En dan heb ik nog 2 oefeningen voor mijn armen gekregen maar die heeft ze voorgedaan en heb ik niet op papier staan.. 8)
Hey, die oefeningen komen me heeeeeeeeeeeeeeeeel bekend voor! Moet ik ook doen bij m'n fysio. Grappig dat je plaatjes hebt meegekregen zeg. Doe je ook oefeningen op een fitnessbal?
sorry van mijn late reactie Es moest ff het bezwaar tegen functieonderhoud van manlief doorlezen en corrigeren Dr is nog niet echt veel veranderd met een 10 jaar geleden zie ik wel, toen moest ik deze oefeningen ook al doen (doe ze nu alleen noooooooooit meer ). Thnx voor de plaatsjes ik weet ze nu weer en kan wel eens wat proberen!
Bij mij prikken ze suiker omdat ik in de risicogroep val Kikkert. Mijn moeder heeft zwangerschapssuiker gehad toen ze zwanger was van mij... Fijn dat je urine goed was Lizz! Ik ben gewoon bij mijn leidinggevende gaan zitten dat ik op advies van de vk minder uren moest gaan werken. Wat betekent dat ik elke dag om 15.00 uur naar huis moet... Meer een mededeling van gemaakt dan een vraag... Laat ze maar eens zeggen dat het niet goed is! Maar snap je wel hoor meis, is toch een lastig iets. Succes morgen! Hier; vergadering weer achter de rug. Volgende twee activiteiten weer vastgezet, kinderspelmiddag en de buurt bbq. Van de 3 boeken met geboortekaartjes hebben we 1 kaartje gevonden welke we leuk vinden. Dat boek houden we nog even. De andere 2 gaan we morgen omruilen voor andere... Even verder kijken nog...
@ Einneh: ik wil ook tot 4 wkn vantevoren blijven werken. Mag dan 2 juli met verlof en moet, als beeb 30 juli komt, 12 nov beginnen. Dit is incl 3 wkn vakantiecompensatie. Waarom hoef jij pas 25 nov te beginnen?
ik neem er 4 weken vakantie achteraan moet trouwens 22 november weer aant werk zie ik, dat is een maandag
Hey meiden! Even een kort bericht van mij: alles goed hier, alleen die $%@ laptop is voor de 80ste keer gecrasht en ik ben er dan ook helemaal klaar mee.. als er iets is met mij laat ik t meteen weten, maar ik krijg pas volg wk vrijdag een nieuwe laptop. Verder ben ik naar bv cursus geweest en vandaag een infoavond over bevallen enz van de vk. Lange zit en allemaal theorie haha, bleh, maar niet onbelangrijk. En naar de sauna met schoonmama, was heerlijk! Echt gerelaxt! Sam, ik las over Jildou, wat jammer maar fijn dat het nu niet hoeft. Knuff! Iedereen een dikke knuff en tot snel!
Goedemorgen. Niet echt bijgelezen van gisteravond, sorry. hier gisteravond lekker geshopt met m'n moeder !! Werd ik gebeld door Gardo dat onze babykamer volgende week daar kan zijn Dus volgende week zaterdag halen we hem op !! Toch nog eerder dan verwacht !! Hier een baby die gisteravond dacht dat het mn buik wel even kon verbouwen, was wel komisch !! Net met de honden uit geweest, hebben ze in één of ander dood dier liggen rollen.. Stinken!! Gatver.. Tot vanavond!
@sam fijn dat het kamertje er vroeger is dan verwacht. en jakkes seg,kan je ze dan in bad stoppen? hier ziek op gestaan. Kan amper slikken/praten/eten en men oortje doet ook pijn. Straks maar naar de dokter bellen. hopelijk is het een gewone keelontsteking maar ik vrees voor een amandelontsteking
Goedemorgen ladies! Hier heerlijk geslapen! Sebas werd ook pas om 6.55 uur wakker, dus jullie snappen het: hier hangt vandaag de vlag uit! Manlief is nu de auto aan het wegbrengen voor een kleine beurt en m'n mams komt zo voor de versterking van vandaag. Verder komen ze de "trap inmeten" voor de vloerbedekking, zodat ze over een week of 2 kunnen stofferen. Pfff, moet nog wel ff wat gebeuren voor die tijd @ Petatje: beterschap! Heeft je mannetje je aangestoken? @ Sam: hey leuk, dat het kamertje eerder komt! Kun je eindelijk aan de slag! Is het kamertje verder al klaar? Of moeten jullie ook ineens aan de slag? @ Dithje: zo, dus dat is dan ook maar weer gebeurd! Moet je er zelf ook nog veel aan organiseren, of heb je dat lekker kunnen delegeren? Geboortekaartjes! Ik wil ook!!!! (maar manlief wil eerst de verbouwing achter de rug hebben...) Volgens mij vergeet ik er een paar. Sorry! Ben nog niet helemaal wakker! Fijne dag allemaal!
Hier gisteravond om 7 uur naar bed gegaan.. was kapot moe!!! Vervolgens nog harde buiken gehad tot een uur of half 10. Manlief en ik hadden ruzie na het avondeten. (Over het hele gedoe overdag... hij vond dat ik de afspraak maar anders had moeten plannen en ik vond dat hij maar vrij had moeten nemen...) Dus de hele avond niks meer tegen elkaar gezegd. Ik vond dat er niks te zeggen viel aangezien we het niet altijd eens met elkaar hoeven te zijn... maar hij wil dat dan persé uitpraten (dat is dus zijn mening ga delen en toegeef dat ik fout gehandeld heb... wat ik dus niet vind). Dus de hele avond (eigenlijk al vanaf dat ik 's middags thuis kwam) harde buiken gehad en maar stoïcijns net doen alsof er niks was... (waardoor ik dus ontzettend laat pas in slaap viel.) En om 12 uur werd Roger wakker en ging hij doodleuk dvd kijken en chips eten enzo.... niet erg bevorderlijk voor je nachtrust. Vervolgens is Joshua om half 3 bij ons in bed gekropen omdat hij zoveel pijn had aan zijn tandjes.....Dus niet echt veel rust gehad vannacht... Maar denk wel dat ik woensdag ff bij de gyn ga navragen hoe het zit met die harde buiken want de eerste heb ik al nog voordat ik ben opgestaan. Moet maar eens gaan bijhouden hoeveel ik er op een dag heb.... Sue: wat fijn dat alles goed gaat en balen van je laptop. Nu maar hopen dat het snel volgende week vrijdag is!!!! Wel balen dat de info en cursussen allemaal theorie was.... dat maakt het allemaal errug lang he (ook als is het allemaal niet onbelangrijk)... en fijn dat je goed hebt kunnen relaxen in de sauna. Sam: wat fijn dat Jildou nu nog niet onder het mes hoeft. Wel balen dat je weet dat het toch ooit eens moet... maar is denk ik ook voor haar beter als ze wat ouder en sterker is he. En bah....... hopelijk zijn de honden niet zo moeilijk met in bad gaan enzo.... dan ben je (alst goed is) weer snel van de stank af! Petatje: wat balen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is er idd niet veel aan de hand. Knuf!!! Pooh: wat fijn dat je vandaag een fijne dag gaat krijgen. Is ook wel eens lekker he... nu maar hopen dat alles ook zo voorspoedig gaat als je denkt.... hoe lang voordat de verbouwing (voor zover) klaar is? Weet niet meer wie: De uitslag moeten we in de loop van volgende week binnen krijgen. En maandag hebben we nog een echo dus ben eens benieuwd wat daar nog uit gaat komen. Dithje: Oh leuk... geboortekaartjes!!! Dat genoegen heb ik nou nog nooit gehad (altijd voor zelfgemaakte kaartjes gegaan)... moet daar trouwens ook nog het nodige aan doen... Iemand een idee hoe je een handafdruk kunt maken??? (wat voor soort inkt/verf moet ik daarvoor gebruiken?? Het is de bedoeling dat de handafdrukjes ingescant kunnen worden.... zoals een vingerafdruk bij de politie zeg maar...)(En dan zo dat de kindjes niet een week lang met inkt op hun handen zitten...) Hier trouwens net een melding gekregen dat ik vandaag met de kids de hele dag binnen moet blijven van Roger... hij heeft vanochtend een melding gekregen dat er bij hem op het werk in de buurt een gifwolk is ontsnapt.... (Gifwolk drijft over Zuid-Limburg | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl) Is nog niks ernstigs maar moet dus (zolang ik niks anders hoor) deuren en ramen dicht houden en mag niet naar buiten..... Naja, merk het wel... Ik ga ff naar de wc toe en ff voor de kindjes zorgen... tot strakjes!!!!
@pooh geen idee,die kloeg niet van keelpijn ofzo. Ach,komt helemaal goed @laetitia juk,een gifwolk. Inderdaad best binnen blijven!
@ Suekes: bale van je laptop! Fijn dat alles goed met je gaat @ Sam: das een snelle levering! (vraag ook ff of onze wandelwagen al binnen is ) ben benieuwd naar het kamertje! @ Petatje: Beterschap! @ Laetitia: oei een gifwolk! dan maar lekker binnen blijven! Ontbijt is op, nu nog ff een bakkie en dan maar ff wat doen. Voel me redelijk fit dus kan nu beter ff aanpakken! ff boodschappen doen (manlief is toevallig thuis dus de auto ook ) en dan de babykamer verder leegmaken zodat heit morgen aan de slag kan
Goedemorgen.. Sue: Fijn dat alles goed gaat, maar klote van je laptop meid!! Petatje: Beterschap meid! Hier ook beroerd, last van mijn darmen, heb al sinds gisteren vreselijke diarree en darm krampen. Ik merk trouwens dat ik sinds een paar dagen de kleine weer wat minder vaak voel.. Zou ze anders zijn gaan liggen? Want als ik haar voel schoppen is het nu elke keer boven mijn navel ipv eronder.. Kan het dan zijn dat je de baby dan ook minder vaak voelt? of is dat gewoon toeval?
Es: kan best zijn dat je de baby nu minder voelt omdat ze zich heeft gedraaid hoor. Het zijn vaak ook periodes... en strakjes (als de baby nog groter gegroeid is) dan heeft ze ook minder ruimte om te bewegen dus voel je haar ook weer wat minder.. dan zijn zo van die periodes....