@ Sam, tuurlijk het filmpje van je geweldige dochter gezien. Wat een lekkere tuttebel zeg, haha. Nu maar hopen dat het nieuwe zalfje wel gaat werken.
Goeiemorgen meiden! sam erg leuk filmpje!! Vanmiddag ga ik denk even naar de baby-dump. Hier op werk niet veel te doen en zo de laatste dagen ook echt geen zin meer is nog een paar uurtjes en dan is het afgelopen. Vind wel erg leuk dat de collega's hier eht er totaal niet mee eens zijn, mja mensen van boven bepalen he :S
marsin gelukkig geen verlies meer gehad anders wel ff bellen hoor! jij ook al last van brr he? oh en balen van je trouwring naakt idd hahaha.... hier s,avonds wel last van mijn handen maar benen heel de dag door sta er al mee op .. mamachan fijn dat je buik rustig is nu houden zo we blijven duimen !!!!ohhh lekker taartjes ben er dol op hahah.... petatje ohh balen meid maar uhhhh toch geen ballerina rokje aan he ??? hahahah grapje sam filmpje ??? ga het eens ff opzoeken dan !!!! pooh ik las ergens terug dat je miss wel een adresje had voor mij?? dekbedovertrek? hebben die ook een site? zo ja dan kan ik ff kijken en al moet ik er ff voor rijden maakt niet uit heb het ervoor over hahah.... maar kan ik het niet vinden dan wil mijn moeder hem maken heb niet echt contact met der maar vind het dan wel lief van der ...
Lucky kan me voorstellen dat er zo geen hol aan is.. Fijn dat je collegas het er niet mee eens zijn, helaas is het voor jou niet anders Dikke knuffel meis!!
Zo, proefdruk wezen halen van t geboortekaartje!! ben helemaal tevreden!! Op de terugweg naar huis wel zeiknat geregend op de scooter maar goed, tis voor een goed doel
Hi meiden, Gisteravond naar de VK geweest. Alles was prima. bloeddruk 65/110 (iets hoger dit keer maar nog steeds mooi), baarmoeder groeit goed zit op schema, hartje klopte mooi, beebje was hard aan het trappelen en draaien. Eindelijk maar een buikfoto gemaakt. Hierop 24.2 weken zwanger van nummertje 3. Best bescheiden toch. Vanochtend ook maar weer op de weegschaal gestaan, nu 1.5 kg erbij. Ik ga even bijlezen indien dat lukt met mijn jongens op mijheen. x
Haha zolang je je maar alleen voelt als een olifant en er niet uitziet als eentje is er niets aan de hand. En vergeet niet jij loopt meer dan 2 weken voor. Bij mij is het pas sinds 2 weken geleden die buik aan het groeien. Ik pas nog steeds normale kleding maar niet voor lang. Naar mijn werk doe ik een zw rokje of broek aan omdat ik de hele dag zit. En dan voel ik het wel maar op vrije dagen wanneer ik veel loop, zit en lig (afwisselend haha) dan is de buik ook niet zo opgezet.
Je hebt helemaal gelijk. Ik kan mn gewone broeken ook nog wel aan hoor, (lage broeken) maar zakken af
Goed nieuws Elea! Is het inmiddels helemaal rond??? Spannend Marj! Wellicht is er nu al nieuws? Knuffel terug hoor Nancy! Hahahaha Angel! Sorry meis, heb je rooksignaal gemist... Maar alsnog thanks ervoor. Deze jurk heb ik uitgekozen, nu nog hopen dat hij past. Duim je mee? Bekijk bijlage 62207 Gefeliciteerd met je 27 weken Petatje en succes bij met de suikertest! Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt Marsim. Nu hopen dat het wegblijft.... Jippie meis, kamertje klaar! Kom je nog pics showen?? Hihihi, zelfs de enveloppen al geschreven...geweldig! Gefelicitieerd met je 25 weken Mamma Chan! Fijn dat je buik rustig is... Je mag nog wel vliegen hoor... Dus we kunnen best naar de housewarming van Elea. Hoe was je eerste werkdag Claire? Veel mensen mogen piercen, laten pijnlijden? Sorry Sam, heb je filmpje niet gezien. Zag het net voorbij komen, maar zit op het werk en daar kan ik het niet bekijken. Hopen dat deze zalf z'n werk gaat doen en dat het plekje kleiner gaat worden. Groter worden is natuurlijk niet de bedoeling. Gefeliciteerd met je 26 weken Es! Fijn dat de proefdruk geslaagd is. Veel plezier bij de babydump Lucky! Super Koekkie dat alles goed was bij de vk! Ohh wat een bescheiden buikje heb jij. En maar 1,5 kg, ikke is jaloers. Hier; hele ochtend gesprekken gehad, eerste begon om 08.00 uur en het laatste gesprek was om 12 uur klaar. Ben nu dan ook een klein beetje gaar. Na ja, nog een paar uurtjes en dan naar huis... Vanmiddag nog even naar de stad voor een nieuwe tas. Gisteren knapte het handvat kapot, goede reden om een nieuwe te scoren.
Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen dan Sam?? ik ongeveer 6 kilo, hoop er nog maar 6 aan te komen mja of dat gaat lukken
Dithje leuke jurk! waar heb je die gevonden?? Mijn nichtje word binnekort gedoopt dus zoek ook iets leuks
Geloof zo'n 9 kilo Lucky. Maar ik maak me er niet te druk om. Ik eet gewoon normaal dus is puur van de zw.schap. Bij Jildou kwam alles vanaf week 27 erbij, dus ach nu wat eerder als het straks maar weer stagneert !! Nou ja, nu ongeveer.. Bij jildou was ik 11 kilo aangekomen.. Dithje. Begrijpelijk hoor !!
Sam 11 kilo bij Jildou valt wel mee zeg Ik ben juist de laatste tijd niet super aan het eten teveel aan het klussen enzo Hoop wel dat als het huisje af is ik eindelijk lekker voor mezelf kan zorgen. Verder maak ik me ook niet al te veel zorgen over de kilo's, maar hoop toch niet super veel aan te komen. Kunnen mijn knietjes niet zo goed tegen
Voor wie het geboortekaartje wil zien.. ik heb een prive album aangemaakt in mijn fotoalbum.. dus als je vriendjes bent kan je hem zien
Bij asos.com Lucky! Is een online, engelse, winkel met hele hippe zwangerschapsmode. Maar dat niet alleen, ook gewone vrouwenkleding, mannenkleding, baby- en kinderkleding. Zelfs cosmetics hebben ze... Echt leuk om te kijken en niet duur! Mooie buik Es! Gaaf het geboortekaartje! Mooie naam ook.