@Sam, whahaha geweldig Ben zo benieuwd hoe ik ga zijn tijdens de weeen/bevalling... Heb vriendlief maar alvast gewaarschuwd whihi
Ik heb mijn man eigenlijk niet gehoord.. die was braaf aan het hoofdje deppen en bij me zijn.. Meer was niet nodig. Voelde goed aan wat ik wilde, niet te veel !!
Ik verwacht ook geen rare fratsen van Bas, meer van mezelf whihi Ben echt bang dat ik een draakie ben dan, maar dat zien we dan wel weer 8)
Nancy; heel veel plezier in Turkije! Geniet lekker van de zon en neem hem ajb mee terug naar Nederland!!! Hier; rondje weer gelopen... Nu Echte Gooise Meisjes aan het kijken, wat een meiden zeg... hoezo verwend8). Fijne avond allemaal en tot morgen!
goede avond!! Bevallingplan, heb ik niet gehad vorige keer maar ik had wel een rot bevalling dus was wel handig geweest misschien. Ik had heel weinig aan mijn man trouwens, had ik niet verwacht eigenlijk.. Ik ergerde me ook niet aan hem o.i.d. Tijdens mijn bevalling heb ik wel mijn moeder gebelt en die is er de hele tijd bij geweest.. Ben benieuwd hoe hij het deze keer doet Pretecho ben benieuwd naar de foto's nieuwsgierig aagje ben ik haha.. Jeetje de rest ben ik alweer vergeten.. Ik heb trouwens vandaag best veel harde buiken en we hebben 2 dagen geleden seks gehad en sindsdien komt er een soort enorm slijmerig/plakkerig lijmachtig slijm uit me.. Sorry voor die vieze praatjes maar weten jullie of dit erg is?
@Nancy: hier geen geboorte plan hoor, dit word de derde dusse..... @Claire: Merci @Elea: spannend al die verschillende landen, is je man voetballer of in het leger??? @Sam8: Jouw man depte nog netjes je hooft, die vanmij hing nochalant in de deuropening toe te kijken wat ik nou eigenlijk aan het doen was.Maar ja voor hem is een bevalling een bevalling, die maakt ie iedere week wel mee als boer zijnde @iedereen die wat wil weten over ons in frankrijk: We wonen ergens tussen Limoges en boredeaux, 4 uur rijden naar beneden van Parijs. We hebben een melkbedrijf van ong 60 ha groot en we melken momenteel tussen de 50-60 koeien. Verder lopen er nog een 40 stuks kleinvee, 1 knuffelkoe, 1 ezel, 3 poney's, 1 hond en een aantal katten. Mijn wederhelft woont er nu 10 jaar ikke 3 in december. We hebben 2 meiden en sinds gisteren weten we dat de meiden er een broertje bij krijgen! goede afsluiter dus, want gezien de leeftijd van mijn wederhelft (47) willen we geen eigen kinderen meer....alhoewel ongelukjes af en toe in kleine hoekjes zitten
O ja het behangen is gelukt! wel moe hoor, nu de laminaat morgen nog en de bakkamer volgende week. Dan kan ik misschien daarna rustig de bevalling afwachten.
@Vakantiewensen, dank jullie wel meiden! Ik zal zeker proberen de zon mee naar hier te nemen, hebben we wel verdient he @Bellamano, he wat vervelend Wel op letten he.. Geen idee wat dat slijm kan zijn @Mama van perine, na de 3de weet je wel ongeveer hoe het verloopt ja hihi Wat gaaaaaaf, een boerderij met al die dieren, geweldig!! En een jongen, wat super! 2 meiden en een knul, wat geweldig, gefeliciteerd
Bella: Kan gewoon sperma van manlief zijn hoor!!! Heb het ook wel (ook als ik niet zwanger ben ) en ook gerust 2 dagen na de seks !!
Bella, ook hier herken ik dat ! Het zaad van manlief wordt helaas niet meer bevrucht en blijven daardoor langer in de baarmoeder in de hoop toch bevrucht te worden?? Neen, weet niet waarom, maar ook hier heb ik dat telkens
@nancy ik wil je als ik je niet meer spreek een hele leuke en mooie vakantie toe wensen samen met bas, geniet er lekker van en neem je het zonnetje mee . @angel fijn dat alles goed was bij de 20weken echo van je zus en nog een meid wat leuk. @mama vp leuk dat je ff vertelt hebt hoe en wat
bella herken het hier ook hoor is niks mis mee kan me wel voorstellen dat je het eng vond maar doorzichtig slijm (lijkt op vruchtbaarslijm) wel ff aan de bel trekken of bij rood ... nancy wil jullie nog ff heel veel plezier wensen geniet er van met zijn 2 (3) hopen idd dat de zon met jullie mee komt deze kant op ... dithje die zijn echt verwend slaap lekker tot morgen ... mama vp gezellie die beesten boel heerlijk zeg..hou daar wel van ..kom zelf uit een boeren dorp en beesten gehad niet zoveel maar wel gezellie ...en leuk joh een jongen na die meiden hier anders om hahah... hier nu ook naar bedje we gaan ervoor deze nacht tot morgen dames
@sperma uhmmmm sex is hier een beetje van de baan heb er gewoon geen behoeft aan en vooral na de bloeding(kje) van laatst.