Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, ja mijn ventje is al geopereerd sinds vorige week woensdag...en vrijdag al thuis...dus veel zorgen hier in ons huisje ;)!

Slaapwel iedereen!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Getsie Claire dat je je blegh voelt! Als je erover wilt praten....
    Heel veel plezier en succes morgen!!

Wat goed Pippo dat je man al geholpen is! Nu hopen dat hij snel opknapt...

Hier; niet kunnen lopen vanavond. Moeders kwam onverwachts binnen lopen voor een bakkie... Morgenmiddag of -avond nog maar een poging wagen. Yes, ben eindelijk geslaagd voor een jurkje voor de bruiloften:D! Besteld bij een Engelse online winkel, ASOS (echte aanrader, tip vanaf zp), nu maar duimen dat het gaat passen...
    Fijne avond allemaal en alvast welterusten!

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden,

Nou het ziet er goed uit hoor! Mannetje vond het huis en de compound ook super en ik ga morgen de aanbetaling doen :D Ben helemaal blij. Het is wel over ons budget, dus da's wel even slikken ;) maar S tef vond ook dat, zeker omdat ik veel tijd op de compound ga doorbrengen dat we dan maar even moeten besparen op ander dingen. 8)

Ben helemaal happypeppie nu :D

Liefs Elea

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    super Elea!!! wanneer is de homewarming? :D

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ahhh! Zoals het nu lijkt worden we morgen of woensdag voor het eerst oom en tante! Schoonzus belde net, ze was wat vrwater vandaag verloren, vk gebeld, toch even nr zkh. Daar bleek dat er nog maar net genoeg vrwater was voor zwschap van 39 wkn. Ze wordt waarschijnlijk morgen ingeleid. Spannend, ons nichtje die onderweg is...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea Jahoe :D :D !!

Es: gogog kom maar op mooi weer ;) !!

Marj: Spannend, duimduimduim!!!

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hahaha Petatje, neem je wel je zwembroek mee dan ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Morgen reacties, Nu bekaf .. klik hier voor filmpje van vandaag van Jildou!

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    bikini:check! haha :D
    Marj:spannend hoor! ben benieuwd!

zo,mannetje is thuis...ik ga zo op bed! tot morgen dames! xxx

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames

Ik leef nog hoor ;) Alleen zo druk met van alles en nog wat en werk is ook om te huilen zo druk :( (Men gaat nu 'dumpen' omdat ze er ineens achterkomen dat ik met vakantie ga grrr :x:x)
    Dus even een teken van leven, lees wel mee hoor en knuff voor iedereen die het nodig heeft!!!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedmorgen dames ...

hier alles goed?? heb niet echt wat bij gelezen hoor is zoveel als je er ff niet bent geweest pfffff...

alles is gesopt hier in huis ohhhhh zo heerlijk he heb nu een beetje meer rust gelukkig nu hoef ik het alleen maar bij te houden en manlief doet de ramen en dweilen bij houden echt super hoor.... mijn benen zit ook geen verandering in brrrr slaap al een paar dagen met een hoog voeteneind maar het mag niet baten ze blijven dik :x ...maar ja er zijn erge dingen ....

dithje las dat je geslaagd was voor de bruiloft ? super meid foto????? hhahha....heb zaterdag ochtend nog gezwaaid met rooksignaal in arnhem maar kreeg niks van je terug mooie boel weer ? ahhahh...
    claire had je al gekrabbeld maar bij deze nogmaals succes vandaag ...en zoals dithje al zei als je wil praten je weet waar we zijn ..dikke knuf...en hoe bevalt je stokke wagen????? heb je al foto,s ??? ohh erg he hahah...
    nancy lekker rustig aan meid op je werk balen dat het zo moet of niet??? nog ff en dan lekker bijtanken meid kan je goed gebruiken ...knuf ...
    mamachan hoe is het nu met je meid???
    marsin en met jou ?? las over het bloedverlies ..

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!

straks men suikertest...haha ben benieuwd!

@nancy:ach geeft toch niets...je komt wel weer mee schrijven als je het wat rustiger hebt. ;) laat gewoon af en toe horen dat alles in orde is :)
    @angel:hier ook zo'n last van vocht...ben een ballon :p

ooh en vandaag 27 weekjes!!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje gefeliciteerd meid met je 27wk het eind is in zicht..... ja vervelend he dat vocht ?:x heb je ook heel de dag door??? en wat helpt erbij jou niks of heb je nog tips??? ik heb hoofdzakelijk alleen mijn benen ze doen gewoon zeer met zitten of lopen en kan bijna mijn schoen niet meer aan (rechts bij mijn dystrofie) daar baal ik het meest van laat de zon maar komen dan maakt het niet uit ahhaahh.....
    ben benieuwd na je suiker ??

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, meid wat balen dat je nog steeds zo'n last hebt van het vocht. Hier ook voornamelijk s'avonds last van vocht vasthouden. Zowel in handen als voeten. Kan ook geen ringen meer om daar baal ik wel een beetje van. Voel me zo bloot zonder trouwring, haha. Verder vanaf zondag geen bloedverlies meer gehad. Hopen dat het even zo blijft.

@ Petatje, meid ik zou zeker het vocht vasthouden bespreken hoor. Anders maak je je alleen maar gek door de meest heftige horror verhalen op het internet te lezen.

@ Elea, meid wat een ontzettend mooi huis zeg, gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van. Snap dat je helemaal hieperdepiep bent, haha.

@ Nancy, rustig aan he meid!

@ Es, wat ontzettend balen van je suiker zeg. Hopelijk is het straks wat beter. Ook naar de fysio voor bi dus. Hoop dat je er wat aan hebt. Doe rustig aan.

@ Dithje, dus eindelijk geslaagd voor de bruiloft, heerlijk. En natuurlijk wel even komen showen he!

@ All, hier tot nu toe geen bloedverlies meer gehad. Merk wel dat mijn baarmoedermond nog supergevoelig is. Merk het met alles, lopen, zitten, staan. Ik doe dus gewoon rustig aan, als ik mezelf terug kan fluiten, haha. Gister de lamp in de kinderkamer opgehangen en de klamboe. Mijn moeder neemt de gordijnen mee om het wat in te korten maar dan is in principe het kamertje klaar. Moet nog een leuk mandje op de kop tikken voor wat spulletjes in te doen voor op de commode. Verder alles in kannen en kruiken. Ik heb zelfs de enveloppen waar de geboortekaartjes in komen al geschreven, haha. Hoe bedoel je lekker op tijd.

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier gaat alles wel goed, buik is rustig en moet donderdag weer naar het ziekehuius

Heb gister me een cobi oven gekocht een grote daar komen de lekkere taarten uit straks:p

Verder wordt de bijkeuken eindelijk een x geschilderd:D dat wilde ik ook af hebben!!

Knuff voor iedereen,

Ik ben 25 weken zwanger!!!

Ela ik heb me bikini al ingepakt, maar mag niet meer vliegen:( als je 25 weken bent tog?

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @all een knuffie
    @claire suc6 vandaag meid
    @elea jeetje wat mooi mijn ogen rollen uit mijn kassen hihihi
    @angel shit van het vocht meid lekker die beentjes de lucht in
    @de rest sorry heb ff vluchtig gelezen en ik ben momenteel echt een zeef.

net dylan naar de psz gebracht en bij binnenkomst was het al tranen met tuiten huilen gewoon uit het niets, hij wilde met de audi mee (rijden in onze audi ;) ) maar uiteindelijk had ik hem toch stil en ging hij lekker spelen tot het moment dat mama moest gaan ik heb me echt los moeten trekken en hij was echt aan t gillen hartverscheurend is dit als mama zijnde poeh....ik heb nog ff snel gezwaai en ben maar door gelopen want ik denk anders maak ik het voor hem ook alleen maar erger.

ik ga nog ff snel wat eten en mijn legging terug brengen naar de babyplanet (stom ding zit voor geen meter ;) )

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @angel nee geen tips...als ik zit is het met de voetjes omhoog en slapen doe ik ook zo maar heb het ook aan men hoofd en men handen...Bij mij is het wel extreem op 2 weken tijd...loop als 3 weekjes op ballerina's en heb eergisteren birckenstocks gaan halen en zelfs de breedste (op het laatste gaatje) spannen 's avonds...

@marsim ja ga ik zeker doen,is zien wat de vk zegt. goed dat de bloedingen gestopt zijn meid! nu rustig aan blijven doen he!

@mamachan fijn dat buikje rustig is...houden zo!
    mmm lekker taartjes,stuur je een stukje?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    heeft niemand mn filmpje gezien?? :( :(

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam8: Tuurlijk heb ik je filmpje gezien!! :D Schattig zo in de weer met haar pop :)

Hier een redelijk goede nacht gehad :) wel paar x wakker geweest maar daarna wel weer kunnen slapen.
    Al is het 's ochtends een heel gevecht om uit bed te komen met die pijn in je bekken! :(

Ik ga vanmiddag de proefdruk halen van het geboortekaartje, hopen dat het droog blijft want ik moet op de scooter ;)
    Ben benieuwd hoe die is geworden!!

Ennn, vandaag 26 weken!!! :D:D Joehoeee

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gefeliciteerd dames met de mijlpalen weer..

Haha gelukkig Es :D

Hier trouwens weer met Jildou naar ha geweest voor ringworm.. Plekje was nog niet weg, eerder groter. Nu krijgt ze 'sterkere' zalf. Verder is ze zoooo zoet aan het spelen nu :D !!

Deel Deze Pagina