Claire! Wat een leuke verrassing voor je schoonmama Ik gebruik elke dag 2x per dag bodylotion... meer ook voor mijn eczeem en stiekem hoop ik dat ik dan die striaen tegen kan gaan. Sam een nieuwe laptop? Nou hoop dat ie bij je buren aankomt. Petatje is het goed afgelopen met de verzekering? Oh lees net dat het goed is gegaan! Heb je een leuk uitje met je schoonzusje gehad? Is ze beter af? Gaat het ok met dr? Hey Pooh! Jeetje wat een gezondheidstoestand! Werken de staaltabletten een beetje? Hopelijk knap je snel op! Bij mij alles goed. Ik ga weer naar de gyn die ik voorheen had. Ik vertrouw haar doordat ze mij ook geopereerd heeft. Het is alleen wel een half uur van ons vandaan... dit terwijl er hier ook 1 in ons gebouw zit. Marsim balen zeg! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Kikkert wat naar! Misschien bij de dok langs? Dithje hoe is het bij de VK afgelopen? Eline wat goed nieuws van je bedrijfsarts! Nu genieten en rusten dame! Angel mooie babykamer hoor! Heel stylish! Nancy wat fijn dat het uiteindelijk toch nog goed is gekomen met je vriendin! Phew! Einneh wat heb je gekocht aan babyspullen? Bubsie wat een heftig verhaal Tragisch zeg, die man zal ook wel in shock zijn.. hoe ga je verder met je leven na zoiets? brrr Hier: wat drama met een "vriendin" van me... snap haar probleem niet, neemt ineens geen contact meer met ons op en heeft ons ineens gedelete van haar Facebook! Wat moet ik daar nou mee? Heb niets gedaan... snap er niets van. Ach ja... Voor de rest alles relaxt! Slaap lekker allemaal xoxo
lieve dames, ben vandaag heeel druk geweest met werk en marktplaats! dus gezien de tijd *04:16* kruipt zelfs deze nachtuil dr bedje in!! morgen zal ik reageren op jullie! enne...thanx voor de tips voor straie *weet ook datt erfelijk is, maar volgens mij kan je t wel een klein beetje beperken? denk dat t bio-oil wordt dat spreekt me wel aan! nancy thanx voor de tip van de voedingskussen, die grijze met nijn he? denk dat ik die ook ga halen!!! oww...en morgen wil ik jullie mening weten over iets wat ik heb aangeschaft!
Goedemorgen op deze (hele) vroege ochtend. Nancy: Bedoelde ook idd Sam. hihihi MamaChan: veel beterschap! LadyHelga: Veel succes maandag met het vragen bij je baas! Bubsie: had het gisteravond idd gelezen op Nu.nl. Idd wel eng als je merkt dat zoiets zomaar kan gebeuren. En zo'n vrachtwagenchauffeur kan ook niks in de gaten hebben he... zo'n klein jochie.... Claire: welterusten!!!! hier: snel nog even aankleden en spullen pakken voordat ik naar Maastricht ga. Misschien tot vanavond!!!!!
Goedemorgen dames !! Jahoe 26 weken alweer vandaag !! Verder wat een 'vroege' vogels!! Nou tot vanavond !!
goede morgen kletskoppen gister avond kregen we onverwachts bezoek dus helaas weer een avond niet kunnne kletsen hier maar ga nu ff mijn best doen ... claire wat fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt ...met mijn schoonvader en zijn vrouw wel goed contact...niet te veel want mevr geef je 1 vinger en ze neemt echt je hele arm..schoonmoeder geen contact mee en heb maar 1 schoonzus van sam zijn kant en daar ook geen contact mee vinden we ook niet erg meer eerst wel hoor maar nu na wat ze hadden gedaan :x nee dank je is de koek echt op ...met mijn ma opervlakkig cont maar dat is zon lang verhaal als we elkaar zo heel af en toe zien en niet te veel praten gaat het goed nou en vind het goed zo hoor als het zo kan.... met mijn zusjes (2) wel heel goed contact en met mijn jongeste broertje maar met de andere 2 tja wat moet je ervan zeggen die leven zo in hun eigen alleen maar shit enz nou daar heb ik ff niks mee heb me te veel jaren erin vediept en zorgen om gemaakt dat doe ik niet meer ... en hier dit keer wel last van striemen en niet zo zuinig maar groeide dit keer zo hard dat het ook niet te voorkomen was gebruik wel creme en olie maar helaas ...maar wat de rest al zei de een heeft wel aanleg en de ander niet ... en wanneer gaan jullie beginnen met de kamer???? hier is hij nu bijna af op een paar kleine details na... en idd wij hebben ook nog geen kinderwagen maar dat kan nog ...ben er nog niet overuit welke en jullie al wel of ook nog niet ??? vind het dit keer zoveel moeilijker dat toen echt een muts ben ik verander op de dag zelf nog nancy wat balen van die naam zeg ... maar wel lekker dat je vandaag vrij hebt geniet er maar lekker van .... en nog een weekje dan gaan jullie lekker op vakantie ohh lekker na de sun petatje wat rot voor je vriendin ..maar hebben jullie wel een leuke avond gehad? en spannend zeg van je gesprek duim voor je op goed nieuws ...wanneer krijg je het te horen? ladyhelga je hier ook bij kv geweest hihihi ...heb wel de spugdoekjes gekocht en een wikkeldeken en de sokjes oh ja en de lieve roze schoentjes hahah...maar wel jammer dat alles in het roze of blauw moet zijn pooh hoe is het verder bij jullie?? met jezelf gaat het nog steeds iets minder zo te lezen bahh meid toch hoop dat het echt snel beter gaat met je hoor dikke knuf bubs wat een brrr verhaal zeg krijgt er kippevel van sam fijn dat je lappie er is ..lekker vanuit de bank zp hahah.... dithje hoe is het verder met jou en hoe was het bij de vk?? heb namelijk niet alles terug gelezen was zoveel pfff hahha zieken een hele dikke knuf en beterschap meiden .. die gene die ik vergeten ben sorry kan echt niet alles meer onthouden maar wel een knuf voor jullie hier vanacht vreselijk gelapen liggen draaien en dromen pfff ..krijg echt de kribbels die nesteldrang toch ook pfff maar gelukkig na het weekend is het hele huis door gesopt en kan ik het gaan bijhouden en denk dat ik dan een stuk geruster ben dan nu ..want wil wel maar lukt gewoon niet echt balen maar heb me er maar bij neer gelegd ... hier ook zon voedingkussen gekocht maar volgens mij doe ik iets niet goed ben ermee aan het stunten weet echt niet hoe ik ermee moet liggen iemand tips????
Goedemorgen ladies! @ Sam: hey, is ie er al?!?! Das mooi! En, helemaal blij? Lekker idd, zo vroeg op. Zeker als ze in hun gil-en-schreeuw-fase zitten.... Echt, er is momenteel geen land mee te bezeilen. Alleen maar uitproberen.... Negeren werkt het beste hebben we al gemerkt, maar prettig is anders op de vroege ochtend En 26 wkn alweer! @ Laetitia: veel plezier vandaag bij je schoonouders. Je zit al wel in de auto als ik dit post, maar daarom niet minder gemeend ☺ Oh, en frietjes...ik krijg zelfs om kwart over 7 s morgens trek! @ Dithje: hmmm, dan ga ik ook eens goed mn ziektekostenpolis nakijken. You never know! En, wat is het uiteindelijk geworden voor je tv-avondje? @ mamachan: balen dat je zon last hebt van je rug en rib! @ ladyhelga: hier wel gewone haptonomie gedaan, maar geen zwschapshaptonomie. Is erg gericht op vertrouwen krijgen in je lijf (ik heb het gedaan na mn eerste zwschap en massale longembolie, dus het vertrouwen in mijn lijf was echt 0) Het lijkt me wel een goede manier om je op de bevalling voor te bereiden. Ben benieuwd hoe je het vindt. Succes! Je klachten klinken idd als beginnende bi. Zeker met je vk bespreken morgen. Tot 4 wkn voor de bevalling doorwerken ga je dan ook echt niet redden. Lekker voor jezelf kiezen, en als het werken nu al niet meer gaat moet je mss wat gaan minderen. Tja, je baas zal er niet blij mee zijn, maar jouw gezondheid en die van je kindje zijn het belangrijkste... Ik ben na de bevalling van Sebas in eerste instantie 4dgn gaan werken, maar ik vond dit echt niet te combineren. Er zijn zat vrouwen die het wel kunnen, maar bij mij voelde het niet goed. Heb toen een andere functie aanvaard voor 3 dagen en dat gaat echt prima. Ouderschapsverlof heb ik niet opgenomen. @ Petatje: super dat je gesprek goed ging. Ik blijf voor je duimen! En sneu voor je schoonzus. Hebben jullie er wel een gezellig avondje van kunnen maken? @ Es: lekker geslapen weer in je eigen bedje? Ik kan me voorstellen dat je je vader niet graag achterlaat, maar ja, thuis gaat het ook door he? @ Shelly: super dat je weer bij je oude gyn bent. Ach, het is ff rijden, maar als ze goed is is ze dat wel waard toch? Raar verhaal van die vriendin van je.... Tja, wat moet je daar nou mee? Sprak je haar vaak? Anders zou je haar er naar kunnen vragen? @ Claire: nachtbraker!!!!!! Ga slapen meid!!!! @ Angel: lief dat je het vraagt. Met mij gaat het idd steeds minder lijkt het. Ik heb besloten dat ik me er maar aan over moet geven, zo pest ik mezelf het minste. Maar leuk is anders. Hopelijk krijg ik nog een opleving voor week 40 Met de verbouwing gaat het aardig door. De zolder is nu helemaal klaar en ingeruimd. Nu wel ook even semi-opslag omdat ze van het weekend aan Sebas zn nieuwe kamer gaan beginnen. Mn vader komt behang afhalen en manlief gaat witten. Zo kan mn moeder volgende week behangen en in het paasweekend gaat manlief dan laminaat leggen. Dan nog even een kast kopen voor de kleine boef en wat aankleding regelen. De gordijnstof heb ik liggen, dus daar kan ik dan volgende week met mn moeder aan beginnen. Mn naaimachine staat al beneden, dus ik hoop dat ik ik me goed genoeg voel dat ik tussen de bedrijven door wat kan doen (iedere keer een half uurtje of zo) Zijn jullie nu helemaal klaar? Kamertje is echt schitterend geworden, maar dat had ik al gezegd geloof ik Lekker dat je zusje (toch) komt soppen dit weekend. Ik herken het gevoel heel erg, dat je zo graag wil, maar dat je lijf niet meerwerkt... Zo frustrerend..... Slapen met een voedingskussen, daar moet je ff aan wennen. Maar als je eenmaal gewend bent.....! Je vouwt m helemaal uit, zodat het een banaan wordt. Dan ga je er gezellig tegenaan liggen, en vouwt m tussen je knieen. Je kunt m aan de bovenkant vastpakken, zodat hij ongeveer bij je knieeen eindigt. Ikzelf vind het lekkerder om m ook tussen mn enkels te klemmen, dus bij mij begint ie bij mn buik (frommel ik m een beetje onder zodat buik ook steun heeft) en dan tussen mn knieen en enkels. @ hier: heerlijk geslapen maar niet echt uitgerust. Kennen jullie dat????
pooh oh wat fijn dat het eind ook bij jullie al inzicht is met verbouwing enz en echt lief van je ouders dat ze komen helpen ! dus je kan aardig met de naaimachine overweg? heb veel van me moeder weg behalve het naaiwerk hahahha... af en toe is dat wel handig als je dat kan hoor want ben me echt suf aan het zoeken na een passend dekbedovertrek voor het ledikantje en de style van de kamer zeg maar nou echt nergens te vinden he :x nou heb nog ff en andes toch maar eens mijn moeder vragen... idd heel frusterend he je hoofd wil van alles maar je lichaam werkt niet mee !! ik hoop van harte dat je voor het eind nog ff een opleving krijgt meid ....dank voor de tip zal het eens gaan proberen op die manier ..heb dus idd verkeerd geworsterld ben ook niet goed in worstelen hahah.... bedankt voor je reactie op onze kamer zijn er echt zo blij mee is zo anders dan normaal maar toch ook wel echt ons (wat er heel veel niet verwachten) ben ook echt benieuwd na jullie kamertje haha.. ken het idd ook heerlijk slapen en niet uitgerust brrr..
sam gefeliciteerd met je 26 wk zie net dat ik ook 26wk ben yoehoee het schiet lekker op he?? heb er al helemaal zin in hebben jullie ook last van die emo dagen???? pff ik wordt er wel eens knetter van .. zoals eergister toen had ik echt zon dag alleen maar tranen en waarom ...gister toen sam en ik na het kamertje aan het kijken waren zei hij mooi he!! en zei zo mooi heb ik het toen niet gehad en geeft me een kus ik helemaal ondaan ..zegt hij als ik jou was zou ik ff huilen en ja hoor daar gaan de tranen ... hij hoeft het maar te zeggen en ik ga al ... zo erg heb ik het bij de 1e 2 niet gehad ...
Hihihi Nancy, ik had gisteren geschreven dat ik een lekkende perensap tussen mijn borsten had gekregen. Maar ik heb ook al lekkende borsten hoor! Kwam ik van de week achter, 2 grote vlekken op het hoeslaken. Nog niet bij de kruidvat geweest Helga, maar bedankt voor de tip! Ga ik nog even kijken vanmiddag denk ik... Zo'n wikkeldeken willen wij ook nog hebben en dan is 9,99 geen geld... Veel plezier vandaag Bubsie met de babykamer! Wat een verhaal Bubsie, getsie zeg. Krijg het helemaal koud... Huh wat raar Shelly van die vriendin! Misschien toch handig om haar te bellen of desnoods te sms om te vragen wat er aan de hand is? Op deze manier blijf je ook alleen maar tobben wat er aan de hand kan zijn.... Shelly en Angel; Bij de vk was alles goed! Bloeddruk netjes, groei baarmoeder goed (nu navel +2), sterk hartje gehoord... 13-4 volgende controle en ook suikeronderzoek en hb prikken. Jeetje wat een nachtbraker ben jij Claire! Ben benieuwd wat je ons wilt laten zien.... Veel plezier in Maastricht Laetitia! Gefeliciteerd met je 26 weken Sam en werkze vandaag! Jakkie Angel een vervelende nacht achter de rug! Hopen dat het slapen na het weekend beter gaat als je meer rust hebt.... Nakijken kan altijd Pooh, scheelt toch weer... Tv-avondje is uiteindelijk niets geworden, vond er niet veel aan. Ben op tijd naar bed gegaan om nog even te lezen. Na een paar blz in slaap gevallen en behalve 1x eruit om te plassen, heerlijk geslapen! Super dat jij ook heerlijk geslapen hebt! Snap wat je bedoelt hoor... soms kan je zo ontzettend lekker geslapen hebben maar nog ooooo zo moe zijn, hoe het komt... Veel plezier vandaag bij je vriendin!! Jij ook gefeliciteerd met je 26 weken Angel! En emo dagen heb ik eigenlijk geen last van... Is ook niet iets wat bij mij past, maar ja met hormonen weet je het maar nooit... Lekker laten gaan meis als je de behoefte hebt! Ik heb wel eens het idee dat ik van steen ben. Hier; nog een paar uurtjes werken en dan heerlijk weekend! Morgen ga ik met mijn schoonmoeder en moeder naar Arnhem naar grote winkel met allemaal galakleding. Mijn schoonmoeder wil graag een galajurk aan naar de bruiloft van haar zoon (had ze bij ons ook) en heeft gevraagd of wij mee gaan. Toevallig zag ik net op de website dat ze ook positiejurken hebben. Misschien zit er nog wel iets tussen voor moi. Fijne dag allemaal!
dithje fijn dat alles goed was weer bij de vk ... ik heb 20-4 weer afspr... nou volgens mij ben je niet van steen hoor ben van mezelf wel een bezorgde kip maak me vaak ook veel te druk om mensen enz ...maar niet gauw dat ik huil ..want heb wel geleerd van het verleden dat het niet altijd helpt en jezelf er alleen maar mee hebt ..maar nu pfffffffffff maar laat het zeker gaan lucht ook wel op ...het enige wat ik mee kan bedenken buiten de hormonen om dan is dat ik het nu zo lekker heb met zon man om me heen die steunt me echt in alles is er ook altijd voor me of ik nu een sagie bui heb of gewoon lekker vrolijk ... mijn ex was er nooit en ook niet met de zwangerschap heb alles alleen door moeten staan ..en nu doe je het echt samen dat is zo nieuw voor me maar wel heel fijn miss dat het daar ook wel door komt
ik ga van hier terug inhaken...is geen beginnen aan haha gesprek is goed verlopen. Bedankt voor de duimpjes! ga zo even de stad in,kijken of er nog leuke zwschapskleding is voor lente/zomer. Voor iedereen een dikke knuffel!
Ik geloof zeker dat dat meespeelt hoor Angel! Is toch heel erg fijn om het op deze manier mee te maken en dat je het echt samen doet? Lekker van genieten meis!!! Hoe vinden de jongens het trouwens dat ze een zusje krijgen? Zijn ze er al mee bezig? Veel shop plezier Petatje! Weet je al wanneer je meer hoort nav het gesprek? Hier; heb echt geen .... zin in werken. Kom gewoon wat vaker hier kijken.
goeie morgen hier lekker tot half 10 in bed kunnen liggen heerlijk (allen nu rugpijn dat krijg je er van ). gisteren ff naar de stad geweest voor een koel/vries kast(inbouw) maar jeetje wat zijn die krengen duur zeg, we hebben er nu eentje bij de bcc gezien die valt gelukkig mee. bah ik ben aan t wachten op mijn loon verschrikkelijk de ene keer krijgen we heb de 20ste en nu hebben we heb nog steeds niet echt schandalig vind ik zoiets zit helemaal geen regelmaat in.
dithje ja de jongens vinden het super ze wordt nu al op handen gedragen haha.... ik ook hoor ze zijn ook wel heel lief voor mij nu alleen de rommel tja dat doen ze dan nog net ff niet he hahah..pubbers ben idd heel blij dat ik het op deze manier toch nog een keer mag mee maken trouwens alles hoor niet alleen de zwangerschap maar het hele plaatje van een relatie zoals het hoort geven en nemen en mekaar steunen .. bijna weekend meid en gewoon lekker vaak hier komen hahahah.... petatje idd wordt veel geklept hier he? hahah.... heb er af en toe ook moeite mee om goed op iedereen te reageren .... heel veel shop plezier ze hebben zoveel leuke dingen hangen krijg ook weer de kriebels hahah..... ik ga morgen met zus lief ff na prenatal een paar dingen nog halen en hoop dat ik het 1e pakje kan vinden voor onze princes heb weer iets in mijn hoofd he !!! en dan is het meestal weer moeilijk te vinden
kikkert dat is idd balen zeg dat ze daar geen regelmaat in hebben ..die krengen zijn idd duur pff ben ook nog op zoek na een vrieskist maar nieuw vind ik ze te duur hoor dus blijf zolang zoeken op marktp tot dat ik er 1 heb gevonden wel lekker hoor half 10 pas opstaan wou dat ik het kon hier alleweer om half 6 de uit ....
ja ik was ook al opzoek naar eentje van mp maar helaas niks te vinden in het goede formaat en het probleem is ook nog dat we hebben binnen een aantal dagen/weken moeten hebben . dit is echt een hoge uitzonderig normaal is het 7uur hihi
kikkert idd dan heb je weinig keus ..hier heb ik wel een vriezer maar dat zijn maar 3 laden en die andere die we erbij hadden is stuk en met ons allen heb ik er toch echt 1 nodig ..haal ook altijd voor heel de maand in huis het meeste dan en de verse dingen dagelijks scheeld echt een hoop geld vind ik als je het meeste in voorraad hebt voor een maand..tegenwoordig is alles al zo duur pffff
Wat zoek c.q. wil je dan precies Angel? En ja, als je iets specifieks zoekt dan is het vaak lastig... Hopen dat je morgen bij de Prenatal kunt slagen. Vreemd Kikkert dat er geen regelmaat zit in het krijgen van jouw salaris... Hebben jullie maandverloning of 4-wekelijks?
dithje wil eingelijk een wit pakje het liefst een witte overgooier zeg maar dat oude wetse snap je hem nog?? hahah... hoop dat ik zoiets nog kan krijgen