Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jippie!! We hebben weer een laptoppie!
    Na weken zonder te hebben gezeten kan ik thuis weer op het internet. Op mijn werk kan ik niet op het forum komen!
    Had gisteren Es al een mailtje gestuurd via de hyves om een teken van leven te geven.

Kan niet alles bij gaan lezen, dat is iets teveel van de afgelopen tijd.
    Kan iemand een korte update geven aub????

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker Sam, een week vrij! Ikke is jaloers:)... Geniet ervan... Maare, waarvoor moet Jildou voor controle? Heb ik iets gemist of niet opgelet??

Jeeh Lizz, welkom terug;)! Hoe is het met jou???
    Korte update... hmm, ga een poging wagen. Elea is inmiddels gevestigd in Qatar en heeft een huis gevonden. Mamma Chan is vandaag in het ziekenhuis geweest en ze hebben de oorzaak gevonden van de vroeggeboorte van haar vorige baby, Dani namelijk een bacterie in de urine. Nu wordt ze extra gecontroleerd en moet ze elke week naar het ziekenhuis. Bij Es is bij de laatste controle bij de vk bi geconstateerd, dus moet nu naar de fysio. Nancy gaat morgen lekker op vakantie naar Turkije, waar wij allemaal erg jaloers op zijn:p. Kikkert zit, net zoals Mamma Chan en Pooh, volledig in de ziektewet ivm harde buiken en bi:(. Verder:( en als ik iemand vergeten ben sorry!
    Ohh, hihihi... vergeet mijzelf! Met mij gaat het eigenlijk wel goed:). Niets bijzonders dus en volgens mij is dat positief:p. Wel is onze babykamer klaar, die kan je bewonderen in mijn album mocht je dat leuk vinden...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Jildou had bij haar laatste ritmestoornis-controle nog een open ductus botalli (bloedvat in het hart). Dit was in september. De kans dat het nog dichtgroeit nadat ze een jaar is geweest is niet zo groot, en aangezien dat ze dat toen bijna was. Ga ik ervan uit dat die nog niet dicht is. Als hij nog open is wordt hij dichtgemaakt. En ik hoop dat dat nog kan voordat ik bevallen ben.. Dus ben wel beetje zenuwachtig eigenlijk nu, al weet ik denk ik het antwoord wel. Er wordt een echo gemaakt iig donderdag..We zullen het zien.

Es heb je er geen dekbedje bij gekregen? Succes vanavond met de hond.. Ik blij dat we binnen trainen :D !

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh jeetje Sam wat heftig zeg! Hoop dat het dicht is, ondanks dat jij denkt van niet. En zo niet, dan maar duimen draaien dat ze voor de bevalling geholpen kan worden...

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Thanks Dithje!

Dat is niet allemaal lekker nieuws zeg. Bah!
    Wel goed Mammachan dat ze nu weten waardoor het komt en je hopelijk nu goed in de gaten gehouden wordt.
    Knuffel voor iedereen die het nodig heeft en Nancy neem je aub wat zon mee terug....verlang naar de zon!!! Veel plezier en geniet er lekker van.

Ik ga even naar je foto's kijken Dithje.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Ja, nou het is geen gigaoperatie gelukkig, kan via de lies dus valt mee, maar ja, iig een nacht in het zkh als het er geen 2 zijn. Ennn.. liever je kind niet op de ok he ;) !

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ja nog ff dus hahaha.... ik ben zaterdag jarig :$ ouwe bok hahah althans volgens mij ben ik hier wel 1 van de oudere;)
    mamachan jeehhh meid dat is best heftig maar wel fijn dat ze nu weten waarvan het komt en dat je goed in de gaten gehouden wordt
    sam poehhhh dat is niet niks met jildou ..hopen dat het allemaal nog voor de bevalling lukt zoals je hoopt ..duimen draaien

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hopelijk is het niet nodig, maar stukje zelfbescherming ;) !!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh ja dithje wat was er nu precies met je voet? had wel iets mee gekregen maar niet goed natuurlijk want dan had ik het nog wel geweten :)sorry schaammmm

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ nancy
    Ja ik heb er echt veel over nagedacht, maar kom er gewoon niet uit. Heb verhalen gehoord over kraamzorg die de was had verpest van een nicht enzo. En paar dagen geleden had mijn schoonmoeder opgeruimt, nou werd echt boos en ging zowat hyperventileren, kan er gewoon echt niet tegen als mensen dingen verplaatsen etc.

@petatje
    Ja ik moet volgende week naar de tandarts hoor :D En geen idee hoeveel de kleine heeft gekost.
    We hebben 3100 euro gekregen van familieleden bij elkaar en hebben er aardig wat voor kunnen doen. Maar geen idee of dat eigenlijk al op is.

@angel
    Iemand anders mijn eten laten maken word ook erg lastig, aangezien ik erg moeilijk ben met eten en
    Ik het op een bepaalde manier wil.
    Haha ik klink nu wel een heel erg vervelend persoon, maar ben gewoon iemand met een gebruiksaanwijzing.
    Bespreek het wel bij het intakegesprek en kijken wat zij er dan op zeggen.
    Slapen kan ik inderdaad de afgelopen dagen ook niet echt goed. Lig telkens niet lekker en inderdaad constant naar de wc.

@allen
    Pretecho was leuk. Wel is de kleine meid al net zo eigenwijs als mama, ze wilde niet echt haar gezichtje laten zien. Was zich aan het verstoppen in de placenta en achter haar handjes. Staan springen en staat doen. Toen wel wat fototjes en toch het gezichtje een beetje kunnen zien, maar
    Ze liet me er wel voor werken zeg.
    Fototjes volgende.

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mijn zusje heeft de 20wk echo gehad vandaag ze belde net alles was goed... we worden tante van een meid ohhh zo blij hahah ...
    na 6 jongens en 2 meiden komen er nu nog 2 meiden bij echt leuk ...

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Geboorteplan, ik vond het vooral leuk om te schrijven hihi :p Denk dat ik een printje in mijn dossier laat doen bij de VK ofzo, ach ik kijk wel ;)

@Dithje, weer een dag met gesprekken dus ;) Word je dat soms niet beu?? En hoest met de voet?

@Sam, whahaha moest verschrikkelijk lachen om je PRACHTIG hihihi :p:D
    Oei en spannende tijden zeg donderdag.... jakkie :(

@Lizz, welkom terug!! Maar hoest met jou? Ik zal proberen de zon mee te nemen 8)
    En o ja, ik ben begonnen met wat kaartjes zelf ontwerpen, als je me toevoegd als vriendje dan kan je ze bekijken hier in mijn fotoalbum :D En heb je nog meegekregen dat bas en ik 10 mei a.s. stiekem gaan trouwen :(

@Hier, Bas gaat zo onze kat onderbrengen, goh ga dat beestje weer missen! :( Ik zei net nog tegen een vriendinnetje: goh dat wordt wat als ik straks mijn kind moet wegbrengen whaha :p

Bekijk bijlage 62695

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lucky idd dan wordt het al lastig haha...je bent niet lastig hoor je hebt gelijk ...alleen is het nu helaas allemaal anders als toen ...en bij de intake alles goed aangeven is al heel belangrijk ...
    jij ook al slaap probleem ? nou meid nog ff en dan zijn we ervan af hahah..

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Luckyblue, whaaaaaa ben echt heel benieuwd naar de foto's! :D Een eigenwijsje dus ook ;)

@Angel, gefeliciteerd met je nichtje en de goede echo van je zus, leuk! :)

@Hier, Hang net mijn oom en tante op aan de telefoon, maar god wat waren die weer dronken :x Word er zo moe van, het ging zo goed, om gek van te worden al die alcoholico's om ons heen BAH Heb gelijk weer hoofdpijn :( Probeer nu mijn vader te bellen dat hij niet moet opnemen want die is er ook enorm allergisch voor :x

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel dat is fijn :D En gefeliciteerd :D :D Leuk!!!

Nancy: Ja hij vond dat zo verschrikkelijk, zaten 3 vk's tussen mn benen te loeren, hij zat naast me (mn eigen vk blijft als het nodig is de hele bevalling, ook al was ik al overgeheveld aan zkh). Dus toen zeiden ze tegen hem: Moet je zien, prachtig, prachtig... Nou hij vond het helemaal niet prachtig en dacht..Dat doet zeer :p HAHA!!! Ik weet het zelf ook nog wel dat ze dat riepen :p !!

Lucky: kan het me wel wat voorstellen hoor. Hier hebben ze het eten nooit gedaan, wel klaargezet, maar wat je zegt: bespreken!! en je kunt altijd max aantal uur op laten schrijven en als blijkt dat je het zo verschrikkelijk vindt en t niet nodig hebt, ze wegsturen na paar uurtjes ;) !! Ze zijn er tenslotte ook vooral voor jou en de baby en helemaal als je bv wilt geven is het wel fijn een extra hulp! En stel je voor dat je zelf eerst een aantal dagen in zkh moet verblijven, noem maar wat dan heb je thuis ook nog veel minder hulp.. Of je hebt zo'n lolbroek van een kind dat om half 12 s avonds komt en ja dan heb je dag 1 kraam al gehad hoe belachelijk ook ;) Zo'n dochter had ik dus :p

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wij krijgen morgenochtend om 9 uur iemand van de kraamzorg voor een intakegesprek. Ben benieuwd. Heb ook geen idee wat ik moet verwachten ofzo.

Ja, Nancy ik heb nog wel meegekregen dat jullie gingen trouwen! Welke jurk is het uiteindelijk geworden? Had je nog op die ene site gekeken wat ik toen hier ook had geplaatst. Neckermann of wehkamp ofzo was dat toen.

Mooi kamertje hoor Dithje. Werden toevallig vandaag gebeld dat bijna alles binnen is. Dus eind deze maand zal alles er wel zijn en kunnen we het dus ophalen. Heb vorige week behangen. Moet alleen de gordijnen nog. Dat wordt nog zoeken.

Hier gaat alles nog steeds hetzelfde. Ga nog iedere week naar de fysio en dat helpt wel aardig naar mijn idee. Heb nog steeds een hele zere stuit en m'n bekken is ook nog steeds niet ok. Maar nog 9 weekjes werken. Stop dan 4 weken van tevoren. We gaan er gewoon voor.

Zo'n bevallingsplan is misschien wel een goed idee. Ik wil bijvoorbeeld niet iemand in opleiding erbij en iedereen die even komt kijken. Wil wel in het ziekenhuis. Maar moet het maar eens gaan opschrijven idd.

Angel gefeliciteerd! Leuk nog een meid erbij.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat je zegt Sam, liever je kind niet op de ok! Maar wat moet dat moet... Kan je wel bij haar in het ziekenhuis slapen dan?

Hihihi, domme actie Angel met mijn voet. Verder niets ernstigs hoor;). Had ontzettend jeuk en toen te veel en te hard gekrabd waardoor ik een stuk vel kwijt ben. Bloeden als een rund natuurlijk en wilde niet echt stoppen...
    Gefeliciteerd Angel, wat leuk zeg! En ook bijzonder dat jullie tegelijkertijd zwanger zijn:).

Leuk Lucky! Lekker eigenwijs dus al die kleine van jullie;)...Enne, hoe was het bij de vk?

Nee hoor Nancy! Zijn wel iedere keer andere gesprekken... ontslag, sollicitatie, waarschuwingen of gewoon overleggen en bijpraten... Lekker gevarieerd dus;). Voet is goed hoor, alhoewel een schoen nog wel pijnlijk is8).
    Ahhhhh wat lief! Hihihi, dat wordt inderdaad nog wat;). Zijn jullie helemaal bepakt en bezakt?
    Grrrr:x meis, dat houd ook niet op... Jullie hebben het wel flink te pakken met alcoholisten om jullie heen. Morgen in het vliegtuig en alle 'rotzooi' lekker vergeten!

Leuk Lizz! Schiet bij jullie dus ook al op... Wat hebben jullie uitgezocht qua kamertje? En behang, nog speciale kleuren of prints?

Hier; gaan even een rondje lopen! tot laters....

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ohoooooooo wat een verhaal :$ Nou ik geloof dat ik dan ga slaan hihi :p

@Lizz, O ja dat is waar! Ik ben nog steeds hetfig aan het twijfelen dus die jurk van de Otto (die was het) en een jurk van noppies.. Beide zelfde prijs ongeveer, maar mijn favo is nog steeds die van de H&M maar die is tot nu toe steeds uitverkocht..
    Rot dat je nog steeds last heb, vind je daarom enorm dapper met die 4 weken, goed van je hoor :)

@Dithje, Loopse!
    Ik heb weleens 2 overleggen op een dag en dan ben ik het al zat ;) Maarja ik notuleer dan ook he, misschien is dat iets saaier :p
    En wat heb je dan geleerd? Juist ja, niet meer pulken aan je pootje hihi geintje :p
    Ja ach, maar nu vind ik het extra erg want ik wil mijn kindje zo graag behoeden voor die onverlaten :( Maarja het contact verbreken vind ik ook weer zo wat... Word er echt verdrietig van, houd het nooit eens op, stelletje eikels :x
    Sorry zit te klagen; koffertje is gepakt maar ga eerst die ballast eruit halen hoor :p

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Denk dat het inderdaad wel anders is hoor Nancy als je moet notuleren. Volgens mij is dat oer saai... Enne...ik zal niet meer pulken hoor;);).
    Snap het heel goed hoor meis dat je er boos om wordt. En dan spelen de hormonen ook nog mee... Tja, contact verbreken gaat wel erg ver. Maar je kindje behoeden voor zulke mensen is natuurlijk logisch! Hihihi, gooi de balast maar over de schutting hoor dan is je koffer meteen wat minder zwaar:p. Af en toe klagen moet kunnen toch? Hmmm, nu gaan we echt lopen... Zit nog op manlief te wachten, die is een of andere serie aan het afkijken8).

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lizz: zou mooi zijn dat je dat redt!! Ik hoop ook dat ik dat ga redden, maar zoals vandaag moet dat lukken :p !!

Nancy: Haha op dat moment vond ik het wel leuk.. Ben wel voor wat humor :p Ik riep tijdens m'n eerste persweeën (niet wetende dat ik die 2 uur lang weg moest puffen :( ) onderweg in het zkh waarom we niet met de trap gingen :p (grapje natuurlijk :p, moest mn vk zo om lachen, je houdt humor he :p HAHA )

Dithje: Als het goed is kan er een ouder bij blijven slapen bij zulke kleintjes, daar hoop ik van harte op!!! Maar volgens mij wel en volgens de ha ook.

Deel Deze Pagina