Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo net even de hond laten zwemmen in het park, nu buiten in de tuin zitten in het warme zonnetje, phoe he, lekker hoor,maar wel warm..
    Ik typ een beetje blind want door het zonnetje kan ik amper mijn beeldscherm zien van mijn laptop haha 8)

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goed gedaan Es het kleed eruit. Scheelt een hoop werk en voordat je het weet ben je er al aan gewend hoor.

Heb net de keukenkastjes gedaan. De helft dan, uitgesopt en opnieuw ingeruimd. We hebben nogal wat keukenkastjes maar de rest komt de volgende keer wel. Ga nu even een stoel in de tuin zetten en genieten van het zonnetje.
    Vandaag nog een dagje thuis en dan morgen weer aan het werk.
    Voel me vandaag stukken beter dan gisteren gelukkig.

Denk dat ik toch ook 6 weken van tevoren ga stoppen. Wilde eerst echt 4 weken van tevoren omdat je dan daarna wat langer hebt. Toch denk ik dat het verstandiger is om eerder te stoppen. Denk dat je lijf dat gewoon nodig heeft. En moet eerlijk zeggen dat het soms ook best zwaar is om hele dagen fulltime nu nog te werken. M'n stuitje wordt gelukkig steeds minder maar merk gewoon dat ik best moe ben uit mijn werk en als je dan thuis ook nog aan de gang moet. Naja moeten, Mannetje kan ik niet alles laten doen.
    Op de een of andere manier denk ik gewoon dat de kleine eerder komt als ik zo door blijf gaan.

Mag vanmiddag bellen voor de uitslag van m'n urine. Maar vorige keer zat er ook niks in. Zal waarschijnlijk dus wel een groeispurt zijn van m'n buik en daar reageer ik dan nogal heftig op.

Nou meiden, ik ga even de zon in. Voor degene die ervan kunnen genieten...DOEN!!!!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heb niet alles terug gelezen was best veel. aangezien ik gister eind van de middag tot nu toe pas weer internet heb. storing bij die rot upc! altijd.

maar wilde ff tegen Pooh zeggen dat ik het heel knap vind dat je heel je verhaal hier neer hebt gezet. verschrikkelijk kreeg ook tranen. begrijp ook dat je zo kan reageren op zwangerschappen van mensen die onvoorzichtig zijn. doe ik ook, alleen bij mij een andere reden. sterkte meid! dikke knuffel voor jou!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag

hier al een druk ochtendje erop zitten.
    ik ben op controlle geweest bij de vk (en een leerling....wat een gaos zo voelde het) de leerling heeft flink op mijn buik liggen te porren omdat ze niet voelde hoe de kleine lag auw auw.....maar de kleine uk is weer mooi gedraait (hoofdje ligt weer onder ;) ) maar dat had ik al gevoelt dat de kleine gedraait was. mijn hb was ook prima en gewicht was ik 1 kg afgevallen tegenover vorige keer, de bm lag wel wat voor (2weken) maar dat was ook prima. verder heb ik met 30weken nog een echo ivm cyste in de hersentjes en vlekje op het hartje (gewoon ter controlle).

verder ben ik nog ff bij de kapper geweest moet zijn pony hoog nodig laten bij knippen.....en ben ik de schoen van dylan gaan ruilen ik heb nieuwe mogen uitkiezen voor hem omdat die andre niet meer te maken waren heb wel nog iets meoten bij betalen maar voor 18euro (voor schoenen die eigenlijk 74euro nieuw kosten vind ik dat geen geld :D :D )

ik kom zo ff bijlezen ga eerst nog ff snel verder aan schoolopdracht (geen zin maar moet echt)

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zo, even bijgelezen. Vanochtend nr ha geweest voor hoest etc. Kuurtje gekregen, was lastig omdat ik zw ben en allergisch ben voor amoxcycilline. Toch na enig zoekwerk gelukt. Verder is bil zwschiscchias. En last but not least b12 shot.
    Vanm vk geweest. Robbe was ook mee. Stempel ok gekregen. Mocht kiezen over 3 of 4 wkn terug. Tja, over 4 wkn zitten we in Turkije, dus 28 april weer! Beeb was boevig, iedere keer wegdraaien bij doptone.

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik bezorg mezelf weer eens extra werk ;) zucht!!
    Laat een pak vla vallen, hoppa heel de keuken eronder.. :(

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even een vraag:

ik ben vanochtend bij de vk geweest de leerling van haar heeft gevoelt aan mijn buik (vrij hard) maar nu heb ik al vanaf dat ik daar wegging een pijnlijk/beurs gevoel terhoogte van mijn maag en ribben ik kan alleen maar naar achtere hangen want zodra ik recht ga zitten of iets naar voren word het erger....wat moet ik hier mee? herkent iemand het?

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es ow jee dat is idd niet zo fijn en dat plakt ook nog zo lekker

9. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Net terug van de ha.
    Fysiek is er met Joshua (voor zover ze zien) niks mis. Maw hij is fysiek in staat om gewoon te plassen.
    Uit zijn urine konden ze niks vinden.
    Wel moet Joshua morgen bloed gaan prikken omdat er toch een ontsteking of infectie kan zitten die (nog) niet in de urine zichtbaar is en daarnaast wil de ha ook dat Joshua een echo gaat krijgen om uit te sluiten dat het probleem bij een vernauwing in de urinebuis zit. Dus morgenvroeg zit ik met Joshua in het ziekenhuis voor bloed te prikken en maandagmiddag zitten we in het ziekenhuis voor een echo.

Ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Gelukkig heb ik wel al alles geregeld (kids gaan morgen later naar het KDV zodat ik die rit maar 1x hoef te maken en Roger heeft komende maandag-middag eerder vrij zodat hij mee kan rijden naar het ziekenhuis)

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Kikkert, heb ik ook een keer gehad na de echo. Toen konden ze de placenta en het gezichtje niet goed zien dus had ze keihard geduwd. Ben er een dag of 2 goed beurs van geweest!

Oeh spanend Leatitia! Het lijtk me toch wel dat er ièts te vinden is hè, die problemen zijn er toch niet voor niets ;). Maarja je weet het niet. Fijn dat je het goed hebt weten te regelen dan.

Haha Es, zo herkenbaar. Gooide vanmiddag een bak rijst op de grond :) En ik buk al zo lekker ;) (NOT). Gelijk de meiden er ook nog even doorheen rampetampen natuurlijk, dus dat lag het hele huis door :x Whaaaaa heerlijk he zwanger zijn :D

Marj, zo jij bent weer even lekker door de medische molen gehaald zeg :$ Ja dat dacht ik ook toen ik het las, zwangerschaps-Ischias. Mijn zus had hetzelfde nl. AUwie! Lekker naar Turkije straks. Waar ga je heen?

Lizz, genieten van de zon doe ik zeker hoor :D Vaag dat e niks in je urine hebben gevonden, het lijkt me wel wat heftig voor slechts een reactie op het groeien van je bm?

Dithje, E line heeft genoten. Ik zal even 2 foto'tjes van haar spammen. 1 van haar Henna tatto (ze had ze ook op haar handen) en 1 met haar kostuum aan. Lief he :)

Oh en kreeg net een berichtje doorgestuurd van S tef dat de cvontainer dinsdag komt!!! Dan zitten we dus maar een paar dagen zonder bedden, dat gaat wel lukken dan hoop ik! Ben helemaal opgelucht, had er vannacht gewoon niet van kunnen slapen... :)

Liefs Elea

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert, wat raar zeg. Misschien heeft ze te hard gedrukt? Het lijkt op de pijn die ik inmiddels al zon 4 weken heb. kan soms niet normaal zitten, voelt dan alsof het uit elkaar wordt gescheurd.

xxxx

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mijn dochter is het blonde meisje dat als het ware vooraan staat ...

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Elea: how sweet!!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea mooie meid :D

en wat bereft mijn beurs gevoel / pijn ik weet het niet ze zullen we te hard geduwd hebben (normaal doen ze dat met een beetje beleid)

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En nog 1 van mijn andere mooie grietje ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea wat een schatje :D !! Fijn dat de container onderweg is. Nog even en dan verhuizen!!!

Kikkert: wat vaag dat ze voelen hoe de kleine ligt. Ik heb mn vk gevraagd of ze kon voelen hoe het ligt en dat kunnen ze op dit termijn nog niet zei ze en staat ook op internet vaak vanaf 30 weken. Denk idd dat er wat teveel in je buik is omgeduwd.

Laetitia: Bah hopelijk niets aan het handje!

Hier morgenmiddag met Jildou naar cardioloog. Vind het wel spannend, hopelijk niets aan de hand.
    pOOH ik had trouwens een hele lieve man die gisteravond niet alleen de zandbak heeft schoongemaakt, maar ook zand heeft gehaald dus Jildou heeft heerlijk in de zandbak gespeeld vanmiddag :D !!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha zag deze te laat. C élya's lolhoofd :D wilde ik ook nog even met jullie delen ;)

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @elea ooh wat een schatje! je hebt echt leuke kindjes hoor! hoe doen ze het eigenlijk?zijn ze al aangepast?
    @kikkert hopelijk is het beurse gevoel snel weg. Hier ook pijnlijke ribben maar dat komt wss omdat ons meisje haar voetjes tegen men ribben duwen ;)
    @laetitia hopelijk is het niets ernstig met joshua hoor! knuffel voor jullie!
    @marj fijn dat je weer bent goed gekeurd! ook al zo eigenwijs hihi. mevrouwtje lag gisteren heel de tijd met haar armpjes voor haar gezichtje dus kon de gyn geen profiel foto maken ;)

Mannetje ligt nog steeds ziek op de bank. Ik heb dus de namiddag op een terrasje gespendeerd met dinnetje. was heel gezellig. ongeveerf 20° maar wel bewolkt.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een schatjes heb je Elea :D !!

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Elea wat een schattige knappe kindjes, die laatste foto hahah.

Sam hoop dat alles goed is bij de cardioloog

Deel Deze Pagina