Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Jippie! Ze zijn begonnen met timmeren! Net ging brandalarm af, heel veel stof door het zagen.
    Zelf net weer shot b12 gehaald.
    Zou wodag weer naar vk, Robbe ook mee (voor het eerst), maar moet (alweer) nr begrafenis. Dit jaar iedere maan daar nu geweest. Maandkaart? Nu week later nr vk., robbe mag dan mee.
    Beeb is rustig, vandaag helemaal.

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wauw Elea!!!! ben helemaal jaloers haha :D
    Zou gewoon gaan tekenen,mannetje had bij mij al niets meer te zeggen gehad hihi snap dat je helemaal hotteldebottel bent meid! zou ik ook zijn! :D

@Es haha je mannetje heeft niet goed nagedacht en nu kan jij dat dus doen he :p

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline Neej het is clotrimazol...
    Wat lullig zeg dat hij geen vrij kan krijgen :( :( !!

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ela:$:$:$:$:$:$:$:$ Mijn ogen rollen bijna uit me kasen gek!!!

Is zoiets nie vreselijk vreselijk niet te betalen??:$:$

wel vet mooi:D:D dan komen we met zn allem bij jou zwemmen:D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geloof dat wij met zn allen langs komen Elea :D :D !! Geweldig :D !!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben terug!

suiker was te hoog dus moet volgende week nuchter terug komen en nog een keer prikken.. :( Suiker zit in de familie, en daar ben ik nu best een beetje angstig voor..

Ook moet ik volgende week donderdag naar de Fysio.. ivm BI :(

Gaat lekker hier dus.. *zucht*

Verder was natuurlijk wel alles goed, hartje ging lekker te keer, baarmoeder zit goed boven me navel, heb een flinke groeispurt gehad zei ze.. en bloeddruk was ook netjes!! :)
    Dus ook wel goed nieuws natuurlijk!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Marsim dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Gelukkig geen blaasontsteking. Succes met de zolder!

Subliem Elea, echt WOW factor:D! Jeetje mina wat een weelde en luxe:$. Ga voor jullie duimen dat het huis beschikbaar blijft!!

Hahaha, dat geloof ik Laetitia. Kids welke zoet beleg erg vinden;)... Heb je zelf ook een beetje kunnen slapen?

Getsie Marj, dat klinkt niet goed iedere maand begravenis:(. Super dat ze zijn begonnen met timmeren. Heb je al het idee dat de shots beginnen te helpen?

Jakkie Es bi en misschien suiker:(... Ga voor je duimen meis dat je suiker volgende week goed is! Wel fijn dat verder alles goed is en dat beebje het ook goed doet:).

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ff snel naar Dithje: ken kids (stiefkids van een vriendin van mij) die dus absoluut niet van zoet houden. Die drinken dus echt niks, alleen maar water.... (zelfs melk vinden ze te zoet) en ook met eten een ramp... veel groenten enzo is niet lekker (komkommer, tomaat, sperzieboontjes enzo is allemaal te zoet).. en met snoep, chocola en koekjes hoef je daar dus ook niet mee aan te komen.....

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Es dat is balen.. Hopelijk geen suiker voor je!! Bah :(

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Potverdorie, ik krijg net een telefoontje dat we een maandbedrag als aanbetaling moeten doen. Op zich logisch, maar het gaat om heel veel geld en we hebben nog geen chequeboek. Daarbij komt dat ik S tef niet kan bereiken en daar kan ik dus echt niet tegen he :x Daar word ik zoooooooo chagerijnig van, als ik hem bel voor iets belangrijks en hij neemt niet op! :x E line hoorde me mopperen en die keek me net heel vragend aan :) Tsja het hele forum komt zwemmen, dus die aanbetaling moet wel geregeld worden dan he. Whahahaaaa :D

Hopelijk belt hij zo terug!

Oh wat naar Marj, klinkt niet goed een maandabbon. op de begraafplaats :(

Haha leatitia, dat zou hier nog een bezwaar kunnen zijn, zoet beleg. Hier echte hartig-liefhebbers! Fijn dat je moeder zo goed kan helpen. Lukt het een beetje om je rust te vinden?

Es,hahahahaaaaaa hoe krijgt je mnnetje het voor elkaar om je lichten om te draaien :p Wat balen van je suiker. Zeker als het in de fam zit, kan ik me voorstellen dt je daar wel super van schrikt ja. Hopelijk valt het mee... Fijn dat verder (op je b.i. na dan:() alles ok was.

Petatje, haha ik wil ook wel zonder hem tekenen, maar heb hem nodig voor de centjes en zijn werkvergunning (oke en hij heeft ook wel een beeeeetje inspraak) ;) Jammer he, anders zat ik daar idd al hoor! ;)

Liefs Elea

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Echt waar joh Laetitia? Dan vormen zij wel een uitzondering volgens mij.... Heel bijzonder, maar waarom ook niet;).

Potverdorie Elea! Hoop dat hij snel terug belt... Zou zonde zijn als dit mooie huis aan jullie neus voorbij gaat! Duim voor je hoor!!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hij heeft teruggebeld :D Hij had ook al gehoord van zijn collega's dat we heeeeel veel geluk zouden hebben als we hier een huis kunnen bemachtigen. Er is een wachtlijst voor van meer dan een jaar! :$ Hij zei achter het geld aan te gaan, dus hoop dat dat gaat lukken! Duimen jullie even voor ons mee? Ik ben zoooooo zenuwelappig nu :) Haha en ben normaal heel cool hoor 8) :p

Liefs Elea

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden bedankt voor de leuke reacties op onze kamer. we zijn er helemaal blij mee.

@ elea. wow!! super!

@ es, ojee, hopelijk valt het mee.

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hopelijk belt die snel terug Elea.
    Even een domme vraag,welke taal spreken ze in qatar? neem aan dat jullie frans of engels spreken maar wat is de landtaal? :)

hier even een vraagje...
    mijn kine maakte zich wat bezorgd om het feit dat ik op korte tijd zo veel vocht vast houd. normaal moet ik volgende week naar de gyn maar morgen heb ik een afspraak bij de vk voor men suiker.
    Zou ik haar er eens over aanspreken? mijn kine denkt aan te hoge bloeddruk. Als ik dan ga googlen (ooh horror) is HELP 1 van de dingen dat ik tegenkom. als ik dan naar de symptomen kijk komen er wel een paar overeen....Misselijkheid de laatste week,hoofdpijn,tintelende vingers en dat vocht vast houden. Voor de rest duizelingen dat wel kan wijzen op te hoge bloeddruk maar ja,dat kan ik niet echt zeggen. Heb ook al een weekje troebele urine maar heb geen bo of infectie ofzo...
    Ja dan ga ik niet uit van het ergste ofzo maar als mijn kine zich zorgen maakt om men vocht vasthouden en zegt dat het goed is dat ik snel naar de gyn moet begin ik mij wel zorgen te maken...

dus enige geruststelling ofzo zou wel fijn zijn...het kan ook allemaal toevallig zijn natuurlijk :)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea: IK duim hoor :D !!! Spannend :D !!

Petatje: Niet googlen!!! ;) Maar even vragen aan de vk is niet verkeerd! En nu al zw. vergifitiging? Kan dat uberhaubt?

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo net even het gamma krantje bekeken, en laat ik nou op zoek zijn naar een droogmolen en ze die daar in de aanbieding hebben!!
    Vanavond maar even ophalen :D Kunnen de baby kleertjes straks lekker buiten hangen! 8)

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Elea:super meid!ga heel hard duimen hoor! :D
    @sam:euhm het is een eerste dus heb er helemaal geen idee van haha,maak me niet echt zorgen hoor. de kine was een beetje bezorgd.
    zal morgen het eens voorleggen aan de vk. en ja,googlen doe je toch een beetje automatisch ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy had jij zelf de kaart ontworpen?
    Hier nu lekker op weg :D En moet zeggen dat hij al heel mooi wordt al zeg ik het zelf :D !! Ben benieuwd wat manlief ervan vindt :D

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje: ja ik weet het ook niet hoor, daarom vroeg ik het ook! Maar ik heb ook destijds met Jildou ook paar dagen gehad wat jij omschrijft en er was niets aan de hand hoor :D !! Hihi.. Alleen was ik iets verder.. Maar googlen werd ik toen ook niet beter van :D

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Ff teruggelezen, wat meer tijd vandaag :). En dat voor iemand die thuis zit tut tut tut haha!

Eline: chocoladebruin :) blonder ga ik nu niet doen en mijn haar zag er echt verschrikkelijk uit. Ben helemaal blij!

Nancy, ik snap het helemaal! Van je afzetten en genieten van je zw. Jullie zijn allebei nog jong en er kan nog zoveel veranderen. Ik heb een soortgelijk zusje, ws niet zo erg als bij jou hoor, maar toen ze mama werd is ze erg veranderd. Ik vindt de kaartjes leuk en mijn voorkeur gaat juist uit naar kleurtjes en géén foto's, omdat ik dat persoonlijk wat oubollig vindt. Heel leuk gedaan iig! Ik ben ook al bezig ermee haha, ben al een eindje en het wordt weer iets vergelijkbaars als de trouwkaart denk ik.

Einneh, leuk he? Ik kon me 2 weken geleden ook niet inhouden en heb ook het eerste wasje gedraait, echt leuk, ook het strijken! Die wagen hebben wij ook, ik vindt hem superfijn al heb ik hem tuurlijk nog niet mét inhoud geprobeerd haha! Ik zal Bart er straks es inzetten hihi!

Dithje, slecht dat ik dat niet meer heb verteld zeg haha, sorry! De verklaring is een week later in de bus gevallen, goedgekeurd! Vandaag is de eerste officiele eerste dag, 22 maart heeft ie al een proefdagje gehad. Het beviel goed en ik denk dat dit een stuk fijner te combineren is met een kleine baby :).

Elea wanneer kwam ik ook alweer bij je op visite hahaha? Dat ziet er echt uit als een droomplek, zwijmel zwijmel. Hoop dat het gaat lukken, toitoitoi!

Es, da's niet zo fijn voor je, ik duim dat het goed is met je suiker!

Petatje, idd niet googlen. Hoop dat alles meevalt. Heb geen idee wat je tegen vocht vasthouden moet doen. Veel wandelen denk ik...

Sam, hier ook voor difrax gekozen, heb mijn nichtje ermee gevoed en er zaten veel minder bubbeltjes in de melk! Ik heb gewoon 3 flessen van 250ml gekozen, die kleine hoop ik niet te gebruiken omdat ik heeeeel graag bv wil geven als dat lukt (7 en 14 april cursus BV gelukkig).

Laetitia, van welke planeet komen die kids van je vriendin? Haha, wat apart zeg!

Hier: de uitzet is in huis, heb eigenlijk niks hoeven betalen, wow dankje papa. Nog een paar kleine dingetjes en dan zijn we klaar. Die hadden ze dan net niet enz. Vrijdag dus de meubeltjes en ik ga alles ongewassen een plekje geven en dan ga ik denk ik elke dag een uur in die kamer zitten janken omdat het zo mooi is geworden hahahaha. We hebben ook een mobiel voor de box voor 50% korting gescoord en we hebben de philips avent babyfoon voor weinig geld op de kop weten te tikken.

Gisteren zijn we aan de slag gegaan met de grondbeginselen van het kaartje en we waren teksten aan het zoeken die erin kunnen. We hebben keihard zitten janken met z'n 2-en. Zitten echt mooie dingen tussen zeg!

Dikke kus Sue

Deel Deze Pagina