Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    eline gefelic met je manneke

Nancy: nee dani is uit deze relatie:D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat GAAF Nancy dat je vriendin de kleine heeft gevoeld! En ook nog eens goed geslaagd met shoppen:D. Ben je nu helemaal Turkije-proof?

Mooi gesproken Koekkie!

Gefeliciteerd met je man Eline! Leuk dat jullie vanmiddag samen vrij zijn, geniet ervan:). *Edit, lees net dat het niet gaat lukken:(. Wat raar zeg van het bedrijf, alsof je inzet afhangt van overwerken:(. Het gaat er toch om dat je je werk goed doet en als dat binnen de gestelde tijd gebeurt is dat toch juist goed?*

Hmmm beetje raar Sam dat die ringworm niet minder wordt... Lekker genoten van de massage gisteren?

Hier; aan het werk... Ben er nog maar een half uurtje ofzo, onwijs in de file gestaan. Maar ja, dat hoort erbij;). Vannacht wederom heerlijk geslapen:D, volgens mij heb ik het nu onder controle! Lang leve de neusspray voor de hooikoorts:). Fijne dag allemaal!!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Ik heb heerlijk geslapen! Mevrouw heeft me met rust kunnen laten vannacht :D:D

Ik ga even douchen enz, want moet om half 12 bij de VK zijn!!

Tot straks!!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje fijn
    dat je goed hebt geslapen zeg, dan voel je je ook stukken beter he.

Ga denk vandaag nog even shoppen voor een paar truitjes, want heb niet echt superveel meer om aan te doen.
    Ik pas echt niets meer van wat ik had, alle truitjes enzo komen tot mijn navel hahaha

xxx

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Aangezien jullie sinds mijn laatste bijdrage alweer meer dan 10 pagina's hebben volgekletst heb ik niet teruggelezen...:) Heel veel knuffels en felicitaties en sterktes daar waar nodig!!!!!

Hier een erg (te) enerverend weekend gehad.
    Vrijdag naar mijn schoonouders gegaan met de kids. Kids zijn daar blijven slapen en rond 3 uur ben ik Roger gaan ophalen. Daarna nog even naar mijn ouders geweest (moest nog wat dingetjes afgeven) en van daaruit nog even naar Ikea gegaan voor een cadeau voor Roger zijn oma (die de dag ervoor jarig was). Gelijk maar wat gegeten daar en 's avonds bekaf weer thuis gekomen.

Zaterdag weer (errug) vroeg opgestaan om de kinderkamers te gaan doen. Daarna lekker ff in bad geweest en daarna kids ophalen. Van daaruit zijn we naar de verjaardag van "de grote oma" (zo noemt Thessa haar 2 overgrootmoeders). Daar was het erg gezellig.... weer kunnen bijkletsen met de nichten (en aanhang) en ooms en tantes van Roger. Daarna lekker uit eten geweest en vervolgens in de late avond naar mijn ouders gegaan om te overnachten.

Zondag naar de kerk gegaan en van daaruit naar het bisdom vertrokken. Roger en mijn vader hadden daar een of andere dag die ze georganiseerd hadden. Tegen de middag flinke ruzie met mijn zusje gehad. (Over niks eigenlijk... ze was zich erg aan het aanstellen en moeilijk aan het doen.... qua gedrag is ze nog niet echt volwassen, zeg maar) En dat was voor mij het moment om te zeggen dat ik graag naar huis wilde. Voelde me sowieso de hele dag niet lekker aangezien het weekend al erg druk was en had nu helemaal geen zin meer om te blijven.
    Dus wij naar huis gegaan, maar aangezien we 's avonds (na die bijeenkomst) samen zouden gaan eten hadden wij thuis niks liggen. Dus maar even naar de wok geweest met de kids en daar lekker (en niet te vettig) gegeten.

Daarna lekker vroeg naar bed toe gegaan om vanochtend te ontdekken dat ik al mijn spullen (portemonnee, sleutels, etc) bij mijn ouders had liggen. Dus de kids zijn vandaag niet naar het KDV aangezien ik dan het huis niet meer binnen zou komen.

Dus had eigenlijk een rustig dagje in bed gepland maar zit nu in de woonkamer een beetje met de kids te spelen... (Wel balen want zou nog boodschappen gaan doen (brood en alles is op) maar kan nu de deur niet uit.....)

Ga zometeen ff wat brood bakken in de oven zodat de kids vanmiddag weer wat te eten hebben....

Tot strakkies!!!

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Laetitia druk weekendje heb je ook gehad.
    Dat valt wel tegen als ze dan opeens thuis blijven en je moet eigenlijk van alles doen denk ik. Nou rustig aan

xxxx

7. Laetitia

Eline: ergens wel maar ze zijn zelf nog helemaal door de war vanwege de zomertijd dus Joshua was vanochtend alweer om half 5 wakker. (ipv dat ze een uur langer door blijven slapen wordt hij een uur eerder wakker.... :-S )
    Dus zometeen wordt het voor hem gelukkig weer tijd om naar bedje te gaan en dan leg ik Thessa lekker bij mij in bed met een dvd... kan ik toch nog ff uitrusten... :-D

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    O dat is lekker laetitia. Ja die kleintjes moeten zeker helemaal wennen aan de zomertijd weer.

xxx

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bleeeeeh niet alleen de kleintjes moeten wennen aan de zomertijd. Ben zelf ook helemaal bekaf. En de kids lagen nog heerlijk te slapen toen we ze uit bed haalde voor het KDV omdat mama en papa moeten werken. Altijd zo zielig!

10. Laetitia

Ja, koekkie, vond ik bij Thessa ook zo zielig. Die wilde nog helemaal niet opstaan want het was toch nog donker???
    En nu heeft ze de hele tijd half slapend voor de tv gezeten totdat ze naar het KDV kon... moest ik haar gaan vertellen dat ze helemaal niet naar school ging. Vervolgens ging ze op de bank liggen en ligt ze nu te wachten tot Joshua gaat slapen en zij ook mee naar boven kan....

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oww wat is die man van mij toch lekker slim!! ;)

Zaterdag heeft ie mijn richtingaanwijzers van mijn scooter vervangen door nieuwe lampjes erin te doen..
    Nu moet ik zo weg naar de VK en denk, zal eens kijken of ze het doen..
    Jaaaa ze doen het wel, maar als ik naar rechts klik gaat ie van naar links aan ;) en andersom!!
    Wat een lulhannes is het toch ook.. moet ik nog na gaan denken ook straks met rijden! *zucht* :x

Heb hem maar even gesms-t dat ik het de volgende keer wel zelf doe :p

12. Laetitia

Das idd niet zo handig he Es? Veel succes met het nadenken op de scooter en uiteraard ook bij de VK!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi, hier ook hoor Eline! Ben laatst ook gaan shoppen voor shirts en uiteindelijk geslaagd bij de Sting en H&M. De nieuwste trend is namelijk lange shirts, dus dan hoef je niet per se positieshirts te halen. Heb bijv bij de Sting 2 hempjes gekocht en daarover trek ik dan een eigen shirt (dan zijn ze niet meer tekort;)). Shopze!!

Jeetje Laetitia wat een druk weekend heb jij achter de rug! En balen dat je je spullen bij je ouders hebt laten liggen en nu de deur niet uit kan. Is er niet iemand die even een boodschapje voor je kan doen?

Hahahaha Es wat een slimmerd:p... Succes bij de vk zometeen!

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Eline, van harte gefeliciteerd met je mannetje.

@ Sam, idd maar even naar de ha voor Jildou. Zou toch minder moeten worden zou je zeggen.

@ Dithje, wat super dat je weer lekker hebt geslapen. Lang leve de neusspray, haha.

@ Laetitia, zo das een druk weekendje, haha. Volgens mij ben jij alweer toe aan weekend.

@ All, na gistermiddag geen bloedverlies of stolsels meer gehad. Ik kijk het dus nog maar even aan. Vanmorgen urine na laten kijken maar was gelukkig geen blaasontsteking. Daarna de boodschappen gedaan dus we hebben weer lekker alles binnen. Mijn mannetje is vandaag ook lekker thuis en is lekker de zolder aan het doen. We hebben daar 2 kamers van gemaakt en de laatste dingetjes moeten gedaan worden. Vanmiddag waarschijnlijk nog een kast kopen die we daar in kunnen zetten dan kan die rotzooi ook mooi achter gesloten deuren, haha.

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Joepiedepoepie!!!! Ik ben vandaag voor huizen wezen kijken en ik heb een supermooi huis gevonden!!! Ga vanavond met S tef kijken. Oeeeeeeh ben helemaal zenuwelappig. Hoop maar dat ze het huis niet aan een ander weggeven (daar hebben ze hier nogal een handje van). Het huis heeft 4 slaapkamers, met een kamer voor de eventuele nanny. Een grote tuin en een onbverdekte parkeerplaats. Verder zijn er op de compound alle mogelijke faciliteiten. Een supermooi zwembad, tenniscourt, basketbalcourt, gym, zelfs een spa en voor de kinderen 3 speeltuinen :D

Zal even wat foto'tjes spammen :)

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    woonkamer

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    zwembad

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    laatste ;)

19. Laetitia

Dithje: nee, helaas niemand in de buurt die ik boodschapjes kan laten doen. Gelukkig komt mam morgen weer en dan kan die boodschapjes gaan doen. Doe voor vanmiddag wel gewoon zoet beleg op het brood van de kids. Vinden ze helemaal niet erg ;)

Marsim: alweer weekend klinkt idd niet gek. :-D
    Blij voor je dat je gister geen bloedverlies enzo meer had en dat je geen bo hebt. En fijn dat je mannetje nu de zolder is aan het doen. Veel succes met het vinden van een kast!!!

Elea: WOW!!!! Mooi!!!!!!

Hier: Joshua is net stil en Thessa is rustig dvd aan het kijken dus denk dat ik ff mijn oogjes sluit. Tot later!

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Snappen jullie dat ik helemaal hoteldebotel ben!!!! :D

Haha en die hormonen helpen niet mee, ik wil NUUUUUUUUUU verhuizen!!!! :p:D:p

Deel Deze Pagina