaag onder de 100 dagen!!!!!!
@nancy wat een moppie @scheren ik doe het gewoon op goed geluk ik zie al weken met geen mogelijkheid mee wat en ik laat het controleren door mannetje maar die mag niet scheren want zoiets doe ik liever zelf ivm sneetjes enz... @box hier ook zo laat mogelijk omdat we op een flatje zitten dus niet zoveel ruimte hebben voor alles en ik kan er niet tegen als overal wat staat @pooh van harte meid ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen.
hier....we hebben gisteren alle spullen wat weg konden maar wel bewaard moesten worden bij mijn opa&oma op de zonder gezet (ivm plaats gebrek ) ook heb ik meteen alle spullen van speelgoed voor de baby uitgezocht en de rest waar dylan te oud voor is en de baby dadelijk te jong voor is staat in onze kelder(tje). zaterdag word de babykamer helemaal leeggeruimt (heel veel puin) en dan word de kamer gehaalt dus volgende week kan ik aan de slag in de babykamer & de keuken die we nog verder af moeten werken. hier schijnt heerlijk het zonnetje HEERLIJK!!!
Goedemorgen! Leuk Marj! Hmmmm lastig Sue... 3D lijkt mij wel heel bijzonder maar dat is natuurlijk persoonlijk... Hihihi die kleine uk van jullie Pooh! Wel een heel fijn moment om mee in slaap te vallen. Heb jij een beetje geslapen? Ik redelijk, wel weer wakker om 3.30 uur met een loopneus, maar gelukkig nog wel weer in slaap gevallen... Samen met je vader maar tukkie doen vanmiddag Es? 8 kilo valt toch wel mee Es? Hier al 10,3 kg... Ach ja, het is allemaal voor een goed doel. Super Laetitia dat je goed geslapen hebt! Minder van de lamp, dus shop ze... Leuk Kikkert dat je volgende week met de babykamer verder kunt! Hoe is het nu met je? Koorts helemaal weg? Hier; drukke dag voor de boeg op het werk. Ga wel echt proberen om om 15.00 uur weg te gaan zodat ik vanmiddag nog wat zonnestralen op kan pikken in de achtertuin.
@dihtje ik ben sinds zondag koorts vrij ik hoest wel nog veel en heb wat nog wat keelpijn maar ik ben al heel erg blij dat die koorts weg is. hopelijk kun je lekker eerder weg en idd nog ff genieten van het zonnetje
Hi meiden, Een tijdje niet veel van mijn kant. De jongens zijn ziek geweest en daarna (en daardoor) was ik helemaal kapot. Het ging ook allemaal iets te goed qua gezondheid. Ik doe nu een inhaalsslag. Ik ben al ander halve week energieloos, lange bloeddruk, duizelig en kan wel de hele dag slapen. Dat laatste is met 2 kleintjes en mijn werk niet echt mogelijk. Gelukkig kan ik wel de nachten doorslapen want dan gaat mijn man eruit voor onze kleintjes. Ik begin nu opeens een echte flinke buik te krijgen maar qua gewicht is het nog steeds prima, nu 1 kilo aangekomen. Mijn bekken gaan nu ook beter nu ik meer rust neem en elke mogelijkheid pak om op blote voeten te lopen. Gelukkig is het mooier weer dus de slippers kunnen weer uit de kast. Dus energieke periode ... waar.... ach. Nog even en dan beginnen alle nationale feestdagen en zijn er nog amper hele werkweken. En het zonnetje helpt ook mee. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Las over kamertjes en 3/4 de echo's. Maar voor de rest weinig tijd om te lezen en te reageren. Sorry! Eigenlijk meer een berichtje om te laten weten dat ik nog leef en alles prima is gezien de omstandigheden. x
@ Koekkie: goed om te horen dat je nog leeft Maar het valt allemaal niet mee zo te lezen. Rustig aan, en als het werken niet gaat dan niet he? Je moet echt om jezelf denken he? @ Petatje: vandaag een betere dag dan gisteren? @ Dithje: ja, gelukkig wel kunnen slapen. Natuurlijk is dat gefrummel daarbinnen erg lekker, maar mevrouw was wel wat hardhandig gisteravond en dat op een moment dat ik echt aan slaap toe was...Hihi, nou ja.. moet kunnen. Balen dat je vannacht wakker was, maar wel lekker dat je weer in slaap gevallen bent. Je gaat vooruit! Succes vandaag op het werk enne.... 15.00 uur sharp naar huis hoor!!!!!! @ Kikkert: lekker, dan kun jij ook aan de slag! Rustig aan he? @ Laetitia: Succes met de jacht naar een nieuwe lamp. Wellicht kun je vanmiddag nog ff slapen? @ Es: 8 kilo is niet gek hoor. Hier nu 8,5 meen ik. Balen dat je rot geslapen hebt. Ook vanmiddag ff een tukkie doen?
Pooh, ach ik hoef niet aan mijzelf te denken maar wel aan dat kleine guppy in de buik. Die zo lekker drukkies. Werken, dat doe ik maar 3 dagen en is minder vermoeiend dan met de 2 kids thuis te zijn haha. Ik heb geen vervanger dus tja niet echt een mogelijkheid niet te gaan. Ik was vorige week 1 dag afwezig en dan zijn ze al in paniek. Lekker stel he! Vanaf nu is het ongeveer een halve kilo per week heb ik gelezen. Dus je kan zelf uitrekenen waar je op uitkomt (mits er geen rare dingen - vreetbuien - plaatsvinden). Fijne dag Pooh! En idd lekker relaxen.
Zo nog ff snel een berichtje van mijn kant uit.... ben net terug van IKEA.... hebben daar een mooie (en betaalbare!!!) lamp gevonden. Heb gelijk nog een nieuwe tekenrol voor de kids gehaald en nog 2 tafellampjes die we op het boekenplankje bij hen in de slaapkamer kunnen zetten. Hebben onderhand besloten dat we komend weekend (vrijdagavond en zaterdagochtend) aan de kamers verder gaan werken.... de kids zijn dan bij opa en oma en zaterdagmiddag hebben we de verjaardag van mijn schoon-oma. Verheug me wel al om de kamers van de kids aan te passen... We gaan de boekenrekjes ophangen, gordijnen (voor zover ze nog niet hangen) ophangen, lampjes neerzetten, bedhemeltjes (zo'n blad wat je ook bij IKEA kunt krijgen) aan de muur bevestigen en we hebben ook besloten om het "goede" eenpersoonsbed op de kamer van Thessa op te zetten voor oma. Tot nu toe heeft ze op een stretchbedje geslapen maar dat ziet ook zo zielig uit... zeker omdat ze op wekelijkse basis komt.... Ga nu ff kijken hoe die lamp in elkaar gezet moet worden en daarna ff rusten.... waarschijnlijk ga ik daarna bijlezen tot straks!
Noh Ik lig op de bank, Jildou net in bed en heb besloten om eerst lekker te blijven liggen tot Jildou wakker wordt !! Goed he, ik leer het wel ..... Baal btw wel dat ik nog steeds geen mail heb gekregen dat m'n mini-lap al is verstuurd....
Wat fijn Kikkert dat je koortsvrij bent! Nu de hoest en keelpijn nog... Leuk Koekkie dat je wat van je laat horen! Wel naar dat het met je algemene gesteldheid minder gaat. Sterkte en goed op jezelf en het ukje passen! Super Laetitia dat jullie en lamp hebben gevonden. Succes met het in elkaar zetten! En leuk vooruitzicht van het weekend de kamers van de kids aanpakken... Goed zo Sam! Enne...wachten duurt lang he? Hier; ga nu maar weer actief aan de slag want ik moet 13! nieuwe collega's zien te vinden8).