Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk

:D:D nog maar.. 90 Jeeeeej!!! ;)

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    L78: Gefeliciteerd! We duimen met je mee.

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

@pooh
    jeetje wat een verhaal, heel sterk van je om het met ons te delen. En kan goed begrijpen dat je er niet tegen kan als zwangere vrouwen niet goed voor zichzelf zorgen. Want we nemen het idd te vaak voor gewoon dat het goed gaat, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te gaan.

@ Petatje
    mijn kleine was nu al 900 gram, volgens de mevrouw al lekkere dikke wangetjes.

@Aambeien
    tot nu toe niet veel last van, moet het afkloppen, maar kan idd erg vervelend zijn. En zou ook erg schrikken als er een plas bloed opeens te zien is.

@klachten
    moet het nog afkloppen als ik het zo lees hebben veel van jullie best wat klachten. Ik heb het alleen als ik teveel doe dat ik last krijg van de spieren in mijn been/bil.

@iedereen
    Tandarts was wel ok verlopen. Had zelf aangegeven dat ik een gaatje wilde laten vullen omda daar telkens eten in blijft hangen en gaat irriteren. Dus einde van de maand wordt dit gedaan.
    Verder redelijk uit mijn dip. Mijn tante had gehoord dat ik in een dip zat en belde me gister op. Ze komt volgende week helpen met klussen. Nou dan gaat het wel hard hoor. Met zijn 2en gaan we vaak erg snel :D
    Morgen komt de babykamer :D

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hallo dames,

ben weer in het land. Heb geen puf gehad om alles af te lezen wat jullie de laatste paar dagen hebben geschreven.:(:)

Een knuffel voor iedereen!!!!!:)

Hier hele mooie (maar wel (te?) vermoeiende) Paasdagen achter de rug.

Op dit moment zo ontzettend veel last van mijn bi en moet van mam verplicht op bed liggen. (Ze gaat zometeen het stretchbed naar onder halen)
    Mam is gister ook meegekomen met ons. Eerst zou ze morgenvroeg komen omdat ze vanavond nog een vergadering had maar ze vond dat ik er zo slecht uitzag dat ze maar direct is meegegaan en de vergadering heeft afgezegd.
    Ook heb ik nu met de fysio afgesproken dat ik alleen nog maar in de ochtenduren (op z'n laatst om 10u) afspraken mag maken omdat ik dan nog het meeste mobiel ben. Ben ook van plan om de afspraken bij de gyn zo veel mogelijk in de ochtenden te hebben.

Daarnaast is Joshua ook ziek. Hij krijgt zijn kiesjes door en is daar de laatste paar dagen heel erg ziek van geweest (veel diaree en spuitluiers enzo) maar hij moet nu steeds huilen als hij moet plassen of poepen dus denk dat er meer aan de hand is. Moet zometeen nog ff de dokter bellen om te kijken of we daar nog even langs kunnen. Maar eerst nog even wachten tot hij gestopt is met huilen. (hij wilt alleen maar op mijn schoot hangen dus kan ook niet even weglopen om te bellen... :))

Laat straks nog wel iets weten als er meer bekend is.

Liefs,
    Laetitia

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ben uiteindelijk rond 4u30 terug in slaap gevallen tot 9u.
    Vanavond maar lekker vroeg in men bedje. ;)

ga zo een afspraak maken voor de test. Hopelijk was het gewoon een slechte dag ;)

@laetitia hopelijk is je kereltje snel beter hoor! knuffel voor de kleine man!
    @lucky leuk,morgen de kamer! ik moet wachten tot 27 april :(

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, super dat alles goed was bij de gyn. En nog steeds een meisje, haha, gelukkig. Mijn vader gebruikt nu alleen tabletten en gelukkig slaan ze goed aan. Ook is hij flink aan het lijnen en dat gaat goed. Hoe was de zw-yoga? Ik heb het verhaal van jullie lieve Bram gelezen. Wat heftig zeg en wat ontzettend sterk dat je dat met ons kan delen. Een hele dikke knuffel meid!!

@ Dithje, hier (nog) geen linea nigra. Ben benieuwd of dat ik dat ga krijgen. Weinig yoga gehad dus, nu hopen dat het de volgende keer wat leuker is. Heftig zo’n groep met zoveel verschillende ervaringen.

@ Elea, er zitten inderdaad soms dingen in die doos dat ik zoiets heb wat moet ik ermee. De doos van de prenatal schijnt toch wel een leuke doos te zijn. Zit voor 45 euro in ofzo. Het is idd leuk om zo’n doos op te halen en we zijn nog steeds Nederlanders gratis=gratis, haha.

@ Kikkert, balen zeg dat Dylan het helemaal niet naar zijn zin heeft gehad op de psz. Het is inderdaad makkelijk om het eerst bij een ander te zoeken, dus thuis. Ze zullen nooit eens bij zichzelf te raden gaan. Ach als hij thuis absoluut niet zo is dan is het voor jou al een bevestiging dat het niet van thuis komt.

@ Bella, balen zeg dat je zoveel harde buiken hebt. Is toch een teken dat je het wat rustiger aan moet doen meid. En vaak plassen, hou erover op haha. Niet te houden hier.

@ Koekie en Es, mooie buikjes hoor!

@ Es, nou jij bent aan het smeren geslagen las ik. En dan hebben wij het over blije doos, haha. Nou daar ben je lekker mee, haha. Hopelijk gaan de zalfjes snel hun werk doen.

@ Angel, rustig aan meid!

@ Petatje, super dat jullie meisje het goed doet. Nu nog even de suiker afwachten. Hopelijk valt het allemaal mee.

@ Eline, super dat je rijles goed ging. En een druk kindje in je buik, heerlijk!

@ L78, meid gefeliciteerd en nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ik duim voor je!

@ Luckyblue, morgen de babykamer LEUK!

@ Laetitia, meid rustig aan!

@All, ik zag dat mijn berichtje er gister 2 keer was opgezet. Elke keer als ik wilde posten liep zw-pag vast, grrr. Vannacht heerlijk geslapen. Gisteravond de bijeenkomst gehad over de bevalling. Was erg leuk en bruikbaar. Er waren in totaal 21 stellen. Al die zwangere vrouwen bij elkaar, leuk hoor. Ze hadden nog een placenta liggen die iedereen te zien kreeg. Ik dacht echt dat dat super vies zou zijn, het zag er eigenlijk wel heel mooi uit. Mannetje vond de bijeenkomst ook erg leuk en bruikbaar. Heb dus gister ook gezegd dat hij maar vast moet gaan beginnen met oefenen voor het masseren voor straks, haha. Nou het is weer een heel verhaal geworden. Vanavond naar een verplichte cursus dus de rest van de dag lekker rustig aan doen.

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    L78, Jeah!!!!! GEFELICITEERD! Ga heel hard voor je duimen dat de beeb goed blijft zitten.

Petatje, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen zeg.

Wie van jullie stopt er 6 weken en wie 4 weken van tevoren met werken. Zit nog te twijfelen wat ik zal doen.
    Vanmorgen m'n plasje weer ingeleverd bij de ha. Kijken of er een urineweginfectie zit. Denk het niet maar we zullen zien. Kan vanmiddag al bellen voor de uitslag.

Internet ligt er weer eens uit/in/uit/in......zucht!!

Vanmorgen even de kleertjes bekeken wat we allemaal al hebben, maar denk dat we wel genoeg hebben voor de eerste tijd. Heel veel 50/56/62 dus dat moet wel goed komen. Ben nu een lijstje aan het maken wat we allemaal nog moeten aanschaffen. Wat er in huis nog gedaan moet worden. Beetje overzicht en rust creëren in het hoofd.

Vandaag schijnt weer een mooie dag te worden. Misschien kan ik vanmiddag nog even in de tuin zitten. We hebben nu nog geen zon in de tuin.

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marsim: hahahaha is bij mij nu niet echt van toepassing ''de blije doos'' :p

9. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ben er weer ff...
    Van mijn rustige dag zal waarschijnlijk niet veel komen.
    Net gebeld met de ha. Moet nu naar het medisch centrum toe om een paar plaszakjes te gaan halen en moet dan vanmiddag om 15.20 bij de ha zijn (indien mogelijk met een plasje). Hij wil Joshua toch eventjes zien en de urine moet zsm gecontroleerd worden....

Dus nu staan op zijn minst nog 2 ritjes naar het Medisch Centrum op de planning.... (en dat terwijl ik er vanochtend nog voor de fysio was..... hmmm...:()

Tot straks!

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Pooh, Hoe was de Yoga, vond je het leuk?

Marsim, Haha ja gratis is idd nogal motiverend voor Hollanders hè ;) Fijn dat jullie zo'n leuke info avond hebben gehad. Idd de placenta is eigenlijk heel mooi ja. Ik heb bij mijn 2e de placenta in de vliezen gezien en het was heel mooi en bijzonder om te zien en helemaal niet vies ofzo.

Kikkert, Wat jammer dat Dylan het niet leuk heeft op de psz. Hoe lang gaat hij nu al?

Koekie, wat heb jij een lief buikje zeg!

Es, ik vind jouw buik altijd zo mooi rond op de foto's!

Bella, nu al zo veel harde buiken joh. Doe maar voorzichtig he meid! Hier nog geen plasproblemen ;)

Es, haha zoals Marsim al zegt; hoe bedoel je 'blije doos' :p Maar balen joh, hopelijk gaat het smeren snel helpen!

Angel, wat naar toch, die BI. En met de kinderen om je heen is rustig aan doen vaak ook makkelijker gezegd dan gedaan he... Dikke knuffel voor jou!

Petatje, ik duim voor je dat de suikertest helemaal ok is! Super dat jullie meisje het zo goed doet, datis in ieder geval een hele geruststelling he. En zieke mannen... :p praat me er niet van (al is het hier niet de mijne, maar mijn zwager :D )

L78, GEFELICITEERDDDDDDDD :D Wat een supergoed nieuws zeg!

Eline, leuk dat je ukkie zo beweeglijk is. Zo genieten is dat. En zo te horen gaan je rijlessen ook steeds beter he! Fijn :) Weet je al wanneer je af moet rijden?

LuckyBlue, oooh ben benieuwd naar je kamertje joh! Wat leuk dat hij morgen komt. Dat is zo geweldig als al die meubeltjes er echt staan. Ik hoop dat wij ook snel een lief plekje voor zusje kunnen maken :)

Leatitia, fijn dat je hulp van je moeder hebt zeg. Zo kun je hopelijk een beetje aan je rust komen. En wat sneu je arme mannetje ziek... Wat zijn ze dan zielig he :(

Lizz, ik ben bij beide meiden 6 weken van te voren gestopt met werken. Had bij E line het idee dat ik tot 4 weken door zou werken, maar door het fysieke karakter van mijn werk in combinatie met de groeiachterstand van E line en mijn BI was dat echt onmogelijk. De tweede keer heb ik het niet eens meer geprobeerd.

Hier: Gister het spektakel op Eline's school gehad en het was erg leuk en schattig. Ze was helemaal op erna :)

Liefs Elea

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik heb mezelf even geholpen! We hadden rond de salontafel een hoogpolig rood tapijt liggen.. ik ben gewoon elke dag een kwartier dat ding aan het stofzuigen ivm de haren van de beesten! Ik werd er helemaal GEK van!! :x en aangezien ik nu zo weinig mogelijk mag doen, heb ik dat tapijt vanmorgen eruit geflikkerd :p:p WEG ERMEE!!!
    We hebben laminaat in de woonkamer, dus staat nu wel een stuk kaler, maar jammer dan, tis nu gewoon even voor het praktische, en voor mij een stuk makkelijker schoonmaken!! :D
    Scheelt weer 10 min stofzuigen.. ;)

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    aaa ik was bezig met reageren valt me pc uit:x

L78: gefelic!!! we hopen met je mee

Marsim: leuk zo n placenta, heb je m ff vast gehouden:D
    wij gaan over 2 weken x naar zo n bijeenkomst

Mensen onder de 100 dagen ::: jaaaah gefelicteerd!!

Laetitia : sterkte met je bi, en met je zooon!!

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz: Hier elke keer 5 weken van te voren met verlof gegaan. Dit keer ook weer. Met na mijn verlof elke keer vakantie. De eerste keer had ik nog 4 weken, 2de keer 3 weken en nu heb ik helaas maar 2 weken. Veel dagen zijn al opgegaan aan opnemen omdat de kids ziek waren of ziekenhuis afspraken hadden.

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Lizz: de ha zei bij mij ook dat me urine schoon was, NOT!!:x

die hebben een snellere test als de gyn..

You gor gril es!! hihi nesteldrang

Hier dacht ik de gordijnen moete weer in de was:p zijn 4 mnd gelee gedaan maar we hebbe hier gesaust en zo dus moete ze weer:p
    en dan moet de grote schoonmaak plaatsvinden;)

Verlof: hier met 6 weken, ben nu al thuis en wat vind dani dat heerlijk zeg:p
    hij hangt echt aan me zo lief!!

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    goed gedaan Es. Mannetje wil hier ook een tapijt maar dat komt er niet in hoor,al die haren van de hond en binnekort een kruipertje! nee hoor,geen tapijt hier.

Morgen om 8u30 de tweede suikertest. Ben benieuwd!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ben blij dat ik het tapijt er nu heb uit geflikkerd :)
    Tis wel weer even wennen, maar tis gewoon veel makkelijker schoonmaken en houden!
    de hond is wel het tapijt aan het zoeken, die kijkt echt van: Heey waar is me zachte matje gebleven :( :p maar de hond heeft pech, gaat ze maar gewoon of in d'r mand liggen of gewoon op t laminaat.. :) verwend nest :p

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames. Wat een geklets en ik kreeg maar geen mail..
    Es dat is dan een slim idee!! Straks ook wel zo fijn hoor en ach het went wel :D !!

Beterschap voor alle zieke kindjes en knuffel voor iedereen die hem wil hebben!!!

Hier vanochtend met Jildou boodschappen gedaan, nu even aan het eten, zo de honden doen en dan even niets. Heb haar veel moeten tillen.. Grr had al spijt dat ik niet met de auto was gegaan, want had best veel mee op de fiets.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vandaag een nieuwe foto gemaakt, vind deze leuker.. 8)
    Es het kamer olifantje :p

Bekijk bijlage 63723

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Dithje jammer dat jullie weinig hadden gedaan met yoga. Niet zo veel bijeenkomsten, bij mij zijn het er 12.
    Ik ging naar prenatal voor de blije doos, hadden ze er geen, kan volgende week terug komen.

L78 gefeliciteerd, ik ga voor je duimen.

Laetitia wat naar zeg dat je zon last heb van je bi, en het rustig aan moet doen. Knuffel.

Petatje je hebt een kort nachtje gehad, hopenlijk vannacht beter.
    Gaat het al beter met je mannetje?

Lizz ik stop ook 6 weken van tevoren. Zal nu wel moeten omdat ik ook halve dagen werk, maar was het ook al van plan.

Elea ik heb nog niets afgesproken over afrijden, hoop dat het er eerdaags zit aan te komen.
    Heb nu 3 lesuren in de week. pfff duur zeg, 120 euro in de week.

Ik heb niet zoveel beleefd verder. Ga straks weer in de tuin zitten als het zonnig blijft, en nog even boodschapjes doen.

xxxxx

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    L78 gefeliciteerd meis!!

Fijn Lucky dat je je dip achter je hebt gelaten! Wat lief van je tante dat ze je komt helpen:D. En jippie, morgen de babykamer... LEUK!!

Sterkte Laetitia met je bi en ook met kleine Joshua natuurlijk!
    Succes met je ritjes... Knuffel!

Echt waar Marsim, een placenta?... Heel apart, maar ook wel bijzonder volgens mij om te zien. Hebben jullie verder nog belangrijke/interessante informatie gekregen?
    Succes met de cursus vanavond!

Voel je je al beter Lizz of heb je nog steeds zo'n last van je rug en buik? Hopen dat je vanmiddag nog even kunt genieten van de zon. Hij schijnt hier volop:)! Ik stop 6 weken van tevoren met werken, mijn laatste werkdag is 21 mei. De tijd gaat snel.... kan niet wachten;). Waar zit precies jou twijfel dan meis?
    Duim voor je dat het geen urineweginfectie is!

Wat leuk Elea! Heeft E line het leuk gevonden?

Hihihi Es, you go girl! Mooie buik hoor!

He chips Eline! Hopen dat ze de dozen volgende week wel hebben. Ik ga dan maar even bellen van te voren, want moet er drie kwartier tot uur voor rijden. Zou een beetje naar zijn als ze ze dan niet hebben;).

Deel Deze Pagina