Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    heb je inmiddels de site Gedachten-gedichten.nl | Gedichten index?

daar heb ik tot nu toe mijn inspiratie voor verschillende gelegenheden uit gehaald.suk6!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden, even een stukje bijgelezen

Elea mooie fotos , mooie buik heb je ook.

Angel nog gefeliciteerd.

Gingen we gister naar de bios, was alice in wonderland al helemaal uitverkocht, echt dom. We hadden niet gereserveerd.
    We konden dus weer terug hahaha, hebben thuis filmpje gekeken.

xxxxx

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    VROLIJK PASEN!!!!!

@dithje heb op die site ook leuke gedichtjes gevonden hoor :D
    @Eline ooh balen! volgende keer maar reserveren dan ;)
    @Bella fijne paasdagen ook voor jou!jammer dat je moet werken!:( Knuffel!
    @kikkert rustig aan hoor meid! en wel komen showen he! :)
    @mama van perine hoe gaat het nu?is de pijn al wat minder?Knuffel!
    @pooh ja hoor,was heel gezellig. Lekker gekletst over zwanger zijn en kindjes enzo. ze zijn trouwens aan het proberen voor hun tweede! super leuk :D
    @angel aah zo lief van je jongens! heb je nog van je dag/avond genoten?

hier:veel pijn in men benen,liezen,spieren,buik :( hopelijk trekt het snel weg.

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vrolijk pasen iedereen!!

Ik lees straks even terug, ga nu douchen de hond uitlaten en opschieten, mijn schoonouders zitten te wachten met een paas ontbijtje :D:D

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Vrolijk pasen!!!!!!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Vrolijk pasen allemaal ...
    Goede morgen dames hier komt het dan.....pff viel niet mee hoor hahah

Claire dank je wel lieverd en ik maar wachten op je bericht hahah...nee hoor grapje ...
    Ohh wat gaaf en dan gelijk het hele huis maar overnieuw leggen hahha... tja als je als zwangere het ziet gebeuren moet gelijk alles :$( hier wel ) hahhaa... ben echt benieuwd na het eind resultaat :)hoe die van ons heet ... maar we hebben deze van de leenbakker vandaan die vonden wij het mooist bij alles passen... wat fijn dat je nu therapie krijgt hopen dat het je een beetje helpt en je nu echt kunt gaan genieten van je laatste weken en je kraamtijd meid.... ;)ja echt bezonder om samen te zwangeren met zus lief ...hadden een tijdje geen contact maar door dit is het weer helemaal goed dus we zijn dubbel blij.... doe je het wel rustig aan ? met al het geklus in huis enz .... ook goed aan jezelf denken he?!! Dikke knuf
    Pooh geweldig zon huishouden van jan steen hahah:D.... en lief zon rezende sebas door het huis hahah..:$. dus bij jullie ook nog een klus huis hoe is het gegaan met het laminaat??? Ben benieuwd na de foto,s hoor?? Hahha....en ook al zon drukke dame in je buik hier ook wel gezellie maar af en toe denk je echt slaap je nog wel eens ?? hhahah.... denk wel goed aan jezelf he meid? Knuf
    Einneh wat vervelend zeg nog steeds die klachten hoop dat je het een beetje kunt houden allemaal ...hoe gaat het nu met je?? Rustig aan al is dat makkelijker gezegt dan gedaaan ...en wat balen dat jullie niet konden gaan kijken voor de commode... wanneer kun je kijken nu??
    Marsin ohhh lekker AARDBEIEN .... fijn dat je de kleine zo goed voelt heerlijk...
    Mamachan doe maar lekker rustig aan meid!! Knuf
    Dithje ohh jij ook al zon heerlijke man in huis ...fijn he? Goed dat je kwa kleding alles in huis hebt nu ... en wat leuk zeg he 1e pakje gescoord ben benieuwd? Hier nog niet gelukt .....
    Sam jehhh meid van een raar iets zeg om niet te betalen voor een parkeerplaats en jou zover te laten lopen ach ja ben pas 27wk he!! Dus hou je makkelijk vol brrrr .:x.goed dat je je ff terug getrokken hebt om ff bij tekomen ... maar wel fijn dat jildou zich zo vermaakt heeft in de indoor zandbak ....en manlief gekookt hebt heerlijk...
    Elea ohh zeg het toch nog een keer mooie foto,s hoor ... en je hebt al een mooi buikje super...
    mamaT jeehhhh meid dat valt niet mee dan ..wordt je nu goed in de gaten gehouden dan?? Lekker rustig aan (zal je ook wel doen)wel fijn dat je niet meer afvalt miss kom je toch nog iets aan hoop het voor je meid!! Maar de kleine uk doe het goed toch?? dikke knuf meid...
    shelly fijn dat alles zo goed gaat met je ....
    mama vp auwww nu ff gas terug meid...
    kikkert kan ik me voorstellen na zon dagje klussen ...rustig aan meid..
    eline ohh wat balen van de film zeg ...maar thuis op de bank met de film was het vast ook wel gezellie toch?? Hoop ik ....
    petatje auwwie rustig aan doen vandaag meid...en hoe was het met je dinnetje??? En vond ze je kado leuk??? Heb genoten gister heel de dag ..zo verwend en idd zo lief van mijn mannen dat vind ik nog het mooist ...ik zeg altijd maar wie het kleine niet eerst is het grote niet weert....

hoop dat ik niemand ben vergeten :) zo ja dikke knuf
    hier goed geslapen al was mevr in mijn buik lekker druk... nu ff ontbijten met elkaar en dan zal zuslief wel komen ...hoop dat ik nog een foto kan schieten van onze buiken ...

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Vrolijk pasen allemaal! :D

@ Elea: mooie buik!

@ Dithje: de meubeltjes in de babykamer worden allemaal wit.
    De commode en het ledikante welke we gisteren gehaald hebben moeten nog wel (opnieuw) gewit worden maar goed het mooie weer komt er aan :D (toch ;))

@ Kikkert: zo dat was een drukke dag! kan me voorstellen dat je dan af bent! nu maar lekker rustig aan dan!

@ bellamano: werkse!

@ Eline: jammes dat de bios uitverkocht was.... volgende keer toch maar reserveren ;)

@ Petatje: we kunnen elkaar de hand schudden..... :( hoop voor je dat de pijn snel minder wordt!

@ Es: eet smakelijk!

@ Angel: de klachten worden alleen maar erger..... dinsdag zal ik de therapeut bellen voor een afspraak! vandaag en morgen maar ff rustig aan....

@ hier: zal ff ontbijt klaarmaken!
    tot strax :D

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh ohh dat is niet fijn meid...hopen dat de fysio je kan helpen ...idd nu ff rustig aan en je lekker laten verwennen ...

hier net een foto gekregen die had mijn zusje gemaakt toen ze vorige week hier was en we aan het shoppen waren ....moet hem toch ff delen met jullie hoe erg die ook is :$

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kamer is bijna af kwa styling ...in de lijst zitten alle echo,s in ..

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    VROLIJK PASEN!!!

Dank je Mama van P! Die site had ik inderdaad al gevonden... Maar niets gevonden... Hoezo moeilijk:(

Hmmmm, dat is een beetje jammer Eline en niet heel erg handig;). Hebben jullie alsnog een leuke avond gehad?

Jakkie Petatje, pijn is niet fijn:(! Heb je trouwens nog wat gehoord nav je tweede sollicitatiegesprek?

Heb je een leuke dag gehad gisteren Angel?

Wit is altijd leuk en mooi Einneh! Ontbijtze....

Hier; ohhhhh wat ben ik erg zeg8)... Vannacht tot half 2 achter de pc gezeten op zoek naar leuke, inspirerende geboorteversjes, -tekstjes of -gedichtjes:$. En wat denken jullie?... Helemaal niets gevonden, hoezo ik ben moeilijk;):(.
    Ga nu ff ontbijt klaarmaken en dan straks nog maar even surfen op internet... Nieuwe inspiratie schiet zojuist te binnen:), ga het eens in het Engels proberen dus zoeken op birth announcement....

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nog 1 om het af te leren alleen die stoel blijft niet komt een andere ...

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooi hoor Angel!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ja super dag gehad gister ...helemaal in de watten gelegd:D heb eingelijk niks hoeven te doen gister heerlijk... ohh tot half 2 vanacht? pfff haha... maar je moet wel iets hebben wat je mooi vind en je aanspreekt en dat heeft niks met moeilijk te maken toch;) hahah... hoop dat het je lukt in het engels ..

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy Easter ladies!!!

Vanaf ons vakantiehuisje wens ik jullie fijne paasdagen. De tafel staat gedekt voor de paasbrunch. De kleine slaapt nog en mijn man is met de oudste buiten aan het spelen. Ik heb net het huisje aankant en duik voor een paar minuten achter de laptop (tuurlijk meegenomen) maar heb geen tijd om bij te lezen nu.

Het is weer is niet wat we hoopte maar het is droog, en dat is al heerlijk. Gisteravond met de kids nog naar het strand geweest in de boulderwagen. Was erg leuk met zijn 4-jtes ach 5-jes want de kleine was lekker aan het schoppen in mijn buik ;)

Nogmaals fijne dagen, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

x

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Allen Vrolijk pasen:D:D

Alles gelezen maar niks blijft hangee

ik voel me goed:D zo brunchen;D

tot laterss

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @angel heel mooi kamertje hoor!
    @dithje nee,nog niets gehoord. hoop dat ze toch snel iets laten horen.
    @koekkie geniet van de paasbrunch met jullie 5en ;)
    @mamachan jij ook smakkelijk!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed Angel! En fijn dat je zo verwend bent:D.

Veel plezier Koekkie! Lekker hoor op het strand uitwaaien...

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar zijn we weer!!
    Heerlijk ontbijtje gehad :) Zit bombol..

Wel heb ik er nog een kwaal bij gekregen die ik vanmorgen opmerkte..
    Een aambei :(:( Gloeiende!! :x

Ik ben vorige jaar geopereerd aan een fistel bij mijn anus, dus moet dit even goed in de gaten houden, dus denk dinsdag maar even langs de huisarts om er naar te laten kijken..
    Had met wel weer bloed bij het afvegen :(

Zuch, zwanger zijn leuk?? ja maar soms ook niet!!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel: mooi kamertje!! :D

@ Koekkie: nog veel plezier! heerlijk ff lekker uitwaaien!

@ hier: brunch gehad, lekker ff nix nu...... strax nog ff naar schoonouders toe.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vrolijk pasen!!!!

kom ff mijn buikje schowen (26weken) en dan ff bijlezen

Deel Deze Pagina