He gatsie Sue een gecrashte laptop:x... Hoe vond je de bv cursus? Jippie, wat goed Sam dat de babykamer eerder geleverd kan worden!! Nog leuke dingen kunnen scoren met shoppen? Iewk, vieze honden... Jakkie Petatje! Toch aangestoken.... Beterschap! Super Pooh dat Sebas zo lang geslapen heeft, jahoo! Zet wel druk achter de zaken, als het over 2 weken af moet zijn... Hoef lekker niets te doen voor de eerst volgende activiteit. Ze hebben het namelijk op een datum gepland dat ik niet kan ivm de bruiloft van mijn zwager. Hmm, een eneverende dacht en nacht achter de rug dus Laetitia. Hopen dat je vanmiddag nog even kunt rusten/slapen! Mbt de handafdruk kan ik je niet helpen meis, zou het niet weten... Een gifwolk? Dat klinkt niet goed, inderdaad maar binnen blijven en ramen en deuren dicht houden... Je weet maar nooit! Wat fijn Einneh dat je je redelijk fit voelt! Niet meteen 'te gek' doen he?! Je moet ook nog krachten over hebben voor het inrichten van de babykamer morgen. Hier; ga vandaag lekker doen waar ik zin in heb! Het zonnetje begint hier voorzichtig door te breken, dus als het even meezit kan ik straks of vanmiddag ook nog even boek lezen in de tuin. Vanavond hebben wij een etentje van het werk van manlief, ben benieuwd... Fijne dag allemaal!
@Es beterschap meid. voel vandaag de beeb ook minder hoor. houd het even in de gaten en anders de vk bellen he meid! @dithje geniet van je dagje hoor
ik zal me rustig houden hoor Dithje Boodschappen zijn weer binnen zo ff eten en dan rustig boven aan de slag! ik heb de hele middag nog!
Ja ik ben eruit wat ik wil.. geen ooievaar, maar een leuke raamsticker met haar naam! Kijk hoe leuk.. Geboorteraamsticker, geboortesticker, geboortestickers, babysticker, babystickers
Leuk Es! Ik ga er trouwens vanuit dat vrienden en/of familie een ooievaar of iets dergelijks regelen. Is dat raar???
hoi allemaal hier ff een teken van leven ... heb niet veel terug gelezen alleen de laatste 2 pagina,s .. petatje beterschap meis wat balen toch aangestoken ... dithje lekker genieten vandaag meis hoop dat je lekker is de zon kunt zitten heerlijk ..en veel plezier met het etentje vanavond... pooh fijn dat sebas zo goed geslapen heeft je dag kan niet meer stuk dat geloof ik ... en fijn dat het al zo opschiet bij jullie ... sam fijn dat de kamer eerder komt yippie ... sue wat dat alles goed gaat met je en wat lekker zeg sauna mmmm hahah... wel balen van je laptop.. einneh rustig aan he meid ... ben vast wel weer iemand vergeten sorry hiervoor... hier gaat het redelijk slaap heel slecht door dat ik zon pijn heb s,nachts het linkerbeen wil s,nachts echt niet meer mee werken :xn maandag moet ik na de ha en dan hoop ik dat hij me advies kan geven hoe ik het beste kan liggen of wat dan ook zodat ik beter kan slapen ....dus vandaar dat ik niet echt actief hier ben geweest ..je wordt er een beetje moe van maar het is voor een goed doel dus we gaan vrolijk door ... manlief is nu bezig op onze kamer en dan kan ik nog ff een muurschildering gaan doen tja weet het maar moet gewoon af wil me wel een beetje kunnen vertonen op mijn kraambed ..we waren al bezig geweest met onze kamer maar was nog niet af en nu eindelijk bijna ...waar een zwangerschap wel niet goed voor is he? hhaha nou dames wens jullie nog een hele fijne dag toe op deze zonnige dag en ik meld me later nog wel ff of dit weekend zeker ... dikke knuf voor iedereen ...
Ik ga er niet vanuit dat anderen voor ons gaan regelen eerlijk gezegd Misschien verschild dat weer per familie of wat dan ook, maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat familie of vrienden een ooievaar regelen.. En trouwens, voor hetzelfde geld regelen ze een ooievaar en wil ik dat helemaal niet, wat ik dus ook niet wil, haha!
mooie stickers es ...maar doet de fam of vrienden dat niet bij jullie??? wij kennen niet anders dat buurt of fam en vrienden iets doen met de versiering...
Hey dames! Daar ben ik weer! Net een 3tal uurtjes thuis vanuit Turkije en het was heeeeeeeeeeeeerlijk Echt 6 dagen prachtig weer gehad, 25C met zon woensdag om 7 uur wakker geworden van hagel en onweer maar was na 2 uurtjes droog en hop op naar het strand weer het vliegen viel onwijs mee al waren het wel kl*tetijden.. :x werden vannacht om 1 uur opgehaald dus maar 3 uur in totaal geslapen ofzo nu wel kapot en zometeen bloedprikken (moet standaard in de 28 weken voor suiker en ?? ben het even kwijt..) Heb even niet terug gelezen, sorry Iemand een kleine update voor me
Nee daar heb ik nog nooit van gehoord hoor Angel, dat familie of vrienden dat regelen Toen mijn zusje geboren is hebben ook mijn ouders zelf een ooievaar geregeld.. 8) dus ik weet niet beter.. En liever regel ik het ook zelf, dan weet ik teminste dat ik iets heb wat ik wil en leuk vind!
Nancy: Welkom terug! 8) En een update? phoe he, ben zelf de helft al weer vergeten... Ik ben iig naar de Fysio geweest.. oefeningen gekregen en moet volgende week terug!
es ja dan is het wel fijner dat je het zelf doet toch? bij ons hebben alle beide keren de buurt het gedaan en fam ...bij de 2e had ik zon grote opblaas ooievaar in de tuin dus heb een week tegen de kont aangeken van dat beest haha...maar wel heel leuk nancy welkom terug .... fijn dat je het zo goed heb gehad daar... hier ook een zeef wat de update betrefd ben zelf een paar dagen niet echt geweest ..heb erg veel last van de bi en mijn been wil niet echt mee werken ...
Gadsie Angel wat vervelend meis dat je zo slecht slaapt door je been. Hoop dat de huisarts je kan helpen maandag. Wat goed joh dat jullie slaapkamer bijna klaar is! Gaan jullie daar zo'n zelfde soort muurschildering maken? Hier in de regio is dat volgens mij wel 'normaal' dat vrienden en/of familie dat doen Es. Hmmm, toch maar eens voorzichtig pijlen binnenkort. Welkom terug Nancy! Wat fijn meis dat jullie het zo leuk en fijn hebben gehad... Nog een beetje een kleurtje kunnen opdoen? Succes met bloedprikken! Tja, een update... ben het ook even kwijt nu... Misschien straks een poging wagen8)...
Bedankt dames voor het welkom terug Er zijn dus geen schokkende dingen gebeurd? Alleen maar goed En voor de meiden met hun bekken, sterkte!! Ff een kiekje, zo lagen we er elke dag bij En o ja dat is trouwens mijn positiebikini die ik toen op de beurs had gekocht, dat ding was geweldig! Bekijk bijlage 64121
Update voor Nancy Zijn veel meiden voor het eerst naar zwangerschapscursussen en dergelijk geweest. Pooh en ik naar de yoga, Sue naar bv cursus, Shelly naar gym en Marsim naar een bevallingsvoorlichtingsavond... Sam is gisteren met Jildou naar het ziekenhuis geweest voor controle voor de open ductus... Helaas was de ductus nog niet dicht, maar ze hoeft in ieder geval de eerste 2 jaar niet geopereerd te worden. Elea heeft een huis gevonden in Qatar en dinsdag krijgt ze de container met hun eigen spulletjes. Zijn een aantal meiden met bekken en rugklachten, zoals Es, Einneh en Sam... Verder veel horrorverhalen mbt bloedprikken. Petatje is lek geprikt, Elea stuit op de bureaucratie van bloedprikken in Qatar, zoontje van Laetitia moest ook geprikt worden... Denk dat ik zo wel goed mijn best heb gedaan toch... Voor iedereen die ik niet benoemd hebt, het is niet persoonlijk bedoelt....