Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben. kan me eigenlijk ook niet al te veel boeien omdat ik t er na een tijdje vast wel af sport

en ik heb een eigen berdijf in graffiti en muurschilderingen
    www.styletrip.nl is onze site. staan leuke dingen op al zeg ik t zelf:) check maar ff weet je meteen at ik bedoel

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Elea: wat een mooie foto's! ziet er erg goed uit!! :D
    lees net dat het rond is! feli meid en veel plezier met het maken van de kinderkamers! :D

@ marj: ow he bah dat klinkt niet leuk een maandkaart voor de begraafplaatst.... sterkte meid!

@ Es: bah bi en suiker niet goed..... volgende week maar weer ff kijken! gelukkig met de kleine wel alles oke :D, en vandaag feli met de 26 weken!
    zal zo ff naar je kaartje kijken

@ Suekes: wij hebben de wagen nog niet, kunnen em zo eind april ophalen :D wachten duurt lang ;)
    Lief van je pa!

@ Petatje: feli! alweer 27 weken!
    Woh wat een geld kost dat! daar word je niet blij van!
    Blij dat alles goed was bij de VK!

@ Marsim: blij te lezen dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! lekker rustig aan doen!!

@ mamachan: feli met de 25 weken!

@ Sam: leuk filmpje!! hoop dat de ringworm nu snel over is!!

@ Bubsie: wilde het eerst niet meer noemen maar ik ben ook al dik 13 kg aangekomen..... en ik eet ook niet echt veel meer! :(

@ Koekkie: fijn dat alles oke was bij de VK!

@ Dithje: en tas gehaald?? :D zie net dat het gelukt is! :D

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben! anders dikke knuf!!

vandaag de subsidieaanvraag voor het bezoek van de poolse jeugd de deur uit gedaan, dat scheelt wel weer een last hoor! vanavond dus even helemaal nix! heerlijk!
    zal ff kijken of de aardappelen klaar zijn dan kunnen we eten :D

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sus mooi dingen staan er op jullie site hoor...knap werk heel anders als wat ik doe hahah...

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond allemaal

we hebben vanmiddag weer een 3D/4D echo gehad en onze kleine uk lag in stuit, ik heb achteraf de kleine idd voelen draaien afgelopen weekend want dat deed ff auuuuuwwww ;) . ondanks dat de kleine uk weer met handen en voeten voor het gezicht lag hebben we toch heerlijk genoten. ik ben nu bezig met de foto's van dvd te halen maar das een heel karweitje dus jullie moeten ff gedult hebben ;)

ik ben momenteel niet echt veel online ivm klussen in huis ;) dus excuus dat ik niet of nauwelijks reageer

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekie hier ook een zoetkous hahah...klopt hier ook wel wat de praatjes betrefd :D en heel gek op melk en melk drankjes en smooties vooral die van de v&d mmmmmmmm... maar voor tussen door smaken de smooties van de lidl ook wel hoor:p

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert dat is auwwwi ja als de kleine zich draait hopen dat uk zich nog draait in de juiste houding.... hier draait mevr ook wel eens maar vooral de rek en strek oefeningen die ze doet of wat ze dan ook doet :p is auwwwwi er steekt dan echt vanalles na buiten hahha...

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    GAAF Suzanne! Wat ontzettend mooi en kunstig:D.

Jippie Einneh, de aanvraag de deur uit! Lekker genieten van je avondje niks...

Super Kikkert dat de echo zo leuk was! We zien de foto's wel verschijnen;). En succes met klussen.

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    es mooi kaartje!!!

Mooie jurk van eeeh wie ook weer dithje he?

Sam lief filmpje!!

Hier druk geweest nja ik niet maar me zus( die heeft de bijkeuken opnieuw gesausd) de woonkamer doet ze morgen, en eidenlijk dacht ik bij mezelf nu we tog bezig zijn gaat de ene muur met het zwarte behang eraf!!(dat zat erin) boehoe eerst was t leuk ma ik iriteer me dr dood aan nu!!
    Die muur wordt iets cremig, dr man doet het trapgat dat alleen nog gedaan worden..
    De rest had ik al gedaan:D
    dan heb ik alles klaar!!!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mama Chan: Als het goed is kan jij mijn kaartje helemaal niet zien haha.. want je bent nog geen vriendje van me, en aangezien die fotoalbum prive is, kunnen alleen vrienden het bekijken

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland

ja is heel wat anders als wat jij doet. wij werken met verf en jij met inkt he. haha. ach ieder zijn hobby en beroep he. we hebben best wat grote namen op onze naam staan dus dat is dan ook wel wer leuk haha.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland

hier ook een liefhebber van zoetigheid maar krijgen toch echt een knul dus of t echt zo is met die praatjes;)

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    es wat een gaaf kaartje zeg en ook een erge mooie naam.:D

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    zo ik ben er weer ff van tussen. ga ff eten aken voor manlief en dochter,

tot laters

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd wij werken met inkt hhaha...maar ik ook met verf op doek en muur maar toch heel anders als wat jullie doen in mijn album staan wat voorbeelden van wat ik maak met verf ...en gelukkig maar dat ieder zijn hobby en werk heeft toch? wel super toch dat je van je hobby je werk kan maken hahah..

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    oh jij maakt ook zeker mooie dingen zeg.(op doek neem ik aan)
    wij werken ongeveer met styletrip 2 keer in de maand maar meer is ook echt niet nodig gelukkig. wel een andere style als jou zie ik qua ontwerpen.

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: mooi geboortekaartje :D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zeker andere style ik schilder op doek en op muur ook die van de baby kamer zelf gemaakt ..
    doen jullie het alle 2 of alleen jij ?

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik wil het mezelf geloof ik veel te moeilijk maken met een geboortjekaartje..... wil het proberen te maken in onze memmetaal ;)
    en zelf een gedichtje maken..... :D
    en we zijn het nog niet eens over de namen ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh, kijk eens op heitenmem.nl ;) !!

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009