Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert: Leukk!! :D en gefeliciteerd met je 25 weken!! :):)

Ik merk net een vlek (heel lichtjes) op mijn nieuwe zw broek :x
    potverdorie! gelukkig zie je hem alleen als je er op let, maar nu ik het weet irriteer ik me eraan :p Volgende keer maar ff wassen met vanisch oxy action :D dan maar hopen dat ie eruit gaat.
    Voor vandaag hou ik hem lekker aan,hij zit zo heerlijk!! :) :) en ach, als zwangere heb je een excuus he als je er niet zo super mooi bij loopt 8)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo pooh dat klinkt als een leuke dag :D !!

Kikkert veel plezier :D :D Leukleuk :D

Es: Jij ook veel plezier met je planning van vandaag.

Goedemorgen verder :D (kan nog net ;) ) !! Hier net even boodschappen gedaan. Zo even eten en dan Jildou naar bed, hier even zuigen en dweilen en als Jildou wakker is naar schoonouders, schoonzusje (woont nog thuis) is jarig. Gaan we mooi s middags heen en vanavond niet te laat weer naar huis ;) !!
    Verder hier gelukkig lekker geslapen, op vage dromen na dan :D De kleine begint nu ook veel meer bovenin te trappen :D !! Heeriljk :D

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Mama chan: ah wat kl*te zeg! Ik duim dat de kleine uk zich nog zo lang mogelijk blijft verstoppen, is geen fijne gedachte dat je het weer niet vol gaat houden tot 37wk. Ik duim voor je!

Petat en Eline: mooie buikjes en kleding! Hier op het moment echt horror als ik de kast opentrek, boehoehoe...

Es mooi om te zien, zo gaat het bij mij ook, maar is bij mij meer het nadrillen van mijn buik na een kungfu trap haha. Ik weeg ook alweer 82 en 114cm buikomtrek.

Nancy, moeilijk hoor met zuslief.. ik denk dat je zo gelukkig bent dan met zus plus problemen. Ik kan me goed voorstellen dat je haar in je leven wilt, blijft toch je zusje. Je zou t gewoon kunnen proberen, heeft ze je toch zwanger meegemaakt en het zou zomaar een eyeopener kunnen zijn voor haar. Jij bent al zoveel verder dan haar in je leven. Maar wel jezelf afsluiten voor haar problemen. Echt moeilijk.

Hier: mijn buuf die ik woensdag nog sprak is donderdag bevallen van zoon Gijs. Leuk! Zo n kaartje halen. Verder heeft Bart zn laatste dag gehad, yay! Ik heb mn haren geverfd gisteren, weer helemaal blij. Zal volg wk n fotootje posten.
    Van schoonmam n zingende krokodil gehad whaha. Komende week babyuitzetlijst afwerken met paps de vk, de meubels en de echo, leukleuk!
    Dikke xx Sue

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden, vanavond ga ik reageren!!!

effe een teken van leven! jeej morgen stokke wagen ophalen en t hobbelschaap en t wippertje!! dalijk gaan we lekker naar de vlooienmarkt *heeeeeeerlijk echt mijn ding!* en in scheveningen een badmatje ophalen!!

wens jullie een lekkere dag lieverds en tot vanavond!

kus!!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hey meiden

Ik denk dat ik een btje te zomers heb gedaan met het weer, verkouden haha neus verstopt, vannacht ging het op zich goed, behalve me neus dan slaap je gelijk nie goed.
    Wel veel koppijn nog, rug dot nog zeer nek niet meer, lag net ff in bed, me ouders helpen veel en vriendlief(den) is isn de tuin aan het werk;) voor de zomer straks.

Harde buiken nie veel meer gehad, ik vind het niet zo erg dat ik de 37 weken niet haal, als ik de 32 maar haal!!!

xxx voor de reacties

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Nou vandaag de baby weer genoeg gevoeld hahaha.

Dithje ben je nog geslaagd met shoppen?

Kikkert leuk je babykamer vandaag, fotos? Gefeli met je 25 weken.

Es hoop dat die vlek eruit gaat.

Suekes, wat voor kleur is je haar geworden?

mamachan, gelukkig niet veel harde buiken meer gehad.

Wij vieren vanavond de verjaardag van mijn man, die is as maandag jarig.
    Wel gezellig, alleen met familie vanavond.

xxxxxx

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    pfff ben gesloopt.. huis gedaan, auto helemaal uit gestofzuigd, plantjes gepoot in de tuin, met de hond gewandeld..
    geen puf meer om te koken dus we eten patatjes..
    Na het eten weer naar vrienden want we gaan naar de bios..

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es lekker patatjes, naar welke film gaan jullie?

xxx

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
  10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    FF bijgelezen, kijken wat ik onthouden heb ;)

@Pooh, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Doet een mens goed dan he :)

@Es, druk druk druk jij weer! En ik heb volgens mij jouw nesteldrang overgenomen want ik MOEST bezig blijven vandaag, heel de kamer nat gedaan (gestoft) en de was en de keuken en toen was ik klaar en MOEST ik weg, dus maar even de kruidvat leeggekocht voor de vakantie ;)
    Veel plezier bij de film!

@Sam, gefeliciteerd met je schoonzus!

@Suekes, ja ik laat het maar zo denk ik, heb geen zin om al die problemen weer op mijn hals te halen... Begin eindelijk sinds een jaartje beetje uit het dal te klimmen, zou ik het me weer op de hals halen, nee laat maar :(
    En wat een leuk nieuws allemaal! Lijstje afwerken, helemaal top! :D Ik ga dinsdag weer voor mijn haartjes, heeeeerlijk! Blond naar Turkije ;)

@Kikkert, ben benieuwd naar je kamertje!! Foto? :D

@Claire, hoop dat alles bevalt en het leuk was? Tot vanavond!

@Eline, mooi truitje en buikje zeg! Fijne verjaardag vanavond!

@mamma chan, fijn dat het weer iets beter gaat meid, wel vervelend van je snottiekoppie! We duimen voor je dat ze voorlopig nog blijft zitten!

@Hier, de hele dag dus al aan het poetsen en wassen (nesteldraaaaaaaang! :$), kon echt niet stilzitten.. En naar de kruidvat geweest voor laatste dingetjes voor de vakantie. Ook moesten we onderweg nog wat ophalen bij vrienden en daar nog even wat gedronken. Vanavond een verjaardag, maar geen zin en geen puf nu, dus blijf lekker thuis :(
    Kzou morgen met 2 vriendinnetjes pizza bij de ene gaan eten maar zij is ziek en de kleine en haar vriend ook, dus gaat niet door. Zo maar even die andere bellen of zij nog wil, anders met z'n 2tjes. Ook gezelli :)
    Fijne avond!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, schattig kamertje zeg, helemaal super! en jij ziet er ook mooi uit, gave buikband ook! :)

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @bubsie prachtig kamertje!
    @Es en nancy:druk bezig geweest dames! flink zo :D

hier:de lijst is gelegd...Van 11u tot 14u bezig geweest...Baby's hebben veel nodig :$ Tegen donderdag moeten we hem online hebben en dan weet ik hoeveel het totaal bedrag is ;)

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Bubsie mooie kamer:D

Es heerlijk die nesteldrang he:p

Eline fijne verjaardag !!

Nancy jij ook nesteldrang:p

Hier:

Me schoonmama het ebd verschoond en de was meegenomen;)
    me moeder dani in bad gedaan:D
    Den was wel thuis hoor;) die was druk in de tuin nog en is nu na voetbal toe:p
    Dani in bed en ik op de bank
    die rug doet me nog gewoon zeer, en mc rib die zit er ook nog...:(

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond!

Claire gefelicteerd met je nieuwe baan! Lijkt me heel handig zo'n matrasje. Ik had er nog nooit van gehoord trouwens..
    Eline mooi shirtje mooie buik
    petatje mooie kleding zeg!
    Sam logisch dat je geschrokken bent!! was er wel iemand thuis voor hem?
    Ga weer verder lezen, als ik het in 1x doe vergeet ik alles..

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net ff de restjes zooi opgeruimt zodat het weer een beetje uitziet ben wel echt bek af. de meubeltjes van de babykamer staan allemaal maar voor een foto te maken moeten jullie nog ff gedult hebben. morgen gaan we nog ff naar de bouwmarkt(en) voor wat klusspulletjes zodat we komende week de keuken af kunnen maken en dan waarschijnlijk de week erna beginnen we echt aan de babykamer want daar moet ook nog veel gebeuren van stukjes laminaat, tot gaten in de muur dichtmaken.

manlief is naar een voetbalwedstijd en dylan ligt lekker te slapen dus ik ga nu lekker ff douche en daarna lekker bankhangen.

fijne avond en alvast trusten.

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    kikkert gefeliciteerd 25 weken!! leuk dat het kamertje is gekomen..
    bubsie mooi kamertje zeg!

Ben ook helemaal kapot!! Vandaag 6 uur op lang leve Sam zijn super hyper maar vrolijk ochtend humeurtje;)
    We zijn ook naar de hornbach geweest en hebben een wastafel kraan gekocht en een douche set en thermostaatkraan. o ja en ook nog een designradiator voor in de badkamer.. phooe weer 600 euro lichter haha
    Sam heeft geen middagdut willen doen vandaag!! (zit ik gisteren nog op te scheppen dat hij 2a 3 uur slaapt elke dag hahaha) 3 wassen gedaan en heel het huis.. Nu moet ik alleen de wasjes nog opvouwen en zo nodig strijken..
    Heb nu een erg gespannen harde buik dus ga niets meer doen.. Lekker vroeg naar bed! Vergeten jullie je klok niet naar voren te zetten;)

knuffel

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella ow de klok thanks zoiets vergeet ik dus ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie prachtig hoor :D !!! En mooie buik :D !!

Zooo bella: lekker bezig ;) !!
    En Es en Nancy ook fanatiek!!

Hier weer terug, Jildou lekker in bed en wij op de bank.. Ook gesloopt!
    Bella: Ja godzijdank was er iemand thuis ... Die hem weer naar school heeft gebracht.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zoooooo..... ben ik weer. Jeetje mina zeg wat een dag! Het was heel erg gezellig met schoonmoeder en moeder in Arnhem en we zijn geslaagd. Schoonmoeder heeft een hele mooie galajurk gescoord voor de bruiloft van haar zoon (mijn zwager):). Helaas ben ik zelf niet geslaagd, wat een niet-charmante jurkjes. Leek er wel een zeekoe in:$. Toen ik thuis kwam, om 16.30 uur, was manlief druk bezig met het uitsoppen van de keuken:D. Wat een schat!! Laatste dingen even meegeholpen.... Stond opeens mijn vader voor de deur met zijn broer, zus en aanhang;). Die hadden verjaardag gehad bij ons achter in een zalencentrum en kwamen even buurten om naar mijn buik te kijken en de babykamer te bewonderen.
    Al met al zit ik net op mijn bips (met een hele drukke beeb in mijn buik:D) en ben ik helemaal kapot... Heb wel alles bijgelezen;), zie onderstaand.

Gecondoleerd Pooh met de oma van je man! Wel super dat het zo gezellig was bij je vriendin:). Sebas lekker bij opa en oma logeren vanavond, dus lekker doorslapen vannacht en morgenvroeg hopelijk ook wat langer. Helemaal mooi meegenomen natuurlijk, aangezien de klok ook een uur vooruit moet. Hoe is het nu met je bo?

Gefeliciteerd met je 25 weken Kikkert! Is de babykamer geleverd?

Jeeh Sue, Bart z'n laatste dag gehad:)! Wanneer kan hij beginnen bij z'n nieuwe job? Is het trouwens nog goed gekomen met de verklaring voor goed gedrag?

Hoe was het op de vlooienmarkt Claire?

Wat fijn Mamma Chan dat de harde buiken hebben afgenomen! Nu maar hopen dat het zo blijft...

Alvast gefeliciteerd met je man Eline! Heel veel plezier vanavond...

Mooie kamer Bubsie:D! En mooi buikje heb je ook...

Hihihi Nancy, jij hebt je goed je best gedaan vandaag;). Nog wat gehoord van je vriendinnetje?

Leuk Petatje dat jullie geslaagd zijn met de lijst!

Jij ook al zo'n drukke dag Bella! Wel fijn dat jullie geslaagd zijn voor kraan etc...

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje nee we hebben hem tweedehands ofwel 2x gebruikt (van een kennis) deze mensen zijn verhuist naar het buitenland vandaar dat wij de kamer over konden nemen.

Deel Deze Pagina