Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ pippo: pffff, jullie hebben het ook absoluut niet cadeau gekregen zeg! Heftig! Hebben ze nog een oorzaak gevonden voor het verlies van jullie 2e meisje?

@ dithje en sam: afzien hoor, een dagje zonder internet! ik dacht al, jullie zullen we denken ;)
    Yep, m'n pruikje is weer netjes egaal bruin, die grijze highlights kan ik missen als kiespijn! vanmiddag lekker de hele dag op de bank gelegen en nu ook weer. Manlief net terug van Ikea, met nieuwe kast. Ohhh, wat had die de balen zeg. Heb 'm maar lekker laten betijen, want dan nog zo'n bemoeierige vrouw is dan net ff te veel he? M'n vader boodt al spontaan aan om 'm zaterdagmiddag te helpen met het monteren van de kast. De schat!
    Spierpijn, errug he? En weet je waar? In m'n onderarmen:$ Nou, dan vraag ik je toch?????
    Maar ja, vergeet niet, ik lig al 18 weken op m'n luie achterwerk he?

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben weer thuis, getraind met de hond van 7 tot 8 :D Ging lekker, en voor ons was een puppy klas dus heb kwijlend staan kijken 8)

Nu paar vrienden op visite van mijn vriend die voetbal komen kijken..

@Buddy's: Nieuwe buddy's even bij mij melden dan kan ik het op de site zetten!! :):)

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Na een autopsie, hebben ze niets kunnen vinden...en verdere onderzoeken hebben we dan niet meer laten doen...ons meisje zag er helemaal perfect uit, alleen had ze wat vocht bovenaan het hoofdje dat wij zagen...maar ons meisje was blijkbaar gezond...misschien had het wel hartafwijkingen maar verdere onderzoeken wouden we niet meer laten doen...een weekje later hebben we ze dan begraven met de vroedvrouw van het ziekenhuis...heel intiem, alleen de papa en de mama...

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: Jeetje.... zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen..... kvind het knap dat je het hier zo neer kunt zetten! dikke knuf meid!

@ mamma van Perine: hmmmzzz mannen.... soms kun je er helemaal nix mee! hoop dat het alsnog lukt om tegeltjes te vinden!

@ Petatje: hoop voor je dat je vannacht wat beter slaapt! anders mannetje maar aan de paracetamol en codeine tabletten zetten (doe ik hier ook ;))

@ Es: tja zieke mannen.... dat herken ik helemaal! als ik ziek ben moet ik me niet zo aanstellen..... :$

@ LuckeyBlue: fijn dat het meefiel bij de tandarts en lief van je tante dat ze komt helpen!

@ Laetitia: vervelend dat je zo'n last hebt van de bi, wel fijn dat mams er nu al is om te helpen! en rustig aan doen he!
    Beterschap voor je zoon!

@ Lizz: ik probeer tot 4 weken van te voren door te werken, dus dat betekend dat ik 5 juli met verlof ga! Des te langer heb ik na de tijd :D dat betekend dat als ik op 31 juli beval ik pas 25 november (op een maandag?) weer aant werk moet :$:D8)

Oeps..... wilde ik gaan posten hele verhaal weg...... bovenstaande was heteen ik (gelukkig) gekopieerd had.....

euhm ff denken:

@ Sam: succes morgen bij de cardioloog! hoop dat alles goed is!

@ Buddy's: ik wil ook nog wel een buddy hebben/zijn hoor mocht het nodig zijn dat hoor ik het wel!

@ hier: verf gehaald voor de babykamer. Heit (pappa ;)) gaat zaterdag aan de slag! 3 wanden en het plafond worden bijna wit en voor de andere wand heb ik camelkleur gehaald, ben erg benieuwd hoe het gaat worden! als alles een beetje meezit kan ik dan zondag de babykamer gaan inrichten JOEPIE!!! :D

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, veel succes morgen bij de cardioloog!

Slaapwel iedereen en tot morgen!

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Slaap lekker allemaal.

Morgen weer vroeg opstaan. Hele dag weer werken.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea wat een moppie is het toch en leuk die blonde krulletjes
    @sam ja hier voelen ze al vanaf het begin en rond de 18 weken voelen ze een bal en vanf de 20weken konden ze dit keer voelen hoe de kleine ligt, ik voel het af en toe zelf ook hoe de kleine ligt. ik weet niet beter (deden ze bij dylan ook ;) ) maar het had wel iets minder gekunt. suc6 morgen bij de cardioloog.
    @petatje beterschap voor je mannetje, en gezellig een terrasje pikken....waarom heb ik nou niemand die dat met mij kan doen :( (heb nl maar 1 vriendin en die heeft het heel erg druk ;) )
    @bubsie sorry zag het net pas maar als je nog een buddy wilt (ik wil nl nog eentje extra dan pb me maar)
    @dithje heerlijk een man die kookt :D (doet die van mij niet zo vaak)
    @shelly vervelend van je eczeem zoooo irritant is dat. o TANDARTS wij moeten vrijdag we zijn ook al 2 jaar niet geweest (vorige afspraak vergeten ;) ) suc6 bij de tandarts. lees ze ;)
    @eline als bubsie niet meer wilt of geen buddy meer hoeft dan stel ik me wel kandidaat...stuur me maar een pb ;)
    @pooh fijn dat de yoga leuk was. en naar de kapper geweest...doet een mens goed vind ik altijd. shit van de kapote kast
    @claire meid hoe is het met je? sorry als ik erover heen gelezen heb.
    @pippo jeetje wat heftig.
    @es puppy's zijn ook zooooo leuk :D

ik heb geprobeert op iedereen te reageren mocht ik iemand vergeten zijn dan bij deze excuus

hier:
    bah ben echt gestresst door mijn man....heb het idee dat hij de puin gewoon bewust laat liggen, zo van ow dat ruimt zij toch wel op :x

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ahhah kikkert.jildou lag Veel hetzelfde dat voelde ik ook wel maar deze is regelmatig aan t draaien.en dan voel ik onderin en bovenin gekriebel dus dan ben ik de kluts kwijt.hihi.

internet ligt er hier uit.gelukkig mn mobiel.hihi.werkzaamheden waren we voor gewaarschuwd.maar ben r dus wat minder vanochtend.

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Kikkert, jammer is dat dat je niet nog een paar terrasvriendinnen hebt ja. Kom je bij mij een bakkie doen dan :) Flauw natuurlijk, geloof mij na 4 keer verhuizen weet ik heel goed hoe het is om zonder vriendinnen te zitten... :( Gelukkig is het bij mij altijd een tijdelijke kwestie en ik heb een paar vriendinnen die me gewoon achterna reizen waar ik ook heen ga :p Woont er niemand van het forum bij je in de buurt? Een gezellig bakkie is zo gedaan toch?

Petatje, hoe is het met je mannetje?

Pooh, geen internet dat kan niet he :$ We kunnen natuurlijk niet lang zonder je. Kreeg al ontwenningsverschijnselen :p En fijn dat je weer netjes in de verf zit. Maar wie weet worden grijze highlights wel helemaal hip. Ben je een trendsetter :D

Bubsie; Leuk de babykamer inrichten!!!

Lizz, werkse!

Sam, hier konden ze het ook al vaak vroeg voelen. Ikzelf weet soms niet of het nou een hoofdje of een kontje is :) en idd dat gefriemel overal! ;)

Shelley; Oh wat naar zeg die eczeem. En het is zo hardnekkig ook he. Tandarts; praat me er niet van. Ik loop ook een beetje achter door alle verhuizingen. Moet binnenkort ook maar weer eens voor controle en onderhoudsbeurt ja :)

Hier: Ik ga mijn jongste nu maar wakker maken, moet namelijk bloed laten prikken en dat moet nuchter. Dus heb nog niet gegeten en nou besluit C élya lekker uit te slapen! Maar wil niet van mijn graatje gaan, zeker omdat het buiten 35 graden is, dus ga haar maar even wakker schudden :D

Liefs Elea

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Hoe is het met je spierpijn Pooh;)? Wel knap hoor, spierpijn in je onderarmen:p;)...

Hele dikke knuf Pippo!

Jeah Einneh! Zet je mannetje maar aan het werk hoor zaterdag:p. Zou super zijn als je zondag kan beginnen met inrichten!

Succes in het ziekenhuis Sam!

Jij ook succes Elea met bloedprikken! Enne... 35 graden, ahhhh lekker:D. Hier regent het vandaag:(.

Hier; laatste dagje werken en dan heerlijk weekend:D! Hoop ik wel dat het morgen mooier weer is... Nu regen:(...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Kikkert: Ik herken het wel hoor, ik ben een aardig eindje verhuisd toen ik bij me vriend introk, en heb dus alleen de vrienden van Vincent, maar dat is toch anders.
    Mijn vrienden zitten allemaal ver weg, en ik moet zeggen het contact verwatert ook, hun hebben ook hun eigen leven met kinderen en relaties.
    Ik heb dus ook niet echt iemand die k zo maar eens kan opbellen om terrasje te pakken.. Ja wel paar vrienden van Vincent, maar dat is toch anders ;)

Ik moet om 11 uur bij de fysio zijn, ben zo benieuwd!
    Hoop trouwens wel dat het dan droog is, want moet op de scooter erheen, en is toch zo'n 10 min rijden.. geen zin om zeiknat aan te komen.. ;)

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Hier een ietwat onrustig nachtje gehad, 2 kids die me wakker hielden :)
    Sebas lag echt vreselijk te hoesten, dus lekker met hoestdrank en bekertjes water in de weer geweest. En natuurlijk wilde mevrouw ook gezellig van zich laten horen. Knotsgezellig dus vannacht ;) Nou ja, we klagen niet hoor!
    Schoonmoeder heeft Sebas vandaag lekker meegenomen, dus heerlijk rustig in huis. Straks maar even wat zwschapskleding (zomer) uitzoeken en verder lekker in m'n boek lezen (Het verloren symbool van Dan Brown)

@ pippo: klinkt idd heel intiem en mooi. Je hoort het wel vaker, dat er geen oorzaak gevonden is. Gelukkig hebben jullie sindsdien een gezonde zoon gekregen en weet je dat het ook weer goed kan gaan. Dat scheelt bij mij nu ook wel veel hoor.

@ Einneh: hey, dus je kunt straks eindelijk aan de slag! Super dat je heit de kamer komt verven! Waar zouden we toch zijn zonder al die klussende vaders? ;) Althans, hier zouden we knap met onze handen in het haar zitten :D

@ Elea: hihi, afkickverschijnselen? :p Nou, ben weer helemaal in de lucht hoor! Vind je het erg als ik oversla voor de rol van trendsetter van grijze highlights??? :p Dat ze onder de verf zitten vind ik al erg genoeg 8)
    Hoe was het bloedprikken? Pffff, 35 graden al weer? :$ Maar wel andere warmte als in Nl/Frankrijk?

@ Dithje: nog 1 dagje! Ff volhouden! :D En regen of geen regen...je bent morgen vrij! Oke, een zonnetje is natuurlijk een stuk leuker! *heb ff de weerberichten voor je nagekeken: morgen: kans op regen: 20%, kans op zon 40%, temperatuur 13 graden*
    Spierpijn wordt al wat minder. Belachelijk he? :(

@ Es: succes bij de fysio.

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Aaaah Arme Sebas, Pooh :( Wel gezellig dat zusje even de boel kwam opvrolijken :D Grappig dat je je zomerkleding gaat uitzoeken. Ik loop er al een maand in rond 8) Jammer, vond jou wel een trendsettend typje :p

Het bloedprikken was een heel gedoe. Moest voor ieder bleodonderzoek een aparte stempel hebben, goedkeuring van de verzekering ;) Werd ik ook nog 2 keer naar de verkeerde balie gestuurd, stond ik dus voor jan snot te wachten :x Was ik uiteindelijk na een uur bij het lab voor de bloedtest, zet ze een glucosedrankje naast m neer. Zegt ze' dat moet je opdrinken en dan gaan we je over een uur testen' :$, maar dat wist ik dus helemaal niet. En was al een uur aan het rondlopen daar met een lege maag (wist wel dat ik nuchter moest zijn). C élya was het ook al lichtelijk zat, dus ik zag het niet zitten daar nog een keer een uur lang in een halletje te zitten met een kind dat van verveling natuurlijk strontvervelend gaat doen :p Dus heb alleen het bloedprikken laten doen en die glucose maar even gelaten voor wat het was :D

Het is wel warm hoor, 35 graden. Gelukkig staat er vandaag wind, dat scheelt enorm. Nog een paar daagjes, dan kan ik lekker bij ons zwembad gaan liggen :) Joepie!!!

Bijna lekker weekend Dithje! Regen.... wat is dat ook alweer ;)

Succes bij de fysio Es!

Liefs Elea

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Elea: hihi, ben dus niet zo trendy als je dacht :D Tja, en zomerkleding...baas boven baas!
    Nog een paar dagen in dan lekker in jullie eigen zwembad! *jaloers*
    Goed dat er vandaag een windje staat, dat verkoelt de boel nog iets!

Wat een gedoe zeg, met dat bloedprikken! Kun je nu de volgende keer als je voor de glucose moet sneller doorlopen?
    Enne....kids met verveling....errug herkenbaar ;)

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Was dus een dolle boel bij jullie vannacht Pooh;)?! Lekker dat Sebas bij je schoonmoeder is... Kan je lekker relaxen en genieten van je boek!
    Hmmm dan hopen we maar dat die 40% zon ook echt 40% wordt;)... Na ja, wat jij zegt meis.... vrij is vrij:D! Niet belachelijk hoor die spierpijn in de armen, maar wel grappig;)!

Hoezo bureaucratie Elea:(... Zoveel stempels moeten halen voor een paar buisjes bloed;). Logisch dat je de glucose hebt laten staan, zou het inmiddels ook zat zijn hoor...

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar ben ik weer.. Bij de Fysio geweest! Wat een lieve meid is dat :)

de stand van mijn heupen zijn niet goed, dus die zijn even ''lekker'' fijn rechtgezet, niet echt zacht handig ;) maar goed het was nodig.
    Mijn bekken zijn instabiel, en heb ik oefeningen voor meegekregen, en ook mijn houding is niet goed.. Dus ook daarvoor oefeningen meegekregen.
    Dus ben benieuwd.. Moet volgende week weer terug!

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    helemaal lek geprikt hier.
    om 8u45 eerste keer bloed geprikt in men rechter arm. dan dat vieze drankje. tweede keer bloed geprikt in men linker arm. dat lukte niet dus hebben ze in linker hand geprikt! dat is venijnig seg! :( bloeddruk zakte naar 9 over 5 dus maar ff op bed gelegen. Derde keer hebben ze geprikt in men rechter arm terug maar aan de binnekant. Deed wel ff pijn. En dan de laatste keer geprikt aan men rechter hand.

Pfff ben nu aan het eten. Mag morgen tussen 18u en 19u bellen voor de uitslag. hopelijk is het goed.

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed Es dat je zo fijn bent geholpen bij de fysio. Kan mij voorstellen dat het niet bepaald fijn was, je heupen rechtzetten... maar ja, wat moet dat moet;)...

Ai Petatje niet fijn zo te lezen... Zul je misschien ook nog wel blauwe plekken krijgen:(.

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemiddag!

ppfffff... eindelijk weer thuis. Vanochtend om 8 uur met Joshua hier in Kerkrade naar het ziekenhuis gegaan om bloed te prikken. Bleek dat ze het niet aandorven omdat hij nog maar van die kleine adertjes heeft en hij heeft ook al last van rollende aders dus ik moest maar naar het ziekenhuis in Heerlen om te prikken.
    Daar direct een afspraak laten maken. (In het ziekenhuis kun je alleen naar de kinderprikdienst als je een afspraak hebt gemaakt... dus het is niet zomaar binnenlopen als op de normale prikdienst) Bleek dat ik vanochtend om 10 uur daar terecht kon en anders zou het volgende week woensdag pas worden.
    Dus ik Roger gebeld dat hij maar naar huis komt om mee naar het ziekenhuis te gaan (hij heeft de auto) kreeg hij het niet geregeld want bloedprikken was niet urgent genoeg om plots verlof voor te krijgen.

Dus ik met Joshua (en rollator!!!) terug naar huis gegaan om Thessa op te halen. Toen Thessa naar school gebracht en daarna met Joshua op de bus gestapt naar het ziekenhuis. Daar om 5 na 10 aangekomen.
    Ze dorven het daar niet aan om hem in zijn vingertjes te prikken aangezien zijn handjes zo ontzettend koud waren dus hebben ze op 3 plekken een of andere creme gesmeerd met een infuuspleister wat dan 3 kwartier moet intrekken om zijn huid te verdoven voor de prik. Gelukkig kon Joshua in de tussentijd wel gewoon op de speelkamer terecht dus dat scheelde wel.

Toen we na een uur werden opgehaald (door een andere zuster) en naar het prik-kamertje werden gebracht bleek dat hij maar 2 kleine buisjes hoefde af te geven. Dus de zuster wilde gewoon eerst in zijn vingertje prikken om te kijken of daar genoeg bloed uit kwam. Ze vond het namelijk een beetje onzin om een heel infuus aan te leggen voor 2 buisjes bloed.

Dus dat uur wachten en die creme enzo was eigenlijk helemaal niet nodig geweest.

Onderweg naar huis (met bus en rollator) is Joshua ook nog in slaap gevallen dus kon ik mijn moeder gaan bellen en haar uitleggen hoe ze tot aan de juiste bushalte kon komen (met kinderwagen).

Dus nu ben ik eindelijk terug en bekaf!!!!

Sorry voor het ego-berichtje.

Denk dat ik ff een uurtje (of langer) op de bank ga liggen. Tot vanmiddag of vanavond en knuffels voor iedereen!!!!!!!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: auwie! Nou ja, als je er uiteindelijk maar weer van opknapt toch?

@Dithje: hihi, nou het blijft het knmi he? Dus garantie tot de deur...

@ Petatje: auwie!!! Pfff, dan voel je je echt een speldenkussen! Nou maar hopen dat de uitslagen goed zijn en dat je niet al te veel blauwe plekken krijgt.

@ Laetitia: pfff, wat een ochtend heb je gehad zeg! Arme Joshua.

@ hier: net geluncht en beetje last van zware oogleden... Ga denk maar ff lekker een tukkie doen ;)
    O, en ff de Prental gebeld, of ze nog blije dozen hadden staan. Nope! Helemaal op en zelfs niks geleverd gekregen deze week, ze hoopte nu volgende week weer een nieuwe lading te krijgen.
    Dus dames, tip van de dag: ff de prenatal bellen voor je in de auto stapt ;)

Nu lekker even plat. Weltrusten!

Deel Deze Pagina