Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Mammachan: sterkte meid!

@ Petatje: hoop dat je broertje snel weer beter wordt!!

@ Dithje: hutspot was goed gelukt! heerlijk!
    ik moet morgen nog boodschappen doen..... bah....
    maar ach, manlief gaat mee omdat we ook meteen de kat van mijn schoonouders bij de opvang vandaan moeten halen :D

De kast voor de babykamer wordt zo gebracht! JOEPIE!! we komen steeds een stapje verder zo!

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Was niet zo'n heel bijzonder gesprek hoor. Ze legt uit aan de hand van een boekje wat je moet doen, in huis moet hebben, kan verwachten. Of je een voorkeur hebt voor iemand. Gaat al jullie gegevens na, hoeveel huisdieren jullie hebben, roken, of er een trapleuning is, bed op 70 cm vanaf week 37 enz enz. Eigenlijk wat je al weet. Wanneer je kan bellen, hoeveel kraamhulp je recht op hebt. Wat de kraamhulp doet.
    Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joepie Einneh! Wel foto spammen he:p...

Ok, dank Lizz... Niet heel veel bijzonders dus. Heb ergens in mei een afspraak, dat duurt nog even...

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Lizz: niet echt bijzonder dus.... gaak me daar niet druk om maken ;)

@ Dithje: ja hoor komt helemaal goed :D morgen dan maar ff tis nu al zo donker!!

Heb net via marktplaats een leuk ledikantje en commode gevonden, hoop dat we het eens kunnen worden over de prijs!
    moet alleen een likje verf hebben maar goed, dat is te doen :D

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Einneh: thanx! balen dat je zo'n last van je rug hebt! Heeft het bad wat geholpen? En leuk dat de kast er is! Nu hopen dat het gaat lukken met de commode en het ledikantje!
    De behandelingen werken meestal wel heel goed, dus we houden hoop :)

@ mamachan: jij ook bedankt! wat vreselijk van je oom. gaat je niet in de koude kleren zitten he?

@ petatje: jeetje, wat rot voor je broertje! Hopelijk hoeven jullie niet naar de spoed. Uitdroging moet je wel goed in de gaten houden hoor! En bedankt voor de knuf!

@ angel: ook jij bedankt voor de knuffels! (ook namens manlief) En een fijne verjaardag morgen! Rustig aan he?

@ dithje: je hebt pb!

@ Lizz: nou ja, je kunt het gesprek maar weer gehad hebben he?

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: nee bad heeft niet geholpen, zal manlief zo ff de tube met smeersel geven, misschien dat dat wat helpt ;) en verder houden we ons maar rustig (niet echt erg hoor! :p)

foto van de kast moet ik jullie nog ff schuldig blijven want die is hier uit elkaar gekomen (dus losse plankjes :p) ga paps eerst opdracht geven om te sausen en te verven dus jullie krijgen het kamertje compleet op de foto te zien :D

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    meiden slaap lekker. Morgen gaan we vroeg rijden naar Vorden dus ga voor de verandering maar weer eens slapen..hahaha..
    Lekker in m'n schone bedje!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ben ik ff gauw kon het niet laten hihi
    dithje bedankt meid;)
    pooh graag gedaan meid..doe het rustig aan laat me lekker verwennen morgen :) en jij ook rustig aan !!
    nu kom ik echt niet meer vandaaag ...gauw weer na het bezoek:p

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Einneh:D! Wat je zegt, een likje verf is te doen... De foto's zien we wel verschijnen hoor Einneh... Was het niet verwacht dat de kast in losse planken zou komen?

Slaap lekker Lizz en nogmaals veel plezier morgen!

Pooh, je hebt een pb:D!

Hier; vanavond heerlijk op 't bankje met de voetjes omhoog en x-factor op de tv. Manlief heeft mij heel lief verwend met drinken en bakje verse aarbeien, de schat...

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Alles goed? Hier wel! Heb het weer druk gehad..

Vandaag is het kamertje gekomen en we hebben de echo gehad! Superleuk om weer even mee te spieken! We zagen hem flink druk bewegen en hij was flink gegroeid! Zijn voetje was al 5 cm! Helemaal inelkaargedoken en steeds zijn kont in de lucht! Ze heeft ook nog een stukkie 3D gedaan, was erg mooi om te zien, ik spam dus meteen even een foto:

Bekijk bijlage 62960

Ik begin het ook steeds een beetje zwaarder te krijgen net als ik gewend ben aan de huidige situatie en ik voel mijn banden echt flink. Verder gaat het wel lekker.

Met de paasdagen gaan we de kamer installeren, we hebben inmiddels een supermooie lamp van mn schoonmama gekregen dus ik denk dat er we er kaal gezien vanaf zijn, dan komt de aankleding nog maar we zien wel wat nodig is als de spullen er staan, wie weet staat het dan al vol genoeg.

Morgen heb ik de tijd, kom ik gezellig bijkleppen. Hoop dat alles goed is met jullie en dikke kus, slaap lekker!

Sue

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @angel; aww ben ik je helemaal vergeten te feliciteren met je verjaardag? sorry meis!! ben soms echt een zeef! lees ook nu pas terug, ben druk aan de klus geweest vandaar! alleen....we hadden laminaat uitgezocht voor de beebkamer.... en nu gaan we t hele huis overnieuw doen!!! whaaah!! waar ben ik aan begonnen! maar kijk er wel naar uit haha! hoe heet die kleur die bij jou beebkamer op de vloer ligt? die is zooo mooi! hier gaan we voor wit-eiken! hihi helemaal anders! en wat leuk van je zus!! fijn dat alles goed was! lijkt me bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn!

@elea; fijn dat alles goed was in ziekenhuis! en wauw 7 kilo erbij! ik kan me jouw foto nog zo voor me halen met je buikspieren erop! ben benieuwd hoe jouw buik nu is! las net dat je foto's ging maken, dus ga zo eff spieken in je album!! wel vervelend van de placenta :( ik ga duimen dat ie nog omhoog komt!
    is alles nu met t huis geregeld? wat een fantastisch huis zucht...

@petatje; 3 gaatjes? ik heb er ook 2 en ik moet wel 'onder t mes' :( hoop wel dat je ontsteking snel weg is, veel last van? wat een aardige tandarts heb jij, als ik vraag of hij wil polijsten doet ie t nie! is niet 'noodzakelijk' grom.... weet je al wat er met je broertje aan de hand is? wat naar dat hij zo ziek is! :(

@mamachan; wat een nare uitslag van t ziekenhuis! maar idd wat je gyn zegt; beter dat je idd nu je urine hebt ingeleverd en er achter zijn! dan kunnen ze je helpen. wat een stress allemaal zeg, hoe voel je je eronder? wel heftig zeg :(
    en naar van je oom :( dat ook nog erbij....

@sam8; jeetje heftig van jildou! moet ze geopereerd worden dus? wat een stress nu kan ik me zo voorstellen! ik weet niet precies wat het is, wil je t misschien uitleggen? ik zal donderdag iig aan je denken meis! geniet lekker van je weekendje weg! lekker uitrusten!

@mamavanperine; gefeli met een knul! en wat apart een melkbedrijf! hoor je ook nie elke dag!

@es09; wat naar van je huilbuien! *herkenbaar hoor, hier ook* en vervelend dat je mannetje je nie steunt hierin! of begrijpt hij t echt nie?? *knuff!!
    wat voor sport doe je trouwens?

@nancy; je bent al weg op vakantie, maar toch nog heeeel veeel plezier en dat je maar lekker mag genieten!!!

@luckyblue; mooie plaatjes hoor! wat leuk dat duimen!

@kikkert; fijn dat je hulptroepen hebt! hier gelukkig ook! anders zou ik echt nie weten hoe ik t allemaal voor elkaar moet boksen :s en is de keuken afgekomen?
    en 99 dagen joehoe!

@laetitia; naar rug en bekkenpijn! niet fijn om je dag zo te beginnen zeg :( ga je nog een foto maken als t bord af is? ben benieuwd! en jeetje drukke pasen heb jij zeg!!

@einneh; haha hoop dat jullie t toch een keer eens gaan worden over de namen! nie bang dat je dalijk in tijdnood zit? :D en jij ookal rugpijn? wat vervelend zeg! zeker dat nix helpt, wordt je zo moedeloos van! hoop dat t morgen minder is! en wat gehoord over de commode en ledikantje?

@shelley; waarom depressief? kan nix aan doen, ben niet 'depri' maar echt depressief, alsin manisch depressief. was t maar 'depri' :D ziekenhuis was super! heb dit keer echt mn verhaal kunnen doen, en ze hadden tijd voor me en antwoorden! blij dat je je goed voelt in je nieuwe huisje! je mannetje ook? is zeker wel wennen he? en wat een heavy zwangerschapsgym in duitsland zeg! haha

@dithje; nieuwe kleren zijn leuk! en heerlijk weekend!! en verder heb ik je ge-pbt ;)

@lizz; was t gesprek wel fijn met de kraamzorg? of was t te kort?
    en idd goed idee geboorteplan, ik ben er zowiezo wel voor! gezellig camping! hoop dat t leuk wordt!

@pooh; fijn dat je weer op t forum bent meis, maar ik weet alles dus ;) heb je ook een pbtje gestuurd. Fijn dat het een mooie begrafenis was, en dat je erbij hebt kunnen zijn. en dat ondanks de bi! vind t zo vervelend dat je zo'n last hebt! en dan ook nog de harde buiken :( meissie toch! en dat je ook nog geen oorzaak hebt maakt t er ook nie makkelijker op, probeer je hoofdje koel te houden he? alles gaat goed komen met deze uk en met jou! dikke knuff!

@suekes; mooie plaatjes zeg!

@hier; thanx meiden voor jullie reactie's :) heeft me goed gedaan! in het ziekenhuis ben ik erg serieus genomen, en heb al mn vragen kunnen stellen aan de ass. van mn gyn. ik krijg ook een nieuwe therapie; 'zwanger zijn met depressie' wist nie dat ze zoiets hadden, maar blijkbaar wel!

verder zijn we heeeel druk aan het klussen in de beebkamer! wat een werk zeg! we zouden alleen de beebkamer nieuwe laminaat geven, maar is toch t hele huis geworden :):$ dus we blijven nog wel even bezig hier!!
    en met mn stomme hoofd gisteren 'paranormal activity' gekeken, en nu kan ik al helemaal nie meer slapen!! wat een ramp die film!

fijn weekend meides!

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @suekes mooie kerel zit er in je buikje hoor! ;) en veel plezier met de babykamer!
    @claire jij ook veel plezier met de babykamer! en succes met de laminaat :D

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    goedemorgen!

@ petatje: hoe is het met je broertje? Hopelijk gaat het al een stuk beter met hem.

@ claire: hihi, klinkt als hoe bij ons verbouwingen gaan. Goh, een open haard is leuk, en uiteindelijk ook eindigen met een uitbouw en openslaande deuren;) Succes! Ik pb je vanmiddag of vanavond ff terug.
    Super in ieder geval dat het in het zh zo goed was! Ben heel benieuwd naar je nieuwe therapie. Succes!
    Thanx! Ja ik probeer het hoofd koel te houden. Probeer me er gewoon maar aan over te geven. Al moet ik nog 14 weken op m'n hoofd gaan staan!

@ suekes: mooie echo hoor! Balen dat je zo'n last hebt van je banden. Erg herkenbaar helaas..

@ dithje: oooowwwww lekkerrrrrrrrrrr!!!!!! Aardbeien!!!!!!:D:D:D (was m'n verslaving tijdens zwschap van Sebas....aardbeien op brood, aardbeien op beschuit, aardbeien met slagroom, aardbeien met vanillevla, aardbeien op een eierkoek etc.....Hij is nu overigens ook dol op aardbeien, hoe kan het ook anders):D
    PB je vanmiddag of vanavond ff terug.

@ Einneh: balen dat het badje niet geholpen heeft. Hopelijk heeft je mannetje magische handen ;)

@ Hier: vandaag gaat manlief laminaat leggen in Sebas z'n nieuwe kamer. Ondertussen fietst Sebas hier op een loopkar de kamer rond met een grote tupperware-kom op z'n hoofd :$ en ziet het huis eruit alsof het ontploft is (met speelgoed) Kortom: huishouden van Jan Steen hier vanmorgen ;)
    Verder kleine meid errug druk!!! Zo druk dat ze me vannacht 2x een uur wakker heeft gehouden. Auwie, maar ook wel weer gezellig hoor!:D

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Pooh: Wat fijn dat je er weer bent meid.. hebben je gemist.

Clair: Sport? ik? nee hoor :D Ik train met de hond, gehoorzaamheid en behendigheid, misschien bedoel je dat ;)
    En ja die huilbuien komen soms echt uit het niets, mijn vriend snapt er dan niks van en vraagt: wat is er? ik kan er dan soms geen antwoord op geven omdat ik het soms zelf niet eens weet.. en dat snapt hij gewoon niet, misschien ook wel begrijpelijk, maar hij probeert het ook niet echt te begrijpen.

Zo ik ben nu pas uit bed, was echt moe gisteravond..
    Vanmiddag even kado halen voor schoonpapa want die is morgen jarig en even met de hond weg, verder geen plannen!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Dithje: nee de kast zou hier in zijn geheel komen alleen paste niet door het laatste stukje van het trapsgat ;)
    Ach aan de ene kant is het ook nog wel handig zo want boven moet nog van alles gedaan worden :D
    Ow lekker aardbeien :D

@Suekes: mooie foto! ben nieuwschierig naar hoe het kamertje wordt :D

@ Claire: we gaan zo meteen kijken bij de commode het en ledikantje! heel erg veel zin in :D
    Fijn dat je zo goed geholpen bent en wordt in het ziekenhuis!
    Tja dan haal je je wel heel wat op je hals..... veel succes met het leggen van nieuwe vloeren :D

@ Pooh: nee ook manlief heeft geen magische handen :( volgende week toch maar weer de peut bellen.
    hihi wat een leuk ventje heb je toch? foto??

@ hier: nog steeds rug en bekkenklachten bah.... kan niet liggen, zitten en staan.... maar wat rustig aan vandaag dan!
    zo eerst ff naar de commode en het ledikant kijken, hoop dat het er in het echt ook zo leuk uit ziet!
    daarna ff boodschappen doen en kattenvoer halen, meteen de kat van mijn schoonouders ophalen bij het asiel vandaan en dan lekker nix doen!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Edit: krijg net een mailtje dat we het ledikantje en de commode vandaag niet kunnen bekijken :(, moet op een ander moment...... he bale.......

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Pooh,lief dat je het vraagt. Beter is het nog niet,hij heeft nu ook koorts. Maar hij heeft rond half acht wat water gedronken en dat is er tot hiertoe in gebleven dus hopen dat het nu beter gaat he! :)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: thanx! Je moet Vincent "Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt" van Kluun laten lezen. Volgens manlief heeeeeel verduidelijkend voor mannen met zwangere vrouwen (en zelfs de vent die nog geen stripboek leest zou dit in 1 ruk uitlezen.....)

@ Einneh: wat een vent he? Nou ja, hij is verder ook lekker aan het peuterpuberen. Ik zal es een leuke foto opzoeken. Die plaats ik dan wel in m'n album, wat ik afgeschermd heb voor vriendjes, dus dan moeten we ff vriendjes worden. Ik geef wel een seintje als ik wat gevonden heb en het er in staat. Balen dat je vandaag niet naar de commode en het ledikantje kunt kijken! Had je je zo op verheugd!
    En idd van de week maar de peut bellen. En in kleermakerszit zitten? Dat is hier een van de meest comfortabele houdingen (en in m'n bedje, maar die lattenbodem kan ik van boven tot onder instellen ;))

@ Petatje: oh, gelukkig dat dit er in gebleven is! Hopelijk is dit het begin! Rot voor hem hoor, dat hij zo ziek is!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: ben nu verder aant zoeken op internet naar kinderkamers dus een goede houding vinden is nu echt niet mogelijk ;)
    ik kan mijn lattenbodem ook helemaal instellen maar elke nieuwe houding moet wennen...... :(

ben erg benieuwd naar de foto's!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

@ Pooh, meid ik zag dat je weer terug was. Allemaal erg confronterend. Gelijk dat je even de tijd hebt genomen. Dikke knuffel.

@ Es, meid leuk hoor al die kleertjes.

@ Suekes, mooie echo. Altijd leuk om weer even naar je wondertje te kijken. Leuk dat je kamertje er is.

@ Dithje, ow lekker aardbeien. Ik ga straks ook maar weer eens wat halen en hopen dat ze niet binnen 2 dagen onder de schimmel zitten.

@ Einneh, wat balen zeg dat je zoveel last hebt van je bekken. Rustig aan meid.

@ Angel, meid alsnog gefeliciteerd hoop dat je lekker verwend bent.

@ Claire, super dat je zo fijn bent behandeld in het ziekenhuis. Ook lekker met de babykamer bezig. We zijn erg benieuwd naar het resultaat!

@ All, ik ben waarschijnlijk weer wat mensen vergeten, sorry.
    Gister dacht ik even de stad in te gaan. Om precies te zijn 45 minuten rond gelopen. Zelfs dit was al teveel, poehee. Daarna flink last gehad. Verder een heerlijk rustig dagje vandaag. Straks nog wat boodschapjes doen.........AARDBEIEN......HMMM. Morgen hebben we een brunch bij mijn ouders. Maandag gaan we lekker weer even naar ons bootje en kijken of dat we nog wat kunnen doen. Kleine was de laatste 3 dagen wat rustiger, overigens heb ik haar toch wel regelmatig kunnen voelen. Vannacht en vanmorgen was ze weer lekker aanwezig, heerlijk.

Deel Deze Pagina