Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    WAUW Sue:D! Wat een scheetje... Voetje al 5 cm! Gaaf hoor... Ben je tevreden c.q. blij met je meubeltjes? Banden voel ik ook heel erg hoor meis, volgens mij hoort dat een beetje bij deze termijn...
    Heel veel plezier met het installeren van het kamertje en wel foto's spammen he:p?

Hoe is het met je broertje Petatje? *Edit, lees net de update... Hopen dat het water erin blijft en dat hij nu snel opknapt*

Hahahaha Pooh! Goh, waarom zou Sebas toch zo dol zijn op aardbeien;).... Jippie, manlief gaat laminaat leggen! Schiet ook al lekker op bij jullie:). Wat een dondersteen die Sebas, lekker laten spelen meis. Wow, dan moet je meisje je wel heel hard aanpakken;), 2x een uur wakker... Wel lekker van genieten hoor! Enne... je pb zie ik wel verschijnen:D!

Is natuurlijk voor mannen ook wel heel moeilijk te begrijpen Es dat je 'zomaar' in huilen uitbarst (lang leve hormonen8)), terwijl je zelf niet eens weet waarom. Dus hoe moet je het een ander dan in vredesnaam uitleggen:(... Misschien kan je aan hem aangeven dat als het gebeurt hij je maar even moet laten gaan?

Jakkes zeg, wat naar dat je nog steeds zo'n last hebt Einneh en je draai niet kunt vinden:(. Wat je zegt... lekker rustig aan doen! Sh*t meis, wat balen dat je niet kunt kijken naar de commode en het ledikantje!

Hihihi lekker he die aardbeien Marsim?! Wat vervelend zeg dat je 45 min nauwelijks kunt volhouden:(. Maak er maar een lekker relax weekend van!

Hier; vanmiddag even het pak van manlief ophalen, is vermaakt en klaar... Daarna waarschijnlijk bij schoonouders eten. Nu eerst maar even 'reddag' houden in huis, is echt, echt, echt heel erg nodig;):)... Fijne dag allemaal!!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank jullie wel voor de felicitatie,s ...
    hier ff gauw een foto van de buik afdruk
    ben er weer vandoor bezoek

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je verjaardag Angel! WOW:D, mooie gipsbuik hoor!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    gefeliciteerd met je verjaardag Angel,geniet er van! en heel mooie gipsbuik hoor! :D

hier net wat ondergoed en slaapkleedjes gaan halen in de zeeman. En een cadeautje voor men dinnetje die straks komt (verwenmandje met badparels etc.) :)

ook net een huilbui gehad omwille van men gewicht/lichaam...Men kan ik toch ff depressief over zijn hoor :( Gelukkig krijg ik er een prachtig meisje voor in de plaats maar djeezes heb het soms echt moeilijk :(

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Long time no see!!!! Wat een tijd zeg, niet normaal. Ik raakte zowat overspannen... 2 keer in het ziekenhuis opgenomen. Manlief is van baan veranderd, van avond naar overdag, zodat ik niet elke avond alleen thuis ben met de kleine en ik dus ook af en toe kan rusten. De drukte is gewoon niet te handelen. Weet je hoe druk het is..???? Zo druk dat ik nog niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets heb gedaan voor de baby. Is toch niet te geloven???? Maar nu ga ik tijd maken voor mezelf en hier weer dagelijks even komen kletsen.

Hoe is het iedereen de laatste tijd vergaan? Ik hoop dat we geen nare dingen hebben???

Bye the way... heb inmiddels weer tig echo's gehad maar ik heb het lekker niet gevraagd.. hahaha. Ik heb de 24ste weer een echo!

liefs,
    mamaT

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hmm.. gewicht??? Hoeveel is iedereen inmiddels aangekomen/afgevallen???

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bij mij zit er nu 8 a 9 kilo aan..

Enne mamaT welkom terug!! Hoop dat je het vanaf nu wat minder druk krijgt en lekker kan genieten :)

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik lees wel mee ma reageer ff nie heb het drukjes:p

Angel gefelci!! mooie afdruk
    masim rustig aan he!
    mamat welcome back

rest knuffel

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat lief van je Petatje dat je kado'tje voor je vriendinnetje hebt gehaald! Ohh meis, dikke knuffie (volgens mij kan je die goed gebruiken;))

Hai Mamma T, wat leuk dat je ons weer komt vergezellen;). Wat, 2 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis:(? Waarom dan meis? Gefeliciteerd met de nieuwe baan van manlief! Super hoor dat hij daardoor 's avonds bij jou is...
    Goed voornemen joh om tijd voor jezelf te gaan maken enne... maar snel aan de slag voor de babykamer hoor;):).

Gewicht; bij mij al zo'n 11 kilo... Vanavond weer weegtijd dus ben benieuwd8). Nou ja, eigenlijk wil ik het niet weten:):(.

Hier; huis is weer schoon:D! Manlief heeft de strijk gedaan en de was opgevouwen. Gaan nu het pak van manlief ophalen en misschien ook nog wel even shoppen;)... Daarna bij schoonouders eten, is nu definitief. Tot laters!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames.alleen Even laatste pagina bijgelezen.we zijn dus weekendje weg met schoonfam.vanochtend om kwart voor 6 was Jildou al wakker.beetje jammer.net terug van shoppen.weinig gekocht.schoonouders zijn erg zuinig en willen vooral niet betalen voor parkeren.dus dan mag je fijn ver lopen.is niet erg toch?ach nee ben nog maar 27w zwanger en vanaf kwart voor 6 in de weer en loop nu met buggy.erger.nu lig ik even.even rust aan mn hoofd.

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @sam duh!snappen die mensen niet dat stappen alleen maar zwaar is? ;) rust maar lekker hoor!
    @dithje bedankt voor de knuffel,kan ik inderdaad wel ff gebruiken! :) dat domme gewicht ook he ;)
    @mamat welkom terug!fijn dat je mannetje meer thuis is! rustig aan doen hoor! :)

zo net even een rondje gaan wandelen met de hond,pff nu doet men rug wel pijn hoor :(
    er staat trouwens een mini kermis...Straks mss stiekem smoutebollen smullen? :)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ben ik ff gauw weer ....
    niet echt terug gelezen hoor maar zag wel een mooie echo voorbij komen van sue gaaf meid en voetje al 5cm super ...
    mama t jeeh meid hopen dat het nu wat rustiger wordt en je lekker kunt gaan genieten denk goed aan jezelf meid en fijn dat manlief nu vaker thuis is ....hier 12kg aangekomen ...en waarom ziekenhuis meid???
    petatje ohh leuk lekker geshopt en lief hoor voor je dinnetje iets gekocht..
    dithje doe je het wel klam aan meid?? nu ff niks meer he!!! ;)

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Angel: Bon anniversaire :D Mooie gipsbuik!

MamaT welcome back na je drukke tijd hopelijk wat meer tijd voor jezelf en beebje, meid.

Hier:

Gisteren naar Fuwairit geweest, dat is ten zuiden van Doha en een supermooi strand + woestijn. Heel heel mooi geweest en het weer was toppie, lekker veel wind dus gelukkig niet te warm. We hebben kamelen gezien, gezwommen en heerlijk geklommen. De rit met 4x4 door de woestijn was hobbelig en echt een avontuur en we hebben echt een fantastische dag gehad. ik zal straks even wat foto's spammen :) Ga ze eerst even op mijn blog gooien :D

Liefs Elea

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Komen er een paar:

SMILE :D

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    'The bump' en ik in actie ;)

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En nog 1 van E line in actie! Stoere meid heb ik he 8) (sprak mama trots :p)

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Laatste :) zucht, wat is het er toch mooi...

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zo elea mooiiiiiiiiiiii hoor pfffff ..... en super knap dat je nog zo klimt petje af ;) ik doe het je nu niet na hoor hahah....

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kwart voor zes is goed op tijd Sam! Zal wellicht ook mee te maken hebben dat ze in een andere omgeving is... Wel beetje jammer van je schoonouders, alsof het niet is 27 weken zwanger8).

Weet wat je bedoelt hoor Petatje;). Word ook helemaal gek van gewicht... Eigenlijk zouden we ons er helemaal niet druk om moeten maken, maar toch...
    Wat is een smoutebollen Petatje? Heb je lekker gesmuld?

Hihihi, komt goed hoor Angel! Zit nu op mijn kontje... Straks nog even eten koken bij/voor mijn schoonouders en dan vanavond helemaal niets meer:).

:$ Elea wat een gave foto's:D! Wauwie, leuk om jou in actie te zien... Petje af hoor meis dat je dat nu nog lukt met je 'bump';). Hele stoere meid die E line van jullie!! Gaat mama al goed achterna:p...

Hier; pak van manlief is binnen! Nu nog schoenen en dan is hij er klaar voor... Nog even een pakje gescoord voor beebje:D! Heb het gebombadeerd tot 1e pakje.

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai hai,

Yeps, ik zal zeker weer van de partij zijn. Ik ga zo even een uurtje slapen en dan lekker op de bank hangen met de laptop.

De eerste keer ben ik in het ziekenhuis opgenomen ivm harde buiken. Dit was rond week 16. En de tweede keer was afgelopen week. Ik werd onwel op mijn werk. Nu blijkt mijn ijzer enorm te zijn gedaald en ik had een fikse verstopping (dus een klysma gehad en wat pilletjes). Maar ik mag dus geen ijzertabletten slikken.

Hmmm.. gewicht.. ik kom niks aan.. Ik zit nogsteeds op -20.0 kg. Ik val niet meer af, maar kom ook nie aan.. waarschijnlijk door de groei van de buik.

Elea: woow, prachtige fotos hoor

liefs,
    mamaT

Deel Deze Pagina