Petatje, wat een buik al zeg, en je bent leuk geslaagd. Es ik zag je buik bewegen, gaaf zeg Nancy leuk die deken van het kruidvat xxxx
Petatje Leuke kleren zeg! Staan je goed! Dithje! De jalouzien zijn super... donker paars... maar ik weet nu niet of ik lichtblauw en donker paars wel zo geweldig vind... maar mijn man wilt niet de hele kamer paar hebben.. of blauw... ach ja, ik moet er maar aan wennen Geen idee waarom je niet meer mag snoepen... ik voel me ineens erg schuldig haha. Snoep jij nog wel?? Haha en dat rondje wandelen ken ik.. ik raak al buiten adem als ik de hoek om ga lol Claire! Nee ga het niet overschilderen, zoals ik net naar Dithje schreef, vind mijn man een mega paarse of blauwe kamer niets... Hey gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat gaaf! Laat even weten hoe je eerste dag is gegaan Es wat een leuk filmpje Nancy... ik denk dat je zus het moet begrijpen dat je altijd van haar zult houden, maar dat het gewoon niet prettig voor jou is om in zo'n omgeving weer te gaan leven... Sam! Wat een shock! Gelukkig is het goed afgelopen! Mamma chan wat een opmerking van je vriend... zucht
Dithje, herkenbaar !!! Uithoudingsvermogen wordt toch wel heel wat minder he... Ik was van Jildou in de zomer hoogzwanger, en dat was niet altijd even makkelijk
hai ff snel een berichtje vanuit hier .....mijn laptop is kapot ik kan niks meer ermee (krijg je ervan als je hem zelf opnieuw doet installeren) dus mijn broertje komt morgen kijken of hij hem kan maken. ik reageer verder ook ff niet ik heb wel ff vluchtig gelezen maar ben bek af, ga nu douche en naar bed. knuffie en een fijne avond
eline en petatje mooi hoor die buikjes !!! nancy die boobs toch ook hahah... wel jammer dan maar idd zoals je zegt zijn erge dingen maar leuk is anders... vind het heel rot voor je wat je zus betreft kan me voorstellen dat je haar nu juist erg mist ik ken het wel ...heb zelf 3 zusjes en 2 broertjes maar met maar 2 zus (sins kort met 2 daarvoor 1) en 1broertje contact ..met mijn zusje die afgelopen jaar bevallen is helemaal niks meer ze heeft haar zoon gekregen en kado,s in handen gehad en af is het weer ze heeft hier nog maar 1 x gevraagd in het begin hoe het met mijn zw is ..en verder doen die 2 alleen maar liegen bedriegen drugs enz ..volg je gevoel meer kan ik niet zeggen ..ik heb wel door de zw en mede mijn gevoel weer contact met mijn andere zusje en daar heel blij mee we hebben het verleden zo gelaten en gezegt dat we kijken hoe het loopt en mekaar in de waarde laten en dat gaat tot nu toe goed ....dikke knuf meid sam jeeh toch en voor zon kleine hummel van 5 geloof dat je erg geschrokken bent dikke knuf mama chan jeeh meid wat een opmerking zeg van vriendlief ...geloof dat je :x bent en terecht en dan ook nog door je rug gegaan ..meid probeer rustig aan te doen dikke knuf claire he meid wat goed dat je gaat beginnen echt super gaaf hoop dat je het een beetje gaat trekken vast wel en idd we hebben kanjers van mannen en hun pracht vrouwen .....klopt schoonzus heeft me laatst idd iets geflikt :x kort voordat gebeurde waren we in overleg om het bij te gaan praten ook omdat ze oma en tante worden weer maar na dat gedoe nee dank je ..laat ze haar stief zoontje van 10 mij bellen met een paar woorden na ervan ....nou dat doe je niet heb haar niks misdaan en mijn vriend ook niet zei is 2 handen op 1 buik met mams tja en als ze dan denken dat wij het goed vinden dat hun de jongens van ons laten liegen tegen ons nou nee dat ben je bij ons verkeerd toch?? ...heb nu een lage bloeddruk en dat wou ik graag zo houden hahah... oh en wat gaaf dat jullie weer een hoop hebben via mp wel ff op de foto he??? en ben heel benieuwd na je wagen ? hier zo na bedje toe morgen vroeg ff ritje achterhoek mijn zusje en broertje ophalen die komen dit weekend hier echt super helemaal zin in en idd wel vroeg wakker hier maar slaap opzich goed hoor maar uitslapen kan ik allang niet meer maar wordt nu wel erger denk dat die klok er al in zit voor na de bevalling hahahah.... he meid hoor je gauw weer en alvast een fijn weekend ...morgen ben ik er niet pas maandag weer denk ik of ik kom tussen door ff spieken hier hier trouwens ook geen ervaring met die cocon helaas had je graag willen helpen ... dithje ja erg he een rondje lopen dat je lichaam zo achteruit gaat terwijl je hoofd anders wil ik las iets over kleuren ?? maar wat niet mee gekregen sorry hier dames ben ik weer weg ga zo na bedje helemaal gehad voor vandaag pfff...morgen mijn zus en broer halen dus nog ff een ritje voor de boeg ... maar wel gezellie .... wens iedereen een fijn weekend toe en tot maandag en miss wel eerder maar kan het niet beloven ....
mama chan en wel fijn dat je toch na huis mocht maar hou het goed in de gaten meid wel aan de bel trekken als je het niet vertrouwd de duimen blijfen draaien dat jullie uk nog een tijdje blijft zitten daar gaan we voor toch? dikke knuf
Ik pak af en toe nog wel wat te snoepen hoor Shelly, moet kunnen... Probeer wel op te letten met de hoeveelheid, want de kilo's gaan wel heel erg hard op dit moment8).. Klinkt wel leuk hoor paarse jaloezien! Leuk shirt en mooie buik Eline! Hoogzwanger in de zomer lijkt mij niet echt ideaal Sam! En tja... uithoudingsvermogen is ver te zoeken momenteel. Goed weekend Angel en veel plezier met je broer en zus! Die kleuren ging om de jaloezien van Shelly... Hier; ga x-factor afkijken en dan lekker mijn bedje in. Morgen weer vroeg dan om naar Arnhem te gaan... Fijne avond nog!
Zo net even samen met mijn mannetje belastingaangifte gedaan Krijgen toch nog 300 euro terug! altijd lekker.. Zitten nu Xfactor te kijken8) en zo lekker naar bed..
Goedemorgen meiden, Even een vraag, sinds een dag of 3 voel ik de kleine veel minder, ook minder goed als ik wat voel. Is dat normaal? xxxx
er zijn periodes dat ik ze ook minder voel hoor...Dan is ze gewoon gedraaid en ligt ze tegen je rug te trappelen ofzo... Heb ook al paar keer paniek gehad. En ben je echt niet zeker,bel dan de vk even. Ooh en mooi buikje hoor Eline! wordt wat als je 40 weekjes bent hihi. Om 11u gaan we de lijst leggen vandaag! kan al niety wachten om al die spulletjes uit te kiezen
Goedemorgen! Volgens mij is het normaal hoor Eline dat je de baby de ene dag meer voelt dan de andere dag. Maar als je het niet vertrouwd meis dan gewoon de vk bellen! Veel plezier Petatje, altijd leuk om spulletjes uit te kiezen!! Hier; ga even een broodje eten want om 09.00 uur staat schoonmoeder op de stoep om naar Arnhem te gaan. Fijne dag allemaal!
Zo ladies, ik ben er weer! Gisteren op kraamvisite was erg leuk, maar ook erg vermoeiend! We waren om kwart over 9 weer thuis. Maar...en superschattig meisje wat ik ook een paar keer heerlijk heb mogen vasthouden en in bedje heb mogen leggen. Was erg gezellig, ik moest gelijk bij m'n vriendin op bed komen liggen, zodat ik goed kon bijkomen van de reis. De mannen hebben de jongens (zij hebben ook een zoontje van Sebas z'n leeftijd) mee naar buiten genomen en die hebben de hele middag samen lopen ravotten. Dus die hadden ook een topmiddag. En met m'n vriendin lekker over de bevalling en van alles en nog wat gekletst. Deed me erg denken aan de logeerpartijtjes die we hadden toen we nog op school zaten Ze stonden er ook op dat we mee-aten en na het eten zijn die 2 boefies nog ff samen in bad geweest. Al met al heel relaxed, maar vermoeiend genoeg. Zo ff met paps de boodschapjes halen en vanmiddag gaat Sebas lekker een nachtje bij m'n ouders logeren. Onderweg naar hun toe kregen we wel nog even wat minder leuk nieuws: de oma van manlief is overleden. Het mensje was al 91 en tobde behoorlijk met haar gezondheid. We wisten dat dit geen maanden meer zou duren. Voor haar natuurlijk het beste en wij hebben er ook vrede mee. Manlief en paps gaan vandaag ook het behang afhalen in de kamer die Sebas straks krijgt. Volgende week behangen en met de pasen als het goed is laminaat leggen. We liggen goed op schema! Heb alles bijgelezen en een poging gedaan om op iedereen te reageren. Zie de volgende post. liefs, pooh
@ Angel: haha, ik ken dat. Precies weten wat je wilt, en het vervolgens niet kunnen vinden.... Ik ken wel een winkeltje waar ze het wellicht zullen hebben, maar das niet echt bij je in de buurt @ mama chan: oei, dat is niet goed! Goed dat je aan de bel getrokken hebt, en rustig aan he? Goed naar de gyn luisteren! Hier was de b.o. ook de grote boosdoener, en maakte de harde buiken erger dan dat ze waren. En als ze het beter vinden dat je een paar dagen blijft zodat ze je in de gaten kunnen houden is dat mss ff het beste, toch? Alles om de kleine gezond en wel ter wereld te laten komen toch? En een klein voordeeltje: mss wordt je vriend zo wel een beetje gedwongen om zn handen uit de mouwen te steken en in te zien hoe het met je gaat. Even wat afstand kan er ook voor zorgen dat je wat meer kan ontspannen he? @ Bella: super dat jullie eindelijk het geld uit je bouwdepot gekregen hebben. Werd tijd! He, en wat Sam heeft heeft Sebas ook gehad. Die druppels van de oogarts werkten super en hij hoefde niet geopereerd te worden. Hoop dat ze bij jou net zon succes zijn! @ Es: je wilt wat te doen hebben? Zal je straks ff pb-en! @ Shelly: gek hoor, van die vriendin. Woont zij nog in de States? Heb je al een reactie gekregen? Enne...hier wordt nog gewoon gesnoept hoor! Ik probeer wel zo min mogelijk te snoepen, maar er gaan nog steeds een paar chocoladerepen per week doorheen... @ Eline: yep, dat kan idd. Maar met een banaan per dag en een bouillonnetje schijnt het zich snel op te lossen. Heb je het al geprobeerd? Het werkt niet in 1 dag, maar als je dit een weekje doet moet je echt verbetering merken. Vervelend dat je nog zon last hebt van je middenrif. Babykamer bijna klaar. Leuk! Hier soms ook een paar dagen een wat rustiger ukje, net als wat petatje schrijft. Maar idd, als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen! @ Petatje: oe, ontstoken tandvlees. Dat is geen feest! Succes bij de tandarts. Goed poetsen en tandenstokeren werkte bij mij goed. Heb er ook veel last van gehad, maar nu gaat het gelukkig beter. En heerlijk geshopt zo te zien! Leuk hoor! @ Nancy: ik kan me heel goed voorstellen dat je je zusje mist, zeker in je zwangerschap. Maar ben je niet bang als je nu contact zoekt dat het je heel veel energie zal kosten? Echt, ik ben voor familiebanden, maar ik zou geloof ik ook niet een drugsverslaafde bij mn kindje willen hebben.... De enige die daarover kan beslissen ben jij. En het enige advies dat ik je kan geven is luister naar je gevoel. Dat bedriegt je meestal niet. Sterkte meis! En wat een schat dat Bas aan het shoppen is geweest! @ Claire: Super zeg, dat je je kinderwagen hebt kunnen vinden!!!! En dinsdag beginnen bij je nieuwe baan. Goed nieuws allemaal hoor! Gefeliciteerd! Het is wel een lekker idee dat de verbouwing goed vordert. Maar ik had graag zelf ook wat gedaan, ipv alleen maar koffie zetten en gevulde koeken halen... Ik had het er gisteren nog met mn vriendin over waar we op kraamvisite zijn en heb besloten me er gewoon maar aan over te geven. Niet makkelijk, maar volgens mij levert me dat dan de minste frustraties op. Ga gewoon de dingetjes doen die ik kan (vlaggenslinger maken enzo) en verder veel rusten. Het is niet anders, en als ik me er druk om ga maken wordt het ook niet beter Over de cocoon sleep...tja, ik weet het niet. Zou je m echt nodig hebben? @ Sam: pfff, wat een rotochtend zeg! Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Gelukkig is alles goedgekomen, maar toch!±
Goedemorgen! Hier een slechte korte nacht gehad. Mevrouw heeft me heerlijk wakker gehouden. Een trapje her en der kan ik nog hebben 's nachts maar ze lag vannacht echt te boksen en achter elkaar te trappen geloof ik Hoe ik ook ging liggen ze bleef aan de gang. En vanmorgen om half 9 gingen de bovenburen zonwering ophangen dus moesten ze onze achtertuin in met trappen.. heeeeeeel fijn!! Vandaag mijn scooter ff fixen zodat ik er weer op kan rijden, de auto ff wassen en schoonmaken en ff met de hond weg. En vanavond met vrienden naar de bios de film The Book Of Eli.. Druk dagje dus! 8)
vandaag komt het baby kamertje !!!!verder eigenlijk weinig te melden....ow ja ik ben 25 weken alweer gaat snel zeg