Auwie Nancy... onder de douche deed mijn voetje nog wel pijn hoor. Maar ja, eigen schuld. Hihihi meis, kan mij voorstellen dat het lastig pakken is op dit moment. Succes! Mooi Mamma Chan! Blije doos, nog niet... nog geen bericht gehad. Geen een dag Elea? Dat is balen zeg. Waarom is dat zo eigenlijk?? Succes morgen bij de gyn! Super service zeg, boodschappen die gedragen worden. Wat je zegt, Hollanders kunnen echt horken zijn. Hihihi, dat kan ik mij voorstellen Shelly! Wel fijn dat er nog van die beleefde mensen zijn... Super Kikkert dat zo leuk was. Succes met het zoeken van namen. Jakkie Einneh, hopen dat het snel over is. Trusten ladies, ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer werken...
@pippo; alles goed gegaan met de operatie? hoop dat hij snel hersteld! en fijn dat alles goed was met beeb! @dithje; fijn eindelijk een jurk!! toevallig een wikkeljurk haha o zie net de jurk die je gekocht heb een paar blz verder, wauw wat een beauty!! en oww arme voet van jou! **kusje op je voetje@ @elea; fijn dat jullie de aanbetaling mogen doen! gefeli meid! tis een prachtig huis! en ik hou me aanbevolen voor de housewarming hoor!!! en t gaat je allemaal wel lukken hoor! ben ik van overtuigd! en herkenbaar dat ze in den haag nie voor je opstaan in tram! woon in den haag, en heb t nog nie meegemaakt! terwijl mn buik er toch prominent aanwezig is! volgende keer ga ik ook wat van zeggen! @marj; en nichtje al geboren?? ah lees het net! gefeli!!!!! @marsim; fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! en idd lekker rustig aan doen meid! leuk dat t kamertje bijna klaar is! je bent al goed op weg! wel vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad! **knuff over pooh, heb haar ge pb't en is even druk met haar eigen dingen, mag ook wel want als er iemand altijd voor iedereen klaarstaat is zij het wel! @kikkert; ahh...wat sneu dat dylan zo overstuur was bij de psz! hoop dat het volgende keer beter gaat! fijn dat het zo leuk was bij de pret echo! prachtige foto's van jullie kleine uk! mag trots zijn!! wat bijzonder bij de paragnost! en goed idee dat je alles hebt opgeschreven! heb ik destijds ook gedaan. ik had ook een paragnost van 6e zintuig (liesbeth) @sam8; schattig fimpje! @suzanne; fijn dat je alle hulp krijgt die je nodig hebt, toch fijn om te weten! @koekie; fijn dat alles goed was bij de VK, en bescheiden buikje! maaaar...dat kan ineens veranderen he?! @es09; mooie buik! en geboortekaartje is super! pak die kettingen maar, en maak jezelf aan de bank vast! je moet nu echt je rust nemen, geen excuus meer mogelijk! @nancy; lekker aan t voorbereiden op je vakantie! geef je groot gelijk hoor! en die vent is echt onuitstaanbaar! grrrr..... @mamavanperine; welkom op t forum! @petatje; vervelend van t koude water! en ook nog een lek! wel fijn dat alles bij de VK goed was! @einneh; oww nog nie eens over de naam?! hihi...ligt t aan jou of aan mannetje? en leuk dat je t in t fries wil doen t geb. kaartje, toch? @bubsie; jeetje 13 kilo! zit t allemaal op/in je buik? hihi...tegen t einde zal je wel nog meer schrikken!! @shelly; toevallig van dat merk een ketting!! voel je je al een btj fijn daar? @geboortekaartje; mannetje is illustrator, dus die van ons wordt in elke vezel zelf ontworpen! @kilo's; nu ongeveer 6,5 kilo aangekomen! @namen; gelukkig komt onze naam maar 3x in nederland voor!! en nee, tis geen belachelijke naam als spijker of andere rare dingen! @hier; mijn depressie is in volle hevigheid terug, en merk helaas nog nix van mijn meds :x dalijk naar t ziekenhuis en heb een hele lijst met dingen die ik wil bespreken, dus hoop dat ze tijd genoeg voor me hebben......
Ach jeetje Claire!! Hopelijk hebben ze iets voor je!! Dikke knuffel!! Vind je trouwens wel een topper van reageerder en dat op dat tijdstip !! En bedankt dat je Spijk geen mooie naam vindt he Haha grapje Ik bedenk me trouwens net dat ik gister wel alles de hele dag door gelezen heb, maar niet op iedereen gereageerd.. Is niet sneu bedoeld hoor, gewoon druk vooral !! Dithje is idd niet zo slim met je voet, klinkt als erg pijnlijk, sterkte er mee!! Einneh: Ooh gezellig, kunnen we elkaar de hand schudden Mama van Perine: Kun je het een en ander vertellen over je leventje? Ben wel nieuwsgierig aan het worden namelijk, boerderij, aupair !! Elea woont sinds een paar weken in Quatar, dus niet meer Frankrijk. Zo hier weer klaar voor de strijd. Ach lekker dagje voor de boeg. Vanmiddag paasactiviteit: eieren zoeken met de kids, dus heb het niet zo zwaar vandaag denk ik Zolang ze allemaal maar in de buurt blijven
Ja leuk, ben zo benieuwd hoe dat si zo'n paarse kamer. Ik wil oooooohoook! Maar ben bang dat wij de muren gewoon wit moeten laten Missschien paarse accesoires? De container wordt voor ons gedaan. En de meubels ook in elkaar gezet enzo. Dus dat is wel fijn. Ik ben ook benieuwd naar de gyn. Moet straks weg (over een half uur) en begin een beetje zenuwelappig te worden! Hoop maar dat ik het kan vinden en dat ik het allemaal een beetje volg Ze spreken hier bijna allemaal Engels. De artsen zijn geen van allen van hier, die komen overal vandaan. Weet niet waar mijn arts vandaan is, moet ik navragen. Ik heb liever iemand die in Europa heeft gestudeerd namelijk 8). Anders wissel ik alsnog van arts denk ik. De meiden hebben het hier super. E line geniet met volle teugen van school en C élya vn alle aandacht die ze hier krijgt mt haar witblonde krullen Heeft je man een mooi huis weten te vinden? Liefs Elea
Goeiemorgen meiden Ik zag dat jullie het hadden over de kraamzorg. Ik vind het erg lastig om te kiezen hoeveel zorg ik wil. Ik heb nu eigenlijk voor het minimale gekozen, maar wil wel borstvoeding geven. De reden dat ik voor minimale zorg heb gekozen is omdat ik er totaal niet tegen kan als er iemand in mijn huis is en aan mijn spullen zit etc. Ik wordt er helemaal kriebelig van en als diegene dan bijv dingen verplaatst dan ga ik echt uit mijn naad. Vind het een hele lastige keuze. Zo naar de vk en vanmiddag de pretecho spreek jullie later!!
Mogguh dames! @Mama van Perine, ik ben ook wel heel erg benieuwd naar jouw leventje @Claire, meen je niet O wat balen zeg sjonge.. Ik hoop dat je in het ziekenhuis wat wijzer wordt, veel sterkte meissie! @Elea, succes bij de gyn en laat het even weten! Hoop dat je een arts uit Europa krijgt, begrijp je helemaal @Sam, o leuk zeg met de kids eieren zoeken! Blijft helemaal geweldig vind ik altijd Veel plezier @Hier, veeeeeeeeeelste vroeg wakker voor mijn vrije dag Maarja dan lig ik wakker en lig ik maar te denken wat ik nog moet doen en kan ik niet meer slapen.. Gezonde zenuwen noem ik dat altijd maar Beddengoed zit in de wasmachine en nu met een koppie thee achter de lap Om 13.00u moet ik bij het gemeentehuis zijn om de papieren voor de getuigen in te leveren. We zouden eigenlijk getuigen vd gemeente nemen maar ik wilde toch mijn vader en Bas zijn zus, dus vandaar. Fijne dag meiden!
@Luckyblue, ik heb er eerlijk gezegd nog niet over nagedacht Maar wat jij zegt zit ook wel wat in, nog even goed nadenken dus Succes bij de VK en veel plezier bij de pretecho, leuk!
morgend dames, moet straks naarr de tandarts das minder leuk dan naar de vk en pretecho lucky. Veel plezier! @claire:hoop dat ze je in het ZH tijd genoeg hebben gegeven. knuffel hoor! @Elea jij ook succes bij de gyn. hoop dat je een leuke europsese arts hebt. @sam veel plezier bij het eitjes zoeken!
goedemorgen ... sam veel plezier vandaag met de eieren elea fijn dat jullie hulp hebben met verhuizen en dat de kids het naar hun zin hebben ...en succes bij de vk hoop dat je een idd een goede arts hebt nancy op je vrije dag vroeg wakker brr he?? lekker genieten meid rustig aan morgen lekker op vakantieeeee!!! lucky idd moeilijk die keuze tegenwoordig vind ik ook .... wij hebben het max maar moet zeggen dat het nu wel heeel anders is als toen ik zw was van de 1e 2 ...toen kreeg je hulp van 8 tot 17uur dus wel een heel verschil met nu ... vond het toen heerlijk ze deden echt alles voor moeder en kind zelfs het eten stond klaar voor dat ze vertrok nou dat is nu niet meer volgens mij? en is nooit fijn een vreemde in huis maar je kan wel erg veel geluk hebben met de hulp en je moet dan ook echt met volle teug genieten want het is zo voorbij.. claire dikke dikke knuf mama vp ben ook wel benieuwd hier vanacht een r*t nacht gehad ..weet niet meer hoe ik moet liggen van mijn zei naar mijn rug en weer andersom en dat gaat zo maar door heel de nacht dus bijelkaar slaap ik miss tussen door een kleine 10min :x dan lig je net weer goed moet je weer plassen pffff ...je krijgt er wat van ...maar goed nog 3 maand en het is over verder vandaag de groto boodschap doen pfff dit weekend jarig dus alles in huis halen vandaag want morgen en zat is het harstike druk..
@Petatje, succes bij de tandarts @Angel, o jammer zeg en je had zo gehoopt wat bij te kunnen slapen.. Jarig, WIHOE Word je dan 36?
nancy ja ik ook maar ja op na de volgende nacht nieuwe ronden nieuwe kansen maar vanmiddag nog ff op de bank miss dat he helpt ja 36 erg he? hahahah....
knuffel hoor angel! slecht slapen is helemaal niet leuk! hoop dat je deze nacht beter slaapt hoor! enneuh veel plezier bij het inkopen doen voor je verjaardag! uitgebreid feestje? zo,als ik lees wat jullie aan de uitzet kwijt zijn phoe dan doen jullie het veel beter... Hoeveel zijn jullie kwijt incl. kamertje? Wij gaan rond de 6000 euro zitten ik reken de verf en gordijnen er niet bij enzo. Dus: -kamertje 1200 euro -kinderwagen 1000 euro -park 65 euro -maxi cosi gratis -om te slapen (lakentjes ledikant+wieg,slaapzakje etc.) 430 euro -spullen voor de kinderwagen 460 euro -speelgoed en parkbekleding 470 euro -alles om te eten (incl. relax en eetstoel) 920 euro -verzorgingsspullen (incl. badje etc.) 490 euro -spullen voor de auto (autostoel,family fix,...) 450 euro -babyfoon 119 euro dus zonder kleding: 5600 euro en dan hebben we het nog niet over de kleding gelukkig hebben we kamer+kinderwagen al gekregen en al de andere spullen staan op de lijst. Dus weet nog niet wat we zelf moeten betalen
Goedemorgen dames! Niet alles bijgelezen maar kan wel zeggen dat ik de doos van de Etos (is volgens mij Zwangerendoos) al heb opgehaald.... van de doos van Prenatal nog niks gehoord. Vanochtend de kids naar KDV gebracht. Gelijk formuliertje ingevuld om me aan te melden voor de oudercommissie (hebben vanuit onze locatie nog geen ouder die in de commissie zit en hadden me al eerder gevraagd maar had toen de boot een beetje afgehouden omdat ik nog met stage en werk enzo zat..) en een formulier moeten invullen om toestemming te geven dat ze Joshua mogen insmeren als hij last heeft van zijn hooikoorts.... Dus daar ook weer gelijk alles geregeld. Zometeen nog ff verder met de tekening voor het geboortebord en dan Roger zo gek krijgen dat we in de komende week naar een bouwmarkt gaan voor hout en verf enzo...... Angel: alvast van harte met je verjaardag !!!! En balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Petatje: Hebben jullie zoveel begroot voor de uitzet ? Zoveel heeft onze bruiloft nog nieteens bij elkaar gekost... Nee, wij hebben (bijna) alles tweedehands gekregen/gekocht van een vriend van ons en van familie.... Mede ook omdat we beiden nog studeerden toen we zwanger raakten en dus niet zo heel veel te besteden hadden.... Maar ik denk dat als de situatie voor ons anders was geweest (als we nu ons eerste kind zouden krijgen) dat we dan ook merendeel voor de tweedehands spullen zouden gaan. Maar meer gewoon omdat ik vind dat babydingen zo ontzettend duur zijn en ik de mensen waarvan ik de spullen heb gekregen/gekocht ook vertrouw en weet dat het goede spullen zijn. Nancy: alvast een fijne vakantie he meid!
@Kosten uitzet, ik zal eens even denken wat wij kwijt waren even een globale schatting - Kamertje + aankleding - rond E 300,- (alles van marktplaats en opgeknapt of dingen zelf gemaakt) - Kinderwagen/maxi cosi - E 380,- (maar gekregen van mijn paps) - Speelgoed etc - E 60,- - Kleding - E ?? maar niet zo heel erg veel hoor - Flesjes etc - E 60,- - Wipstoel en campingbedje - E 60,- - Beddengoed etc - E 100,- (exacte bedrag weet ik nog niet want moeten nog wat aanschaffen) - In bad - E ?? (moeten we nog aanschaffen. Tummytub en badzitje gekregen van een vriendin) - Babyfoon - E 60,- - Box - E 50,- (van Marktplaats en opgeknapt) Totaal: denk rond de E 1200,- Ik denk haast wel dat ik wat vergeet, maar zo is het ongeveer.. Goed gedaan he
@Laetitia, zo te horen ben jij een heel druk moedertje, respect voor jou Ik hoop dat je man meewil naar de bouwmarkt. Bouwmarkten zijn bij ons meestal geen issue maar winkelen over het algemeen wel Dank voor je vakantiewensen! Zoals je ziet zijn wij ook voor 2dehands gegaan.. Het geld is er wel maar het is gewoon zoooo duur allemaal en een beetje tegen mijn principes, dus vond het op deze manier ook leuk
nancy dat is waar maar gaat nu wel hard richting de 2e 0 weer hahah... maar goed slaan we ons wel door heen he hoe laat vertrekken jullie morgen?? en is het weer er al wel beter dan hier??? petatje dank je ..nou uitgebreid wel genoeg volk maar dat maakt niet uit vind wel gezellie alleen verspreid in 2 dagen dat is wat minder maar gebeurd gelukkig niet te vaak maar manlief gaat mee met de boodschap heb een goede hulp zo dat zijn aardige bedragen meid hahah... hier niet zoveel de hele kamer tot nu toe 1300e meubels 600 vloer 160 schutters 170 gordijn 30 hemel 45 matras 30 manden 40 verf 35 ombouw verwarming 40 kleertjes 60 tot nu toe aankleed kussen enz 30 lamp 35 denk als alles klaar is met wat we nog nodig hebben plus wagen denk ik dat we in totaal zon 2000e kwijt zijn ..dus valt dan nog wel reuze mee toch?? maar moet ook zeggen dat we een hoop hebben kunnen krijgen maar wouden we niet omdat we alles in de zelfde style wilden hebben ..en het ons 1e kindje samen is en laatste en toch alles samen wouden doen en heel anders als toen ...