Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Bella dat het geld uit het bouwdepot binnen is:)! Vervelend van het 'strontje' bij het oogje van Sam, hopen dat het snel weg is...
    Hihihihi handig he zo'n zorgverzekering;)... Wij zitten per 01-01 bij Ohra, collectief via het werk van mijn man. Zij vergoeden een zwangerschapscursus tot € 200,-, dus daar ga ik maar gretig gebruik van maken. In 3 weken 2 kilo valt toch wel mee? De vk zei gisteren dat je nu ongeveer een pond per week aankomt...

Thanks Es;)!

2. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Pooh! Ik sprak haar voor onze verhuizing naar Denver bijna elke dag en zagen elkaar ook elke week! Ik stuur haar vandaag nog 1 laatste email om te vragen wat er aan de hand is en dan laat ik het erbij...

Wat een werk die verbouwing, maar klinkt alsof je genoeg hulp krijgt! :)

Dithje ik durf haar niet te bellen, want ik vrees dat ze toch niet gaat opnemen.. ik stuur haar wel een email. Wat goed dat het bij de VK goed is gegaan! :) Wat een opluchting weer he?!
    Veel plezier in Arnhem!

Petatje veel plezier met shoppen :)

Kikkert belachelijk dat je zo lang op je geld moet wachten! Dat kan toch niet!

Es! Geef die vent van je een schop onder z'n kont! Dat verdient ie ;)

Mamma chan! Succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat alles goed gaat! Duim voor je!

Bellamano, wat wordt weggehaald? Toch niet zijn oog he?!

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Zo daar was ik weer

Me urine was niet schoon maar ook geen duidelijke bllasontsteking.
    ik had de zelfde ass gyn die me naar zwolle heeft gestuurd bij dani;)

ze heb van binne gevoeld of de bmm week was, dat was niet zo, de bmm was lang nog
    Maar die harde buiken horen niet zovaak zeker niet als je blaas leeg is!
    Ik heb moete praten als brugman om dr niet 2 dagen te hoeven liggen:$:$ dat wilde ze eerst, ik heb beloofd dat ik direct bel..

ze zegt ontsluiting kan zo ontstaan daar is niet heel veel voor nodig(blaasontsteking is dr 1 van)

ben dr ff stil van:) ben wel dr van overtuigd dat ik weer de 37 weken niet haal

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb me weer flink nuttig gemaakt :D
    Badkamer gesopt, keuken kastjes opgeruimd en gesopt, koelkast gesopt.. ;) Hoe bedoel je nesteldrang? :p
    Ach voel me ook een beetje down, dus is maar goed dat ik mezelf ff bezig hou anders jank ik de hele dag.. en waarom? geen idee :( zullen wel de horrormonen zijn ;)

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Dithje fijn dat alles goed was bij de verloskundige.
    En veel plezier morgen he

Angel mooie kamer is het geworden zeg. Hier ook emotionele buien, stond net met scooterpech, en kon ook wel janken, de wereld verging hahaha

Pooh, mineraaltekort, geen idee dat dat ook kon, als je zwangerschapsvitamines slikt en veel groente en fruit eet enzo.
    Maar misschien toch iets dan

Shelly vervelend van die vriendin, en dat ze je dan gelijk uit facebook weghaalt.

Sam gefeli met je 26 weken, gaat hard he. Leuk dat je de kleine zo goed voelde.

mamachan succes in het ziekenhuis, hoop dat het meevalt.

Hier alles wel goed, had wel veel pijnscheuten weer bij maag middenrif.
    Echt vervelend is dat, dat je dan eigenlijk amper kan zitten.
    Houdt het ook nooit lang vol achter de pc, gaat zeer doen.
    Ben nu 3 dagen vrij, heerlijk.
    Zondag de babykamer afbehangen, en dan de spulletjes erin zetten.

xxxxx

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    mamachan, je bent dus niet heel veel wijzer? Alleen dat het niet echt een blaasontsteking is?

xxx

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nee dat is het niet echt, maar zo begon het ook bij dani:(

ik heb wel gezegd dat onbehaagelijke gevoel bekruipt me weer net als toen:(

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat raar Shelly van je vriendin... Helemaal omdat je haar praktisch elke dag sprak. Hoop dat ze gaat reageren op jouw email!

Jeetje Mamma Chan... En nu, heb je een vervolg afspraak of iets dergelijks staan? Was het mss niet verstandiger om toch in het ziekenhuis te blijven?

:$ Goed bezig Es! Mijn keuken kan ook wel een sopbeurt gebruiken:p... Hmmm, een emo bui dat is niet fijn. Maar ach, waarom niet lekker aan toegeven?...

Geniet lekker van je vrije dagen Eline en heel veel plezier zondag met het inruimen van de babykamer! Kom je wel foto's spammen als het klaar is:D?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamma chan idd niet veel wijzer dus....ik zou zeggen volg je gevoel meestal heeft dit het bij het juiste eind (al hoop ik natuurlijk voor je dat de uk lekker blijft zitten tot de 37 weken).

ik heb eindelijk mijn loon gelukkig :D , vind het altijd shit op het einde van de maand als je zit te wachten op geld wat niet komt ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben ff voor dylan wat dvdtjes aan t maken van plop,dora enz... en ben voor de 2de keer deze maand de laptop opnieuw aan t installeren dat ding heeft echt kuren

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @mamachan: pff hopelijk klopt je voorgevoel niet hoor. Flink rusten meis,denk maar aan je kleine wondertje! dikke knuffel!

@Eline:ken het,heb ook last van pijnlijke maagkrampen. dikke knuffel! en troost je,hier kan er ook gehuild worden om stomme dingen. Je bent dus niet alleen ;)

@Es kan ook zo van die dagen hebben dat ik heel de dag wel kan janken. knuffel hoor! morgen gaat het weer beter!

voor de rest moet ik dringend naar de tandarts :( ontstoken tandvlees
    volgende donderdag 1 april (en het is geen grap haha) ff afzien bij de tandarts :(

heb een kleedje met bolero,een satijnen zwarte piratenbroek,een satijnen topje en een gewone kuitbroek gekocht. (iets te veel geld op gedaan :)) ben wel helemaal gelukkig en mannetje vind het ook mooi! :D

net ook met de verzekering gebeld,alle kosten worden terug betaald tot 3000 euro dus dat is ook weer een opluchting.

@dithje heb eigenlijk geen idee wanneer ik iets zou moeten horen. hoop zo snel mogelijk :)

zal is zien of ik men aankopen kan showen straks :p

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mamachan, vervelend zeg! Let goed op je zelf hoor en trek op tijd aan de bel!
    Shelley.. haha nee dat strontje haha
    es wow wat heb jij veel gedaan!!
    dithje een pond per week?! joh dat wist ik helemaal niet!

Ik zit nu trouwens de herhaling van bonje met de buren te kijken op rtl4! haha te grappig. ik zou er ook echt gek van worden!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb net mijn bewegende buik opgenomen op film :D:D
    Zal kijken of ik hem op youtube kan zetten zodat jullie hem ook kunnen zien..
    Lache joh!! :p

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Kikkert dat je je loon hebt!

Zo Petatje, lekker geshopt! Goed nieuws ook van de verzekering, super:)!

Hahahaha geweldig Es! Wat een idee ook:D...

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Heb vluchtig bijgelezen maar was veelste veel :$

@Mamma chan, hou je rustig he! Is denk ik het enige wat je nu kunt doen... Heel heel veel sterkte meis en laat je niet gek maken door je gevoelens :(

@Es, filmpje ZIEN! :D

@Hier, net uurtje terug van de markt, ben afgedragen! :( Maar ben wel aardig geslaagd :D paar leuke kleertjes en een paar nep birkies in het wit, ben helemaal blij :D
    Straks komt mijn schattie thuis met filmpjes en we gaan lekker pannenkoeken eten, zoooooo'n trek in joh jammie :p

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaargh ik zit even met het schoonzusje van mijn zusje te Hyven en daar heb ik serieuze gesprekken mee over mijn zusje.

Even in het heeeeeeeeeel kort (kan er namelijk boeken vol over schrijven) maar voor wie het nog niet weten: ik heb een jonger zusje van 27 en die is drugsverslaafd. Ze heeft samen met haar vriend gepikt van mijn vader en daarna hebben we het contact verbroken.

Maar ik heb het er tijdens mijn zwangerschap zo moeilijk mee, het is toch je zus! :( Maar ik wil niet weeeeer die ellende en zeker geen verslaafden in de buurt van mijn kind en haar vriend komt er zeker niet meer in!! Wat moet ik nou... :( Of lekker laten zo?

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Mamma Chan wat irritant zeg! Ik hoop dat je kindje langer blijft zitten.

Es! Wat zijn hormonen dan toch goed ineens... dat je gaat schoonmaken erdoor haha :D

Eline geniet van je vrije dagen :D

Dithje dat hoop ik ook! Ik ga nu direct mailen... hoop alleen niet dat ik een vage reactie krijg

Kikkert! Fijn dat jij je loon eindelijk hebt! Ik vind het echt belachelijk!

Petatje klinkt als een geslaagde shopping trip!

Bellamano! HAHAHAHA gelukkig! Ik dacht al arm kereltje... 1 strontje en gelijk wordt zijn oog eruit gehaald HAHAHAH.. wow.. mijn hersenen vandaag... die hebben echt vakantie

Nancy geniet van je pannenkoeken :D Lekker zeg!! Oh lees net over je zusje.. wat een moeilijk verhaal. Ik snap dat het je zus is, maar wil je nu inderdaad echt al die drama weer in je leven hebben?

Hier: net de jalouzien voor de babykamer gehaald.. alleen nu ben ik niet meer blij met de kleur van de muur HAHAHA... mijn man vind het juist goed staan, anders wordt het te veel lila... ach ja.. los van dat is de kamer prachtig :)

Vandaag 22 weken :D Las net dat ik niet meer mag snoepen.. oei dat gaat nog moeilijk worden :D

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bekijk bijlage 61517
    en de laatste.

en dan ook ineens een update gehad van men buikje :D

haha ken het shelly:hier ook altijd aan het twijfelen ;)

Deel Deze Pagina