Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb ons meisjes voetje gevoeld :D:D
    Ze was zo hard aan het schoppen dat ik ging voelen en drukken, en ineens voelde ik wat hards en toen ik het kon voelen trok ze dr voetje snel weg :) en dat tot een paar x aan toe..
    Owww dat was zoo bijzonder!! :):)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: ja dat is echt bijzonder!! :D

zo druk als de kleine hier gisteren was zo rustig is het nu..... zal wel moe zijn van gisteren ;)

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    hee meiden:

Me oom is vanmorgen overleden,:(
    Toch wel erg snel gegaan he:(

Ik ga ff kort reageren:

sex: ja hier ook dus niet he, manlief vind dat nie zo leuk:p

Hoe ist met de onderkant angel?

Marj bterschap!!

petatje heb wel kunne slapen maar nog moe:p

Ela hoe ist met je kindje??

ennineh sterkte met je bekken en rug auw!! succes met je eieren

koekkie hihi zijn daar sites voor ja voor die fijne standjes??

heb je de tuin klaar eline?

Wat bijzonder he es dat voetje??

Zo ik heb bijna iedereen gehad ik ga nu plat op de bank!! mc rib doet weer zeer:x

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames sorry niet bijgelezen, compleet gesloopt :( !!

Pooh ja we zaten idd in het land van Bartje ;) !! Bekend??

Hier was Jildou vanochtend om 5 uur wakker. Gelukkig nog een uurtje bij ons in bed geslapen, maar 6 uur was het gebeurd. Half 7 is manlief met haar naar beneden gegaan. Om 10 uur lekker naar zwembad geweest. Vond ze weer geweldig. Toen kwamen we thuis, met boos kind, want Jildou wou nog wel even zwemmen ;) en konden we eten, daarna naar bed. Denk dat ze had gedroomd en werd dus krijsend wakker na klein uurtje. Toen alles gepakt, nog even naar speeltuin geweest en toen in de auto naar huis. 5 uur thuis, uitpakken, eten, honden opgehaald en Jildou naar bed.. En nu ben ik nog meer kapot dan voor het weekend :p

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ mamachan: gecondoleerd! sterkte!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamachan gecondoleerd :( !! Sterkte meis!!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mamachan gecondoleerd met het verlies van je oom...heel veel sterkte voor jou en je fam ..
    hoe is het( buiten om het verlies) verder met je??
    nou met mijn onderkantje tja nog niet best morgen ff vk bellen want heb nu ook een doof gevoel in mijn bovenbeen en ook last van mijn schaambot ..en lopen doe ik liever maar ff niet zo veel dus denk dat het toch bi is? hoor het morgen ..

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @mamachan, gecondoleerd.

@ es. gaaf zeg! wat zal dat een geweldig gevoel gegeven hebben! zo bijzonder!

9. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Mamachan, innige deelneming meid en sterkte in de komende dagen! Dikke knuffel!

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    mamma chan gecondoleerd meis en heel veel sterkte!

Wel bijgelezen maar niet de puf om te reageren, sorry. Lig al in bed en even snel knuffels brengen en trusten wensen via mijn foon... Trusten en knuffel!!

11. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @mamachan gecondoleerd met je verlies.

verder veel gelezen weinig blijven hangen, sorry te moe denk ik.
    Voor morgen manlief voor het blok gezet: we gaan tegels halen en uiterlijk volgende week word de oude badkamer gesloopt.
    Nu maar hopen dat ie op het laatste moment niet met smoesje komt.......en niet mee kan/wil!
    Slaapkamer is klaar op 3 banen behang, die moesten later ivm slopen radiator. Het laminaat ligt erin...de plinten worden morgen geplakt en dan kunnen we (ik en de knecht dus) kast bouwen.

Met de pijn gaat het wel zolang ik uit kijk, maar maakte me vandaag ff gruwelijk kwaad toen de oudste het nodig vond mijn dure dvd-speler te slopen voor de lol en toen stond ik wat te snel op auwie!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Dikke knuffel mamaChan, is idd snel gegaan nog ja :( Wat erg zeg...

Goed zo MamavP; soms moet je wel eens even op je strepen gaan staan hè! :D Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Angel, klinkt idd als BI, ik heb precies dezelfde klachten en dit wordt bij mij veroorzaakt door BI. Wel blijven lopen hoor, al is het niet fijn. Anders wordt het steeds erger!

Sam, klinkt leuk. Volgens mij heeft Jildou ook lekker genoten he! En wat is het toch een vroege vogel joh!

Es, hier ook een dametje die ballet doet tegen mijn buik aan. Vind het zo leuk! Gister kwam haar voetje helemaal naar boven. Of het is een handje en is ze aan het boksen, want ze ligt in stuit, dus moet wel erg flexibel zijn anders :p

Hier: E line is weer naar school vandaag. Die heeft vanmiddag haar voorstelling en was dus niet thuis te houden. Het was wel even huilen vanmorgen, want ze had tot 11 uur gisteravond liggen feesten in bed en tsja dan is opstaan even niet zo makkelijk he ;)

Met mij gaat alles goed, ben wel een beetje moe maar probeer vanmiddag even te gaan tukken. Heb wel een onbestemd gevoel steeds... Kan het niet uitleggen... Misschien dat de echo volgende week me een beetje gerust kan stellen? :)

Oh en opeens realiseerden we ons dat we zaterdag al moeten gaan verhuizen :$ Haha dat wordt nog even inpakken en regelen 8) Haha wat zijn we weer lekker georganiseerd :p

Liefs Elea

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is snel Elea!! Hoop dat de echo je wat gerust kan stellen!!
    Goedemorgen dames trouwens!!
    Hier lekker geslapen. Jildou was kwart voor 7 wakker dus op zich niet extreem. Ik lag 10 uur al in dromenland dus ook prima nacht voor mij ;) !! Op dit moment is ze nog erg vrolijk en weer met alles aan het spelen :p Heeft ze gemist zeker :D !

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Ik ga zo richting de VK om nuchter suiker te prikken, ben benieuwd hoor!!

Werd vannacht weer wakker met gevoelloze benen..:(

En vandaag 27 weken!! :D:D

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Mamachan, meid gecondoleerd heel veel sterkte!

@ All, ik heb de laatste dagen zoveel gemist dat het gewoon teveel is om op iedereen te reageren, sorry.

1e paasdag bij mijn ouders geweest. Was heel erg moeilijk. Mijn vader heeft natuurlijk suiker en moet echt zijn draai vinden met betrekking tot eten enzo. Hij had het er erg moeilijk mee en werd er gewoon een beetje sjaggie van. Aangezien ik echt een papa's kindje ben, had ik het er natuurlijk ook erg moeilijk mee. Ben op een gegeven moment maar even naar boven gegaan om even flink te janken en toen weer naar beneden gegaan. Ik was die dag sowieso al een beetje emo. Zijn suiker is goed gezakt maar het is gewoon erg moeilijk om je vader zo te zien vooral omdat hij echt nog nooit iets heeft gehad. Hij moet even een draai zien te vinden.

Gister zijn we naar de boot geweest waar we heerlijk wat hebben kunnen klussen.

Vanavond gaan we naar een avond over de bevalling. Onze verloskundigen hebben dit gratis geregeld dus kan geen kwaad om even een kijkje te gaan nemen. Einde van de maand komt er ook nog een avond over borstvoeding.

Verder gaat het met mij wel aardig. Slechte nacht achter de rug en merk dat mijn bekken toch steeds meer gaat opspelen. Dit was natuurlijk wel te verwachten. Ach zolang de kleine het goed doet is mama blij. Regelmatig rust houden en dan komt het allemaal goed.

Meiden allemaal een dikke knuffel en ik ga het nu weer bijhouden.
    Mijn hoofd stond er gewoon niet zo naar de laatste paar dagen..........MAAR I'M BACK.

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    OOOOOOOOOOoo nog 98 dagen:$:$

Binne 10-12 weken heb ik weer een bby:$ hihi nu gaat het weer zo hard:p

17. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Whahahaaa, hey MamaChan, probeer je me zenuwachtig te maken :$ Zo weinig dagen nog maar :$ Aaaaargh en moet nog zooooo veel regelen! Hellup!!!

Marsim, welcome Back :D Ik weet hoe moeilijk het is om je ouders die altijd sterk en gezond zijn ineens ziek te zien... Gelukkiog kun je met diabetes goed leren leven, al had je natuurlijk liever niets gehad he ;) Dikke knuff

Elea

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ben ik weer!! :D

Suiker gehalte was prima!! :):) 5.3, dus ik ga nu lekker snel wat eten :D

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,

hier een ziek mannetje op de bank! is lekker zielig :(
    vandaag naar de gyn. ben is benieuwd!

@mamachan:gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!
    @es fijn dat je suiker goed was. Ik hoop vanavond de uitslag te horen. :)

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoop dat manlief mee gaat tegels uitzoeken Mama van P! Super joh dat het behangen bijna klaar is en dat het laminaat ligt. Ohhh, dat meen je niet. Je dvd speler gesloopt, grrrr:x. Succes vandaag!

Fijn dat E line weer naar school is Elea! Is ze helemaal opknapt dan of kon je haar echt niet langer thuis houden ivm de voorstelling?
    Wat vervelend joh dat je zo'n onbestemd gevoel hebt... Zou fijn zijn dat je echo je gerust kan stellen!
    Zaterdag al verhuizen, jeetje wat gaat de tijd toch snel! Wel fijn hoor, lekker een eigen plekje:)!

Gefeliciteerd Es met je 27 weken! Super dat je suiker goed is:D. Eet smakelijk;)...

Wat vervelend Marsim dat je vader het zo moeilijk heeft met z'n suiker! Voor jou ook heel vervelend, helemaal omdat je het je zo aantrekt... Goed van je hoor, dat je even potje bent gaan janken! Lucht wel lekker op toch?
    Wat leuk een avond over de bevalling vanavond:)! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Wil jij in het ziekenhuis bevallen of thuis?

Beterschap voor je mannetje Petatje en veel succes bij de gyn!

Hier; aan het werk, maar zo ontzettend geen zin:$. Heb meteen maar vrij gevraagd voor vrijdag, lekker kort weekje;). Net ook al even geteld, nog maar 29 dagen werken tot aan mijn verlof:D!
    Vanavond voor het eerst naar de yoga, ben heel benieuwd hoe en wat... Iemand tips qua kleding?

Share This Page