Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel Dithje ;)!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En ook de gyn was fier op me ;) Ben nu in totaal 3,5kg aangekomen...

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten :):

@ Marj: Gefeliciteerd! :D

@ Mama van Perine: welkom!! en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Sam: helemaal mee eens Frysk is een officiele taal! en uitkijken hoor anders krijg je met ons (friezen) aan de stok :p;)

@ slechte nacht: dikke knuf dames! hoop dat jullie vannacht beter slapen!

@ Laetitia: beterschap meid!
    leuk idee van zo'n geboortebord!

@ Es: blij dat er wat aan gedaan kan worden! ik hoop met je mee dat het voor de bevalling allemaal lukt!

@ Kraamzorg: hier ook alleen de map binnen, volgens mij komen ze hier pas langs rond de 7e maand tenminste dat staat me nog bij van de brief die erbij zat ;)

@ Pippo: fijn dat alles goed is met de beeb!

@ hier: goed geslapen vannacht! ik heb het idee dat het voedingskussen hier prima bij helpt! :D
    zal ff verder met eten koken, eten gebakken aardappelen met rode kool en een boomstammetje :D

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow:$, 3,5 kilo maar... Dat is echt weinig, super meis!

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nou, bij mij wel hoor.... in het begin natuurlijk nog niet... maar ik maakte zoveel melk aan, dat (vooral Joshua) zich heel vaak verslikte in het begin omdat er te veel melk ineens uitkwam waardoor hij het niet kon afslikken..... (en tegelijk lekte het bij mij ook aan beide kanten... :))

verder niet veel tijd gehad om bij te lezen. Ben kapotmoe en ben eigenlijk aan het wachten tot de kids naar bed gaan, dan kan ik zelf ook.. maar moeten nog een aantal dingetjes besproken gaan worden wat ik nu dan maar ga doen.... (over de planning met Pasen enzo....)

Tot straks en anders tot morgen!!!!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zo ben ik weer

@Es, denk er om hoor! :x Nee hoor gekheid, maar ik zou wel je rust nemen.. Ken het wel, ben ook wel eigenwijs af en toe ;)

@Einneh, ja helpt het voedingskussen? Geweldig he, scheelt zoveel

@Pippo, wat fijn dat alles goed was met je beebje, super!

@Aankomen, hier al 12 kilo aangekomen *schaam* ;)

@Hier, zo werk zit er op en HOE! :x Wat is mijn leidinggevende toch een ongelovelijke paardenl....iefhebber ;) Collegaatje is eind februari bevallen, dus ik alles geregeld, 3 groepen collega's gesplitst en geregeld dat ze per groep op kraamvisite kunnen, cadeau geregeld, ging echt hoop tijd in zitten. Heb hem overal in betrokken per mail, hij weet dit al 2 weken. Nu was vanmiddag eindelijk alles rond, want ze gaan ook in mijn vakantie en nu belde meneertje me een uur voor mijn vertrek op dat dat niet ging gebeuren want het mocht niet onder werktijd al die mensen weg :( Prima mag hij vinden maar niet 2 weken later en alles dus allang geregeld is. En zoiets is niet de 1e keer, dus ging helemaal uit mijn dakkie en heb gezegd dat het weer stank voor dank is en ik mijn handen er vanaf trek nu en ik noooooooooooit meer zoiets regel.. Begon ie te stamelen, echt wat een lakse vent is dat toch, kan er niet over uit :x Dus hij zoekt het maar uit.. Wat ben ik blij dat ik 11 dagen van die stakker verlost ben POEHEE ;)
    Zo en nu ga ik alvast wat in mijn koffertje stoppen en dat zijn zeker niet de lasten van die lul :p
    Fijne avond meiden en een knuf voor iedereend ie het nodig heeft!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia: Ja dit was dus wel in het begin ;) !! Later geen problemen meer gehad. Jildou heeft 4 weken in ziekenhuis gelegen vanaf toen ze 20 dagen oud was en heb al die tijd zelf bv gegeven, op de dagen van de ic na, toen mocht ik kolven ;) !!

Nancy: Nou dat is idd lekker lullig! Lekker met vakantie meis!! JAHOE :D

Dithje: Ja bevalt prima, maar zoals gister was ik met geb.kaartje bezig en dat doe ik liever op grote laptop, zie je het wat beter he ;) !!

Zo net even met Jildou in bad gezeten, daarna haar gedoucht-haartjes gewassen en manlief haar verder gedaan en ik ff lekker gedoucht :D

Einneh: Zo is het maar net he ;) :p

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pippo, fijn dat ze het lipje nu konden zien.

Dithje dat is lekker zeg, dat ie ook 7 weken vrij is. Vond die 4 weken van mijn man al lang hahaha.

Nancy wat stom zeg, maar wel lekker vakantie nu. Wanneer vliegen jullie?

xxxx

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ja dames,heb het vandaag niet kunnen bij houden hoor! stelletje kletskousen! :D

@nancy wat een L*L seg,geniet maar lekker van je vakantie! :p
    @pippo super dat alles in orde was! en ook gefeliciteerd met je project :) (had in de lounge ook al gereageerd!)

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

ff ego bericht ...heb een vreselijke luie dag pfff ben echt zo moe echt vreselijk sta mezelf in de weg .. dus heb ook niet terug gelezen sins vanochtend niet zo veel zin in ..
    ga nu ook op de bank en dan als de jongens op bed liggen ook na bedje toe ..
    wil jullie nog een fijne avond wensen en hoop morgen weer wat fitter te zijn om te reageren ...

knuf voor iedereen

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker slapen straks Laetitia!

Grrrr:x wat een k**** eind van de je werkweek Nancy en dan ook nog zo voor je vakantie:(. Wat zijn sommige mensen toch ontzettende horken! Hij weet toch al een tijdje dat het onder werktijd gepland is, zeg dat dan eerder joh su***l... Nu je werkzorgen over de schouder gooien, de wijde wereld in:p en lekker genieten van je vakantie! Koffer inpakken is toch al een beetje voorpret;)... Jij ook een knuf meis!

Logisch Sam, is toch net even wat groter... Vooral met foto's etc lijkt een grote laptop mij handiger. Maar in ieder geval fijn dat hij bevalt:).

Hihihi Eline, 4 weken is ook lang hoor. Heb gewoon geluk dat ik je overtref;)... Lang leve werken in het onderwijs:p.

Slaap lekker Angel en tot morgen!

Hier; net lekker gedoucht en slobberbroek aangetrokken. Wat een verademing vind ik dat altijd:D. Ga nu op de bank relaxen. Misschien kom ik straks nog even langswippen en anders tot morgen!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, lekker poedelen hoor heerlijk :)

@Eline, we vliegen vrijdagochtend om 10.10u vanaf Rotterdam

@Angel, sterkte meis, voetjes omhoog en ff bijkomen

@Dithje, heerlijk lekker slobberen, hier ook lekker in mijn huispak hoor :p Hoest met je gat in je voet, doet ie nog zeer?

@Hier, pfffffff hele klus joh die kleding uitzoeken.. Moest natuurlijk alles eerst passen voordat het de koffer in ging, nou daar word je niet vrolijk van ;) Gaat beduidend minder mee dan andere jaren, maar is juist wel goed voor mij en de bagageband whihi :p

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Halloooo

Ik kom even een foto spammen van ons huis, de ene kant morgen komt de andere kant:p

Es:::: Stoooooooooooooop!!! ik heb het ook hoor, ik was net stukje aan het sausen zodat me zus dat morgen nie hoefde te doen(kan ze de muur doen die nog moet):p

wie heeft de blije doos al opgehaald???

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mooi he:D:D

eerlijk zeggen wat je ervan vind???
    den zei wat een gele kleur:( die wou een lichtere creme, maar dat leek bij het wit nie zo mooi

15. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @geboortegewicht: Marjolein is van mei 2008. Was 54 cm en 4320 gr. Heeft nu 86 qua broek en 92/98 van trvitjes en jurk/rok.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, mooi zeg!
    Ik kreeg toevallig gister een mail met bon dat ik de doos kan ophalen t/m 24 april bij Prenatal, leuk!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog niets over gehoord wanneer ik die doos kan halen...

Mooi hoor Mamachan :D !! Tenminste ik vind het wel mooi ;) !!
    Marj: zo dat was een flinke meid zeg!!! En nu heel normaal hoor ik wel :D !!

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ mamachan: ziet er erg mooi uit! ik vind die muur juist met deze kleur goed uitkomen!
    Ik heb nog geen bericht gehad over de blije doos, maar goed ben ook de laatste in juli ;)

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mooi geworden al MamaChan! Leuk zwart met wit in je meubels ook!

Rustig aan he Leatitia, lekker slapen :)

Wat een sukkel zeg, die baas van je Nancy :x Maar idd pak maar alleen je bikini in en niet je frustratie om die drop l*l :p

Pippo, wat super dat alles goed was. En wat een mooi gewicht en lengte al zeg!!!! Fijn dat ze nu het lipje wel konden bekijken en dat het er allemaal mooi uitzag!

Oh en wil al de hele tijd tegen Shelley zeggen; welcome back! Alles goed in Berlijn? E heb je al een gyn gevonden?

Dithje en Eline, ooooh ben jaloers! Hier heeft Stef geen eens recht op één dagje vrij na de geboorte :(

Angel, dikke knuff en lekker tukken joh!

Sam, lekker is dat he tutten met je meisje in bad., Heb ik vanmorgen ook gedaan :). Is trouwens zo lekker als manlief dan het afdrogen en aankleden voor zijn rekening neemt. Dat vind ik altijd zo heerlijk!

Hier; morgen naar de gyn. Ben benieuwd!!!

Liefs Elea

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Dithje! Haha nee hoor, die vond het allang prima! :) Hij vind het ook meisjeachtiger nu :) Jaaaa Asos!! Die winkel is GEWELDIG! Mijn vriendin vertelde dat TopShop misschien in Amsterdam komt!!! Woop Woop

Es arme Vin! Hopelijk helpt het tegen de verkoudheid.

Nancy 12 kilo? Haha geen zorgen ik al 9 en ben een aantal weken vroeger in mijn zwangerschap dan jou

Heyyy Elea!!! Jaaaa thanks! Eindelijk vind ik Berlijn leuk. We hebben een leuke woning, leuke buurt... en een leuk vooruitzicht ;) Ik ben bij mijn oude gyn weer gegaan! Alles bestens! En hoe is het bij jou? Zit je nu al in Qatar? Heb je een huis? xxx

Hier: alles goed.. ging vandaag zelfs een vrouw voor me opstaan zodat ik een zitplaats had in de Ubahn.. vond het heeeeeel bijzonder, voelde me gelijk speciaal hihi...

Deel Deze Pagina