Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nou, qua drukte valt het allemaal best wel mee hoor.... Zeker nu ik hier het idee heb dat ik al weken niks loop te doen.... (wordt er een beetje moedeloos van en wil daarom ook zo graag aan dat bord gaan werken.. hihihi)
    Op zich vind hij het niet erg om naar een bouwmarkt te gaan... zijn probleem zit hem meer in het uitgeven van het geld...:D

mbt de babyspullen. Ben het met je eens. Vind het zelf ook altijd veel te duur..... ook als ik zie dat ik gister weer 15 euro kwijt ben geweest voor een stom jurkje..... maarja, de kids hebben het wel nodig he...

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Clair: Sterkte en succes in het ZH, hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen meid!

Petatje: Uitzet, kosten, ik heb geen idee, we hebben alles bij elkaar nu wel zo'n 2000 euro uitgegeven denk ik :D en we moeten nog wat dingen, kleine dingen, dan zijn we wel compleet geloof ik :)
    En ik heb ook een heleboel gekregen ;)

1 april alweer.. jeetje gaat hard! hoop dat ik geen flauwe grapjes om me oren krijg vandaag ;)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, we vertrekken morgenochtend vanuit Rotterdam om 10.10u, dus mijn vader komt ons morgenochtend rond half 8 brengen (wonen 15 min van zestienhoven vliegveld en je moet daar 2 uur van te voren aanwezig zijn, ideaal!)
    En het weer + vooruitzichten staat op 23C en zon :D:D

@Laetitia, O ja dat is waar, je kan simpel even niks :(
    Ja ik zal mijn kind nooit voor paal laten lopen, dus weet wat je bedoelt

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ff spammen, net mijn buik'je' gefotografeerd met 27,4 weken :$:$ Waar gaat dit heen? hahaha ;)

View attachment 62546

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Moooooi Nancy! jij hebt zo'n mooie ronde buik, ben jaloers! 8) Bij mij is hij wel groot en dik, maar bloot vind ik hem nog steeds niet mooi rond :p
    Als hij zo blijft ga ik ook geen fotoshoot doen, dan wacht ik wel totdat de kleine geboren is, en laat ik van haar een shoot doen :D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, thanks dat vind ik nou echt leuk om te horen! :) Ik moet zeggen dat mijn buik vrij strak is maar je moet niet kijken naar de putten in mijn bips en benen hoor, zie nu al op tegen die bikini hihi :p
    Draag ook hoog vind ik, en dan hangen mijn boobies gewoon op mijn buik ;)
    Moet je echt doen hoor die shoot, lijkt me zoooo gaaf! Wij mogen volgende maand, leuk! :)

7. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb net een blote buik foto gemaakt! nee ik vind hem echt verschrikkelijk lelijk, ik kan er niks aan doen :)
    Dus denk dat ik de shoot maar oversla ;)

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    mooi buikje nancy! :D
    ja hier is alles nieuw,tot hiertoe ook nog niets zelf betaald...alles bij elkaar staat op de lijst (buiten kamer/park/mc en kinderwagen) dus zien we wel wat we cadeau krijgen he...
    heb sowieso gemerkt dat het in NL goedkoper is hoor ;)

9. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Zo, ben net terug van het ziekenhuis en dat was in ieder geval een goede ervaring. Het is heel mooi en nieuw en ik werd goed geholpen.
    De baby ziet er goed uit. De grootte wordt geschat op zo'n 25 weken en ik ben 26 weken zwanger, dus da's heel netjes. Harje doet het goed. Ik krijg de 17e april een uitgebreide echo waar ze weer alles checken, want ze begrepe4n niets van mij Franse dossier. Helaas moeten ook alle bloedtesten opnieuw :'( Maarja dat hoort erbij he. Bloeddruk was prima.

Helaas ligt de placenta er nog steeds voor. Hij kan nog omhoog komen zei de arts, zo niet wordt het sowieso een ks. De baby lag in stuit, maar dat had ik al door, lekker hoor die voeten daar beneden :p haha!

Nou, jullie zijn weer op de hoogte!

Ohja en ik woog 59 kilo :$ 'Ineens' toch 7 kilo erbij! Goed he!

Verder had ik vanmorgen op iedereen gereageerd. Op Claire, Dithje, Shelley en ga maar door. Stopt opeens mijn internet ermee :x Ik ga zo nog even een poging doen hoor, maar er is alweer zo veel bij, haha eerst even bijlezen!

Liefs Elea

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, meestal zie je het zelf altijd erger dan het is hoor.. Tenminste, dat is mijn ervaring ;) En een fotoshoot met doeken die gedrapeerd worden over je buik ofzo, of werken met schaduw, is ook mooi....?

@Elea, aaaargh kan alles weer opnieuw, balen zeg :( Wel fijn dat het kindje qua groei op schema ligt, super. Wel jammer van de placenta :(
    En 59 kilo :$ WOW dat is mijn streefgewicht voor als ik niet zwanger ben :D

11. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: ik zal je met veel schaamte mijn blote-buikfoto eens pb-en :) kan je het zien

12. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Komt 'ie:
    Moeder van Perine, Sam heeft het ook al geschrteven zie ik, maar ik woon sinds kort niet meer in Frankrijk. Ik ben verhuisd naar het Midden Oosten. We gaan misschien wel weer terug hoor over een paar jaar, maar voorlopig blijf ik even lekker hier!

Dithje, ja balen he dat hij geen dagen krijgt, dat vinden ze hier niet nodig ofzo dat de vader thuis is na de geboorte. :'(

Claire, je bent welkom hier hoor! Wel je zwembroek en je knullen meenemen dan he :) Enne... zonneschijn is goed tegen derpessies toch ;) Balen dat je er weer zo'n last van hebt! Gewoon de tijd nemen die je nodig hebt bij de arts hoor, het gaat om je gezondheid, dan maken ze maar tijd!

LuckyBlue, veel plezier bij de echo vanmiddag!!!!

Nancy, wat heb jij een mooie buik zeg! Inderdaad mooi rond! Ik heb gister ook nieuwe foto's gemaakt. Zal ze zo even downloaden.

Liefs Elea

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Even een vraagje,

Bij de kinderwagen zat een dikke warme zak als inhoud, maar lijkt mij dat als je in Juli bevalt die niet nodig gaat hebben... ;)
    Wat gebruiken jullie in de kinderwagen om de baby onder te leggen?
    Gewoon net als in het bedje een lakentje met dekentje ofzo?

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mooie buik hoor nancy moet er ook maar eens weer 1 maken :p
    oh wat fijn dat jullie zo dicht bij wonen dan ideaal ...
    es jezelf kijkt anders tegen de blote buik aan echt waar en er is niks om je voor te schamen meid hoe de buik ook is een zwangere buik blijft mooi

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    heee ik had natuurlijk een verkeerd dekentje besteld (wieg ivm ledikant) maar die kan ik dus mooi voor in de kinderwagen gebruiken :) :D
    Nu nog een wieg lakentje kopen en dan kan dat in de kinderwagen..
    Goh en dat helemaal zelf bedacht :p

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    idd es die kan je daar mooi voor gebruiken ..en die zak is voor de wandelwagen maar die gebruik je pas later

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Heb net alles terug gelezen, phoee wat veel:$.
    Er is dan ook vrijwel niets blijven hangen:) ben ook erg moe..

veel aan het werk en aan klussen.. maar ons beebje groeit denk ik goed en is lekker aan het gymen in mijn buik..
    Jeetje word ik tijdens dat ik dit bericht aan het typen weer gebeld door de makelaar, wil de nieuwe koper ook 1 week uitstel!!:x:x Ben gelijk depri de vorige kopers wilde natuurlijk 3x uitstel en toen ging het niet door:(
    Sorry hoor voor mijn ego bericht

knuffel en liefs

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bella: Balen dat de kopers uitstel willen.. hopen dat het niks negatiefs betekend! Succes met klussen enz..

brrrr net even een klein rondje met de hond gelopen, maar wat is het koud en wat staat er veel wind.. ben gauw weer naar binnen gegaan.
    Doe vandaag rustig aan.. moet vanavond met de hond trainen en dat kost me al veel moeite, dus moet me energie bewaren voor vanavond :D

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @Elea fijn dat je weer bent goed gekeurd! wel jammer dat de bloedtesten opnieuw moeten maar hey,je krijgt terug een uitgebreide echo :D En 59 kilo? haha is inderdaad mijn streefgewicht...mss zelfs nog een beetje minder! maar nu niet hoor,denk dat ik de 8 ga zien verschijnen :p
    @Es hier ook lakentje/dekentje in de kinderwagen. Voetenzak voor de winter/buggy en eventueel lodger wrapper voor de winter.
    @Bella:aah balen! het gaat natuurlijk om een groot bedrag dus ze moeten wel tijd krijgen om goed na te denken maar altijd maar uitsel vragen en dan afhaken is not done! :x

zo,tandarts is weer achter de rug...zag er goed uit. Tandsteen verwijderd en opgepolijst dus tandjes weer lekker wit/glad...3 gaatjes maar dat wordt iets voor na de bevalling. Ook een kleine ontsteking dus nog een weekje spoelen en dan is ook dat weer in orde! :D

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Vanmorgen in het ziekehuis geweest voor controle bij de gyn, Ook om de uitslag te horen van de kweek van mijn ingeleverde urine.
    Dit bleek niet goed te zijn, er is eindelijk de oorzaak gevonden voor de vroeggeboorte van dani
    Ik had wel gelijk toen het is een blaasontsteking bacterie, die er toen voor heeft gezorgd dat ik vroegtijdige weeen heb gekregen!

Deze bacterie zit nu in mijn urine en wordt nu dus ook behandeld via tabletten.
    Wel is de thuisbevalling van de baan, dit omdat ik als ik weeen heb naar het ziekenhuis moet om te bevallen per infuus het zelfde antibiotica toegediend krijg voor mijn kind.
    Zou dit niet gebeuren dan kan het kindje heel ziek worden en dat willen we niet!
    De gyn was zo blij dat ik de urine had ingeleverd en dat ze zo dus de oorzaak hebben gevonden, zodat ze dr nu wat aan kunne doen!

Ik wordt nu elke week verwacht bij de gyn voor een controle echo, en meting, en ook elke week urine kweek, daarmee willen ze kijken of de antibiotica aanslaat, en meteen kunnen reageren als dat niet het geval is.
    Ze laten mij niet doorlopen tot week 40,dat is nu te gevaarlijk..
    Als de medicijnen aanslaan mag ik doorlopen tot week 37, anders wordt ik na 34 weken opgenomen om te gaan bevallen
    Mits mijn vruchtwater niet knapt beneden de 32 weken, dan wordt het zwolle
    Daar is de kans heel klein voor omdat ik elke week in het ziekenhuis loop, maar toch hij is er wel!
    Den en ik worden verzocht om een info avond bij te wonen we krijgen een rondleiding door de geweldige verloskamers en de neo

Heel verhaal geworden
    weet nu zeker dat ik mijn ziekenhuistasje kan pakken

Share This Page