Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kom even snel gedag zeggen..
    Film was totaal NIET boeiend! erg langdradig en saai! ik heb dus ook de halve film mijn ogen dicht gehad :p

Nu lekker slapen, en hopelijk mag ik een beetje uitslapen van mevrouw in mijn buik :D:D

Welterusten!

2. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @nancy: ja in scheveningen is de baan! en in den haag woon ik achter duh duinuh ja :p wat lief van je mannetje t wikkeldekentje! groen is helemaal jullie kleur he? haha...balonnen te groot? herkenbaar!

@dithje; tja lastig he dat slapen? je kan er idd weinig aan doen :( ik heb door mijn depressie een slaapprobleem en slik nu al een tijdje melatonine *lichaamseigen slaapstof* van de dokter, en dit helpt bij mij wel redelijk (was altijd zwaardere meds gewend, maar mag natuurlijk nie met de beeb) en dit schijnt niet schadelijk te zijn, misschien een idee voor als het echt de pan uit rijst bij je, en t niet meer houdbaar is? alles beter dan superslecht slapen natuurlijk :( bijna alles dan ;) o.. en vlooienmarkt was een beetje saai, we waren erg laat maar we gaan volgende week weer! haha... zeekoe? awww valt toch wel mee? wel jammer dat je nie geslaagd bent. maar een mooie wikkeljurk?

@sam; wat naar dat je leerling zomaar weg is gelopen! kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! blij dat er nix gebeurd is zeg!

@mamachan; vervelend van je ruggetje! dat kan verdomde zeer doen ja! hmmm kan me voorstellen dat je kwaad wordt van je mannetje, hij had idd even kunnen helpen ja....mannen..pfff....

@eline; mooie buik! jeetje die is al flink zeg! :D enne mooi truitje ook ;)

@angel; echt vervelend van je schoonzus, en wat een raar verhaal dat ze dr stiefzoontje laat bellen? hmmm.... dat is nie helemaal normaal. kan me voorstellen dat je helemaal geen zin meer in dat contact hebt, en idd laat je bloeddruk maar lekker laag blijven! je hebt t al druk genoeg dame! ;)
    we hebben op dit moment 12 dingen voor de beeb via marktplaats! waarvan we morgen 3 dingen gaan ophalen *hobbelschaap haha....stokke wagen en wippertje* en de rest wordt verzonden, waaronder een onwijs gaaf speelkleed van fisher price :) foto's volgen ;) weet je nog steeds nie welke wagen? volgens mij moet jij eff een dagje naar de prenatal wagens rijden en testen! :p leuk dat je zusje en broertje komen! zuslief zou toch meehelpen soppen he? fijn weekend meis!

@shelley; ahhh... paars is leuk toch!? maar je ventje vind t nie zo? hoe is t verder met je? al een beetje bekomen van alle drukte?

@pooh; wat leuk de kraamvisite! dalijk kan ze bij jou op kraamvisite komen! gecondoleerd met oma van je man :( dat is weer minder nieuws :(
    en over de verbouwing; je hebt gedaan wat je kon toch? het lijkt me idd moeilijk om je erbij neer te leggen, maar helaas zou dat toch moeten *jezelf tegenwerken is nog vermoeiender* en zolang iedereen jou begrijpt, moet je die ruimte ook lekker pakken en je niet schuldig voelen, je hebt t al zwaar genoeg! ga je een vlaggenslinger van stof maken? en tja die baby cocoon sleep tja..geen idee of we m echt 'nodig' hebben, maar de verhalen die ik erover las spraken me wel aan!
    hoe zit dat trouwens met 'inbakeren' en dat soort dingen? hoe doe jij beeb in bed?
    of is dat rare vraag haha?

@es09; haha mevrouw was lekker bezig vanacht?! gwoon terug porren!
    hier is het met vlagen, maar als ik in bed lig dan is hij meestal ook wel bezig ja. was de film leuk? aangezien jij ook omgeving den haag woont, als je naar t ziekenhuis zou moeten voor bevalling *weet nie of je thuis of ziekenhuis wilt* welk ziekenhuis ga je dan?

@kikkert; spannend kamertje!!! en gefeli met je 25 weken! gaat het hard he?!

@suekes; gefeli met je buuf! haha zingende krokodil? jij hebt zo te lezen volgende week een drukke *maar leuke* week zeg!

@bubsie; wat een leuke kamer! echt heel leuk gedaan!

@bellamano;
    ja ik vond die 'cocoon sleep' wel wat hebben, beeb kan dan ook nie op buik gaan liggen! jeetje wat een geld he kost dat? *badkamer* en je buik zegt dat je eff rustig aan moet doen! morgen is rustdag he! knuff!!

@hier; spannend morgen *dalijk voor julllie!* de stokke wagen ophalen :D ben zo benieuwd!
    oww... en hier een probleem met flessen uitzoeken!! weten jullie al welke flessen jullie gaan nemen? ik heb een lichte voorkeur voor tommy tipee, waarom weet ik nie, verhaal sprak me aan. maar blijf t een beetje lastig vinden....van de reviews op internet werd ik ook nie echt wijzer :s
    verder is beeb sinds gister ineens heel rustig, wordt er een beetje benauwd van :( zal wel nix zijn maar toch...

knuff dames!

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Dithje jammer dat je niet geslaagd bent.
    Is moelijk he om iets te vinden.
    Ik vond toen dat alles heel tuttig stond met mijn buik.

Bubsie je kamertje is mooi geworden zeg, en je hebt ook al een hele mooie buik. Grappig die lamp ook.

Verjaardag was erg gezellig geworden, wel laat geworden voor mijn doen, half 12, slaap steeds rond 10 uur hahaha.
    Vandaag laatste muur van kamertje behangen, en dan kan alles erin.

xxxx

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!!

Veel plezier met de stokke :D :D !!

Wat betreft flessen: Ik ben heel enthousiast over de difrax! Scheelt aanmerkelijk in de hoeveelheid lucht. Maar goed, het is ieders eigen ervaring :D !!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen dames,

Hier een redelijke nacht gehad, neus minder verstopt maar kon eerst nie in slaap komen:(
    onze kleine dani ratelt zo lief dr komt alleen nog niks echts uit:(
    Vandaag lkker niks doen weer:p

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!
    een hele stralende dag vandaag! Vandaag zijn we ook 2 jaar samen! :D

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :)GEFELICITEERD:):)!!!! maak er een leuke dag van.

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Nou hier even een update van mij. Ik heb zoveel gemist dat ik niet alles terug ga lezen maar beloof weer trouw mee te lezen nu.

Afgelopen donderdag naar de vk geweest. Alles ziet er prima uit. Bloeddruk en suiker waren perfect. Kleine is goed aan het groeien en kreeg complimenten voor mijn buik. Is altijd leuk om te horen.
    Met betrekking tot het rozo/bruinverlies en stolsels, dat is gelukkig opgehouden en ik hoef op het moment niet gelijk terug naar de gyn.
    Op het moment dat het weer komt en erger gaat worden gaat ze me sowieso voor 1 afspraak naar de gyn sturen en ws helemaal over. Gelukkig is het niet zover want de laatste dagen is het weer rustig.

Vrijdag hebben we alle spulletjes binnen gekregen. Ondertussen staat het kamertje al en heb het al een beetje aangekleed. Moet nog voor de aankleding het één en ander kopen maar daar heb ik als het goed is nog alle tijd voor.
    Maar DITHJE je had gelijk hoor wat ontzettend veel afval komt er van het kamertje af zeg, haha. Ik zei tegen die mannen die het kwamen brengen, joh ik heb maar 1 kamertje besteld en niet 4. Toen begonnen ze te lachen. Ik ben helemaal happy met mijn spulletjes.

Gister nog een verjaardag gehad van mijn schoonmoeder dus ook echt niet veel tijd gehad om hier eerder even mijn gezicht te komen laten zien.

Ik ben in ieder geval blij dat onze kleine meid het nog steeds goed doet. We zijn zo ongeveer wel klaar voor haar komst maar ze moet nog maar even lekker dicht bij mama blijven zitten totdat de tijd rijp is.

Meiden allemaal een dikke knuffel en tot snel.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh meides!!

@Dithje, klinkt erg gezelli je dagje gisteren. Alleen jammer van jouw jurk en die onflateuze dingen af en toe brrrrrr ;)

@Pooh, ik vergat je nog te condoleren met je man's oma! wat verdrietig :(

@Kikkert, nou ok dan, dan heb ik nog wel even geduld wat betreft de foto's :p

@Claire, wij hebben de Avent startersset in huis gehaald en ik wil ook nog een difraxfles voor als ie deze niet pikt. En in het Kruidvatpakket zat een Tommy tipee fles, dus die kunnen we dan ook nog testen ;)

@Eline, fijn dat het gezellig was. Vind het nog stoer van je, ik heb gisteravond een verjaardag afgeblazen omdat ik geen fut had ;)

@Mamma chan, fijn dat je neus wat opener is en cuuuuuute zeg dat geratel van Dani hihi zooo schattig dan lijkt me :)

@Petatje, gefeliciteerd met je 2 jaar!

@Marsim, wat fijn dat het goed was bij de VK en het roze/bruinverlies gestopt is. Hopen dat je niet naar de gyn hoeft!
    En wat leuk dat het kamertje staat! Super :)

@Hier, ben vanmorgen een beetje zelf aan het ontwerpen gegaan voor het geboortekaartje. Ik heb een privealbum aangemaakt in mijn fotoalbum; willen jullie eens kijken of jullie het wat vinden?? Ben er best wel content mee hihi :p
    Strakjes douchen en omkleden want ga rond half 1 richting vriendinnetje, lekker naar de bogaard (winkelcentrum, koopzondag) en dan bij haar eten, gezelli!
    Fijne zondag meiden!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Clair: Ja mevrouw was flink aan het boksen vannacht! *zucht* :p
    De film was vreselijk langdradig en saai (vond ik) vandaar de halve film mijn ogen maar dicht gehad :D

En ik beval in het ziekenhuis, Reinier de graaf in delft 8) als het goed is..

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Heeel leuk gedaan zo het ontwerp voor het kaartje! ;)

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb gisteravond al even op internet gesurfd naar winkels met positiemode hier in de buurt Claire. Het zijn er niet zo heel erg veel, maar binnenkort maar even een ritje Overijssel maken om te kijken of ik ergens kan slagen;)... Tja en dat slapen meis... pfff zeg, valt niet mee he? Bedankt voor je tip mbt die tabletten... afgelopen 2 nachten heerlijk geslapen dus helemaal toppie:). Jammer dat de vlooienmarkt niet zo geslaagd was... volgende week beter! Wat betreft flessen gaan wij voor de difrax flessen. Helpt (zegt men) tegen krampjes en spugen...
    Veel plezier met het ophalen van jullie spullen! Kom je nog foto's showen:p?

Leuk Eline, het behangen afmaken! Veel plezier met inrichten vandaag... Enne... ook voor jou, foto's:D?

Gefeliciteerd Petatje! Maak er een leuke dag van saampjes:).

Goed nieuws Marsim dat alles goed is met ukkie en dat het roze/bruinverlies is gestopt:)! YEAH meis, wat leuk dat het kamertje staat. Ben je er blij mee? Enne... tja, heel veel afval. Kunnen jullie het een beetje kwijt?

Gezelli Nancy, heel veel plezier met je vriendinnetje:). Gefeliciteerd met je 27 weken trouwens...
    WAUW meis wat een mooie kaartjes! Heel erg gaaf:D!! Vind het middelste kaartje het leukst... Is het ook de real naam??? Sorry, beetje nieuwsgierig...

Hier; lekker rustig dagje vandaag. Vanmiddag nog even een uurtje bij vrienden om de deur kijken en bij mijn moeder en haar vriend. Gaan we lekker op de fiets, het is heerlijk weer:D. Soeppie staat al bijna uurtje te pruttelen, vanavond verse kippensoep hmmmm.
    Fijne dag allemaal!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, jammer van de saaie film :( En wat een druktemakertje heb jij in je buik zeg ;) dat wordt nog wat :p
    Thanks voor je reactie op de kaartjes!

@Dithje, Thanks! En ja het is de echte naam ;) dacht dat ik dat iedereen al verteld had via PB hihi maar jou vergeten :$
    Druk maar leuk dagje weer voor jou, jij ook veel plezier! :)

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik vind het eerste geweldig maar ik ben dan ook voor foto's op het kaartje...al zou ik dan wel met foto's van jullie ukje gaan werken...
    Maar dat is mijn menig he :D
    Ik vind de andere twee een beetje sober...Maar ja,ieder zen smaak...

Thx meiden! straks komt er visite en denk dat we vanavond samen gaan eten...Gewoon rustig hoor :)

Marsim:fijn dat je weer bent goedgekeurd! :) en super van het kamertje,waar blijven de foto's? :p

ooh en dit wordt onze relax:D
    Bekijk bijlage 61791

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi, LEUK Nancy! Wist het nog niet... had je volgens mij ook geen pb'tje gestuurd hoor toendertijd... Moest van mijzelf mijn nieuwsgierigheid onder controle houden, maar nu weet ik het alsnog:p. Echt super!

Leuk Petatje straks visite, fije dag. Je foto is trouwens niet zichtbaar...;). En nu ben ik toch wel lichtelijk nieuwsgierig:p.

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: die van mij gaat ook uit naar nummer 1!! Mooi hoor. Zoiets gaat het hier ook worden, moet alleen eerst informeren wat het gaat kosten bij de drukker, want wil geen vermogen kwijt zijn.

Marsim: Fijn dat alles goed was en dat je niet terug hoeft naar gyn! Leuk hoor, kamertje al lekker in elkaar!! :D
    Hihi hier mag kleine nog lang niet komen, ben er geestelijk nog niet klaar voor :D Maar komt ook omdat hier al een kleine rondhuppelt :p !!

Petatje: Mooi stoeltje :D !!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje: Mooie stoel! :)

Nancy: Onze kleine meid lijkt op haar moeder.. ;) Ik was volgens mijn moeder ook zo druk in haar buik.. maar buiten de buik was ik een voorbeeldige baby, dus ik hoop dat ook maar dan :D

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Valt me nu pas op dat mijn banner een dagje is blijven hangen :(

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336