Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Haha Petatje, wat ben je er snel bij met het avondeten zeg!! Wow! Ik begin pas rond half 7 te bedenken wat het gaat worden hahahaha! Ik ben echt lui!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje als je lekkere zachte bloemkool maakt met een sausje wil ik wel komen eten jammie jammie das echt een van mijn fav. groente :D

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat komt wel hoor :D , zo was ik ook altijd maar nu dylan er is proberen we altijd voor 6uur gegeten te hebben (af en toe schiet het er nog wel eens bij in)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zeg, WOOOOOWWW 3e topic. het gaat lekkerrrr!! :D

Over t nieuws van pam: *SCHAAM!* ik heb jullie echt verwaarloosd he.. Nou hier dan t nieuws.. De AB slaat lekker aan en ondanks dat ik me soms heeeel gebroken voel en goed pijn heb (ME?) denk ik dat die problemen heerlijk weg zijn! :D Ik neem dus braaf mn pilletjes en dan is t hopen dat t idd een ontsteking was ergens, maar tot nu toe denk ik van wel! :D

Ook de 20 weken echo gehad natuurlijk, alles was helemaal prima! we waren zo klaar :$ we hadden al een hoop gezien en alles zag er gewoon helemaal prima uit.. Ukje was nog wel ff lekker dwars bij het meten enzo dus ik lag al te glunderen.. Kind van zn vader :D whahahah
    Ook was ie nog even heel lief aan het duimen leek t! erg leuk.. en de vk voelde m zelfs met t echo apparaat omdat ie op een gegeven moment echt ff een flinke trap gaf :D zo apart om t te voelen en tegelijkertijd te zien.. echt wel leuk!
    ook nog steeds een jongetje, dus t kan nu echt niet anders! :D

@Nancy: ik heb wat gemist maar met lood in je schoenen naar je werk kan niet goed zijn.. :$ klinkt als vervelende collega(s) OPVRETEN DIE LUI :x:D

@Koekkie: op t potje! spannend hoor, zoontje van een vriendin van me was heel snel zindelijk hierdoor! hij vroeg ernaar en ze vond t nog vroeg maar vooruit, en hij was klaar met de luiers ook! :|
    *edit* fijn dat t gelukt is! jeeeeej! :D

@Es: mocht je je vervelen, mn ramen zijn heeeeeeul vies dus kom gerust hier ook ff langs! :D

@Eline: scheurtje in je middenrif.. OEI das pijnlijk! :$ sterkte meis..

@Kikkert: wat fijn dat je mannetje t zo leuk vond op de PSZ! :D
    echt super.. en dat spelen is toch ook heerlijk voor die kinderen?!

@Marsim: oooh leuk van de tekst van je geboortekaartje.. das iets waar ik dus echt nog niet over uit ben he.. heb ongeveer een idee maar als ik gedichtjes enzo ga zoeken dan zie ik door de bomen echt t bos niet meer! :$ ;)

En geboortebedankjes.. IK WIL OOK :D
    Moet toch echt nog ff flink zeuren bij vriendlief voor een hoop leuke dingen merk ik al.. ;) hihihi

@kinder/babyreanimatie: lijkt mij ook aan de ene kant fijn om te kunnen maar aan de andere zou ik niet weten of ik dat op dat moment wel kan..
    Gelukkig gaat vriendlief een cursus EHBO en hulpverlener volgen op zn werk en dan moet ie ook reageren buiten zn werk dus dan weet hij iig een hoop ervan!

Over de naam: wij zijn er ook helemaal uit! :D en ik denk dat ie echt wel heel leuk is zo.. :) al denk ik dat veel mensen uit onze omgeving m niet eens verwachten! :D

@kikkert: Dat zijn leuke en grappige gedichtjes zeg!? das net wat voor ons.. link????????? :D

@Es: Al aan je ventje gevraagd wat ie met je doet in je slaap?! :D zon dikke lip die slinkt en na de nacht er weer is.. ik vind t verdacht.. Wuhahahah LOL:D :D
    Nee even zonder gekheid.. Vervelend zeg! een ontsteking blijkt dus, hoe krijg je die zomaar in je lip dan?! :$
    Nu AB?

@Die dromen site: Heeeeeel apart maar t klopt ergens wel, in mijn dromen doet vriendlief soms de ergste dingen!

@Nancy en Pooh: vriendlief heeft er ook een handje van geintjes te maken of dik zijn of dik worden, ook andere mensen zeggen wel s zoiets.. weet je wat ik dan zeg?!
    Mja dik ben ik ja en ben van plan nog VEEEEEEEL dikker te worden de komende maanden! :D en daarna benk er zo weer van af, nu jij.. :p

@Sam: netjes van je APK! jeeutje.. 17 jaar en gewoon doorkachelen?! super zeg! :D

@Over de brakke lijfen: dr zijn idd een hoop best serieuze en ernstige klachten, ook een hoop ziekenhuisopnames geweest enzo! :$ ik moet zeggen dat ik dat ook echt heel erg vind voor alle mensen.. maar voor mezelf niet..

Ben t wel gewend dat mn lijf zeer doet en niet meewerkt.. dat ik in t zkh lag vond iedereen t erg.. erg? ben je gek.. is toch goed met de kleine!?
    Uhm oh? erg voor mij.. Ach boeiend :D hihi snappen mensen dan weer niet.. :)

@pooh: gaaf behangetje!!! dat zal je ventje echt wel leuk vinden.. zoveel te zien!

Over leeftijden: uhm.. dan zeg ik maar ff niks.. voel me nu echt net uit de luiers..... ;):D

@nancy: autootje ook door de APK Lekker hoor!

Update Es: AUW! :$dat lijkt me echt niet fijn in je lip.. hopelijk is t snel over nu!

@Einneh: Fijn dat je mannetje geen operatie hoeft! goed nieuws!

Nou uhm nu pas 10 pagina's teruggelezen dus mag er nog 25.. zal dit alvast posten dan maar.. hihi :D

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    kikkert het wordt bloemkool in de oven
    en suekes,mijn bomma (ja is oma nancy ;)) komt eten en dan heb ik liever al wat voorbereid :p

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje? wil jij dan ook mijn buddy zijn :D :)

Ik pb je wel even..

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja hè Petatje, mijn Budje :D Maar als je het niet erg vindt om met Qatar te communiceren, heb ik ook nog ruimte genoeg in mijn hart voor nog een buddy hoor :) ;) :)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hoe meer buddy's hoe beter :D Ik ben gek op buddy's haha
    Nee zonder dollen, tis ook makkelijker om er 2 ofzo te hebben, voor als iemand zijn telefoon niet opneemt of niet terug mailt of wat dan ook.. zo heb je er altijd één achter de hand :)

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, grappig dat je hond zo heet:D, Nou ze woont wel op dr eigen (niet samen). Maar is heel klein waar ze woont, ze staat wel al ingeschreven voor een groter flatje.

Ze zou me bellen wanneer ze getest had dus dan laat ik het even weten, echt spannend zo.. Ben echt zooo benieuwd wat er uit komt.

Ik zoek ook nog een buddy dus wie wil :p

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Elea! En die container moet gewoon meewerken:D.

Ik betaal E 32,50 per maand Sue en dat vind ik best veel geld helemaal omdat ik niet ga. En straks na de bevalling wil ik wel weer gaan, dus dan plak ik deze maanden nutteloze kosten liever aan het eind van mijn contract vast.

Hmmmmm, klinkt lekker Petatje!

Wat fijn Pam, dat de ontsteking weg is en natuurlijk super dat de 20 weken goed was! Succes met bijlezen;):p.

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Es, mocht je toch bezig zijn met de juli site, Angel is ook de buddy van Nancy en mij geworden, toch Nancy? Ja vindt het ook beter om met 3en te zijn ofzo, is er altijd iemand die even melding kan maken.

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Dithje, groot gelijk ja, zit te denken zal ik ook maar es bellen? Bart sport helemaal niet meer en die kan ook meteen opgezegd worden dan...

Petatje, ah dan snap ik het haha. En Kikkert, ik weet dat ik er aan zal moeten met vroeg eten haha, is niet anders en maakt me niks uit ook hoor. Mijn broertje komt ook wel eens eten en dan moet dat ook vroeger dus geen probleem om me aan te passen.

Pam, fijn dat alles goed was meid! Weer helemaal gerust dus. Veel beterschap met je auwiedepauwie lijf!

Hier dus echt helemaal geen klachten hé? Alleen een beetje pijnlijke tepels en slecht naar de wc kunnen, nou daar teken ik voor hoor. Mijn bekken en heupen doen ook al geen zeer meer!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Haha Petatje, nu ga ik denk ik ook bloemkool halen hahahaha, krijg er honger van!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Nancy: Die tekst! :D WHAHAHAHA GE-WEL-DIG.. ben t niet met alle punten helemaal eens.. maar hij is HEEL sterk gevonden..

Zeker over t dik worden.. waarom maken mensen zich ineens druk over of je niet te dik wordt als je zwanger bent..
    TUURLIJK wordt je dik en als je tzelfde at voor je zwangerschap durfe ook niemand wat te zeggen..

Sterker nog dan krijg je vaak als je zelf nee zegt om die reden t gelul van "je moet niet zeuren je bent helemaal niet dik" of "wat maakt die ene keer nou uit"
    en als je zwanger bent gaat van elk cake-je je buik groeien!? :D (of zou dat toch een groeiend kind tussen je organen zijn? hmmmmm..... )
    *zucht* :D

@Kikkert: Thanks voor de linkjes! :D

@Kikkert: over t topic van mamabeer, ik snap je punt.. ik zou t zelf ook niet zo goed doen.. ook als je weet dat t echt is, vind het superlief! maar weet niet of t DE manier om iemand te helpen eigenlijk.. ;)

@pooh: benieuwd naar t jurkje! :D En die zolder schiet ook al lekker op zeg!

Over t klussen, hier schiet t dus niet op.. we hebben t zo druk en ik ben zo gebroken steeds.. ik hoopecht dat ik snel aan t kamertje kan beginnen!

Kwil crea zijn en kunnen zien dat t opschiet.. heb er zon zin in! :D

@Nancy: pfff moeilijk die dromen over je mams! :( *knuf*

@3D/4D echo: wij hebben een afspraak voor 9 april gemaakt, ben dan 27 weken ruim dus dat lijkt me heel mooi! :) Allen wil iets in me vriendlief nog overhalen om weer naar dr. papa te gaan.. das toch veel mooier!....;):)

@Kikkert: Pfffffff wat lijkt me dat eng!! :$:$ ik heb mezelf wel eens opgesloten in een toilet door een ouderwets schuifje aan de binnenkant.. ik raakte toen ook helemaal in paniek als kind zijnde! ik kon gelukkig gered worden door een raampje erboven..

@Marj: b12 tekort kan heel naar zijn, maar ik geloof dat je er na een injectie ook echt vanaf bent! dus dat zou fijn zijn..

Over eten en vooral chocolade: HOUD OP! :p kan er ook geen genoeg van krijgen hier.. probeer er echt op te letten maar das zo lastig! ik zou zo de hele dag door allemaal groente gerechten kunnen eten, hartig.. afwisselend met chocolade en brownies en weet ik t! *kwijlt*

*heeft nu TEveel trek in kitkat..* dank u dames!!!! :x :p

@Pippo: fijn dat alles goed was! en zo ligt ukje hier ook, constant als we een echo hebben.. koppie naar beneden..

Over de dikke billen: Das een meisjes-kwaal! :D hihi.. heb t wel eens gelezen in zon "ouwe wijven" rijtje maar ik heb toevallig zelf billen die minder worden en een vriendin die een jongetje krijgt ook, en ik hoor vrouwen die een meid krijgen erover dat ie zo groeit..
    Zou t dan toch kloppen!?

@Petatje: wat een mooi buikie joh! groeit echt hard! super :D :D

Hier gaat mn buik ook ineens hard, iig van de 20 weken naar nu is t echt even.. WOW terwijl van 18 weken tot 20 amper verschil te zien is op de foto..

Laat die toeter maar komen! ik ben er klaar voor! :D

@Bellamano: GEFELICITEEEEERD!!!! met de goede echo en een knul! leuk!! :D

@CHinese kalender en alle voorspeldingen: bij mij klopte niks! :D voorgevoel niet, mensen om me heen en de dingen op internet kwamen allemaal met een meid, maar om dat piemeltje kunnen we echt niet heen! hihi

@Es: spannnennnddd ben zo benieuwd naar je kamertje! :D

Over stemmen: hier niet gedaan, we stonden niet op de stemwijzer en ik heb geen fut gehad me erin te verdiepen. ook gistermiddag op bed belandt door de pijn en vermoeidheid.. dus dan maar ff niet hoor!
    De landelijke wil ik me wel in gaan verdiepen :)

@Nancy: hier is de uk ook ineens erg rustig vind ik, soms ff druk en dan duidelijk te voelen en te zien maar door de dag heen vrij rustig..
    Zouden onze ukjes druk zijn met groeien!? ;)

@Es: gaaaaaaaaaaaaaaaf!!! lekker strak joh! staat echt super! :D

@Petatje: ik vind niet dat je zeurt over je schoonma hoor.. ik zou dat ook niet willen, mensen aan mn ziekenhuisbed! alleen echt de naaste familie en verder niet.. En kan je niet uitleggen dat je ze liever niet zo noemt?

Ik heb er zelf niet zon problemen mee (al zeg ik gewoon de voornamen) maar ik vind het wel raar dat ze je dat verplichten.. :(

@mamma chan: wat naar van je oom! :( pffff sterkte ermee..

Nog 10 pagina's.... ik schiet al op.... :D

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sue Angel en Nancy: Jullie staan nu vermeld als 3 buddy's op de site :D

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hey meiden,

daar ben ik ook weer....

het werken was weer leuk (kort maar krachtig zeggen we dan maar), maar ik was na een uur alweer zooooo moe. Vraag me echt af waar dit zo ineens vandaan komt hoor.
    Heb dus thuis nog ff een boterham gegeten en ben toen m'n bedje weer ingedoken. Het UWV belde me wakker... (nou ja, wist dat ze zouden bellen, maar wilde er echt niet voor wakker blijven)
    De meneer was heel aardig en zei dat dit waarschijnlijk al het maximum is van wat mogelijk is voor me en dat ik wellicht terug moet naar 1 x per week een uurtje.:(

Nou ja, net dus ff bijgelezen, maar nog geen fut om uitgebreid te reageren. Wel fijn dat Pam weer boven water is! En welkom voor Goldy!

Nou goed, eerst maar ff de moed verzamelen om m'n bed uit te komen *schaam, schaam*

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Angel: Rust nemen is belangrijk hoor! ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is als je lichamelijk wel moet maar je in je hoofd zoveel dingen wilt doen en zoveel dingen ziet die gedaan moeten worden! :$

En lieve foto!! :D

@nancy: waar zit die ribpijn dan? want ik werd gister ook niet goed van de pijn en benauwdheid!.. dacht al dat t er wel gewoon bij zou horen ofzo maar nu ik jou er ook over hoor.. ff nieuwsgierig ;)

@Angel: lekker hoor die caravan! ziet er goed uit en op vakantie gaan heb ik ook helemaal zin in nu..

@Eline: nog gefeliciteerd meis!!! :D blij dat je een mooie dag gehad hebt..

@Goldy: nog welkom hier! ;) en dat klinkt wel even schrikken van die vriendin.. ja t kan zomaar gebeuren he..

@Sue: Dat van die vlekken in je shirt op een bepaalde plek.. ik ken t.. en niet alleen 's nachts! ;) haha

Zo.. ik ben weer bij! :D en wat buddy's betreft idd wel slim.. zeker als ik soms gewoon te moe ben om achter de pc te zitten.. hopelijk volgende maand een laptop dus dat maakt t al makkelijker ;)
    Dus wie mn buddy wilt zijn brult maar! :p

Dan ga ik nu weer gauw ff naar beneden.. heb honger door al jullie gepraat over eten! ;) hihi
    en dan ff wat dingetjes doen en hopelijk red ik t om wakker te blijven tot t avondeten! pfff ben MOE! :$

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es/Suekes/Angel, bedankt Es voor het er op zetten! Ik zal Angel even PB sturen om onze nrs uit te wisselen, super :)

@Eten, mmmmmm wij eten vanavond taco's JAMMIE :D (met extra erbij sla en mais, dat het iets gezonder wordt ;))

@Pampapilio, je bent er echt weer, SUPER meis! :)

@Suekes, hier ook iemand met weinig klachten al heb ik nu die stomme sparerib, maar that's it eigenlijk .. Teken er ook voor tot het einde!

@Pooh, heh wat jammer dat het nou zo tegenvalt... Balen meis :( Wel lief dat die meneer zo aardig was, hoor je niet vaak dat het UWV zo coulant is :$
    En niks te *schaam schaam* je zal het nodig hebben!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Het zit net onder mijn rechterborst bovenin bij mijn ribben; zeurende irritante drukkende pijn.. En soms voel ik ineens een enorme druk in mijn middenrif maar dat is niet onwijs pijnlijk, eerder raar gevoel ;)
    Soms kan ik niet eens zitten en is liggen de enige remedie maar laat ik dat nou niet kunnen 8)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, succes met al het papierwerk jakkie :(

Deel Deze Pagina