poeh.... de kleine uk is zich volgens mij aan t draaien van stuit naar weer met het hoofdje naar onder. ik heb net een paar zeer pijnlijke steken gehad in mijn ribben en mijn buik golft flink op en neer hihi
Kikkert hier ook totaal geen behoefte hoor Weet niet eens wanneer de laatste keer was, wel na de klusserij hoor
Zo net terug van trainen.. ppff ben benieuwd hoe lang ik het nog volhou.. ik waggel over dat veld Ik ga lekker even in bed tv kijken en slapen, ben moe en heb al tig huilbuien gehad, en waarom? Geen idee, ik zie sommige dingen gewoon heel negatief en ff niet meer zitten, en het zal fijn zijn als mijn vriend zich een beetje zou kunnen inleven, maar nee hoor.. meneer snapt er toch geen hol van!
kikkert kan ik me voorstellen meid ... sex....nou hier nog actief iets minder dan voorheen maar toch nog wel regelmatig hoor
@angel ow das zeker speciaal zeg lijkt me erg bijzonder en vooral samen zwanger zijn met je zus. ik heb zelf geen zus wel een broertje en die is zeer vrijgezellig hihihi
gelukkig dat ik niet de enige ben hihihi manlief verklaard me werkelijk voor gek en hij snapt er niks meer van....maar respecteerd het wel (tot op zekere hoogte hihihi) en ik kan er dus niet tegen als je dan bezig bent dat de kleine gaat bewegen dan houd het voor mij als op hihihi
hahah kikkert idd ..en dat is wel jammer ook want met je broer samen zwangeren lukt ook niet echt hahaha.... maar goed ook he? haha...
Ooh die van mij is er gelukkig helemaal niet moeilijk in. Ja vindt het wel jammer, maar had niet anders verwacht, met Jildou was het precies zo HAHA!!
Hier een broer en broertje.. en beiden vrijgezellig EN schoonzusje (21) en zwager (33) ook beiden nog vrijgezellig Dus hier ook geen neefjes en nichtjes voor Jildou helaas
sam das dan wel balen ja .. heb ik in het begin ook gehad vond toen heel jammer... ben de oudste van het stel mijn oudste zusje is nu 29 en zw van haar 3e dus ook nooit verwacht dat dit ooiit nog zou gebeuren hahah... wie weet als je ze snel koppelt en je nog een 3e neemt ??hahahhah
Meiden bedankt voor de vakantiewensen, ik ga afsluiten! Tot over 8 daagies, zal jullie missen Sterkte en succes met alles en tot dan! Doei doei
@sam herkenbaar hier ook geen neefjes of nichtjes voor dylan en of die er ooit in zitten dat weet ik niet....maar zeg nooit nooit hihi ze zijn namelijk nog jong 21(broertje) en 19(schoonbroertje)
Doeidoei Nancy Geniet lekker!!! ANgel, wie weet.. Nou we willen vast nog wel voor een derde als dat voor ons weggelegd is !
doei doei nancy.....helaas heb ik vliegangst anders ging ik mee in je koffer (in z'n vacuum zak hihihi anders past het niet)
sam nou wie weet mag het dan voor jou ook nog een keer zo uitkomen ...en hoop en gun het jullie van harte dat jullie nog een 3e kunnen en mogen krijgen ...
Ja je weet het nooit he.. Maar goed, komt vast goed !! Kikkert: Haha hier ook vliegangst dus hoef ook niet mee