Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn is dat Einnhuh!!!! Knuffel voor Heit dan ;)

Hier: Alles is zo goed als ingepakt. Morgenochtend om 10 uur krijgen we de sleutels. Ik heb er veel zin in, maar hoop ook dat alles goed gaat. Ze maken er hier nog wel eens een rommeltje van namelijk en nu was 2 dagen geleden weer het contract kwijt :( Nouja, ik probeer er maar vertrouwen in te hebben...

Vanmorgen naar het park geweest, maar er was geen schaduw en het was zo warm dat ik serieus dacht dat ik er in bleef :$
    Poeeeehhh, dus maar het winkelcentrum ingedoken, lang leve de airco ;) Vanmiddag gezwommen en naar de speeltuin, toen was het wel lekker afgekoeld, dus toen was het heerlijk.

Nancy, fijn dat je vakantie zo lekker was. Ja ze zijn idd super voor (zwangere) vrouwen in Turkije. Voor kinderen ook trouwens. Dat si hier net zo, de kinderen worden echt zo verwend en ik word ook overal geholpen enzo. Echt heel fijn, ze doen het ook gewoon uit zichzelf en niet omdat het 'moet' ofzo.

Eline, hier komt er een kilo per week bij :$. Ik zit nu op 7 kilo, dus als het zo doorgaat zal ik wel weer op 20 kilo uitkomen :)

Leatitia, ik gebruikte altijd plakkaatverf.

Sehlley; Haha jij ook lekker aangekomen dus :D Fijn dat alles goed was en de kleine lekker aan het rekken en strekken :p
    Hier gelukkig geen problemen met de naamsverandering. Heb je het wel op je paspoort bij laten schrijven? (vrouw van...), dan neem je naast de andere documenten je paspoort mee en EIS je gewoon dat het op je man's naam komt. Dan kan het in bijna alle gevallen wel, al blijven er miereneukers bij zitten natuurlijk ;)

Pooh, tsja soms moet je wel eens van je laten horen he ;). Ik doe ook altijd alles zelf en vraag nooit wat. Maar soms zou ik dat gewoon wel moeten doen. Gelukkig stelt mijn man het nog wel eens zelf voor om met de kinderen weg te gaan of dingen over te nemen, maar dat is maar af en toe natuurlijk. Tsja en als je altijd zegt dat het niet nodig is :) Hoop dat je nu een beetje bent bijgekomen dan. Fijne avond!

Petatje, dikke knuffel. Lekker uitzieken meid!

Liefs Elea

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hai lieverds....

ik heb niks terug gelezen maar wel ff snel gekeken en zag een mooie (zeer jaloers makende) foto van nancy WELKOM TERUG MEID!!!!

vandaag bij de tandarts geweest en manlief en ik moeten beide terug komen ik heb 2 inimienie gaatjes (maar dat heeft geen haast, dus dat word na de bevalling gedaan ;) ) en manlief heeft best veel wat gedaan moet worden :p8). verder hebben we eindelijk alles besproken wat betreft de aanpak van kraamborrel en bedankjes enz... en ja tis echt waar we hebben DE naam voor onze uk :D :D dus wij zijn blij nu alleen nog de "doopnamen". morgen word hier gelatext (eindelijk) en dan kunnen we volgende week waarschijnlijk eens echt beginnen aan de babykamer want het begint er nu toch wel op aan te komen voor mijn gevoel. en nog goed nieuws ik heb dylan nu al 2 dagen zo goed als zindelijk overdag :D :D :D hij heeft vandaag maar 1x in de luier geplast en dat was toen we in de winkel waren dus ik ben trots op hem :D

fijne avond meiden

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy dat klinkt goed en ziet er super uit :D :D !!!

Kikkert, toppie :D :D !!

Hier even foto van mn buikje ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oei, ik groei :D !

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Nancy, welkom terug!

Nagel dubbel, aiuuwww, dat moet pijn doen! Veel beterschap!

Aan iedereen een dikke knuffel!

Aan iedereen die zicht niet goed voelt, veel beterschap!

Sam, mooie buik zeg, staat erg naar voor je buikje ;)!

Hier een dagje naar zee geweest met de kindjes! Hebben er erg van genoten! Zo zalig als je kinderen zo blij zijn aan een dagje spelen in het zand ;)! Was erg leuk!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Pippo :D !! Ennuh dankje ;) !!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, wat dapper van je meid! En wat rot voor je, nu ook nog BI :$:$ Wel potverdrie... Sterkte meis :(

@Sam, wat rot dat de uitslag van Jildou niet was wat je ervan hoopte :(:( Jij ook heel veel sterkte meis
    Mooie buik!!

@Petatje, al met al niet leuk maar fijn dat je gerustgesteld bent meid... Balen maar gelukkig valt er mee te leven ;)

@Kikkert, balen van de gaatjes en wat een trots wat betreft Dylan, SUPER :)

@Einneh, AAAAAAAUUWW die nagel van je man IEKS :$
    Gaaf dat 'heit' met de kamer is begonnen! :)

@Elea, jij zit natuurlijk nu permanent in die luxe, geweldig vond ik het! :D En gefeliciteerd met je huis, TOP! :)

@Pippo, wij hebben ook zitten zwijmelen deze vakantie bij gezinnetjes, kan zo niet wachten *zucht* ;)

@De rest, Wie o wie ben ik vergeten :(:( Sorry maar ben echt niet wakker :(

@Hier, last van mijn rib, 8 dagen geen last van gehad, sjonge ;)
    Net bij schoonpaps en -mams gegeten en strakkies bedje in, ben aardig aan het doorhalen :$
    Morgen naar paps in zeeland en dan bij schoonzusje en zwager de kat ophalen en daar hapje eten, dus vermaak me wel
    Trusten alvast meiden!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hey en zie nu dat deze week mijn 3e en dus laatste trimester is ingegaan, HIHA!! :D

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: Lief van je hoor, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht aangezien de kans klein was dat hij na een jaar nog dicht zou gaan en in sept was ze dat bijna en was hij nog open ;) !! Eigenlijk ben ik allang blij dat ze het nog zolang uitstellen!!
    Slaap lekker meis, rustig aan!!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O ok dat had ik dan weer ff gemist ;) Hopelijk komt er in dit geval van uitstel ook afstel, sterkte meid
    Hey jij ook aan je laatste trimester begonnen vandaag zie ik nu, joepie! :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA :D HAHA!!! Gaat snel!!!! Nog 10 dagen werken :D :D !!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, ik ben net even op zoek gegaan naar je verhaal over Bram... echt een enorme brok hiero in mijn keel, wat een verhaal meis :( wat een verdriet en wat vind ik jou dapper! Sterkte meis, alle sterkte.......

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    he ladies!
    Wel terug gelezen maar niet meer de puf om op iedereen te reageren... Dikke knuffel allemaal!
    Zijn net half uurtje thuis van etentje van het werk van manlief en dan zijn wij ook nog eerder weggegaan want het liep giga uit. Ach ja, belangrijkste is dat het gezellig was en hebben lekker gegeten. Ben nu wel total loss... Lig lekker in bedje en gsa

14. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    lig dus lekker in bedje en ga mijn ogen dicht doen... trusten all!!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Nou hier weer een "vroegetje" vanmorgen. Zit dus nog met de luciferstokjes tussen m'n oogleden en Sebas maar lekker voor de tv gezet. Ff wakker worden hoor;)

Manlief moest heel vroeg weg, en daar werd de kleine boef dus wakker van. Om half 9 komen de hulptroepen, dus nog ff volhouden :D

Gisteravond met manlief geboortekaartjes zitten kijken. 3 boeken had ik bij de drukker meegekregen, maar 2 zijn er al afgevallen zo op het eerste gezicht. In 1 boek wel een heel aantal leuke gezien. Vanavond nog een keer kijken.

Verder gaat manlief vanmiddag de kast in Sebas z'n kamer in elkaar zetten (met hulp van paps) Ik ga kijken of ik Sebas z'n kleertjes en spulletjes alvast kan uitzoeken, zodat de "verhuizing" wat sneller kan. De gordijnen voor z'n nieuwe kamer zijn ook bijna klaar, dus met een beetje mazzel kan ik vanmiddag een fotootje spammen!

De kleine meid is hier al weer 2 dagen heel rustig, vannacht ook vreselijk daarover gedroomd. Heel naar! Gelukkig gaf ze vanmorgen weer een paar rake trappen, maar verder is ze erg rustig.

@ all: weet iemand hoe vaak je je kindje moet voelen met deze termijn?

@ Petatje: he, wat naar! Veel rusten dus! (en drinken) Beterschap meis!

@ Sam: Yeh!!!! Dus dan kun je heerlijk gaan rommelen, schoonmaken en inrichten!!!! Veel plezier!!! Mooie buik, trouwens.

@ Einneh: Yoeppie!!! Vandaag D-Day! Heel veel succes! Hebben jullie nog een oplossing gevonden voor de bedden, of wordt het een paar dagen op de grond slapen?
    Ik laat ook nooit zo vaak van me horen, maar als het dan eens gebeurd is het vaak wel “nodig” ;) Maar verder een heel gezellige avond gehad hoor ;)

@ Kikkert: gefeliciteerd met DE naam!
    En goed hoor van Dylan!

@ pippo: klinkt goed, zo’n dagje aan zee. Laat die kinderen idd maar lekker rotzooien met zand, Sebas vindt het ook zo geweldig op het strand.

@ Nancy: balen dat je weer last hebt van je rib. Toch weer wat te veel gedaan, na een weekje lekker luieren? Veel plezier vandaag! En thanx voor je lieve reactie...

@ Dithje: hopelijk kun je vanmorgen lekker uitslapen! (ik hoop dus dat je dit niet al te vroeg leest ;))

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames
    hier ook een vroege vogel ...was er al om 7uur uit onze bo moet vandaag al om 8uur aanwezig zijn op voetbal :$ wat een tijd maar ja manlief is met hem mee ..dus ik doe nog maar ff rustig aan de rest slaapt nog lekker ..
    gister na het eten nog ff na de ha post geweest met onze dion ...die had op school gevoetbald en inplaats dat hij tegen de bal schopte schopte hij tegen iemand anders aan ..met als gevolg een dikke pijnlijke teen .. ze hebben wel een foto gemaakt maar was niks stuk gelukkig ..maar gister avond was heel de voet dik dus wel ff kijken hoe het vandaag is anders toch maar ff een foto van zijn midden voetbeentje miss daar toch iets stuk ?? wat een clouwen hier in huis haha.. ze doen het om de beurt hier... :D

lizz fijn dat je halve dagen werkt nu je zult je wel een stuk geruster voelen ?
    einneh wat een mooi gezicht he die mannen aan het werk? haha...en knap dat hij ondanks zielig zijn toch door gaat :D nee grapje hoe is het nu met zijn nagel???
    dithje fijn dat jullie avond geslaagd is hopen dat je ook heerlijk hebt geslapen meid ??
    nancy wat balen van je rib toch miss te veel gedaan sins je terug bent nu ff gas terug he? veel plezier vandaag en fijn je huisdieren weer thuis vandaag ..
    pooh idd je moet je wel een beetje vertonen he op het kraambed haha... dus bij jullie ook nog de slaapkamer? ja hier is het nu binnen zo goed als klaar ... moet zelf nog een paar kleine dingen op de muur maken bij ons..en dan alleen 3 kleine stukjes op de overloop verfen plus 4 deuren en het stukje overloop laminaat leggen en dan is het in huis helemaal klaar ...gelukkig ... ben bijna bevalling proof hahaha.... en dan de achtertuin nog maar goed wel belangrijk maar voor mij iets minder van belang want is buiten he? ... balen dat je zo vroeg wakker was vandaag die sebas toch ..maar wel goed geslapen? dat scheeld dan wel een heel stuk vaak.... wel balen van je harde buik meid en je onderkant kan je de hand schudden haha... rustig aan vandaag he?? de kleine kan je nu iets minder voelen want ze zitten echt in een groei sprut nu vaak kan je ze wel voelen draaien enz ..hier kan ze de wat van hoor de ene keer doet ze de breakdane en de andere keer rek en stek oefeningen hahah...

ben natuurlijk vast weer iemand vergeten :) dikke knuf hiervoor

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    petatje balen meis van je suiker ....
    shelly wat fijn dat de gym leuk was en dat je overbuurvrouw ook bij je in de groep zit...
    sam idd in het oosten waar ik vandaan kom (achterhoek ) doet de buurt en fam standaard een ooienvaar zetten ..maar waarvoor versieren ze daar niet? ze maken overal een feestje van hahah...
    en een mooie buik hoor je bent goed gegroeid in de laatste weken super...:)

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Elea succes vandaag! het gaat goed komen! :D

@ Kikkert: HOERA voor Dylan!
    en succes met klussen :D

@ Sam: mooie buik! zo kun je mooi zien dat deze groeit! :D

@ Nancy: veel plezier vandaag!

@ Pooh: Das inderdaad wel vroeg, nou als het goed is zijn de hulptroepen er ondertussen ook ;)
    Veel succes met de interne verhuizing vandaag :D

@ Angel:auw.... dat is vervelend.... hoop dat het snel over is!
    Manlief zijn nagel doet niet meer pijn geloof ik maar nu doet zijn kootje van de duim pijn...... :(8) ik vraag er maar niet teveel naar...... ;)

@ hier: ff eten en dan verder met klussen! :D
    drukke dan vandaag!

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!! :D

Hier goed geslapen gelukkig! :) Even op t gemakkie wakker worden, Vincent gaat een bakkie koffie drinken op zijn oude werk met zijn oude collega's waar hij nog heel goed contact mee heeft.
    Ik ga samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje naar de stad ;)
    Even shoppen en gezellig wat drinken en eten!

Vanmiddag gaan we de tuin in, en plantjes en bloemen poten :)
    Verder (nog) geen plannen verder!

Iedereen een hele fijne zaterdag! En tot later!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    @sam wuaw jij bent mooi gegroeid! :)

voor de rest kan ik het maar moeilijk onthouden.
    Zit aan een gezond ontbijtje (appel en banaan en een yoghurtje)
    Voor de rest doet alles veel pijn...Buikje/billen/schaambeen.
    Vandaag nog maar wat rusten denk ik :(

Share This Page