Ditje, erg mooi little black dress. Dat is altijd goed. Kan je nog wel op hakken lopen want dat staat natuurlijk het mooiste bij zo'n jurkje. Wat je zegt Lucky Blue, je moet wel opletten dat je lichaam tegen die kilo's kan. Want veel meiden krijgen toch last van hun bekken of idd knieen. En dan zijn die extra kg funest. Maar tja als iemand niet meer eet dan normaal dan is het toch puur zwangerschapskg. Tussen de 10 en 15 kg in de hele zw aankomen is normaal. En vanaf nu is het ongeveer een halve kg per week. Dus reken maar uit Sam, 11 kg is idd netjes. Geloof ik wel dat sommige meiden bij een 2de meer aankomen. Dus laat staan een derde haha. Ik was bij de eerste 6.9 en de tweede 9.0 kg aangekomen. Dus voor mij is het niet raar die 1.5 kg tot nu. Met nog zo'n 15 weken a halve kg te gaan zou ik weer rond die 9 kg uitkomen. Ik was alleen bang dat het dit keer sneller zou gaan omdat ik voor ik zwanger werd net flink was afgevallen. Eso9 dan moet ik zo maar even je vriendje worden je maakt mij nieuwsgierig. Hier is de jongste uit bed en de oudste erin. De jongste gaat over een uurtje of anderhalf er ook weer in en dan hoop ik een uurtje voor mijzelf te hebben (lees zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz). Ik ga even een boterhammetje maken. Enne ik eet wel meer dan normaal. Ik zit echt in mijn zoetperiode (las dat dat vaker voorkwam als je een meisje krijgt -> bakerspraatjes). x
Koekkie dat is alle keren netjes!! Nou hier is er alweer 1 wakker, dus die zal ik eruit halen.. Helaas.. geen mama-tijd voor mij. Zo maar even met dr naar de apotheek lopen.. Zijn we er weer even uit.. Net met de honden gelopen!
hee meiden, Elea wat goed zeg van dat huis, echt leuk. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent. Wanneer kunnen jullie er gaan wonen? marj, is je schoonzus al bevallen? Spannend Sam hoop dat de nieuwe zalf helpt. Schattig dat filmpje Koekkie fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Wat netjes zeg, 1,5 kilo aangekomen. Dithje wat een gave sexy jurk zeg, echt heel mooi. Ben benieuwd of ie past en hoe die staat. Nancy rustig aan he meid, knuffel. Hier weinig nieuws, etentje was leuk, alleen een lange zit, kreeg weer last bij mijn middenrif daar. Voel me wel onwijs moe, weet niet waarvan. xxxx
Heel mooi Es !! Mooie naam ook !! Grappig, als je dat geboortegewicht haalt hebben we een feestje Jildou woog precies hetzelfde !! Uit welke collectie komt dit kaartje?? Mocht zelf ontwerpen me te duur worden, is dit wel een aanrader
Mooi Es, ik hou heel erg van rustige kaartjes met een speciaal effect. He goed omschreven zonder te veel weg te geven he haha. Sam, ach een beetje frisse lucht zal je goed doen maar regent het niet bij jullie, hier helaas wel. Reden waarom ik elke keer niet veel ben aangekomen heeft er ook mee te maken dat ik eerst elke keer afval door misselijkheid en overgeven voor ik eindelijk weer bij mijn startgewicht ben. Ben je al druk met ontwerpen? Wel leuk hoor iets van jezelf. Ik heb bij de jongens hun kaartjes ontworpen via kaartjeposten. Dan kan je ook voorbeeldjes bekijken en verschillende kaartjes en kleurtjes met elkaar ontwerpen. En de kosten vallen erg mee. Mijn familie verwacht weer iets persoonlijks dit keer. Hmmm daar ga ik in mijn verlof weer op zitten broeden. Jaaah elke keer op het laatste moment maar ik werk graag onder druk haha. Eline balen dat je last heb gehad van die lange zit tijdens het etentje. Maar je hebt het gelukkig wel naar je zin gehad. x
Thanks! ben er ook heel blij mee! Collectie, euhmm daar vraag je me wat.. stond op de map die ik toen had meegenomen, maar weet het niet meer wel een hele bekende van geboortekaartjes zei die man Als t me te binnen schiet hoor je het van me
hi dames! @angel haha nog net geen ballerina rokje @es vriendschapsverzoek! @sam heb je filmpje nog niet gezien...ga het zo even doen! @koekie pooh,bescheiden buikje meid! ben jaloers haha heeft er trouwens nog iemand iets gehoord van pooh? hier: deze morgen weer geen warm water dus voor de derde keer op 2 weken naar junkers gebeld...deze keer hebben ze de warmtewisselaar vervangen...hij had geen uitleg waarom zijn vorige 2 collega's dat niet hadden gedaan...Weer 330 euro kwijt :x Dan is in de namiddag lekdetectie geweest,enorme lek in de kruipkelder aan de slaapkamer...weer 330 euro en nu om het lek te herstellen gaat ons veel geld kosten...gelukkig komt de verzekering erin tussen maar we gaan proberen (en dat zet die man van lekdetectie ook in zen verslag) om een volledig nieuw circuit te laten steken...minder rommel en kosten dan de volledige parket op te breken :x Pff,ga zo een warm doucheke nemen hopelijk haha en nu kunnen we beginnen met offertes/verzekering en dan dan hopen dat tegen eind juni alles gemaakt is :x bij de vk was alles goed,bloeddruk was 11/7 dus die was goed...suiker enzo hoor ik wel van de gyn. Moet wel de bloeddruk in het oog houden omdat ik dus vocht vasthoud. ook een deel van het lijstje al online...tot hiertoe een bedrag van 1700 euro. Alleen ben ik best geschrokken...de speelmat die ik wou kost hier 95.95 euro...en bij babydump maar 64.95 dus ga nog even zien wat ik ermee doe...Denk dat ik ze er laat op staan,wordt ze cadeau gedaan des te beter en anders haal ik ze wel in NL zo,nu ga ik douchen!tot later dames!
Petatje: geaccepteerd hoor Hopelijk is alles geregeld eind juni meid.. wat een drama! Wel fijn dat alles goed was bij de vk
hey meiden hoe is t hier?? nog veel gemist?? hier een paar dagen erg moe geweest dus niet veel online sorry voor t saaie gebeuren moet straks naar t postkantoor maar t regent dus geen zin in. es ik heb je ook een vriendschap uitnodging gestuurd. ben benieuwd naar je kaartje. hier gaan we ons kaartje weer zelf maken, die van nikita was zo leuk gelukt dat we t nu ook weer gaan doen. maar eerst nog ff de klusjes af maken hier in huis voordat we uberhaupt aan de kamer van kleine smurf kunnen beginnen dus laat staan de kaartjes al. zaterdag hebben we weer een klus van mijn bedrijf en dan de week erna onze housewarming party. leuk leuk. best zin in om eerlijk te zijn, ga nu maar eens een bak koffie voor mezelf zetten en dan mijn kleine meisje uit bed halen want die slaapt nog steeds.(zelf ook heerlijk 1.5 uur kunnen slapen daardoor)
Es: iig bedankt !! Koekkie: Ja dat had ik dus niet gelukkig.. Wat betreft het kaartje, wil graag met foto's van kindje en foto van Jildou met brusje. Op zich is het ontwerp al aardig klaar.. Erg leuk al zeg ik het zelf, maar ik laat het pas zien als het geboren is !! Zo zalfje is binnen. Het is hier prachtig mooi weer Wordt nu wel wat bewolkter, maar goed, de hele dag prima geweest
jeetje meiden wat zijn jullie nog weinig aangekomen! ik stond gister op de weegschaal en schrok met kapot! was wel savonds maar dat scheelt ook geen 5 kilo. ben al ruim 13 kilo aangekomen ik eet gewoon normaal dus daar ligt het ook niet aan. ja neem natuurlijk wel soms iets lekkers maar zit neit heel de dag te vreten.
Hier nu 9 kilo aangekomen.. Zo, vandaag alle adressen maar eens gaan opzoeken van iedereen die een geboortekaartje krijgt.. heb bijna alle adressen nu. Alleen moet ik er nog een paar van Vincent zijn familie, maar die mag hij zelf opzoeken Ik heb nu 3 maanden de tijd om de enveloppen te gaan schrijven Heb gelukkig 10 extra kaarten laten bestellen dus ook 10 extra enveloppen want soms maak je wel eens fouten he
Ik ben 9 kilo aangekomen nu, tis wel nu al 3 weken stabiel, niks meer aangekomen. Es mooi kaartje en mooie naam xxxxxx
Es, heb een vriendschapverzoekje naar je gestuurd, wil uiteraard je kaartje bewonderen! Oh enne mooie buikfoto! Jij hebt echt zo'n mooie ronde toeter. Super! Wat een schattig filmpje Sam, Haha. pop heeft het maar zwaar te verduren Kilo's: Heb geen flauw idee. Ik hoop morgen gewogen te worden, dan weet ik tenminste de stand Petatje, hoe ging de suikertest? En happy 27 weeks! Dithje, wat een leuk jurkje zeg. Die kan je daarna ook nog vaak aan. Superleuk! Ik hoop dat ie past. Naar trouwens zeg dat je nu een nieuwe tas 'moet' kopen En mamaChan ook al 25 weken! Je mag nog wel vliegen hoor! Maar geoof mij, over 2 weken is het hier al zo warm, dan kun je beter in NL zitten hoor! Housewarming in oktober doen dan, maken we er gelijk een geboortefeestje van Wat een mooi buikje Koekkie! Hier was 'ie ook zo bescheiden . Zal morgen een foto maken nu 2 weken verder. het is echt niet te geloven Ineens een dikke peur joh! Hier: vandaag de deposit gebracht. Even een smak geld op tafel zeg . Daar word ik toch wel zenuwachtig van. Je houdt toch die angst dat je straks je geld kwijt bent ofzo he. Verder wilden ze na een paar tranen van mijn kant uiteindelijk de bedden boven uit het huis halen. Dan kunnen we tenminste echte kinderkamers maken! Wat een opluchting is dat (ze wilden dit eerst niet doen namelijk, het huis word alleen gemeubileerd verhuurd). Zal blij zijn als ik erin zit en 3 mooie meisjeskamers heb gefabriceerd! Liefs Elea
fijn dat je echte kinderkamers kan maken hoor Elea! @bubsie:hier ook al bijna 12 kg hoor gaat er allemaal wel af ook haha
Nu lukt het nog wel op hakken lopen Koekkie! Maar of dat eind mei nog lukt. We gaan het zien... Maar ben het helemaal met jou eens dat dat wel het mooiste is... Fijn Eline dat het etentje leuk was! Misschien een daling van je hb dat je zo moe bent? Ik heb nog iets gehoord van Pooh Petatje! Gaat goed met haar hoor, alleen heeft ze even me-time nodig. Jeetje Petatje wat een pech hebben jullie met de cv. Hopen dat het nu snel en GOED opgelost is. Wel fijn dat de verzekering helpt en voor de kosten gaat opdraaien... Wat goed dat je bloeddruk goed is! Wanneer moet je weer naar de gyn voor de uitslagen van het suikeronderzoek? E 1700,- wat een bedrag! Wel leuk hoor. Leuk housewarming Suzanne! En eigen bedrijf, leuk vertel? Niet iedereen is nog maar weinig aangekomen hoor Bubsie. Ik ben ook al 11 kilo aangekomen. En wat jij zegt, gewoon met gezond eten. Tuurlijk af en toe wel wat te snoepen maar dat moet ook kunnen hoor... Wat goed Eline dat je nu stabiel bent qua gewicht! Heb je tips? Hier namelijk ruim 1 kg per week. Ahhhhh wat GAAF Elea dat het huis rond is! Snap heel goed dat je een beetje zenuwwappig wordt van zoveel geld. You go girl, waar een paar tranen al niet goed voor zijn. Wanneer kunnen jullie erin?? Hier; vanmiddag uit het werk ff naar de stad geweest. Nieuwe tas gescoord. Daarnaast een voedingskussen gehaald, kan manlief zijn kussen terug krijgen. Ook meteen een waterafstotende molton gekocht en een nieuw dekbedovertrek. Moet nu toch wel het matras gaan beschermen anders is er straks niets van over8). Echt onwijze vlekken in het matras van mijn lekkende boobs.
mooi kaartje es en mooie naam gelukkig die van ons nog niet gehoord elea ohh wat fijn dat je kamers kan gaan inrichten binnen kort ...zal een aardig last van je schouders gevallen zijn nu ? behalve het smak geld dan dithje volgende ronde arnhem beter hahahah.... en een gave jurk hoor super en tuurlijk duim ik dat hij je past moet gewoon ...anders heb ik nog wel een gala jurk voor je die past petatje ohh gelukkig hahah hoe was je suiker?? heb niet terug gelezen nog.. sam mooi filmpje lekker moppie las iets over kilo,s wat zijn sommige weinig aan gekomen zeg...jullie lijnen toch niet ?? nou hier al 12 kilo aangekomen vind prima hoor daarna gaan we wel weer voor het oude gewicht ...
woon je nu nog steeds in frankrijk of ben je ondertussen geemigreerd naar een ander warm land voor t werk van je man?? zag trouwens wel een prachtig huis voorbij komen van jou kant uit