Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Nancy dat je geslaagd bent op de markt! Eet smakelijk...
    Ohhh meis ik vind het zo moeilijk voor je! Kan mij voorstellen dat je je zusje heel erg mist en vooral nu. Maar als je haar weer toelaat in je leven wordt je waarschijnlijk weer keihard teleurgesteld. Heb er ervaring mee met mijn broertje (gokverslaafd, gestolen van mijn ouders, liegt en bedriegt)... Kan er eigenlijk verder niets van en over zeggen behalve volg je eigen gevoel, want je eigen gevoel is je beste raadgever!!

Hihihi Shelly, wat hormonen met je kunnen doen... Waarom vind je de jalouzien niet mooi staan dan? Euhm niet meer snoepen:(, waarom niet??? Gefeliciteerd trouwens met je 22 weken!

Gaaf Petatje! Met name die zwarte satijnen broek vind ik erg mooi! Enne....mooie buik hoor!

Hier; samen met manlief net boodschappen gedaan dus die zijn weer binnen... Nu staat de patatpan aan, hmmmmmmmm lekker:D:).

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    O ja, werd vanmiddag gebeld door kraamzorg voor een afspraak voor een intakegesprek. Beetje vroeg;)... Heb de afspraak voor 4 mei gemaakt, vind ik vroeg genoeg.

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @angel;hey meis, tja schoonouders he!? t blijven toch aparte mensen :p maar ik begrijp uit je verhaal dat je schoonzus je iets geflikt had, en daarom geen contact meer hebt *wat ik goed kan begrijpen* dat contact wat je omschrijft met je moeder kan ik me heel goed in vinden; wij moeten elkaar ook niet te lang en te vaak zien, anders gaat t mis. fijn dat je met je zusjes goed contact hebt!
    ahh jammer dat je net degene bent die aanleg hebt voor striemen! hier ook hoor! ik ben een tijdje iets aangekomen een paar jaar geleden en toen ook striemen gekregen, is dat t zelfde als zs-striemen ivm de erfelijkheid ervan? dus ben bang dat ik aan t eind toch wel behoorlijk onder zit! we gaan zondag weer een aantal spullen van martkplaats halen *oa. mijn gewilde stokke wagen!!* en mijn mannetje heeft net zijn 'klusgeld' binnen dus we gaan aankomende week beginnen!!! en wat was je vandaag vroeg op!! slaap je wel goed? buiten je nesteldrang dan :p
    ik moet zelf nog een voedingskussen halen, maar heb een goede tip van nancy gehad, en dan ga ik ook maar een beetje stuntelen denk ik? hahah..
    enne gefeli met je 26 weken meis! schiet al lekker op he?! en fijn te lezen dat je mannetje zo goed voor je is!! hier heb ik er ook zo 1! die gaat voor me door t vuur! we boffen met onze mannen! *en zij natuurlijk ook met ons!!! ;)

@pooh; ik vind t zo naar dat je je zo rot voelt!! ik hoop echt dat je nog een soort opleving krijgt, want dat heb je wel verdiend! voel je je wel een beetje fijn dat de verbouwing zo vordert? of kost het je teveel energie nu allemaal? dikke knuff voor jou lieverd!! ****knufffff!!!!!

@sam; gefeli met je 26 weken!!

@dithje; leuk galajurken!! ik ben benieuwd naar de gala-positiejurken! hoe gaat het nu met het slapen?? en fijn dat alles goed was bij de VK!

@petatje; jeej! wat goed dat t allemaal zo goed is gegaan met je gesprek!!
    *dansje voor petatje!!!!* vervelend ontstoken tandvlees! en lekker geshopt zo te horen! fijn! en een hele mooie buikfoto meis!!

@es09; vervelend dat je mannetje nix gedaan heeft!!! en nu moet jij alles in je 1tje doen **knuff!!! stomme mannen soms!! haha horrormonen ;)

@kikkert; ik hoop dat je salaris snel wordt gestort! vervelend is dat altijd! o lees net dat je je loon binnen hebt, nou gelukiig!

@mammachan; wat naar van je harde buiken! ik heb er weinig verstand van, maar zoals je het omschrijft klinkt het niet echt 'normaal' meer! hoop dat je in het ziekenhuis wijzer wordt! ***sterkte en knuff meis! maar ben blij dat je nie 2 dagen er hebt moeten blijven! maar ik blijf voor je duimen dat de kleine uk nog effe lekker mag blijven zitten!

@bellamano; wat fijn dat jullie nu eindelijk t geld hebben gekregen uit t bouwdepot! wel vervelend van sam!

@shelley; vervelend van je vriendin! ik weet niet t hele verhaal, maar wens je wel sterkte! ach snoepen met mate moet kunnen hoor! als je al die regeltjes opvolgt mag je helemaal nix meer!! enne...gaan jullie overschilderen?

@nancy; kan je helaas geen advies geven over de situatie met je zusje *omdat ik ook zo iets dergelijks heb meegemaakt*. doe wat je gevoel je ingeeft, dat is t beste denk ik.

@hier; zondag een hele hoop marktplaats spulletjes ophalen!! joehooo!!! en ook de stokke wagen ophalen in de kleure cream *dat was een ramp want je hebt 2 kleuren; beige en cream, en de cream was ergggggg moeilijk te krijgen!*

dinsdag begin ik als piercer bij mn nieuwe baan! voorlopig 1 dag in de week de aankomende 2 maanden, en misschien een dagje erbij *ligt eraan hoe t met mij gaat* en na de bevalling zal ik nog horen hoe vaak werken enz. maar vandaag dus het definitieve telefoontje gekregen dat ik ben aangenomen jeej!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

en waar ik jullie mening nog even over wil hebben:

Delta Cocoon Sleep | Bedtextiel | Baby-Dump

zouden jullie even willen kijken en vertellen wat je ervan vind?

dikke kus claire!!! :p

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    YouTube - Baby de Groot

Ik zal even de secondes erbij zetten dat je het goed ziet dat ze schopt.. is voor jullie makkelijker kijken..

00:19
    00:16
    00:22
    00:36 t/m 00:40

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Pannenkoeken waren heeeeeeeeeerlijk! Lekker met spek en kaas en als afsluiter eentje met stroop en poedersuiker :p

@Shelly, ja eigenlijk weet ik het wel en ik weet dat die familie het ook heel graag wil dat het weer goedkomt, tja en dan ga ik weer BIJNA overstag... :(

@Petatje, moooooooooooooi!! :)

@Dithje, ach jij ook al... :( Dat liegen en bedriegen, om GEK van te worden! :x Ze denken ook dat we achterlijk zijn he ;) Zal wel bij de 'ziekte' horen..
    Mmmmmmmm petatjes, ook lekker :p Das inderdaad vroeg kraamzorg. Bij mij nemen ze contact op bij 7 maanden en dat is eigenlijk volgende maand al ja ;) DAMN wat gaat het snel he :$

@Claire, Gaaaaaaf van de marktplaats spulletjes en gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Is dat in Scheveningen? Woon jij nou in Den Haag? Mooiuh stad achtur duh duinuh :p
    Ik heb de cocoon sleep bekeken maar ik ken het helemaal niet :( Kan je dan ook geen advies geven sorry!

@Hier, m'n schat kwam net thuis met het wikkeldekentje van de kruidvat. Deze is het in het groen; leuk he :)

Bekijk bijlage 61522

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, GE-WEL-DIG!! :D

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha Nancy: Ik heb de wikkeldeken in het roze gekregen van me vader :D:D Omdat ik hem geholpen heb die dagen, lief he! :):)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Echt TE schattig inderdaad en lief van je pappie :)

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @ Es:geweldig he die dansende buik :D
    @Claire: super dat je toch de kleur hebt gevonden die je wil! helemaal geweldig dan he! en goed van de baan! hartstikke gefeliciteerd!
    @nancy: vind het heel moeilijk van je zus. Kan je niet echt advies geven want ik zit ook in ongeveer zo'n situatie. zal je even pb'en.
    En heel leuk wikkeldekentje! ziet er lekker warm en zacht uit :)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaaaaaaaargh pas net mijn nieuwe jurkje, passen die 2 ballonen er weer niet in grrrrrrrrrrrr :x:x
    Dan zal ik mijn schoonzusje maar weer blij maken *huil huil* :(

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    aah balen nance! domme ballonnen ook hihi
    mss toch beter in de winkel gaan passen en dan pas kopen? ;)

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaat wel redelijk met slapen Claire. De ene nacht beter dan de ander nacht... Tja, kan er weinig aan doen vrees ik...
    Wat goed Claire dat je de Stokke kinderwagen hebt gevonden op mp! En jippie, zondag al ophalen:)!
    Yahoe, aangenomen. Gefeliciteerd meis!!
    Voor wat betreft die cocoon: ik heb er geen ervaring mee meis, dus ik kan je er niets over vertellen.

Gaaf hoor Es!

Precies Nancy zal wel bij de 'ziekte' horen! Volg je eigen gevoel meis... Sterkte! Hihihi, ja de tijd gaat heel erg snel... Voordat je het weet hebben we onze ukkies in onze armen:D. Ohhh wat lief van Bas en mooi dekentje:)...
    Jammer van je jurkje Nancy:(... Was dat het jurkje voor jullie trouwen??

Hier; petatjes waren heerlijk! Nu even met manlief een wandeling maken, goed voor de beweging...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey dames, dank jullie wel!
    Nou ik heb wel even bij gelezen, maar m'n hoofd staat even niet naar reageren. Sorry... Vanochtend erg nare ochtend gehad. Een leerling van mij was weggelopen naar huis onder schooltijd. Dus je begrijpt dat ik behoorlijk geschrokken ben :$! Gelukkig is er niets gebeurd maar hij woont een behoorlijk eind van de school af en was daar dus zelf heengerend en de weg overgestoken. Al met al erg heftig en er was al het een en ander met deze leerling aan de hand, dus bahbahbah... Maar goed, alles goed afgelopen, maar moet even bijkomen ;)

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Sam:zal wel schrikken zijn! gelukkig is het goed afgelopen!

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hoi hoi,

heb alles gelezen maar heb zo n last van me rug(net doorheen gegaan) dat niks blijft hangen alleen warme deken enzo

Dani is opgehaald door me schoonmams( dit omdat vriendlief weer eens weg is):x Laat die dat doen als dani in bed ligt,
    net boodschappe wezen doen, dat kan ik ook nie meer gvd ik baal dr flink van!!!
    enige wat me vriend zegt ja je doet ook veels te gestrest, allemaal eigeb schuld:$:x
    Ik zou niet zo gestresst zijn als meneer die handjes es vaker laat wapperen, t is tog te gek dat zn ma dani moet komen ophalen dat had hij moete doen, hij had dani in bed moete stoppe(ik wou dat doen en ging door me rug):)

ik heb net half uur onder de douche gestaan niks helpt:S

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, was op de markt, en daar kan je niet passen helaas ;) Dus je betaalt er ook naar maar ik vond 'm zo leuk :( Ach zijn ergere dingen he ;)

@Dithje, nee niet voor het trouwen hihi moet ik ook nog voor kijken inderdaad ;)

@Sam, jeetje wat een schrik zeg meid! :$ Kan me voorstellen, dat is dan weer de keerzijde van het leraar-zijn. Kom er maar even van bij hoor, is niet niks..

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, dat is inderdaad niet zo leuk van vriend'lief' :x Kan me voorstellen dat je baalt.. wel lief van zijn moeder dan weer! Sterkte meis, probeer even tot rust te komen :(

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja echt dat verwacht je niet van een 5 jarige kleuter.. Jakkes :(

Mamachan ik las je verhaal van vandaag.. Ik hoop echt dat die kleine nog even blijft zitten meis!!! Enn... idd grrr mannen soms :( Dikke knuffel lieverd!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Potdikkie Sam, wat een verhaal en wat een shock:$. Je moet er niet bij nadenken wat er had kunnen gebeuren zo'n ukkie alleen naar huis lopen en de straat oversteken. Gelukkig dat het goed afgelopen is en er niets is gebeurd.

Nou zeg Mamma Chan ook nog door je rug gegaan:(. 'T zit je ook niet echt mee... Vriendlief is in dit geval ook niet echt lekker bezig zo te lezen. Sterkte!

Ach zo Nancy, nu vat ik 'm... Ging om jurkje wat je vandaag had gekocht... Hoezo ikke blondje zijn;)?

Hier; pieuw dat was een flinke wandeling... Hebben een 'rondje' wat we vaker lopen, is zo'n 30 min. Best zwaar moet ik eerlijk gezegd toegeven. Is toch apart hoor dat je lichaam zo verandert en dan je veel minder kunt dan dat je wil en kon...

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, maakt toch niet uit, had gekund hoor ;)
    Nou daar zat ik vandaag ook al aan te denken toevallig! Normaal kon ik uuuuuuuuuuren shoppen maar nu had ik het na een uurtje markt eigenlijk al gehad, werkelijk gesloopt ;)

Deel Deze Pagina