Helemaal niet raar hoor Petatje! Kan mij goed voorstellen dat je alleen directe familie en hele goede vrienden in het ziekenhuis wilt en verder niemand. Dus wat mij betreft niets geen hormonen! Het is jullie leven en jullie kindje, dus jullie bepalen! Gefeliciteerd met Sam Bella! Pfff Mamma Chan wat een heftig en verschrikkelijk nieuws! Sterkte! Welkom Goldy en gefeliciteerd! Leuk een jongetje! Jeetje Sam, heftige nacht... Werkze vandaag! Sweet Angel! Succes op het werk vandaag Pooh! Hmmm Nancy, nog niet veel verder dus qua nieuws/info mbt je sparerib. En het vooruitzicht dat het erger gaan worden... Mss toch handig om de vk even te bellen? Hier, eigenlijk niet veel bijzonders. Weer aan het werk, gelukkig weer een bijwerk dagje na al die afspraken van gisteren. Vanochtend de vk gebeld ivm de brief voor de sportschool, wordt terug gebeld. De assistent wist het niet goed en gaat het overleggen. Fingers crossed!
Groot gelijk hoor Petatje. Die vreemde mensen komen maar pas na een paar weken hoor, als jullie een beetje gesettled zijn. Op zich wel handig om over een paar weken met je mannetje erover te praten en wat "afspraken" te maken (desnoods ff opschrijven) voor de kraamtijd. Zo hebben wij vorige keer afgesproken dat we de eerste week alleen de mensen wilden ontvangen die heel dichtbij ons staan, dus ouders, broers, zussen en de beste vrienden. Ook hebben we toen afgesproken minimaal 1 dag in de week een kruis in de agenda te zetten om zo lekker met z'n 3-tjes te kunnen genieten. En nog een paar van die dingetjes; wie wil je bellen als je bevallen bent, wanneer ga je bellen etc etc. Genoeg om over te babbelen dus. En dan kun je "mammie" en "pappie" gelijk er tussendoor gooien (geef je groot gelijk hoor!)
Hey Dithje, lekker zo'n bijkomdagje! Enne, de duimen draaien voor je briefje van de vk. En Bella: inderdaad gefeliciteerd met je kleine man!!!!
Goedemorgen!!! Angel: super schattige foto! Nancy: sterkte met je rib! Petatje: Ik wil het ook zo hoor.. alleen naaste familie en de rest wacht maar totdat we thuis zijn Hier: Had de kleine niet meer gevoeld vanaf gister (einde) van de middag, dus net even de angelsound gepakt. Zet dat ding op me buik, nog geen 2 sec later hoor ik dr hartje tekeer gaan!! (wat een opluchting!!) Maar het grappige is.. nog geen 4 sec later begon ze tegen de angelsound te trappen.. haha
dank voor jullie lieve reacties meiden... kikkert idd dat haasten is niks maar hou je het wel in de gaten meid.. hier helemaal blij we hebben een caravan yoehoe ... we zetten hem hier in de buurt op de camping voor het seizoen en dan kunnen we voor de bevalling nog weg in het weekend en na de bevalling wanneer ik weer op de been ben ook nog lekker genieten ...zon zin in ....we hebben hem van mijn schoonvader en zijn vrouw overgenomen want pa kan het niet meer aan kwa ziekte enz dus hebben wij hem nu is wel een kleintje maar wel alles de op en de aan ...voortent plus zei tent luivel enz .... we hebben hem 2jaar geleden meegehad en dat ging prima de jongens hebben een eigen tent en onze princes komt in de wagen daar maken we een bedje voor der dus helemaal in de wolken hier ...
es fijn dat je der weer heb gevoeld ze willen wel eens een rustdag hebben hahah....maar vaak als je zelf wat drukker bent wil je het ook wel iets minder voelen..
Angel: Ja ben gisteren natuurlijk vanaf het einde van de middag tot 's avonds laat druk geweest, dus denk ook dat het daardoor komt..
Hoi meiden,even een kort berichtje van mij Gisteren was echt superleuk, en we hadden natuurlijk mooi weer. Savonds uit eten geweest met hele fam, en super verwent. Wasdroger gekregen en geld, en van mijn schoonouders: 4 dagen naar ermelo, in een bruidssuitte, alles erbij, en we mogen ons laten masseren etc. We gaan daar zometeen heen, en komen zondagmiddag weer thuis. Echt super allemaal, fotos komen nog. Meiden ik spreek jullie zondag, xxxxx
@eline van harte gefeliciteerd nog met je huwelijk ..en fijn dat je zon heerlijke dag heb gehad ..en geniet en maar lekker van met zijn 2 ..knuf
@Dithje, ik ga voor je duimen dat de brief er komt!! Maar.. zou het flauw vinden als ze het niet deden hoor @Es, gelukkig maar, prachtig meisje heb je al @Angel, wat gaaf een caravan! Ik vind het geweldig kamperen, nu vriendlief nog zover zien te krijgen tegen die tijd @Eline, allereerst van harte gefeliciteerd en wat fijn meid dat het zo leuk en mooi was! En superweer inderdaad, je hebt het echt getroffen TOP! En hele fijne dagen, wat een supercadeau ook! Have fun! @Sparerib, net de VK gebeld maar kreeg de assistente maar die wist het ook niet Nu moet ik morgen tussen 11u en 12u terugbellen want dan is de VK beschikbaar, dus dat maar proberen..
Fijn Es, je meisje weer gehoord en gevoeld! Jippie Angel, een caravan. Helemaal leuk! En hij ziet er mooi uit hoor! Gefeliciteerd Eline met jullie huwelijk! Geniet van jullie honeymoon en laat je maar lekker verwennen. Bekijk bijlage 55848 Goed zo dat je gebeld hebt over je sparerib Nancy! Nu nog even afwachten wat de vk morgen zegt... maar het begin is er!
Dankjewel allemaal voor jullie warm onthaal .. @ angel74 wat een lieve foto zeg! Ik hoor idd ook in mijn omgeving, dat er veel jongetjes krijgen. @ Marsim, Ja ik heb de 20 weken echo vorige week gehad, en alles was gelukkig helemaal goed. Jij krijgt een meisje zie ik, super leuk hoor! Verder heb ik vandaag een dagje vrij, moet zo alleen even een thuisklantje doen(ben kapster). Maar ik heb me toch al wat meegemaakt. Ik werd net wakker gebeld door me beste vriendin, die slikt gewoon netjes de pil en is helemaal nog niet bezig met kinderen maar denkt nu zwanger te zijn. De laatste keer dat ze ongesteld was geweest is 10 januari en de laatste paar morgens heeft ze dus zomaar over moet geven. Vanmorgen dus ook weer. En het ergste is ook nog, van het weekend waren we op een feestje en ik vond dat haar buikje een beetje bol leek, dus ik aaide zo over haar buik en zei Jij krijgt ook een babytje! Maar was echt totaal voor de grap en ik wist toen ook nog van niks. En haar vriend stond er toen ook bij en die had dus blijkbaar daarna aan haar gevraagd, heb je het al tegen haar verteld omdat ze dat zei. Maar goed, ze gaat dus straks even wat testjes in huis halen en dan weten we wat meer.. wel echt spannend.. Mocht het tegen niemand vertellen, maar kan het dus lekker hier doen want jullie kennen dr toch niet en ik kan het even kwijt
@ goldy welkom hier (de naam die je gekozen hebt was de naam van onze hond toen ik nog thuis woonde ) en.... das indd een appart verhaal van je vriendin zeg. ben benieuwd of ze al getest heeft. woont ze samen of nog thuis?
@globy idd je kan hier alles vertellen hoor.. en jehh je hoort het wel vaker hoor door de pil heen ...heeft ze al getest??? ben benieuwd wat er uit komt @nancy idd helemaal gaaf ..en mijn mannentje vond het eerst ook niks maar heb hem zo ver gekregen hoor 2jaar geleden als je een camping hebt waar veel voor kids is en er is zo nog iets te doen kroeg voor de mannen enz dan zijn ze zo om ..maar 1 tip niet voor de eerste keer met een tent gaan want dan hebben ze het al gauw gehad met vouwwagen of caravan op een veld dan zijn ze zo om hahah..succes meid hoop dat je hem zo ver krijgt en ik heb gezegt dat het voor de kids de idiaale vakantie is en dan heb jezelf ook de fijnste vakantie toch!! heel goed dat je ff gebeld hebt je weet maar nooit !..maar zelf denk ik dat je spruit je aardig aan het trappen is in je ribben en dan kan je ook erg veel last krijgen en zeker met zitten... en je middenrif kan heel pijnlijk worden door de groei... heb je geen persoonlijk tel nummer van de vk???? ik kan haar hier ieder moment bellen op mob @dithje dank jewel we zijn ook heel blij
@ Eline, meid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Nu even lekker wat dagen genieten en lekker laten verwennen!! @ Es, gister mijn meisje s'avonds ook niet meer gevoeld, terwijl ze normaal gesproken in ben toch even van zich laat horen. Vanmorgen dus ook de angelsounds gepakt en net als jij een duidelijk en krachtig hartje. Na het douchen op de bank kreeg ik weer een trapje. Ach die kleintjes hebben ook hun rust nodig. @ Goldy, meid fijn dat de echo goed was. Dat is al een hele opluchting vond ik. Goh en wat een verhaal van die vriendin. Ook stom toevallig dat je dan tegen haar zegt dat ze een kleintje krijgt. Nou ik ben benieuwd hoor dus hou ons maar op de hoogte. @ Nancy, nou ben benieuwd wat ze gaan doen met je spareribje, haha. @ Dithje, ik hoop dat je een brief krijgt dat scheelt in ieder geval veel geld. Sportschool is ook niet gratis. @ All, zo de boodschapjes zijn binnen. Doe er 2 keer zolang over maar ben er even lekker uit geweest. Kwam de buurvrouw tegen en die zei nou meid jij krijgt ook al een lekker buikje. Buikje ik vind het al een hele buik, haha. Ben benieuwd hoe hij over een paar weken is want ik vind hem nu al giga.
Eline gefliciteerd met jullie huwelijk!!!!! Goldyoh spannend van je vriendin. ben benieuwd! Angel:leuke caravan hoor pff net tienermoeders gezien,tranen gelaten toen dat ene meisje moest bevallen. Pff kan al niet meer wachten ga zo verse soep maken en bloemkool koken,mijn bomma komt eten deze avond