er hangen schutters voor en voor de sier silver achtig kwa kleur gordijn er komt nog een ombouw om de verwarming en nog iets aan de muur plus een stoel en een mand voor op de grond
Ff snel bijgelezen, kijken wat ik heb onthouden @Claire, Ik heb dit voedingskussen van de babydump -> http://www.baby-dump.nl/shop/producten/thumb/9353_IMG_8158.JPG En die bevalt prima! Ik vouw 'm zeg maar uit, dat je een lange rups krijgt zeg maar en dan ga ik op mijn zij liggen en omarm 'm als het ware mijn kin leg ik op het topje en mijn benen sla ik er ook omheen. Heerlijk! @Angel, gave kamer!!! Helemaal geweldig joh, super! @Petatje, hoe was je gesprek?? @Marsim, doe nog maar rustig aan hoor! @Dithje, superfijn dat alles goed was bij de VK! Ik moet ook weer op 13/4, toevallig @hier, nou heb niet veel onthouden de rest een dikke dikke knuf!! Ben toch de hele dag vrij morgen! Jeeeeeeeh dat geeft weer wat rust want pffffff mijn kop liep om.. Vandaag ook stevig gebikkeld om morgen vrij te kunnen zijn en het is gelukt! We hebben er trouwens een neefje bij, Sam (van het nichtje van Bas). Laat die naam nou ook op ons lijstje hebben gestaan Serieus overwogen ook. Hihi zat erin Mijn vriendinnetje is 30 weken zwanger van een tweeling en gister hebben ze in het ziekenhuis gezeten want ze was een slijmprop verloren Nou dan gaan natuurlijk alle alarmbellen rinkelen.. Maar na uitgebreide controle bleek alles gelukkig(!) in orde. Nu moet ze absolute rust houden en ook per direct stoppen met werken. Hopelijk blijven de jongens nog even zitten! Zit een beetje in dubio, wil eigenlijk naar de markt morgen maar wat denken jullie? Thuis blijven (rusten) of toch maar even gaan? Heb er eigenlijk wel zin in en lekker struinen vind ik ook wel weer leuk
Mooie kamer Angel!! Heel stijlvol. Super Nancy dat je bikkelen z'n vruchten heeft afgeworpen en dat je morgen lekker kunt genieten van je vrije dag! Als je zin hebt om naar de markt te gaan, zou ik dat gewoon doen joh. Je kunt 's ochtends toch gaan en dan 's middags thuis rusten? Op die manier kan je allebei! Gefeliciteerd met jullie neefje! Jeetje wat een schrik voor je vriendin... gelukkig dat alles goed is en hopen dat de jongens nog een paar weken blijven zitten. Toevallig trouwens allebei de 13e naar de vk. Hoe laat moet/mag jij? Hier; manlief is de cv ketel even aan het bijvullen en daarna gaat deze madame even lekker douchen... Iemand nog tips qua tv voor vanavond?
@Dithje, ik denk dat ik dat wel even doe, 's morgens en dan 's middags lekker thuus rustig aan thanx Ik mag dan om 10.00u. 9 april wil ik trouwens bloed gaan prikken want dan zit ik in week 28
Goedenavond dames! Vanmiddag lekker vroeg uit het werk vandaag, ff centrum in geweest en wat babyspulletjes gehaald! Vannacht redelijk geslapen gelukkig (met een extra gewoon kussen) dus redelijk fit! @ Nancy: jammer dat je zulke ongunstige vliegtijden hebt..... ik zal ff verder met een subsidieaanvraag.... bah , hoop strax nog ff hier te komen.......
Hey meiden, heb wel bijgelezen, maar vraag me af of alles is blijven hangen....Ben echt zoooo moe! Vroeg onder de wol maar vanavond @ Eline: super dat de bedrijfsarts niet moeilijk deed. Die kramp in je benen worden veroorzaakt door een mineraaltekort. Vraag me ff niet precies welke, maar iedere dag een banaan eten en af en toe een bouillonntje werkt echt! En volgens m'n yogajuf werkt het ook om een stuk zeep (zoals van vroeger) onder je matras te legen, maar daar heb ik niet zoveel mee8) @ Angel: mooi geworden zeg! Echt gaaf! @ Dithje: super dat alles goed was bij de vk. En laten we de kilo's maar op een groeispurt houden Super dat je die kan declareren bij je zorgverzekering! Hoe krijg je dat voor elkaar? TV-tip: THE MENTALIST OP SBS6 en anders de finale van Wie is de Mol op ned.1. Maar als je dat laatste niet gevolgd hebt is de finale ook niet leuk volgens mij. Zou je dus lekker op maken voor een avondje The Mentalist (ook erg prettig manspersoon om naar te kijken ) @ Laetitia: toevallig vanmiddag ook met m'n belastingaangifte bezig geweest. Als je 'm digitaal doet, vult hij die iack vanzelf in. Die staat dan aan het eind bij het overzicht in je overzicht van heffingskortingen. Heb ook ff met de bel.dst gebeld omdat ik 'm eerst niet terug kon vinden. Maar daar staat ie dus @ Nancy: gefeliciteerd met je neefje! Zo heet een van mijn neefjes ook! Dus binnenkort weer op kraamvisite?! Schrikken zeg, voor je vriendin! Nu maar duimen dat de jongens nog ff blijven zitten. @ petatje: hoe ging je gesprek? @ hier: vanmiddag weer geslapen, ik blijf maar zo moe.... Morgen op kraamvisite bij m'n vriendin. De kleine meid is ook ons petekind, dus een mooi bestekje gekocht als kado. We hebben inmiddels 3 petekinderen! Dus vanavond maar weer vroeg onder de wol. Morgen zal ik dus niet zoveel online zijn, dus me niet direct vermist opgeven hoor!
Ooh jullie mogen mijn schoolkrant wel even klaarmaken Grapje .. JAHOE mijn nieuwe mini-lappie is er al !! Toch nog goede afloop vandaag.. Hier erg drukke dag gehad. Van hot naar her gelopen en vanalles en nog wat gebeurd, maar goed.. Heb maar 10 min zitten eten tussen de middag.. Gelukkig gaat het met mn rugje weer wat beter ondanks zo'n dag, nog weinig pijn aan!!! Jahoe !! Verder wel bijgelezen... Uuuh Angel mooi kamertje !! En toen.... uuh Eline fijn dat de arbo-arts er ook zo over denkt!! Is altijd fijn! Pooh gezellig he, zo vroeg op !! Petatje hoe ging het?? Nou nu ben ik het echt kwijt!! Sorry.. Dikke knuffel. ik ga gauw verder, want ben nog niet klaar voor vanavond !!
Claire: ik probeer altijd te kijken of ik toch min of meer op mijn buik/zij kan liggen. Dan lig ik eigenlijk met mijn borstkast op het matras en draai ik mijn benen een beetje naar opzij, zodat ik niet op mijn buik lig. (Dit lukte me met de vorige zwangerschappen prima). Nu ik bi heb lukt dit niet meer en heb ik ook heel veel baat bij een zwangerschapskussen zoals Nancy zei. Angel: mooie kamer!!!!! Petatje: hoe is je gesprek verlopen???? Dithje: goed dat het bij de vk allemaal goed is verlopen. Ik mag komende maandag weer gaan (naar de gyn dan). Douche ze! TV tips: - Finale van Wie is de Mol? (nl1. 20.30) - Comedytrain en Comedycorner (nl3. 21.30 en 22.00) - Cloverfield (RTL5 20.30) - Mentalist (SBS6 20.30 en 21.30) - Enchanted (NET5 20.30) - Dukes of Hazzard (Veronica 20.30) Nancy: wat fijn dat je morgen een dagje vrij hebt. En als je zo graag even gaat struinen op de markt zou ik dat vooral doen. Over een paar weken heb je daar waarschijnlijk toch geen puf meer voor (en is het ook te warm daarvoor) dus zou het nu wel doen! Proficiat met de geboorte van Bas en heel veel succes voor die vriendin met de tweeling! Hier: Net terug van een frietje. Wilde eigenlijk kip maken vanavond maar die was niet op tijd ontdooid dus zijn we maar ff snel een frietje gaan halen. Zometeen lekker vroeg naar bed want morgenvroeg zit ik alweer om half 7 in de auto... Ben dan de hele dag bij mijn schoonouders dus weet niet of ik veel te zien zal zijn. Welterusten een een goede (slaapvolle!!!) nacht voor iedereen!!!!
p.s. de tvtips heb ik van tvgids.nl geplukt dus meer info over het hoe en wat moet je daar even kijken. Pooh: veel plezier op kraamvisite morgen! Sam: fijn dat je nieuwe laptoppie toch nog is aangekomen vandaag en dat je (nog) niet veel last van je rug hebt. Veel succes met alles wat je nog moet doen!! Nu ben ik er echt weg van! Toedels!!!!
@Einneh, lekker shopt dus, niceeeeeee! En subsidieaanvraag waarvoor @Pooh, rust maar goed uit hoor en ok we zullen je wel missen maar niet als vermist opgeven Veel plezier bij je petekind! @Sam, gaaf dat je toppie binnen is en dat het wat beter gaat met je rug TOP! @Laetitia, hihi Bas is mijn vriend maar je bedoelt Sam denk ik hihi Lekkerrrrrr patatjes!! Veel plezier bij je schoonouders morgen!
Dan mag jij later Nancy... ik moet om 8.40 uur. Ben ik wel blij mee, omdat ik nuchter moet komen ivm suiker prikken. Ajax (en voetbal in het algemeen), nee dank je! Leuk Einneh! Succes met het maken van de aanvraag... Zeker erg prettig manpersoon Pooh! Thanks voor de tip... Hoe ik het voor elkaar krijg, gewoon verzekeren bij Ohra... Zijn vanaf 01-01 overgestapt en ze vergoeden een zwangerschapscursus. Helemaal top dus! Oh, 3 petekinderen. Dat is niet niks... Veel plezier morgen enne, we zullen je missen maar niet als vermist opgeven. Jippie Sam! Hoe is je gesprek gegaan Petatje? Hihihi, thanks voor de tv-gids Laetitia! Hmmmm, frietje.... Veel plezier morgen bij je schoonouders!
joehoe Zoooo wie had er ook last van zn mcrib?? nancy he? nou hier ook:x f**** zeer man jezus!! Last van me rug, zit op de bank met een kersenpit kussen baaaaaaaaaaaaaaaaah sorry voor het geklaag ma die pijn is niet te doen van die rib!! angel mooi kamertje!! rest: poeh ikke nie meer weet
@Mamma chan, ja it's me, miss McRib Nee niet fijn, moet zeggen dat het vandaag wel weer gaat, maar kan morgen weer helemaal anders zijn! Straalt het bij jou ook achter naar je rug, irritant! :x Soms helpt het als je je buik van boven een beetje naar beneden duwt met je handen.. Maar is dan van korte duur maar kan wel fftjes verlichten
Pff dames, klinkt niet fijn... Hier net even helemaal blij, voel de kleine voor de verandering door m'n hele buik even !! Zo heerlijk !!
Hey meiden, Wat een heerlijk weer vandaag zeg! Ik reageer even op de onderwerpen die besproken zijn en niet persoonlijk, kan het niet allemaal onthouden @zwangerschapscursus: Ik ga morgen voor het eerst naar een privécursus haptonomie, erg spannend, weet ook niet zo goed wat ik er van moet verwachten Heeft iemand dit eerder gedaan? @babykamer: Wij gaan pas eind april met het kamertje beginnen, we krijgen eerst nog kunststof kozijnen in het hele huis, dus als dat klaar is kan ik eindelijk aan de slag! Ik heb trouwens erg mooie kamertjes voorbij zien komen! @pretecho: mooie echo van Nancy voorbij zien komen, ik wil ooooooook! Moet nog even wachten helaas tot 23 april, ben dan ruim 27 weken. Hoeveel mensen hebben jullie eigenlijk meegenomen naar de pretecho? Ik twijfel nog over welke mensen ik mee neem @gewicht: Ik moet morgen weer naar de verloskundige en wordt dan weer gewogen, vrees dat ik wel boven de 10 kilo ben aangekomen al, ik voel me net een nijlpaard af en toe Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.. @box: Wij zetten hem ook neer zodra hij binnen is, zal trouwens van de week eens bellen waar die blijft @Striae: Nog nergens last van gelukkig, ik gebruik ook Bio-Oil voor m'n buik, ruikt lekker en trekt snel in.. Of het werkt weet ik nog niet @Hier: Weekendje Zandvoort was heerlijk, mooi weer, de hond vond het geweldig en wij ook! Heel veel gelopen op het strand, erg leuk maar ook heel zwaar.. Het enige minpuntje . Ik denk dat ik (beginnende) bekkeninstabiliteit heb Misschien kunnen jullie mij vertellen of het zo is, dit zijn mijn klachten: last van steken ter hoogte van het schaambot, zeurend gevoel aan beide zijden, last van onderrug, kan niet lang in één houding zitten, krijg dan erg last van mn rug ter hoogte van mn ribben (McRib?), als ik op sta of buk dan lijk ik net een oud wijf, krijg een drukkend gevoel onderin en kan niet meteen rechtop staan. Lang lopen doet ook zeer, oftewel heel veel klachten ineens Ga het morgen ff met de verloskundige bespreken, ben benieuwd.. Ik kan er echt om janken, ik wil niet klagen en zeuren maar het doet zon verdomde pijn af en toe Ik vind het zo erg om geen controle over mn eigen lichaam te hebben, herkennen jullie dat? Van de week kon ik niet eens meer op één been staan, kreeg een pijnscheut vanuit mn heup die helemaal door trok in mn been, niet leuk @Werk: Ik had besloten om tot 4 weken voor uitgerekende datum door te werken, maar door alle klachten die ik nu heb ga ik toch maar aangeven dat het 6 weken worden.. Ik moet toch voor mezelf kiezen Wat doen jullie met werken? Ik ga trouwens ook ouderschapsverlof opnemen, zal mn baas niet zo blij mee zijn (ben assistent bedrijfsleider) maar ik wil er graag meer voor mn kindje zijn.. Ik werk nu 35 uur en ga straks naar 27 (8 uur per week verlof) verdeeld over 3 dagen (als mn baas daarmee accoord gaat tenminste ) Ik ga het hem maandag vertellen, duimen jullie voor me? En hoe doen jullie het straks met werken? Hoeveel uur en met of zonder ouderschapsverlof? Nou, dit was het weer even. Voor degene die ook naar de verloskundige moeten veel plezier! Voor meiden met een pretecho geniet er van! Voor degene die zich niet zo lekker voelen beterschap en degene die een knuffel nodig heeft bij deze: *Knuffel* xxx
hey dames,ff kort. Gesprek is goed verlopen. Nu is het weer afwachten he. Schoonzusje is er,net gedumpt door haar vriendje dus we gaan er een meiden avondje van maken Morgen ben ik uitgebreid terug! beloofd! xxx
@Sam, hier ook een onwijse druktemaker, heel m'n buik ging heen en weer, geweldig! @LadyHelga, Ik ga 11 mei beginnen met haptonomie, dus na die tijd hoop ik je wat te kunnen vertellen Heb er enorm veel zin in! Ik ben samen met mijn vriend naar de pretecho geweest en mijn vader en schoonmoeder, met z'n 4tjes dus Schoonvader hadden we om bepaalde redenen thuis gelaten maar anders was ie ook mee gegaan.. Ik heb me van de week weer gewogen en inmiddels 12 kilo erbij hiero Fijn dat je weekend lekker was maar minder van de BI (? geen idee of dat het is, geen ervaring mee gelukkig) maar klinkt niet best meis!! Zeker even vragen een de VK, ben benieuwd.. Ik probeer te blijven werken tot 4 weken van tevoren, maar je weet het nooit he.. Daarna ga ik 32 uur per week werken, 4 dagen per week. Wilde wel minder maar was financieel niet mogelijk, ging er teveel per maand op achteruit Die ene dag ga ik doen van ouderschapsverlof omdat mijn baas nogal een hond op z'n tijd kan zijn en zo kan ik altijd eventueel weer terug in mijn oude uren.. Maar ik ga voor je duimen meid en ouderschapsverlof mogen ze niet weigeren he!
dames rtl 4 aaaah kijk ff De buren doen het 4x per nacht en ze zijn siccilisch ofzoiets die vrouw is wel heel erg luid vind ik, mijn vriend zit me aan te gapen van goh 4x per nacht jah ik zeg ja hallo niet in dit huis