Hoop voor je dat het geen fistel is Es, lijkt me heel naar. Vanmiddag weet je het gelukkig. Kikkert, kan je niet eens een gesprek aangaan met de juf om erover te praten of misschien dat Dylan kan aangeven waarom hij het niet leuk vond vandaag. Lastig hoor zoiets.
@ kikkert: he, balen dat Dylan niet zo lekker in z'n vel zit. Tja, of het aan de psz ligt of aan iets anders, da's zo lastig om achter te komen. Sebas heeft het ook wel eens hoor, van die dagen dat je 'm niet eens mag aankijken. Dan wuift hij je met z'n handje ook weg en zegt ie "terug!". Vorige week ook een paar van die dagen. Zit er toevallig niet een kies te kwarren? Bij Sebas wil dat ook nog eens de oorzaak zijn. @ Es: yep! Ook zoveel last van steken bij m'n schaambeen. Is de bi helaas.... Probeer erop te letten dat je je benen goed symetrisch houdt, dus niet met je benen over elkaar zitten (alleen in kleermakerszit) en niet teveel trappen lopen, en als je dat doet, dan echt voetje voor voetje aansluiten... Niet leuk, maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen... @ Lizz: hier in het westen een stralende zon. Waar zit jij? Pijnlijke onderrug? Mss je banden? Geen idee eerlijk gezegd. Maar wel balen voor je zeg. Rustig aan vandaag. @ Dithje: nee, hier geen linea nigra. Bij Bram* en Sebas ook niet gehad. @ Elea: zeg dat wel, dat er bij jullie een hoop gebeurd is het afgelopen jaar. Maar toch, als je een onbestemd gevoel blijft houden gewoon eerder de gyn bellen hoor meis! Want onrustig rondlopen is ook niks. Het is voor jou wel heerlijk als jullie zaterdag in je eigen huis kunnen. Lekker je eigen plekje. Niet alles tegelijk willen uitpakken he? S tef ook maar flink aan het werk zetten Dan kun je ook met de kamers van de meiden aan de slag en de babykamer en -spulletjes klaarzetten. Wellicht geeft dat ook wat rust
Hallo dames!! Heb alleen de laatste pagina's teug gelezen hoor.. Was weer zoveel @ mamachan gecondoleerd met het verlies van jullie oom, sterkte de komende dagen.. @ Aambei jeetje wist niet dat daar zoveel bloed van af kon komen.. Ik zou me rot schrikken zeg! @kikkert zo fanatiek geverfd! Jammer zeg dat Dylan zo'n kille juf heeft en erg verevelend dat ze het altijd eerst thuis zoeken kan me voorstellen dat je je daaraan irriteerd! @pooh he bah natuurlijk precies op het speelkleed @ Sam leuk zulke complimenten!! Wel zorgvuldig dat ze je gelijk even op suiker controleren.. Verder weet ik het even niet meer hoor.. Wij hebben nog steeds niets aan de babykamer gedaan.. We hebben natuurlijk de meubeltjes van Sam maar de aannemer gebruikt het kamertje voor de baby nog als opslag haha en dan te bedenken dat als alles door gaar( duim duim duim) we er over 3 weken in moeten.. Ik heb weer redelijk veel harde buiken maar als ik dan rustig aan doe gaat het weer weg. Het valt me wel op dat ik het vooral heb als ik (veel) gewerkt heb, als ik thuis gewoon lekker bezig ben of zelfs klus is het een stuk minder, vind ik wel apart maar ja. Vanavond ook weer werken en als enige gediplomeerde dus dat word weer heel veel lopen Ben benieuwd of ik mijn avonddienst van morgen dan nog wel trek.. Ik zit verder wel heerlijk in mijn vel jullie??? Moeten jullie ook zo vaak plassen? xx en dikke knuffel!!
Kikkert moeilijk hoor!! Meestal vinden kinderen het wel leuk als moeders eenmaal weg is, maar hij blijkbaar niet zo Misschien even niet zo lekker in z'n velletje? Verandert natuurlijk ook wel veel voor hem of niet?
@ Sam: balen dat je haar nog zoveel moet tillen. Bij Sebas zijn we al vrij vroeg begonnen om hem zelf dingen te leren. Kan Jildou al zelf de trap op? En af? Verschonen doe ik nu vaak op de grond (extra aankleedkussen beneden, dat scheelt me weer traplopen) en het blad van de kinderstoel hebben we eraf gehaald zodat hij er zelf in kan klimmen. Geen idee of Jildou hier nog te jong voor is, maar ik denk dat het wel moet kunnen. Vaak vinden ze het zelf ook erg interessant Succes! @ bella: oeps, dat klinkt niet bepaald als een rustige avonddienst. Goed je grenzen aangeven he! En rustig aan!
Pooh: Jildou kan zelf de trap op. Idd beneden aankleedkussen.. Haar stoel is niet een stoel waar ze zelf in kan klimmen, dus helaas dat gaat niet op Haar ledikant moet ik haar nog in tillen. Trap af moet ik haar tillen en ga zo maar door Maar goed, het komt wel goed hoor.. Ja die indoorzandbak is leuk he? Jil vond het ook super. Ik wil manlief vragen of hij vanavond onze zandbak kan verplaatsen, kan ik even zakjes speelzand halen, kan ze lekker spelen. Vanochtend heeft ze ook tijden buiten gespeeld.. Heerlijk
Jakkie Lizz, jij ook al zo'n fijne kat.... Geen zonnetje? Hier in Almere (waar ik ben voor mijn werk) wel zonnetje, hoewel ik er helemaal niets aan heb omdat ik toch binnen zit... Hmmm hopelijk is het geen fistel Es! Ff afwachten nog... Niet herkenbaar ook die steekjes in het schaambot. Is het niet iets wat hoort bij de bi. Vervelend Kikkert dat Dylan het niet zo leuk heeft gehad. Volgende keer gaat het vast weer goed joh! Jeetje Bella de babykamer nog opslagplaats voor de aannemer... Hopen dat het werk afkomt in de drie weken en je dan lekker aan de slag kunt meis! Qua harde buiken en werk is het wel logisch volgens mij joh. Helemaal doordat jij lichamelijk zwaar werk hebt en veel moet lopen. Goed op jezelf passen he?! Vanavond ook hoor... Super meis dat je goed in je vel zit! Zo hoort het toch ook? Ik zit ook heerlijk in mijn vel hoor. En tja, plassen... jeetje om gek van te worden.
heey hallo Wie heeft er einig id wanneer je die blije doos op moet halen? ik heb de wij jonge ouders al wel gehad
Nieuwe buikfoto: 25 weken en 2 dagen. Kom zo even langs om bij te lezen. Op dit moment lopen (rennen) mijn mannetjes om mij heen dus geen tijd. Fijne dag! x
Ik kreeg net een mail dat ik de blije doos op kan halen bij Prenatal Van de week maar x doen dan Ik heb ook een buikfoto gemaakt net.. ppff kamerolifantje Bekijk bijlage 63536
Ff een update van mijn rugpijn. T is niet constant, komt met vlagen en heb getimed het houdt tussen de 3 en 5 minuten aan. Wordt er echt naar van dan. Kunnen toch geen lichte weeën zijn?? Heb het nu vanaf half 12 ongeveer.
thanks meiden voor de reactie's wat betreft dylan en de psz.....ik weet het echt niet hij zegt het wel leuk te vinden maar de juffen zeggen van niet dus ik kijk het nog ff een paar keer aan en anders kaart ik wel een gesprekje aan. maar het kan natuurlijk ook gewoon een fase zijn van dylan. tis en blijft moeilijk.....maar moe is hij zeker niet want meneer ligt al dik 40min in bed en slaapt nog niet (is aan t spelen ) @es mooie buik @koekkie mooi bescheide buikje
Hey meiden! Mamachan, ook gecondoleerd, ik ga zo even teruglezen want weet eigenlijk niet eens wat er aan de hand is. Ik ben zo nalatig sorry! Ik kan de blije doos vanaf vandaag ophalen. Kreeg vanmorgen een mail! We hebben de kamer redelijk af, nog wat afwerking verder maar daar hebben we de tijd nog voor hé! De foto's staan in mijn album! Sam fijn dat alles goed was bij de vk! Koekkie, ben je wel echt zwanger hihi? Wat een mooi klein buikje zeg! Hier echt een loei van een buik hoor! De rest lees ik vandaag nog ff terug, tis zo'n lekker weer ik ga eerst ff naar buiten! Dikke kus!
doe ze echt pijn? en zit er ook echt een vast patroon in? het kunnen ook voorweeen zijn (mss wel wat vroeg maar toch) en als je het niet vertrouwd bellen meid.
buddy gezocht mamma chan is al mijn buddy maar ik had er graag nog eentje gehad want je weet maar nooit stel je ligt dadelijk tegenlijker tijd
Ja, ze doen echt pijn. wordt er zelfs misselijk van. Heb niet echt gelet op een patroon. Vond het ook al een beetje veel te vroeg voor weeën. Voel de beeb wel vandaag dus daar zal het wel goed mee gaan.
@lizz bel anders gewoon ff de vk/gyn dat is voor jezelf ook wat geruststellender en daar zijn ze voor. en wat je ook ff kunt doen is onder een warme douche gaan staan of ff in bad en kijken of het afneemt.
Net gebeld met de vk en hij denkt niet dat het weeënactiviteit is. Vooral omdat het in mijn rug begint en daarvoor te lang aanhoudt(paar minuten) Morgen dus maar weer urine inleveren bij de huisarts. Zou een infectie kunnen zijn. Ben voor m'n idee dus niet iets wijzer geworden. Het kon zijn dat ik het te druk heb en dat pas merk als ik ontspannen ben. Misschien toch wat minder gaan werken dan. Werk nu nog fulltime.