Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeetje Laetitia, jij hebt het echt druk zeg, pffff.

Net boodschappen gedaan, voor mannetje rosbief en filet american van de slager meegenomen, zou er een moord voor doen hahaha.
    Nog een uurtje dan is mijn les, ben zo blij als ik het weer heb gehad.

xxxx

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    aah Eline,ik ga zo ook boodschapjes doen...ook altijd robsief en filet american mee voor mannetje...Het eerste wat ik ga eten als ik bevallen ben is een goed boordje martino ofzo :D of een filet pur,saignant gebakken met kroketjes en peper saus :D

3. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha en ik een afbakbroodje met filet american. Ik at dat bijna elke weekend wel, ook osseworst , hmmm. Mis dat wel echt.
    Maar ja, je krijgt wat moois he hahaha

4. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden...

hoe is t hier??

nancy heel veel plezier en geniet van je vakantie.
    dithje. fijn dat je hiel al wat meer geheeldmis en dus gestopt met bloeden.
    sam. hopelijk is die operatie niet nodig. lijkt me zo moeilijk om je kind op de ok achter te moeten laten...:(

voor degene die een knuffe nodig heeft. knuf van hier.

en voor de rest ben ik t alweer kwijt.:) zeef dat ik ben. niet normaal.

hier goede nacht gehad, lagen er wel pas met zijn allen half 11 in maar ja dat krijg je als je nog ff snel de stad in gaat en nog moet douchen enz enz. dus nikita heeft weer lekker door geslapen. en wij dus ook. vandaag druk dagje. moet nog veel doen in huis en spullen pakken om vanavond mee te nemen naar tilburg. blijven daar slapen en gaan morgen ochend vroeg naar nijmegen en wijchen. een nicht van jeroen en zijn zusje passen op nikita zodat wij rustig de crazy camper kunnen spuiten.(werk) daarna weer naar nichtje toe nikita oppikken en dan lekker in de avond weer naar huis toe. straks nog ff 2 facturen schrijven en dan kan t huishouden beginnen;)

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Eline: valt op zich wel mee met de drukte hoor. Ik weet eigenlijk niet beter dan dat we het met de feestdagen altijd zo druk hebben. (Maar dat is zo met alle kerkelijke feesten. Net zo goed met Hemelvaart, Pinksteren, Allerheiligen, en dat soort dagen)
    Het is me min of meer met de paplepel ingegoten.. hihi

Eline en Petatje: Oh lekker, Filet American!!!!! Zou ik ook alles voor doen om dat te kunnen hebben!!!! Kan niet wachten tot ik bevallen ben en van al dat lekkers kan genieten... (vond het vorige week zo jammer... waren in een restaurant en Roger bestelde Carpaccio... hmmmm mjam mjam)
    Had ook de hele winter zin in bloedworst... Maar helaas is het daar tegen de bevalling geen tijd meer voor... dus nog maar even wachten tot het weer wat kouder wordt...
    En je krijgt er idd iets moois voor terug.

6. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier met het geboortebord Laetitia en hopen dat de kids nog even willen slapen! Jij ook hele fijne paasdagen en veel plezier bij je ouders!! Wat een programma hebben jullie zeg...

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad Suzanne! Veel plezier in Tilburg...

Filet; oohhh houd op zeg;), heb ook zo'n zin in een lekker broodje met filet... jammie! Hmmm, het water loopt mij in de mond want zie net carpaccio voorbij komen... Oei, wat lekker... Niet goed al dat gepraat over eten:p!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Eerst ff ego ;): mijn rug wordt alleen maar erger en tot overmaat van ramp krijg ik ook nog eens last van mijn bekken, weet bijna niet hoe ik moet zitten, liggen, staan...... :( bah...... en niezen doet ook pijn :(
    Gisteren al in bad geweest, heeft niet geholpen, paracetamol helpt ook niet :x

Nu ff terug lezen :D:

@ Claire: we zijn het beide nog niet eens, namen welke is mooi vind, vind hij nix en andersom ;) maar we zoeken vrolijk verder :D

@ Luckyblue: hier precies hetzelfde, liever niemand anders in mijn huis maar goed, ga heel erg mijn best doen om me daar bij neer te leggen :).
    Leuke foto's van de pretecho!

@ Babyuitzet: ik weet echt niet wat we er tot nu aan aan uitgegeven hebben, nog niet zo heel erg veel (op de kinderwagen na dan ;)) kopen alleen het noodzakelijke de rest zien we wel!

@ Nancy: mooie buik!

@ Elea: Fijn dat alles goed was met de beeb en met jou natuurlijk :D

@ Bellamano: hmmm niet leuk dat de kopers uitstel willen! suc-6 met klussen!

@ Petatje: hmm die gaatjes en de ontsteking is minder, blij dat het voor de rest wel goed is :D

@ Mammachan: fijn dat ze weten waar de vroeggeboorte door kwam, hopelijk kunnen ze dat nu voorkomen! Je word in ieder geval goed in de gaten gehouden!

@ Sam: duim voor je voor een goede uitslag van de echo van Jildou! tlijkt me echt niet leuk om je kind naar de ok te moeten brengen! succes!!
    Veel plezier bij het shoppen!! Assen is leuk winkelen! :D

@ Eline: bale van het slechte slapen...... ik heb vrijdags eigenlijk altijd vrij (werk nu weer 32 uur ;)) en 2de paasdag ook vrij! heerlijk :D. En leuke kleding heb je gekocht!

@ Laetitia: fijne paasdagen en veel plezier bij je ouders!

@ Filet american: manlief vroeg mij ook om dit mee te nemen, sta er zelf niet meer bij stil. Maar na de bevalling heb ik ook wel zin in een pistoletje met filet american en uitjes :D

@ Suzanne: veel plezier in Tilburg!

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, anders sorry hiervoor! ik zal de was even proberen op te hangen ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey dames, niet echt bijgelezen, maar we gaan idd weekendje weg ;) !! Vandaar dus ook niet bijgelezen :p Ik lees het weekend wel wat bij op m'n mobiel. Misschien op minilappie, die neem ik wel mee ;) !! Honden hebben we weggebracht, tassen ingepakt dus we kunnen zo gaan!! Tot maandagavond!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Veel plezier Sam!

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee toch Einneh:(! Grrr, wat vervelend joh... Hoop niet voor je dat je bi hebt... Misschien toch even naar huisarts of vk?

Heel veel plezier Sam, geniet ervan:D!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: mijn rug, nek en bekken zijn altijd al een zwakke plek geweest. Vond ook eigenlijk al dat het heel erg lang goed ging..... ik moet volgende week donderdag weer naar de VK, wacht het nog wel ff af (als ik dat volhou)

12. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Even niet terug gelezen, doe ik straks! ;) de tweede babywas zit in de wasmachine :)
    De eerste is al gewassen, en netjes opgevouwen in de commode ;) ben helemaal trots! Al moeten sommige dingen nog even gestreken worden, maar dat doe ik vanmiddag even.

Ik heb een vreselijke nacht achter de rug, ik had een huilbui van hier tot tokio ineens, en werd vanmorgen wakker met pijn in mijn hoofd.. bah.
    Nu gaat het wel weer, maar doe lekker rustig aan :)

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    He bah Es bale van je slechte nacht...... lekker rustig aan vandaag doen hoor!

14. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam fijne dagen.

Einneh wat vervelend zeg van je rug en bekken.

Es wat naar die huilbuien, en slecht slapen.

Een reden voor die buien? of veel last van de hormoontjes?

Mijn rijles ging net super, ben zo blij. Had echt de zenuwen vooraf, maar ging zo goed. Hij had ook bijna geen commentaar, pfieuw.
    Nu maar even een broodje eten.

xxxxx

15. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

Apr 27, 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    hey Claire, waarom depressief? Ben je al naar het ziekenhuis gegaan?

Elea! Hoezo moet je de muren wit laten? Paarse accesoires is natuurlijk ook een optie :) Wat fijn dat je kids het ook leuk hebben daar! Dat is toch ook belangrijk.

Oh lees net dat je geweest bent! Wat goed! Dus je hebt wel een fijne arts daar? HAHA 59kilo? Netjes toch?! Ik woog gisteren precies 50 kilo! Mijn mini dunne beentjes kunnen het gewicht amper aan hahaha

Wij hebben een leuk groot apartement. Voel me hier echt goed. :) Anders dan bij ons vorige huis in Berlijn. Brr.

Whoa Petatje! Dat is nog eens een dure toestand! Ik heb ook niet zo veel uitgegeven hoor. Kamer was 520euro. Kinderwagen wordt zo rond de 320euro en de rest... weet ik even niet

Nancy wat een mooie buik!!!

Bellamano succes met het klussen :) Balen van je kopers :( Komt vast wel goed!

Mamma chan wat vervelend zeg :(

Nancy ik heb geen geborteplan geschreven, ik weet ook eigenlijk niet of dat normaal is voor hier in Duitsland. Waar ga jij je kat onderbrengen? Komt die nog wel terug?

Jeetje Sam wat een heftige toestand! Schrik van elke moeder lijkt me :( Oh je gaat straks shoppen, viel Spass ;) Oh en zelfs een weekendje weg! Nou geniet ervan!

Luckyblue wat leuk zo'n pretecho! Leuke foto's En wat een ondeugd :) hihi

Angel wat leuk dat jij en je zusje samen zwanger zijn! :) Gefeli

Mama van Perine! Wow wat gaaf! Hoe is dat nou om een melkbedrijf te hebben?! Ben je niet constant aan het werk? En gefeli met de komst van een jongen! Trouwens we hebben dezelfde bevallingsdatum :)

Eline leuke kleren heb je gekocht!!! Ik raak helemaal in shoppingmode door jou! Succes met je rijles oh je bent alweer terug haha. :) Fijn dat het goed ging!

Laetitia klinkt als een gezellig druk Pasen!

Susanne fijn dat je goede nachtrust hebt gehad! Hopelijk volgen er nog meer

Einneh! wat balen van je rug! Kun je geen therapie doen om je rug sterker te maken?

Es! Hoop dat de rest van de dagen er beter uit zullen zien.

Hier alles goed. Gisteren naar mijn eerste zwangerschapsgym geweest en dat was behoorlijk heftig, met pushups en al :) Maar wel leuk. 21april start onze geboortevoorbereidingscursus. En dat 6 weken lang elke woensdag. Ben benieuwd wat je allemaal te horen krijgt. :)

Anyways we gaan naar de zoo. Vrolijk Pasen iedereen!

xoxo
    Shelly

16. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Shelly leuk zwangerschapsgym en die curses. Ik start 14 april met zwangerschapsyoga.

Hha 50 kilo nu, jeetje, ik ben er 30 zwaarder. Hoeveel ben jij aangekomen?

XXXX

17. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @hier: vrije dag, lekker! De kamaer is zover klaar, op deuren en afwerklijstjes na. We kunnen nu zelf ook aan de slag!
    Ben snipverkouden, holtes dicht. En vandaag MOE! Wel mijn shot net gehad...
    Heb b4jgelezen, maar te moe om te reageren.

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  19. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah wat naar Es dat je slecht geslapen hebt en huilbuien hebt:(. Lekker rustig aan doen meis!

Yeah Eline! Wat goed zeg dat je rijles goed ging...

Push ups Shelly? Toe maar zeg... Was de cursus leuk? En een geboortevoorbereidingscursus, wat kan/moet ik mij daarbij voorstellen? Veel plezier in de zoo!

Lekker klussen Marj! Hoewel het niet mee zal vallen als je zo moe bent, dus ook maar lekker rustig aan doen en genieten van je vrije dag.

LEUK Es:D!

20. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    filet american eet ik gewoon hoor! als ik dan in nl ben, wel met mate
    maar een half broodje, heerlijk gewoon!

Osseworst ken ik niet, maar ik denk als je alles met mate doet en niet dagelijks, kun je je best jezelf wel eens verwennen hoor!
    Heb het met beide eerdere kindere gewoon gedaan en heb 2 schitterende dames gepruduceerd al zeg ik het zelf!

Share This Page