26 weken voorkant incl. tijgerprintje (maar ja dat had ik al ) zijn trouwens 2 piercings niet dat jullie denken goh wat heeft die daar zitten
Hee meiden, Es wat naar zeg aambeien, lijkt me pijnlijk. Angel het kamertje is mooi geworden zeg, super. Mooie buik heb je ook al. Zo dithje jij had het lang volgehouden achter de pc. Jammer dat je nog niets hebt gevonden. Kikkert jij hebt ook al een mooie buik zeg. Wij hadden net paaslunch bij mijn schoonouders, was wel gezellig. Wel een beetje veel gegeten, vooral de paasstol met aan de randen suiker en met roomboter was erg lekker xxxx
ff de laatste 3 pagina's gelezen @elea mooie buik @angel beetje te laat van alsnog van harte met je verjaardag @pippo 3,5kg das heel netjes zeg. @dithje ligt eraan wat je wilt voor een gedichtje....wil je iets grappigs, iets liefs enz.... @petatje vervelend van die pijn...hoe is het nu? @angel mooie buik en ik vind de foto wel geinig hihi...en wat een mooi kamertje helemaal mijn ding @koekkie geniet ervan meid. @es knuffie!!! @de rest waar ik niet persoonlijk op gereageerd heb mijn excuus ik probeer zoveel mogelijk te reageren op iedereen maar dat schiet er vandaag echt ff bij in. hier we hebben ontbijt gehad bij mijn schoonmoeder en haar man....tis dat ik honger had hihihi was niet veel soeps (maar gaat om het idee) dylan heeft veel chocolade gekregen en was helemaal hyper, die ligt nu lekker ff in bed. verder nu ff met de pootjes omhoog en om half 5 naar mijn ouder om daar de gourmetten.
Hihihi, jammer dat het niet veel bijzonders was Kikkert... Maar in ieder geval buikje vol. Veel plezier vanavond met gourmetten! Wil niet iets zoetsappigs, maar ook niet iets overdreven grappigs... Euhm, dat slaat nergens op natuurlijk... Dat is ook wel een beetje het probleem... Het moet leuk zijn, tja... Geboortekaartje; ben al wel een heel eind met de tekst. Het loopt nu echt vast op het gedichtje... Manlief heeft zelf iets verzonnen, wat ik nog niet helemaal geweldig vind. En ik heb zelf 2 regeltjes welke ik wel heel erg leuk vind, maar wel gejat zijn van internet en dat vindt manlief weer minder (omdat het 'standaard' van het internet komt)... Lastig dus....
ooievaar....?ooievaar....? niks te ooievaar papa heeft met mama gestoeit en uit hun liefde ben ik gegroeit
hier komen wat links.... Baby Lloyd Babyzone.nl, de leukste babysite van Nederland!!! Teksten voor op geboortekaartjes. Uw babygeluk delen door middel van een geboortegedicht
thanks einneh dat hadden wij bij dylan op het geboortekaartje staan....en we hadden ook een kaartje met een grappige ooievaar erop hihi
He dames. au es!ik Herken t.had r een aan bevalling over gehouden.en nu komt ie wel eens boven. verder zit ik op mobiel dus geen lange verhalen.duurt me wat te lang.vanochtend was Jildou kwart voor 7.met tubbies ging ze lekker nog half uur bij me liggen.daarna vanochtend lekker gezwommen.vond ze prachtig.zometeen als ze wakker is gaan we nog even naar indoorzandbak.de rest is wandelen.zit hier alleen met schoonzusje die aan t wiien is.tot vanavond of morgen.x
Dank je wel Kikkert! Ga straks even rustig de tijd nemen om de links te bekijken... Veel plezier in de indoorzandbak Sam!
wauw kikkert mooie buik hoor!!! jammer dat er niet veel soeps was en zeker als je honger hebt hahaha... dithje dus nog steeds aan het worstelen met je gedicht hoop dat het gauw lukt .. sam nog een fijne dag .
Wauw mooi Kikkert, mooi die foto in het zwart wit ook Angel, wat is je kamertje ontzettend tof geworden zeg! Ik vind 'm echt heel mooi, daar zal je kleine meid vast veel mooie uurtjes doorbrengen! Es, wat balen van die aambei zeg... Dat zal wel zeer doen ja! haha Einnuh al aan het fruithapje Dithje, moeilijk hè al die keuzes... Eerst een naam, dan een kaartje, dan een gedichtje... Wij doen het altijd zonder gedichtje, ik kan toch nooit iets verzinnen wat in beide talen leuk klinkt. Maar je hebt sites genoeg gekregen zo te zien! Pippo, zo hoe doe je dat joh maar 3,5 kilo! Petatje hoe is het nu met je meid? Sam, leuk he samen zwemmen. Is hier ook de favoriete dagbesteding. Nog 2 weken dan kunnen we lekker buiten zwemmen op de compound, heb er al helemaal zin in! Hier: Zielig meisje, want E line is ziek... Ze heeft koorts en hele rare gele/witte poep We zouden vanmiddag naar een vriendin gaan en daar gaan zwemmen, maar ze wilde zelfs thuisblijven en slapen dus dat zegt genoeg over hoe akelig ze zich voelt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt namelijk. Ze klaagt ook over hoofdpijn en buikpijn. Sneu meiske dus. Hopelijk is ze snel opgeknapt. Liefs Elea
@elea beterschap voor je meissie....kan het niet iets met het eten van daar te maken hebben? die gedachte kreeg ik meteen aangezien de kleur van haar ontlasting. @all thanks meiden voor de reacties op mijn tijger...buikje hihi
@kikkert mooi buikje meid! @es ouch pijnlijk! hopelijk gaat het snel weg! @elea beterschap voor je meisje. hier gaat het beter. heb nog wel spierpijn in men billen. Dinsdag ff aan de gyn vragen wat ik er aan kan doen
Ja misschien wel hoor, Kikkert! Ik had daar zelf ook al aan gedacht. We hebben eergisteravond in een restaurant gegeten en bij mijn man zat het ook al niet lekker in zijn buik gister. Maar ze heeft ook koorts en hoofdpijn, dus misschien is het ook wel gewoon een virus ofzo. Ze ligt nu (weer) te slapen. Hopelijk voelt ze zich daarna beter. Ze is al helemaal nerveus dat ze haar optreden op school dinsdag moet gaan missen. Arm schaap Liefs Elea