He getsie Nancy... Hopen dat de vliegtijden nog veranderen ten gunste van jullie! In ieder geval maar volop genieten van de zon.
ook ff snel een berichtje van mij. hard genoten van de warme lente zon vandaag. Nu bek af op de bank. De problemen blijven zich op stapelen hier in huis Morgen tweede gesprek en ga zo nog wat studeren. En voor de rest staat er een nieuw kleurtje op men haar. Morgen kom ik uitgebreider reageren. xxx
Heel veel succes morgen Petatje! Hoop dat de problemen nog een beetje te overzien zijn, sterkte in ieder geval... Doet jullie cv het inmiddels weer?
heerlijk in bad geweest met een drukke mevrouw in mijn buik, leek wel een golfslagbad Ik merk dat de kleine heel erg op mij reageert, ik heb echt contact met haar. Als ik mijn hand op mijn buik leg gaat ze er echt tegen schoppen. Al schopt ze rechts onderin en ik leg mn hand links onderin gaat ze ook links schoppen, lijkt wel of ze me dan opzoekt
koekki meid dat komt wel goed met het shoppen we hadden al wat aan de kant gelegd ervoor maar nu de kamer af is kan ik gaan shoppen voor de inrichting we hadden echt helemaal niks meer dus echt alles kopen net als bij een 1e kindje pffff dithje is vervelend maar ja we doen er niks aan he! en idd een jaartje ouder speeld vast ook mee hahah... pooh je mag in herhaling vallen hoor moet toch iets vaker op mijn neus gaan voor ik het door heb maar doe het nu ook echt rustig aan het moet gewoon nancy bijna vakantie heerlijk meid lekker gaan genieten en rusten knuf hier ga ik het bedje opzoeken fijne avond nog en morgen ben ik er vast weer ff doeggggiii
Kikkert! Dank je wel! Verder gaat het goed! Heb echt het gevoel uit mijn huid te knappen, zo ontzettend groot is mijn buik ineens geworden! Hoe gaat het met jou?! Eline! Ja alles gaat goed! En met jou?! Hoeveel kilo ben jij nu aangekomen? Ik sta nu op 8 kilo!!! Dithje! Heb jij die Bermuda blue gekocht?? Wat ontzettend gaaf!!! En die kamer!! Mooi zeg! De mijn laat ik binnenkort wel zien. Ik mis nog een aantal dingen, zoals een badje en matras etc. Hallo Sam!!! Hoe is het met kleine Jildou?! Nancy wat een leuke foto van jouw kleine! Dus alles gaat goed? Voel jij je ook goed? Pooh! Ik heb internet thuis Eergisteren geinstalleerd. Apartement is geheel af! Had jij last van harde buiken? Vervelend zeg! En hoe is het verder met jou?! Einneh! Ik slaap ook niet lekker, ik ga zo'n voedingskussen/slaapkussen kopen! Misschien helpt dat. Petatje! Foto's van je nieuwe haarkleur Zo dames ik ga naar bed! Tot morgen! xoxo Shelly
@angel; zijn net terug uit zevenaar, we hebben schoonma een echo gegeven in een echo-lijstje en een 'oma is een kanjer!'-beker haha...was erg gezellig, maar wel blij weer dat ik in me eigen bedje kan slapen zal het zeker laten weten of de yoga wat was, normale yoga doe ik ook en dat werkt goed voor mij, dus denk dat zs-yoga ook wel een goeie is voor me. had je moeite met relaxen/focussen of vond je t te zweverig of...? tis natuurlijk voor iedereen anders de keuze voor een cursus wel of niet. ga zo eff naar je vloer kijken! ik ben echt fan van jouw kamertje zeg! echt helemaal super! wij hebben de meubels al wel, maar verder nog nie opgeknapt, daar beginnen we deze week mee! de wagen hebben we nog nie, maar ik wil perse een stokke in de kleur cream, en die kan ik moeilijk vinden via marktplaats, dus zijn nog druk op zoek! dus jij moet ook nog een wagen? nog helemaal geen idee? doetichem leuk! daar zijn wij helemaal naar toe gegaan om 1 van onze poezen uit t asiel te halen! we hadden haar gezien op een foto op internet, en waren zo verliefd dat we gewoon naar doetichem zijn gereden en ja ben gek op mn schoonouders, zijn superlief! hoe is t contact met jullie (schoon)ouders? en fijn dat jullie af zo ver zijn met de kamer! kan je idd lekker gaan shoppen! fijn dat je zus mee komt helpen soppen! @sam8: jeej minilaptop! en heb je m nu al of nog steeds nie? @es09; gefeli met de 25 weken!! @marsim; kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg! jeetje wat naar :s fijn dat je donderdag zowiezo een afspraak hebt, en t zal idd wel nix zijn! @dithje; ja spiegeltje is idd ook wel een goed idee! enne...manlief staat hier te popelen om het te mogen doen haha, dus denk dat t probleem is opgelost @petatje; wat een nare dag heb je gehad met al die wisselingen! grrr.. wordt je nie blij van! en wat voor problemen heb je nog meer in t huis nu? vervelend hoor @kikkert; gaaf dat je zo hebt genoten van je beeb met de echo's! fijn dat je nog een keer mag terugkomen voor betere plaatjes! grrr.. wat irritant dat je onderbuurman zich nie aan de afspraak houd!! asociaal zeg! @nancy; wat naar dat je nog steeds zo'n last heb van je rib! **knuff!! en fijn dat t zo leuk was bij de echo! wat een gave plaatjes zeg! jeetje! nu heb ik helemaal zin in mijn 3d-echo's!! echt supermooi meis!! enne...met slapen; wat voor voedingskussen heb jij? bedoel qua vorm? en hoe lig je daarmee? onder je buik of tussen je benen? want ik was ook een buikslaper en kan nie echt lekker meer liggen nu....tips? @suzanne- beterschap meis! @es09; fijn dat je weer thuis bent! alles goed gegaan met je vader? lief dat je voor hem gezorgd hebt! ja is schrikken met de weegschaal, hier ook hoor, moet mezelf er telkens aan herinneren dat het normaal is dat ik aankom door de zs en niet door eten! maar tis een raar gevoel ja. spannend een 2e afspr. voor de kijkers zeg! hoop dat dat m gaat worden! @bellamano; nog steeds in de klus-modus? wel vervelend dat je idd dat geld nog nie hebt uitgekeerd gekregen! hmm....dat drukkende gevoel heb ik volgens mij nie...dus zal ook nie weten wat t kan zijn? hoop dat je je snel beter voelt! @pooh: heb je nou een dubbele blaasontsteking? of lees ik het nou verkeerd? idd wel erg vervelend zeg! fijn dat alles goed is met de beeb! goed dat je toch nog even naar de dermatoloog bent geweest! ben in zevenaar geweest 2 dagen dus nog nie de zs-yoga kunnen uitvogelen! hihi...mijn mannetje is helemaal blij met zijn nieuwe taak als 'lady-shaver' hihi... dus dat komt helemaal goed en ik hoop echt dat je t advies opvolgt en wat rustiger aan gaat doen! ik denk echt dat je je rust nu hard nodig hebt! schoonmoeder was helemaal blij met t cadeautje! had haar ook nog een mok gegeven met 'oma is een kanjer!' haha dus helemaal goed en gefeli met de dochter van je vriendin! @suekes; hier is manlief helemaal blij met dat hij voortaan mijn bikinilijn mag doen! haha...heb hem in dagen nie zo blij gezien en vervelend dat je een zs-masker te pakken hebt! @bubsie; hier staat de box al een tijdje! en het is idd een goed idee om nu al te trainen met de hond en de box! @laetitia; was t leuk bij ikea en hornbach? ik hou echt van die winkels! @koekie; vervelend dat je je zo rot voelt! kan me voorstellen dat je energieloos bent als je zo voor de jongens hebt moeten zorgen! je hebt t wel erg druk zo te lezen! wanneer ga je met verlof? en netjes zeg 1 kilo! wel leuk dat je buik al zo begint te groeien! hoop dat je je snel weer lekker in je vel voelt! @mamachan; fijn de de bedrijfsarts je helemaal snapte! dat is altijd fijn! fijn dat je ook nog even vrije dagen hebt! @elea; poeh 40 graden is idd erg warm! maar 25 is heerlijk! @shelly; leuk je weer even te horen! gefeli met je meid!!! jeeej!!! fijn dat alles af is in t appartement! leuk leuk leuk! goeie berichten allemaal! @einneh; hier ook een buikslaper! irritant he? hoop dat je vanacht beter hebt geslapen! hier; net terug uit zevenaar! was gezellie bij schoonouders, en schoonma was erg blij met haar cadeautje *echo in een echo-fotolijstje en een 'oma is een kanjer'-mok* ik heb lekker geshopt voor kleren in een super cheape outlet winkel, dus helemaal t vrouwtje weer 8) en deze week gaan we eindelijk verder met de beeb-kamer, want alle meubels staan wel in elkaar, maar verder moet er nog alles! gebeuren..pfff..... hoop dat t morgen *vandaag voor jullie * weer lekker weer is want ik ben vrij en ben echt van plan om eff de zon in de gaan met dit bleke bekkie! (en goed insmeren, en hopelijk geen zwangerschapsmasker krijgen!!) en de vraag van vandaag; wat vinden jullie t beste merk en soort middel om je buik o.a. mee in te smeren voor striae? tips meiden?
Shelly: Met kleine -grote Jildou gaat het goed hoor !! Kleine boef !! Maar wel een heerlijk meisje, op haar buien van het moment na.. alles is nee !! Claire: Leuk hoor!! Wat betreft smeren.. Hier heb ik bij Jildou niets gesmeerd en geen streepje en nu ook (nog) streeploos Dus voor mij heeft dat prima gewerkt !! 80% is erfelijk bepaald. Ik denk dan ook je kunt de duurste cremes erop smeren maar je krijgt ze of je krijgt ze niet. maar goed, ik heb misschien makkelijk praten Nou had mail van gisteravond, mn lappie is eindelijk verstuurd, dus je weet wanneer hij komt.. Morgen.. dan hoop ik (heb ik aangegeven) dat ze hem bij de buren afleveren morgen, want anders wordt het pas zaterdag !! Verder zit Jildou weer gezellig bij me aan de ontbijttafel Oftewel die was half 7 ook alweer wakker... pfff... nou ja, ik zit er vandaag niet mee !! HAHA.. ooh ik ben erg
Shelly: gefeliciteerd met jullie meid! Claire: hier normaal aanleg voor striempjes maar zonder iets te smeren nog geen streepjes op de buik. Op men billen/poep en boobs wel hoor maar buikje streep vrij. @dithje,lief dat je het vraagt maar neen nog steeds geen cv...Ondertussen komt er alleen nog koud/bruin water uit de kraan,met heel veel geluk kan je nog net een warme douche nemen met schoon water. En de touw van de rolluik heeft het begeven dus kan mijn vader dit weekend dat ook nog is komen vervangen. Vandaag ga ik dus de verzekering moeten bellen. Even vragen hoe dat allemaal zal zijn. Want als de lek in de leiding zit onder de woonkamer dan moeten ze dus vloer uitbreken maar dat is wel mooie parket. zien in hoeverre de verzekering de schade dekt enzo. Ze komen de sceptische put legen ook vandaag. Maar nu ga ik eerst nog wat voor bereiden. Ben best zenuwachtig voor het gesprek Kom vanavond terug bijlezen! xxx Prettige dag dames en geniet van de mooie lente zon
@ Einneh: he, balen dat je zo slecht slaapt! Wat Nancy zegt: toch maar gauw bij je vriendin dat kussen halen misschien? @ Dithje: He, de zon al weg??? Das ook niet eerlijk! @ Nancy: wat een rotvliegtijden! Hopelijk veranderen ze nog. @ Petatje: succes met je gesprek vandaag!!! Ik zal weer duimen voor je!!! Wat een ellende met je cv en lekkage in huis! Ik duim voor je dat de verzekering de schade vergoedt. @ Es: leuk dat je al een beetje met de kleine meid kunt spelen! @ Shelly: lekker dat jullie appartement helemaal af is. En dan ook nog internet thuis. Das wel lekker relaxed! Hier gaat het niet zo heel erg lekker. Met de kleine meid gaat het goed, maar ik moet het nog rustiger aan doen dan ik al deed. Zit aan de staaltabletten omdat ik zo extreem moe was (s middags 2 uur slapen en dan s avonds ook weer op tijd naar bed en de hele nacht doorslapen) en last van blaasontsteking. Die zorgde dus weer voor extra harde buiken en veel buikpijn. Werken zit er dus helemaal niet meer in, ook niet op theraeutische basis. Jammer, maar het is niet anders. Als het met de kleine meid maar goed gaat, dat is het belangrijkste en daar doen we alles voor!!! En als mama dan ook een beetje opknapt komt het allemaal wel goed En met jou? Voel je je goed? En al een goede gyn kunnen vinden? @ Claire: leuk dat je schoonmoeder zo blij was met haar cadeau! Ik volg het advies van de gyn zeker op. Luister altijd goed naar m Nou ja, of het een dubbele b.o. is... het zijn er in ieder geval 2 vlak achter elkaar, zoals het er nu uitziet. En haha, als je daar je man al blij mee kunt maken...geweldig! Over een smeerseltje voor je buik.... sorry, kan je geen advies geven. Bij mn eerste zwschap heb ik me helemaal suf gesmeerd, maar gewoon striae gekregen. Had dus niets geholpen. Dus nu smeer ik gewoon niet meer. Alleen met bodylotion van Dove als het droog is of ik last heb van jeuk. Hopelijk kan iemand anders je helpen. @ Sam: super dat je eindelijk weet wanneer je lappie komt hihi, jij ook al zon vroege vogel in huis... Hier was het even voor 6-en toen meneer wakker werd. Alleen was ie niet heel erg uitgeslapen Heb m dus net maar even met een dekentje en knuffie voor de tv gezet. Kan ie ff bijkomen
Ha meiden, Zo jullie hebben weer lekker gekletst hier, haha. Ik ben hier weer even kort. Als ik vanmiddag terug ben van de vk wil ik wat uitgebreider reageren. Wil nu nog even rustig aandoen en niet te lang achter de pc. Met mij gaat het op het moment wel goed. Gister wederom weer wat bruinverlies gehad maar dit was ook snel weer over. Ook ligt de kleine meid heel laag in mijn buik en heb daar soms behoorlijk last van. Ze ligt voornamelijk rechts onderin. Soms heb ik echt steken die doortrekken naar mijn rug. Ik vraag me af en toe wel eens af of dat dit niet mijn nieren zijn maar dat ga ik bespreken. Ik ben erg benieuwd hoe het vanaf nu verder gaat. Ik hoop gewoon bij de vk te kunnen blijven en niet weer terug te hoeven naar de gyn. Ik heb daar zo'n lange tijd gelopen. Maar als het beter is voor onze kleine meid dan is het natuurlijk niet anders. Meiden ik hou jullie op de hoogte. Fijne dag allemaal.
goeie morgen jeetje wat was het gisteren lekker weer hier schijnt nu het zonnetje alweer volop en t is ook al aangenaam buiten....wat is de lente toch heerlijk . ik lag gisteren al om 21uur in bed ik had ineens mega veel pijn bij/aan mijn maag ik kon nog niet meer recht lopen, nachts toen ik op moest staan voor naar de wc te gaan had ik het weer en nu gaat het gelukkig weer goed dus wat dat geweest is . verder ben ik sinds een paar dagen extreem moe ik kan zomaar slapen als het mag/moet (waarschijnlijk het hb te laag). ik ga nu ff een poging doen tot bijlezen
@shelly fijn te horen dat alles goed gaat. hier gaat het nu ook wel weer redelijk (na een luchtweginfectie), verder zit ik nu al thuis vanaf ong.18weken ivm harde buiken en bi. @claire wat een leuke cadeautjes voor je schoonouders. en deze week verder met de baby kamer leuk leuk.... .en wat betreft het insmeren van je buik ik heb het bij dylan tot het einde gedaan iedere dag 2x ik dacht dat ik er zonder striemen uit de zwangerschap zou komen maar helaas ging die zon niet voor mij op rond de 37 weken begonnen ze te komen en mijn buik zit echt onder, ondanks dat smeer ik nu ook weer maar mee voor de huid soepel te houden dan wat anders (ik heb wel geluk dat mijn striemen heel licht zijn van kleur, want sommige hebben echt rooie/paarse strepen wat nooit meer bijtrekken van kleur) ik zou als ik jou was gewoon smeren en hopen dat het jou bespaard blijft. @petatje suc6 met het gesprek, en wat sh*t meid van jullie lek. @marsim suc6 bij de vk ik ben volgens mij een hele boel mensen vergeten bij deze een knuffie!
Thanks Shelly! Ben ook benieuwd naar jouw foto's, zie ze wel verschijnen. Super woman Claire, lekker geshopt! Have fun met de babykamer... Wat moet er allemaal nog gebeuren dan? Ik gebruik 's ochtends een dikke vochtinbrengende bodycreme en 's avonds smeer ik mijn buik en borsten in met bio-oil. Nu maar hopen dat die strepen wegblijven... Jippie Sam, laptop in zicht! He getsie Petatje! Bruin water en maar hopen dat je kunt douchen... dat is op z'n zachts uitgedrukt gewooon &^%$#:x. Hopen dat het snel opgelost is en dat de verzekering een beetje wil meewerken. Heel veel succes met je gesprek meis! Ik duim voor je. Vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt Marsim, rustig aan doen meis! Succes bij de vk vandaag en ik duim voor je... Lekker genieten van de lente Kikkert! Chips van je maag joh en dat je zo moe bent... Hopen dat het snel beter gaat. Hier; op het werk, op ons kantoor in Amersfoort waar ik vanaf 10.30 tot 14.00 uur non-stop afspraken heb. Daarna in de r van racen naar huis om om 16.00 uur bij de vk te zijn voor controle. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!! Clair: Ik ben nog niet thuis hoor, zit nog bij me pa! Vanavond ga ik naar huis, dan komt mijn mannetje me weer ophalen! Ik heb een redelijke nacht gehad, wel goed kunnen slapen gelukkig. En wat is het nu al een heerlijk weertje zeg!! Deur staat al weer open en het zonnetje schijnt volop! 8)
Hi Claire / Buddy , even snel ik zit druk te doen op mijn werk maar ik kreeg de tip Bio Oil. Nu heb ik nooit gesmeerd bij de jongens en ook op mijn buik geen strepen gekregen. Zoals eerder vermeld heb je er aanleg voor of niet. Maar het is wel lekker om mee in te smeren. En schijnt (!) te helpen en is overal te koop. Wat heerlijk dat je lekker hebt geshopt joh! Heb er ook zin in. Heb sinds deze week een zw broek aan naar het werk. Wel relaxt. Merk dat mijn gewone broeken nu echt te strak gaan zitten. x
Zoooooo... kletstantes... Heb zoveel mogelijk proberen terug te lezen maar is maar een heel klein iets blijven hangen... (kan ook geen namen meer bij de opmerkingen koppelen ) Open huis: Mijn ouders hebben hun huis ook verkocht na aanleiding van een open dag. De eerste keer dat ze open dag hadden, hadden ze alles netjes gepoetst enzo en toen was er niemand gekomen. De 2e keer dat er open dag was hadden ze zich helemaal niet voorbereid. Het was sowieso de bedoeling om na die open dag het huis uit de verkoop te halen want wij zouden een gedeelte van hun huis gaan huren. Mijn vader was dus druk bezig met het verven van onze slaapkamer en wij waren druk bezig met verhuizen. En tussendoor zijn er 7 koppels geweest waarvan het 1e koppel het huis al direct wilde kopen... Dus toen moesten wij (en mijn ouders natuurlijk) weer gaan zoeken naar een nieuw huisje.... Gelukkig hadden we wel ruim een jaar de tijd voordat de sleuteloverdracht zou zijn. (Is uiteindelijk ook minder geworden aangezien we beiden al een nieuw huisje hadden... zo konden de nieuwe bewoners al gaan beginnen met verbouwen) Kleine kids: Het is idd erg vermoeiend om 2 kleine kids in huis te hebben. Maar van de andere kant ben je er straks ook in 1x vanaf. . Zou het persoonlijk niet leuk vinden om een 8-jarige in huis te hebben en dan nog tussen de luiers te zitten. (Maar dat is mijn mening ) Wandeling: de wandeling was wel heel erg gezellig en lekker maar ook ontzettend uitputtend. Ben blij dat ik 's avonds alleen maar het eten in de oven hoefde te stoppen en maar 5 min. aan het fornuis heb moeten zitten om de saus te maken. Was ook erg snel klaar! Shoppen: Ben geslaagd bij de Ikea (maar dat had ik al gezegd volgens mij) en ben dus ook niet meer naar de Hornbach gegaan. Vind het altijd wel gezellig maar had het denk ik niet gered om naar beiden te gaan. Striae: Ik heb bij de eerste 2 zwangerschappen niks gebruikt tegen striemen en heb er dus ook heel wat rond mijn buik, bovenbenen en zelfs borsten zitten... (dat krijg je als je heeeeeel veel bijkomt... had ze al voordat ik er erg in had...) Nu gebruik ik Bio-oil. Niet zo zeer om de striemen te voorkomen maar wel om ze te vervagen. Het werkt wel maar dan moet je het structureel en lang gebruiken. Had de Bio-oil in eerste instantie voor een groot en dik litteken op mijn knie. Deze is nu ook al een beetje minder maar ik ben ook niet zo structureel in dat soort dingen.... Hier: Vanochtend de kids naar het KDV gebracht en daarna de woonkamer maar eens opgeruimd. Ben nu dus weer helemaal brak en heb fysio voor vandaag afgebeld. (Red het niet om tot daar te komen). Zometeen lekker het badje in en dan nog ff rustig wat bankhangen. In het zonnetje zitten gaat hier helaas niet aangezien onze tuin nog altijd een groot stort is van de verbouwing. In april/mei gaat manlief de tuin leeg (laten?) halen en dan kunnen de kids ook in het tuintje. Weet eigenlijk ook nieteens of je daar wel veel zon hebt. Volgens mij alleen maar in de namiddag. Luieren in het zonnetje is meer iets wat ik bij mijn ouders of schoonouders moet doen.. die hebben daar de perfecte tuin voor! Morgenvroeg ga ik weer naar mijn schoonouders. Kunnen de kids daar lekker gaan logeren en ik gaan wachten tot ik mijn mannetje weer van het werk kan halen. Ohja, gister heb ik gemaild voor een afspraak voor een 2D of 3D echo. Nog niks gehoord maar hoop dat ik vandaag in de loop van de dag een reactie krijg. De echo is niet zozeer voor onszelf maar meer voor de peetoom die in Uruzgan zit. Dan heeft hij ook iets "speciaals" daar. Volgens mij ben ik nu wel weer bij.... ga nu ff lekker in bad hangen met een muziekje of leuk dvd-tje en dan ga ik mij eens rustig bedenken wat ik voor vanavond moet koken. Tot strakjes!!!!
Zo net even het een en ander uitgezocht over een poliklinische bevalling (zonder medische indicatie) Door mijn verzekering wordt er 110 euro vergoed, ziekenhuis gebeld bevalling kost dus 470 euro, dus 360 euro voor eigen rekening.. Jeetje wat een hoop geld Maar t wordt nooit meer dan 360 euro wat je moet betalen, want als je langer moet blijven of wat dan ook wordt je medisch en wordt het verder 100% vergoed..
Es: Bij de bevalling van Thessa ben ik ook poliklinisch begonnen maar heeft de gynaecoloog het daarna overgenomen.... uiteindelijk was het dus toch een MI (medische indicatie) waardoor ik niks zelf heb hoeven te betalen. Bij de bevalling van Joshua ben ik wel volledig poliklinisch bevallen maar zijn we daarna toch daar moeten blijven omdat Joshua Coombs+ was. Dus toen hebben we voor de bevalling wel zelf moeten betalen maar de 2 dagen dat ik in het ziekenhuis moest blijven werden dan wel weer vergoed.... Dus je moet wel even goed nakijken hoe de bevalling verloopt enzo... niet dat je straks denkt dat je alles vergoed krijgt en dat je dan toch een gedeelte moet betalen.. (dat hadden wij van Joshua namelijk)