Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz, beetje rare opmerking van de VK, je zou toch rugweeen kunnen hebben? Wat we natuurlijk niet hopen he :(
    Maar ik neem aan dat je het idd te druk hebt. Neem een bad (als je dat hebt) helpt altijd goed tegen ontspannen.
    In principe hoeft ft werken geen probleem te zijn, vele doen het maar als je merkt dat het niet meer gaat toch even aan de bel trekken meid.
    Luisteren naar je lichaam. En als je het niet vertrouwd gewoon nog een keer bellen naar de VK.
    Sterkte

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed dat je gebeld hebt Lizz..Ff afwachten, als je het toch niet vertrouwd, laat ze maar nakijken hoor!!!

Mooie buikjes.. Koekkie, weet je zeker dat je zwanger bent ;) Prachtig :D !!!
    Es ik voel met je mee een kamerolifantje :D

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hier trouwens ook nog niets van de doos gehoord ;)

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3404 Koekkie, Apr 6, 2010
    Last edited: Apr 6, 2010
    sam kan jouw doos kletsen dan :D:D:D:D:D:D

en ja hoor ben harstikke zwanger ;). buikfoto om 10 uur gemaakt en nu ziet hij er al een stuk dikker uit na het huisschoonmaken en met de kinderen spelen.
    iedereen die hem nu ziet vindt hem mega tov de weken ervoor het begint nu echt flink te groeien.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh kijk :D :D !! HIHI..

Bedoel de blije doos ;) Mijn eigen doos is gelukkig aardig zwijgzaam, anders werd je gek van mij en m'n doos :p

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Poeh, bijna 2 uur slaapt Jildou!!! Goh gaat ze het dan eens een beetje snappen? :p

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Lizz: hmmm, vreemd dat je vk zo reageert. Anders toch nog ff de ha bellen? Mss kun je vanmiddag nog even terecht? Zou ook iets met je nieren kunnen zijn, zoals bijv. nierstenen. Echt meis, als je misselijk wordt van de pijn gewoon weer bellen!

@ koekkie: wow, dat is mooi bescheiden hoor. Hier ook kamerolifantformaat. Vorige week op de begrafenis van oma vroegen verschillende mensen of ik nog een week of 4 moest....ja, 14......

@ hier ook nog geen nieuws van blije doos, zelfs wij jonge ouders deze maand nog niet gehad:(

@ Sue: mooi geworden hoor. De lamp vind ik echt super! Hoe heb je dat gedaan met die boom? (is toch een boom?)

@ Sam: laat je manlief ook ff de zandzakjes sjouwen? Sorry, ben streng vandaag!;):D
    Tja, da's nog lastig he, met het ledikant enzo. Nou ja, mss kun je toch kleine aanpassingen vinden?

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    stttt!!! niks zeggen!!! Anders wordt ze straks ineens wakker!

*wel ondertussen de vlag uithangen* :D:D:D

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze wordt nu net wakker, maar mag ook wel, we gaan zo naar de speeltuin met vriendin en dochter ;) !!
    Ja nou manlief wordt het niet, die moet werken, maar misschien dat mn vader even mee wil ;) !! Eerst maar zien of het vanavond lukt :D !!
    Nou ik zal madam eruit halen en dan lekker naar de speeltuin :D

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Sam: veel plezier! En paps mee vanavond he?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh zand halen we vanavond niet hoor ;) .. De zankbak staat nog vol water en moet nog verplaatst dat moet manlief dan eerst doen ;) !! Zand wordt eventueel niet eerder dan morgen ;)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hihih je weet maar nooit ;) :D nee flauwekul 2 buddy's zijn wel erg handig (weet ik uit ervarig ;) )

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    dylan wilde niet slapen dus maar ff naar de durlinger voor een klacht de schoenen van dylan zijn nu al kapot en zijn net 5 a 6 weken oud (en niet van het spelen ;) ) nu moet ik morgen weer terug komen omdat de filiaal leidster er niet was :( maar ze verwachten wel dat k het geld terug krijg....ben benieuwd. eenmaal thuis aangekomen heb ik dylan toch maar weer in bed gelegt want hij was echt stout schopte me in mijn buik en liet zich gewoon op de grond vallen dus dan maar het bed in...en resultaat een slapende dylan

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @sam de combi water en zand vinden kinderen ook zeer geslaagd hihihihi

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Hou het nu gewoon goed in de gaten.
    Heb net even in de tuin gezeten, genoten van de zon. Ga zo weer even slapen. Heb het gevoel een maand te moeten bijslapen, zo moe ben ik.

Iedereen die van het weer kan genieten. Lekker doen. Morgen schijnt het ook nog mooi te worden.

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Idd een aambei, dus zalf meegekregen.. ben wel beetje opgelucht :)
    Maar ook heb ik een schimmelinfectie, dus in ben met 2 zalfjes naar huis gegaan.. sjonge jonge, leukkkk zwanger zijn ;) :p

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Blije doos; toevallig heb ik net een mailtje gehad dat ik de blije doos kan ophalen tot 1 mei:D.

Mooi buikje Koekkie!

Geen kamerolifantje hoor Es, maar een heel mooi buikje:D!

Geen idee Lizz! Ik zou je vk maar even bellen als ik jou was. Het klinkt niet heel goed (wil je niet bang maken hoor!)... Sterkte!
    Lees net dat je de vk gebeld hebt... Hmmm, niet veel wijzer dus. Goed in de gaten houden hoor meis en als je het niet vertrouwd weer bellen!

Wauw, mooie kamer hoor Sue!!

Veel plezier in de speeltuin Sam en Jildou!

Hier; ga een plasje doen, afsluiten en naar huis cruisen...

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat je opgelucht bent Es! Nu maar hopen dat het zalfje snel werkt... Enne, schimmelinfectie kan er ook nog wel bij:p;)

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @es fijn dat je nu weet wat het was....en idd zwanger zijn is niet altijd even leuk ;)

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ kikkert: hihi, zou die dan toch moe geweest zijn? Sebas ligt soms wel een uur te kletsen in z'n bed, voor hij knock-out gaat. Is zijn manier om alle "indrukken" te verwerken. Ik hoop dat je je geld terug krijgt.

@ Es: nou meis, smeren dan maar.... Tja, we krijgen het niet voor niks ;)

@ lizz: lekker slapen! Trusten!

@ blije doos: zie net ook een mailtje dat ik 'm kan halen!

@ Sam: ook prima. Maar niet zelf gaan sjouwen he?!

@ hier: net m'n hulp in huis de deur uit gezet, voor de laatste keer. Ze werkte echt zooooo op m'n zenuwen! Bemoeide zich echt overal mee, volgens haar waren het grapjes. Nou, dan heb ik blijkbaar geen geveol voor humor???? :( Vond ze niet leuk om te horen. Volgende week komt de nieuwe al. Nou maar hopen dat die goed is ;)
    Verder: vanavond blijk ik m'n eerste zwschapsyogales te hebben! :$Belde net m'n lerares en die ging ervan uit dat ik wist dat het vanavond zou starten.... Oeps! :$
    Hmmm..en we zouden ook vanavond naar ikea voor de kast voor Sebas z'n nieuwe kamer. Niet handig. Maar zie eigenlijk andere oplossing dan het allebei te doen.:) Dus vanaf nu geen activiteit meer hier en tot half 6 op de bank....

Share This Page