@laetitia ik denk dat je het de vorige keer niet gelezen hebt maar jij woont niet zover van mij vandaan . knuffel voor jou en rustig aan meid!
Ohja? En wat is dan "niet zover?" ook een zuid-limburgse? Thx voor de knuf! Net de gyn gebeld en kan op 14 april terecht. (Kon ook eerder maar moest dan in de namiddag gaan.... heb toch maar gekozen voor de afspraak 's ochtends...)
goede morgen meiden! dacht lekker uit te slapen vandaag, maar daar dacht mn hond anders over. hij moest nodig naar buiten. dus dan maar gelijk ff opgeruimd boven en nu weer ff niks doen. fijn dat er meer zijn die al over de 10 kilo zijn aangekomen. dacht al dat het aan mij lag.. vandaag helaas al meteen last van mn bekken. normaal gaat het smorgens wel. maar voel het nu al. dus wordt nog een lange dag.
Oh als jullie willen checken hoe vaak DE Naam van je beeb vorig jaar is geregistreerd kan je hier kijken: Meisjesnamen in 2009 http://www.svb.nl/Images/meisjesnamen_2009.pdf Jongesnamen in 2009 http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2009.pdf Kan je kijken of je schatje zodirect niet met 3 naamgenoten in de klas zit
@ Kikkert, mooie echos zeg! Wat grappig dat je het hoofdje heb gevoeld. Succes bij de paragnost. @ Dithje, wat leuk dat je broer nu ook de kleine heeft gevoeld. Sterkte met je voetje. @ Marj, gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje! @ Mama van Perine, welkom en gefeliciteerd! @ Angel, hier hetzelfde. Heb het ook ontzettend warm. Ik vraag al 2 weken aan mijn mannetje of het dekbed niet uit de overtrek mag, haha. Is voor hem natuurlijk nog veel te koud. @ Es, ja bi is inderdaad geen pretje. Hier ook slecht geslapen had het idee dat ik op een betonnen vloer lag. @ Bubsie, als je de dacht begint met bekkenklachten is dat vaak niet zon fijn voorgevoel. Doe het rustig aan meid. @ All, hier dus vannacht ook vaak wakker geweest. Had veel last van mijn bekken en moest er bijna elk uur uit om te plassen. Ach ja we doen lekker rustig aan vandaag. Vanavond verjaardag van mijn schoonzusje. Straks nog even de stad in denk ik. Kijken of dat ik nog iets leuks kan scoren en anders ben ik er gewoon even lekker uit geweest. Pooh al een tijdje niet gezien hier. Enig idee iemand?
Koekkie is altijd een van de eerste websites die we bekijken als we bezig zijn met namen bedenken.. hihihi... weten we al gelijk welke namen van de (meestal mega-)lijst bij voorbaat al afgestreept kunnen worden. Hihi. Maar gelukkig is onze jongensnaam "maar" 86x geregistreerd en onze meisjesnaam (op de manier waarop wij hem spellen) helemaal niet. Ik kijk ook altijd bij Top 250 (2007): Sara en Sem en bij De verspreiding van mijn voornaam? Ontdek gratis de betekenis en verspreiding van uw voornaam ! - GeneaNet
Bah Laetitia, wat naar dat je ziekjes bent c.q. je niet lekker voelt. Beterschap! Ben wel nieuwsgierig hoor naar je verhalen/ideeen voor het bord en het kaartje. Fijn dat je een nieuwe afspraak hebt kunnen maken. Enne... 14 april is het zo. Ah wat super Kikkert dat je het hoofdje hebt gevoeld. Lijkt mij heel bijzonder. Jammer van je waardeloze nacht, hopenlijk slaap je vanavond beter. Een paragnost, poeh he... Veel plezier en succes vanmiddag. Ga je met je moeder mee ter ondersteuning of heb je zelf ook brandende vragen die je beantwoord wilt hebben? Succes vandaag Bubsie! Hopen dat de dacht een beetje snel voorbij gaat en soepeltjes verloopt. LEUK Koekkie! Thanks voor de link... Heb meteen even gekeken en ohhh onze naam is toch wel veelvuldig gebruikt, iets meer dan 400x. Na ja, het zij zo. Goed zo Marsim, lekker rustig aan doen vandaag. Vervelend dat je zo'n last hebt gehad vannacht... Gefeliciteerd met je schoonzusje en scoor ze. Pooh heb ik laatst nog gesproken Marsim en het gaat goed met d'r! Ze heeft alleen wat me-time nodig waardoor ze even niet op het forum is...
@dithje even over die paragnost ik vind zoiets heel erg interessant en ben ook nieuwschierig aangelegt als het om zoiets gaat, ik kan zelf ook wel wat meer maar weet niet goed hoe ik ermee moet omgaan ook met een stukje angst voor het onbekende zeg maar, dus ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen. mijn moeder gaat overgins mee omdat ze zelf nog wat vraagjes heeft want ik was ook gewoon alleen gegaan tis dat ze heel graag mee wilde (maar dat vind ik niet erg hoor)
Dag dames, Ben al bijna 2 dagen niet geweest dus helaas geen tijd om op iedereen te reageren, sorry!! Zag wel hele mooie 3D echo's voorbij komen (Kikkert) en een prachtig huis (Elea) Super meiden!! En welkom Mama van Perine! Ben even niet geweest maar wel redelijk bijgelezen, dus voor iedereen een knuf die het nodig heeft! Ik merk gewoon dat ik simpel geen tijd hebt om op iedereen te reageren, en daar voel ik me dan lullig over en reageer ik maar helemaal niet........ Hier alles druk dus, maar mag eigenlijk niet klagen; laatste dagje werken en dan morgen de laatste dingetjes thuis en vrijdagochtend richting Turkije! Gisteravond naar pedicure geweest en kappertje. Heerlijk! Pedicure vondt het wel verontrustend dat ik al zoveel vocht vasthield, maarja wat doe je er aan En mijn haar vind ik voor het mooie toch te kort, maar groeit wel weer aan Meides, het beste en ik beloof vanavond/morgen weer even langs te komen!
het geboortebord wil ik van deze afbeelding maken. Moeten alleen nog "versiersels" op komen om duidelijk te maken wie mama, papa, Thessa en Joshua is en onder die koala's komt dan een bordje met de naam van de kleine.
Na 10 pagina's ben ik er toch echt even mee gestopt... maar wilde toch even reageren op een aantal De rest die ik er niet bij heb staan, sorry, maar ik heb even geen tijd om de overige 10paginas bij te lezen! Dithje.. heb toch de muur in de babykamer paars geschilderd... ik kon er niet meer tegen hahaha. Jammer dat je geen jurk hebt gevonden! Ga je nu ergens anders shoppen?! Pooh! Ja ik heb al een reactie gehad van mijn vriendin (die woont hier in Berlijn). Ze is op dit moment erg met haarzelf bezig, denk dat al die blije babynieuws van ons haar niet hielp. Bubsie wat een leuke babykamer is het geworden! Lekker fris Claire, mijn baby is soms ook super rustig! Geen zorgen maken hoor! Daarna worden ze zoooo actief dat je weer wilt dat je rust had Dithje en Claire.. ik vind Mama Licious een zeer leuk zwangerschapsmerk! Check die eens! Petatje gefeliciteerd met je 2 jarig samen zijn Marsim fijn om te horen dat alles toch goed zit. Oh lees nu weer dat je bloedverlies heb.. toch weer naar de VK?! Balen zeg! Nancy ik kan je geboortekaartje niet vinden Einneh! Mooie wandelwagen heb je gekocht! En leuke babykamer Elea succes in het ziekenhuis! Ben benieuwd hoe het daar aan toe gaat. Hier... heb de kamer dus toch paars geschilderd, kon er niet meer tegen. Nu is het 1 mooi gheel. Gisteren babybad en wikkelding gekocht voor op de kommode. Anywayz ik ga zo lunchen! Fijne dag mensen!
@Shelly, staan in een privealbum dus we moesten eerst vriendjes worden hiero Heb je net een vriendschapsverzoek gezonden
Zometeen nog even naar de winkel om te kijken voor een leuk "Paaspakje" voor Thessa. Joshua heeft afgelopen vrijdag al nieuwe kleren gekregen dus ff kijken of ik voor Thessa nog iets nieuws vind. Ff kijken of ik oma zo gek krijg om mee te komen.....
Goeiemorgen meiden! even snel een ego berichtje nog 3 kwartier en dan zit het erop. Een heel leuk kado gekregen van mijn collega's! Van fisher price precious planet een muziekding voor in het bedje (weet even niet precies hoe het heet) Spreek jullie later!!!
Leuk Kikkert en natuurlijk ook wel een beetje spannend! Laat je nog even weten hoe je het ervaren hebt? Niet lullig om voelen Nancy! Het is geen verplichting, moet leuk zijn. Als je te druk bent, dan ben je te druk... zo simpel is het! Werkze nog vandaag en veel plezier morgen met de laatste dingetjes regelen voor Turkije! Gaaf Laetitia! Hihihi Shelly, moeders wil is wel he? Geen ruzie om gekregen met je wederhelft hoop ik?? Heb online geshopt Shelly bij asos.com, onwijs leuke winkel (engelse webwinkel) met hippe positiemode. Ben ik goed geslaagd voor een zwart jurkje, nu nog hopen dat het past. Wat lief van je collega's Lucky! Succes met de laatste drie kwartier...
Zo we zijn terug uit het ziekenhuis. Vin moet onder het mes, op de foto's was duidelijk een heel scheef neusbotje te zien, en daardoor is hij constant verkouden omdat hij daar te weinig ruimte heeft. Volgens de arts ben ik dus geen zeurpiet en kan hij het zich heel goed voorstellen dat ik hem gedwongen heb om er naar te laten kijken. Ik en Vincent slapen bijna niet meer bij elkaar, en als we bij elkaar slapen moet ik hem 10x per nacht wakker maken.. Wel is er een wachttijd voor de operatie, maar ik heb aangegeven dat ik begin juli ben uitgerekend dus dat we het het liefste wel ervoor zouden willen laten doen. En daar heeft ze en aantekening van gemaakt dus hopelijk lukt dat nog
Nou dan ga ik daar ook nog maar even kijken. Eigenlijk weten we al meer dan 10 jaar onze meisjesnaam komt wel vaker voor dan die van onze jongens. Tja namen zijn trendgevoelig. Ik wil idd niet dat ze met tig andere Sem of Sophie's in de klas komen. Maar tja er is altijd een kans. Mijn eigen naam komt ook vaker voor maar niet dat ik er nou zoveel mensen ken met mijn naam maar op het hbo had ik 2 Gaby's in de klas. Daarvoor was ik nog nooit iemand tegengekomen met mijn naam. Inmiddels hebben we wel een top 4 - misschien maken we een combi (max 2 namen) van onze namen. De roepnaam houden we waarschijnlijk wel aan. Die voldoet aan alle (moeilijke) voorwaarden die wij hebben