@Es, nou daar zijn jullie lekker mee dan Wel fijn dat er nu iets gaat gebeuren.. @Dithje, hoest nu met je voet? @Hier, gisteravond stond trouwens de kraamzorg op mijn voicemail om een intake afspraak te maken.. Morgen kan ik terugbellen
Es, dus toch zijn neus er niet af ... haha... gelukkig! en tja zal fijn zijn als jullie toch weer saampjes kunnen slapen. Hopelijk kan de operatie nog op korte termijn plaatsvinden. x
Jeetje Es, da's minder. Aan de andere kant wel fijn dat jullie nu een oorzaak voor het snurken hebben gevonden en dat er wat aan gedaan kan worden. Nu maar hopen dat hij snel aan de beurt is! Heb een gat in mijn voet Nancy. Nee hoor geintje... maar wel echt een behoorlijke hap vel eruit8). Gelukkig is het inmiddels gestopt met bloeden. Ahhhh de intakes komen op gang! Ben benieuwd wanneer ze willen komen meis...
Es. lijkt me echt een rot operatie zeg zo aan je neus. sterkte voor je man/vriend. en natuurlijk zijn wij vrouwen geen zeuren haha, Elea. dus t is toch door gegaan om naar t midden oosten te verhuizen. moet je je nou veel aanpassen daar aan t cultuur als vrouw zijnde of valt t erg mee?? Ditje. sterkte met je hiel. lijkt me niet fijn Friese taal. ik kom officieel uit sneek maar ik spreek t echt niet mij te ingewikkeld en bijna niemand die je verstaat en nu ik hier woon al helemaal niet voor de rest sorry maar ben t alweer kwijt. hier een redelijke nacht gehad, nikita vindt t nodig om half 6 waker te worden en niet meer in slaap te vallen. dus nou ja. t zij zo. misschien vanmiddag nog ff liggen als zij ook nog weer naar bedje gaat. voor de rest niet echt veel te melden. voel onze kleine uk lekker elke dag en als jeroen wilt voelen houdt hij er stug mee op. alsof hij t expres doet maar las net dat meerdere meiden dat hebben haha. ach nog en paar maandjes geduld en dan mag de mannen hun kids vast houden he. gaat helemaal goed komen. straks intake voor de kraamzorg via de telefoon dus hoef ik niet speciaal op te ruimen voor haar. maar altijd weer een beetje spannend over t aantal uur dat we gaan krijgen enz
Marj: Gefeliciteerd trouwens !! Super !!! Uuuh... ooh ja Dithje.. mn rug. lief dat je er aan denkt! Nou het is beter dan het geweest is. alhoewel vandaag een stuk slechter maar goed, het is niet anders ... Kom er wel.. Als ik anderen zo hoor met bi klachten is dit nog niets denk ik. Dus positief blijven !!
Hier nog niets gehoord over kraamzorg, behalve dan dat ik de map waar ze alles in gaan noteren al binnen heb. Zal binnenkort idd ook wel gebeld worden, vind het prima. Al was het de eerste keer wel gezellig !!
Dank je wel Suzanne, maar is toch echt mijn eigen schuld hoor van mijn voetje. En echt niets ergs ofzo... vond het gewoon zo'n domme actie dat ik het jullie niet wou ontnemen. Sam, you go girl! Positief blijven, dat is het beste. Fijn dat het beter is, alhoewel vandaag dan weer niet... Sterkte in ieder geval.
Es: blij te horen dat er toch echt iets was en dat ze er proberen rekening te houden met het feit dat je in juli bent uitgerekend!!! Koekkie: herken dat wel (die "moeilijke" voorwaarden dan)... bij ons moet een naam ook altijd aan tig dingen voldoen en tig dingen absoluut niet hebben wil die naam bij ons een kans maken... hihi Dithje: blij dat het gestopt is met bloeden. Maar als je last houdt wel even naar de dokter he.... (gewoon voor de zekerheid ) Marj: proficiat!!!!!!! Sam: hier ook nog niks van kraamzorg gehoord. Merk het wel wanneer ze komen en anders bel ik zelf wel ff daar naartoe.. hihi Petatje: ja, hier ook zo koud.... op zich valt het weer wel mee maar het waait hier zo hard vandaag... hier: net terug van de stad (10 minuutjes lopen hier vandaan) en een leuk jurkje gekocht voor Thessa (C&A - jurk - wehkamp.nl). Dus nu weer helemaal happy!! Ga ff kijken wat mam voor lunch is aan het klaar maken.... *buikje knort al* Ben trouwens helemaal verslaafd aan een nieuw spelletje..... het heet Farmerama en je kunt daar je eigen boerderij runnen... hihi... errug grappig.... (www.farmerama.com volgens mij)
hee meiden, Heb bijgelezen maar niet veel puf om te reageren. Marj gefeliciteerd, leuke naam ook marit. Ik ga denk even mijn bedje weer in, ben zo moe de laatste paar dagen. Geen idee hoe het komt. Tot later. xxxx
@ Dithje, ow wat fijn dat het in ieder geval goed met pooh gaat. Ik miste haar hier. Ze moet lekker de tijd nemen. @ All, niet zo heel veel gekocht in de stad. Voor de kleine nog een leuk luierpakje en een thermometer. Verder had ik lekkere verse bolletjes gehaald want ik had nog wat aardbeien liggen. Gister ook gegeten en toen waren ze prima. Leg de bolletjes op het aanrecht wil ik de aarbeien pakken. Dikke laag schimmel. Grrrrrrrr.... ik had me er zo op verheugd.
Ik maak me er idd niet druk om neej !! Haha, komt vast wel goed! Het is iig aangekomen dus dan lijkt het me sterk dat ze me vergeten !! leuk jurkje !!
phoe he, ik dacht: even stofzuigen en opruimen.. dat ''even'' had ik wel weg kunnen laten, eenmaal aan de gang blijf ik aan de gang, dus wasje gedraaid, bed verschoond, in hoeken en gaten gestofzuigd waar je bijna nooit komt.. was wel hard nodig Nu lekker broodje knakworst eten en ff relaxen 8)
Wat een schattig en leuk jurkje Laetitia! Daar kan Thessa zich wel in vertonen. Marsim wat balen meis dat je aardbeien verschimmeld zijn. Zul je altijd zien, juist als je er zoveel zin in hebt... Super dat je een luierpakje hebt kunnen scoren! Wat voor kleur? Hier; nog even wat mailtjes de deur uit gooien en dan ga ik lekker afsluiten en naar huis!
@ Dithje, haha roze natuurlijk. Nou ik had het pakje al eens van mijn moeder gehad maar dan alleen in maat 62. Ik vind het pakje zo leuk dus nu heb ik er zelf 1 weten te vinden voor maat 56.