Goedemorgen meiden, Slecht geslapen, steeds kramp in mijn been, en slapende handen. Ik was er een weekje vanaf ofzo, toch die banaan maar proberen. Zijn jullie ook allemaal vrij met de pasen? Heb gisteren online wat truitjes gekocht, bij wehkamp en hm. In de winkels hier kan ik steeds niet slagen Nancy fijne vakantie he. xxxx
Goeiemorgen meiden Kom even snel de fotos van de pretecho droppen en dan ga ik klussen Bekijk bijlage 62766
Eline: Mooi !! Lucky: Ook mooi!!! Succes met klussen meis! Eline vervelend van je slechte nacht Hier even inpakken, en de honden zo wegbrengen en dan lekker weg Straks eerst even naar Assen te shoppen
Leuk Moeder van P een jongen na 2 meiden. Klinkt goed hoor je omschrijving van jullie stekkie in Frankrijk! Jakkie Eline wat vervelend dat je slecht geslapen hebt. Hier ook lekker vrij met pasen... LEUKE shirts meis! Cute Lucky!!! Succes met klussen... Shopze Sam! Enne pakken? Gaan jullie weekendje weg? Hier; moet helaas werken vandaag en ik heb ohhhh zo geen zin! Heb het wel ontzettend druk dus hoop dat de dag een beetje snel gaat... Hebben jullie nog leuke plannen voor pasen trouwens? Fijne en een goede Goede Vrijdag!
@eline ow kramp is niet fijn mss ook wat of nog meer proberen te drinken wil ook wel vaker helpen. ik heb vrij met pasen ivm ziektewet anders had ik moeten gaan hoor. leuk truitje van h&m het enige jammere vind ik dat boven aan in de nek (heb hem gezien in de winkel) ik hou er persoonlijk niet van maar het truitje opzich wel . @lucky mooi @sam veel plezier shoppen is en blijft leuk hier: ukkie is een volksverhuizing aan t houden in mijn buik en heeft zich volgens mij weer van stuit naar met het hoofdje naar ondere gedraait auwwwwie.... verder vanocht redelijk geslapen. om 10uur komt mijn vader me helpen met wat klusjes in huis want manlief wilt graag alles zelf doen maar hij heeft ook gewoon weg weinig zin en tijd ervoor dus vandaar dat ik maar de hulptroepen heb ingeroepen dan krijgen we waarschijnlijk vandaag nog de keuken af....op de tegels na die tegen de wand komen.
@dithje jij ook een fijne goeie vrijdag....en werk ze meid. wat wij met pasen gaan doen helaas gaan we (gedwongen) ontbijten bij mijn schoonmoeder en haar ma en mss nog gourmetten bij mijn ouders maar moeten we ff kijken of we daar zin in hebben mijn ouders hebben zoiets van kijk maar wat je wilt
Dithje, werkse vandaag, rustig aan he. Kikkert fijn dat je goed hebt geslapen. Bij mij is de babe weer rustiger een paar dagen. Dat is lekker die 99 dagen, het schiet op hahaha Ik drink denk ik al zon 2 liter per dag, omdat ik ook bang ben voor blaasontsteking. Wij gaan morgenavond naar de bios, zondagochtend paasontbijt bij mijn schoonouders. Zondagavond gaan we met zijn 2 en gourmetten, heerlijk rustig hahaha. En maandagavond bij mijn moeder eten. Heb er wel zin in. Vanmiddag weer rijles, ben benieuwd. xxxxx
Wat fijn Kikkert dat je vader komt helpen! Hoop dat het klussen een beetje opschiet en naar jullie wens is... Hmmmm, gedwongen ontbijten bij schoonmoeder... dat is minder. Maar verder lekker rustig aan doen en doen waar jullie zin in hebben dus? Leuke plannen Eline! Naar welke film gaan jullie? Veel succes met rijlessen vandaag, toi toi toi.
Goedemorgen allemaal!!! Heb onderhand al 8 pogingen gedaan om bij te lezen en te reageren maar iedere keer valt mijn internet weg.... Dus een knuffel voor iedereeen!!!!!!! Hier gaat het vandaag erg moeizaam. De kids zijn uitzonderlijk vervelend en ben vanochtend al met veel rug- en bekkenpijn opgestaan. Toch zometeen nog maar even verder aan het geboortebord (of iig het uitvergroten van de tekening) maar niet voordat ik straks eerst de kids nog een uur het bed in stuur.... Volgens mij hebben ze dat vandaag hard nodig. Als internet het toelaat nog tot straks en anders alvast een zalig Pasen!!!! (vertrek vandaag naar mijn ouders en ben dan waarschijnlijk pas na dinsdag weer terug thuis... weet nu dus ook nog niet wanneer ik aan de pc zal zitten!!!!!) knuffies en toedels!!!!
Onze Pasen is trouwens nog erg druk... (zie dat internet het wonder boven wonder nog doet.. ) Vanmiddag de viering van Goede Vrijdag (om 3 uur en om half 8 ) Morgenavond de Paaswake. Zondagochtend de Paasmis en daarna ontbijt bij mijn ouders. In de namiddag het verplichte samenzijn bij mijn schoonouders waarbij er ge-fondue-d gaat worden... (ben eens benieuwd hoe mijn schoonmoeder dat voor zich ziet met 2 kids..... die zullen dus waarschijnlijk geen avondeten gaan krijgen... ) Maandagochtend weer de Paasmis en aansluitend Paasbrunch bij mijn oma en daarna een wandeling naar het kerkhof om even bij opa langs te gaan. 's middags/avonds gaan we dan weer bij mijn ouders eten en dan zijn de Paasdagen alweer voorbij..... En dan dinsdag lekker uitrusten bij mijn ouders en 's avonds weer een vergadering (als ik dan niet al dood ben!) Groetjes!!! (sorry voor ego-berichtje... )