Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes: Klinkt goed :D !! Wat betreft de difraxflessen: Die kleine hebben wij ook wel gebruikt hoor, soms moet je kolven he ;) !! En later was dat een mooie hoeveelheid voor wat ze dronk. Inmiddels is hij stuk en haal straks voor uk2 wel een nieuwe.. Weet je trouwens wat het nadeel van deze flessen is? Je moet er niets ingieten als je de onderkant er niet op het zitten :p HAHA!! .. Dat overkwam mij vanochtend.. maar ja, ben dan ook zwanger he :D Goh wat een mooi excuus :D

Halen dat ding Es :D !!

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    het kan helemaal niets zijn hoor (laat ons hopen),morgen vraag ik het wel even na...zwschapsvergiftiging zit wel in de familie maar zo'n vaart zal het wel niet lopen...
    Voetjes omhoog ;) en rusten!

haha Sue:zie het al helemaal voor me. Kan me wel inbeelden dat ik ook emo wordt als het kamertje er eenmaal is...:p Super dat je zo geslaagd bent met je uitzet...Heb vandaag is een lijstje gemaakt met wat ik nog wil (niet persé nodig heb ma swat :p) en daar staan nog wat spulletjes op maar dat is vooral als ze wat ouder is. :)

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha Sam heb er soms ook zo'n last van...geheugen als een zeef en echt domme dingen doen haha :D

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb nog wel een brandende vraag voor jullie:

Wij hebben dus ook de maxi cosi mura. Nu willen we daar een parasol voor kopen vanwege de zomer maar de goedkope modellen kunnen daar vorlgens winkeliers niet op. Nu hadden ze het over een adapter van 8,50 en dan voor 32,50 een parasol die daar weer op kan.

Mijn vraag: Is een parasol wel echt nodig (vindt het zo duur).

En aan andere mura gebruikers: watvoor parasol hebben jullie gekocht? Officieel of iets anders?

Thanks alvast!
    xx Sue

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hihi Sam, thanks voor de tip! Duely noted! Ook wel een nadeel is dat dat ventiel vervangen moet worden denk ik, is dat vaak? Het voordeel is dat je dat spul echt overal kan kopen!

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wij hebben voor onze bugaboo ook een parasol op de lijst gezet.
    Heel handig is het niet maar wel super schattig! :D
    denk sowieso dat deze zomer je het kindje toch liever onder de kap zet dan onder de parasol :(
    Maar het staat wel heel mooi en denk wel dat je het gebruikt.
    Maar denk niet dat eht waar is wat die verkopers zeggen hoor...een universele moet dan toch op alle kinderwagens passen? of niet? :)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij hebben parasol van de hema erop en past ook prima! Maar met Jildou weinig gebruikt, aangezien die al bijna een jaar was en in de wandelwagen zat. Dus toen ook pas gebruikt ;) maar wij hebben geen Mura hoor, dus weet niet zeker of dat past.. Zou straks gewoon eens proberen, je kunt m altijd terug brengen ;) ! Scheelt heel wat geld!

En wat betreft het ventiel hoef je niet te vervangen hoor :D !! Alleen bij onze vorige 2 flessen was de schroef zeg maar aan de bovenkant waar je de dop opschroeft stuk, maar goed, dat was een jaar later ;) !!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook nog geen parasol aangeschaft hoor..
    Weet ook niet zo goed of ik er éen ga kopen ja of nee, zie ik tegen die tijd wel weer :)

Heb vanmiddag neutral wasmiddel gekocht voor witte en gekleurde was.. wil daar de baby kleertjes mee gaan wassen binnenkort 8)
    En dan met de nieuwe droogmolen buiten komt dat helemaal goed, alleen even het weerbericht in de gaten houden, want moet natuurlijk wel lekker zonnetje schijnen als de kleertjes buiten hangen ;);)

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks meiden! Ik kijk wel even wat ik doe. Klopt het dat de kraamzorg komt kijken of alles goed is rond de 7 maanden? Heb nog niks gehoord hoor, ff benieuwd!

Ah dus geen zorgen om de flessen Sam, thanks!

Vandaag ook naar de vk, hoop dat Bart op tijd terug is... begint al wat laat te worden, zou om 13:00 klaar zijn. Heb vorige week bloed geprikt dus ben ook wel benieuwd naar suiker en hb..

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Duim heeeeeel hard voor je Elea! Een wachtlijst van een jaar:$. Ik hoop dat het jullie lukt...

Ai Petatje, horror hoor google:(.... Ik zou het inderdaad morgen even aan de vk vragen. Is voor haar toch ook een kleine moeite om even de bloeddruk op te meten? Dan weet je in ieder geval zeker of je bloeddruk goed is.... En anders gewoon even je gyn bellen en de situatie uitleggen. Wellicht kan de afspraak dan vervroegd worden...

Jij ook al zo crea Sam met een geboortekaartje, leuk:D!

Yeah, wat goed Sue dat de verklaring goed gekomen is:)! Hopen dat z'n eerste dag bevallen is... GAAF meis dat jullie de uitzet bij elkaar hebben. Vrijdag kamertje, spannend! Wel foto's spammen he:p? Wij hebben geen mura, dus kan je niet helpen Sue...
    Succes bij de vk!

Kaartjes; krijg helemaal de kriebels van jullie;). Het lezen over kaartjes, hmmmmm dan wil ik in de auto jumpen en naar de drukker rijden. Aanstaand weekend of volgend weekend maar even doen... Want ik ben absoluut niet crea, dus zelf iets ontwerpen ga ik maar niet aan beginnen....

Hier; ga afsluiten, plassen en naar huis! Tot laters...

11. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

Heb alles wel gelezen, maar geen tijd om te reageren (zit op werk)
    Mijn laatste dagen zijn aangebroken. Woensdag neem ik afscheid
    van mijn collega's
    Aan de ene kant erg jammer, maar aan de andere kant erg lekker
    om dalijk met gemak van mijn zwangerschap te kunnen genieten.

Bijna de pretecho , 1 april, :D kijk er erg naar uit.
    en 8 april het kamertje.

Helaas is het huis nog niet zo ver af dat ik het gelijk het kamertje kan inrichten dus moet nog even geduld hebben.

Verder gaat alles goed, alleen kan niet te lang op mijn benen staan want dan krijg ik erg last van mijn voetzolen. Iemand anders hier ook last van????

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Marsim wat goed dat je geen bloed meer hebt gehad.

Elea jeetje zeg wat en luxe huis, ben jalours zeg, echt prachtig. Is dat daar een beetje te betalen? Ik hoop voor je dat het lukt.

Sue lekker dat alles klaar is en je de uitzet hebt.

Kon niet echt slagen vanmiddag, heb maar een wit shirtje met lange mouwtjes gekocht, voor een truitje met korte mouwtjes.
    Kan ik dat tenminste samen aan hahaha.

xxx

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Yes, werd net gebeld dat de proefdruk klaar is van het geboortekaartje!! :D morgen ophalen!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoi

ik heb niks bijgelezen heb de hele dag school gehad en heb al genoeg moeten lezen dus neem me niet kwalijk. morgen middag hebben we weer een pretecho (2de keer ivm ligging kindje ;) ). ik heb trouwens geen bloedverlies meer gehad dus ik denk dat manlief iets te wild geweest is :D :D :D. we gaan vanavond rustig aan beginnen met het opschuren van de kastjes en kozijnen in de keuken zodat ik die komende week kan verven, dan is onze keuken klaar op nog een nieuwe vensterbank en nieuwe rol gordijntjes. en dan eindelijk klussen op de babykamer klink mss heel gek maar ik ben er nog niet echt mee bezig komt mss omdat het de 2de is ik heb voor mijn gevoel echt geen haast zeg maar terwijl ik dat bij dylan wel heel erg had toen kon het niet snel genoeg gaan hihi.

dit was weer een heerlijk ego berichtje van mij

knuf

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert klinkt bekend hoor :D !! Hier ook geen haast, al moet er nu wel wat gaan gebeuren t laatste stukje ;) !!

Dithje: wat betreft het kaartje: ik ben ook niet erg crea hoor, maar wel handig met computers/ psp en foto's ;) !! Maar ik wil eerst weten wat het ons ongeveer gaat kosten, als het nog giga duur is doen we alsnog een ander kaartje ;)

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @kikkert: herkenbaar. Heb mij ook nog niet druk gemaakt over babykamer. Wel over de kamerverhuizing van de kids...

Ziezo, muur staat, 1 zijde al gips. Morgen elektra, isolatie, andere kant gips + vliering. Nu heel veel stof, bah! Maar het lijkt al gaaf.

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

Hier erg druk met de kindjes en invalide man ;) Dus ik ben er niet zoveel meer...sorry ervoor...
    Woensdag terug naar de gynaecoloog en voor het eerst kan manlief nu eens meegaan, dus ik ben superblij!

Hoe gaat het hier anders met jullie allemaal? Lekker goed zwanger ;)! Aan iedereen een dikke knuffel!

Hier moet ik af en toe voor mezelf een rustpauze inlassen want op dit moment is het nu geen overbodige luxe :(. Wil binnenkort als manlief beter uit de voeten kan en al iets meer mag doen, wil ik aan de grote schoonmaak beginnen van boven tot beneden...maar eerst zal onze slaapkamer (zolder) nog moeten afgewerkt worden..., dan pas kan dochterlief onze kamer dan krijgen en dochterlief haar kamer eindelijk een babykamer worden ;) en daar manlief niets meer mag doen, zullen we hulp moeten inschakelen :(

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel herkenbaar Lucky! Een uurtje staan en mijn hakken (voetzolen) branden:(. Fijn dat alles verder goed met je gaat! Aan de ene kant fijn dat je lekker kunt 'zwangeren' maar ik kan ook goed begrijpen dat het lastig voor je is... Wel leuke dingen in aantocht, echo en kamertje... Spannend!

Jammer dat niet geslaagd bent Eline. Moet je voor nood nog een keer shoppen, ohhh wat erg:p?!

Yeah Es! Spannend... altijd afwachten of het geworden is zoals jullie bedacht hebben...

Fijn dat het bloeden is gestopt Kikkert! Succes met schuren....

Hihihihi Sam, dan heb je alsnog een streepje voor op mij;). Ben namelijk ook niet handig met computers en foto programma's... En ook al niet crea, dus hier gewoon hop, hop, hop naar de drukker:D.
    Vind het trouwens wel heel gaaf dat je zelf iets gaat ontwerpen!

Jeeh Marj, het begin is er!

He Pippo, is toch logisch joh dat je hier minder bent! Wel leuk om te lezen dat het goed met je gaat... Is je man al geopereerd? Knuffel voor jou!

Hier; ben net 20 min thuis. Was al wat later weg van het werk, kom ik in de parkeergarage ben ik ingesloten:$:x. Met heel veel pijn en moeite en hulp van mijn manager, die ik gebeld heb om te komen kijken c.q. helpen, weg kunnen komen... Ohhh wat zweten en dan die zwangerschapshormonen erbij, geen goede combi. Maar achteraf natuurlijk wel weer hilarisch. Nu ff eten, daarna ons rondje weer even lopen om in beweging te blijven. Voor iedereen die nog moeten eten: eet smakelijk. Voor iedereen die het al op hebben: hoop dat het gesmaakt heeft:p.

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden,

heb wel alles teruggelezen, maar voor een keertje even niet reageren, want voel me zo bleghh...
    wel mooie foto's van eline dr kamertje gezien en nancy dr kaartje! en natuurlijk het huis van elea *duim mee!*

ga even met beentjes in de lucht op bank hangen en voorbereiden op 1e nieuwe werkdag!

kus

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo net de droogmolen gehaald :D Hopen dat het snel mooi weer wordt 8)
    Nu lekker op de bank Two and a half man kijken :)

Deel Deze Pagina