Morning ladies! Geen tijd om terug te lezen en te reageren. Heb haast, moet mij gaan klaarmaken... Hebben om 11 uur de 3D echo! Daarvoor willen we nog even langs de drukker om de boeken met geboortekaartjes weg te brengen. Is nog steeds geen succes hier, geboortekaartjes uitzoeken. Daarover vanmiddag meer... Een hele fijne dag en tjusie!
Wordt net gebeld door mijn schoonzusje, helemaal gillend en schreeuwend Ze is zwanger!!!! vanmorgen heeft ze getest, en ik was de enige die wist dat ze bezig waren dus mij kon ze gelijk bellen en inlichten! De 2 broers worden dus allebei papa, haha leukk!!!! Schelen onze kindjes straks ongeveer 5 maanden
Goedemorgen! Heerlijk uit kunnen slapen. Was gisteren ook wel laat geworden. Mijn oom gaat voor een half jaartje naar Spanje en we gaven een afscheidetentje voor hem. Heel gezellig maar was lichtelijk gesloopt gisteravond en veel te veel gegeten natuurlijk. haha Gisteren heeft manlief de trapleuning erop gezet, Jippie!! Kan ik veilig en wel naar boven/beneden nu ik straks m'n voeten niet mee zie. En we gaan de lamp voor het kamertje zelf maken. Echt een leuk idee hebben we. We maken een wolk verfen die lichtblauw denk ik... 9 sterren van hout in verschillende grote en zetten daar hele kleine verlichting in. Dat je alleen het fiitingkje ziet dus een soort van mini sterrenhemel creëert. Vandaag ook maar even op zoek naar gordijnen. Voordat die klaar zijn namelijk. Wij hebben ook iets van 9 boeken doorgekeken en uiteindelijk het kaartje via internet gevonden. Vond er erg weinig tussen zitten in de boeken. Voel me een stuk relaxter nu ik halve dagen kan werken. Nog 6 weken en dan gaat m'n verlof al in. Wat een heerlijk idee zeg. Elea succes vandaag met verhuizen. Es, lekker shoppen en gezellige dingen doen. Gezellige dag! Petatje, rustig aan vandaag. Dithje, heel veel plezier bij de echo! Foto's laten showen he! Sam, mooi hoor hoe je buikje gegroeid is. Kan je goed zien als je zo naast elkaar legt. Angel, nog een muurschildering maken. Ben benieuwd. Show je m weer even dan? Voor degen die ik vergeten ben, dikke knuf.
es leuk!!! gefeliciteerd! hier ook mijn man is 2ling en zijn broer krijgt als allles goed gaat 3 weken eerder een kindje als ons. heel toevallig ook.
Dithje veel plezier bij de echo, leuk. Lizz fijn dat je nu weet welk kaartje. Sam mooie buik, je ziet zo goed op die fototjes dat ie flink gegroeid is, mooi. Net boodschapjes gedaan, en zo nog wat in de tuin rommelen. xxxx
Dithje! Oh maar dat is nog wel te doen... ligt er natuurlijk aan hoeveel kaartjes je krijgt voor die 200euro Hezzz veel plezier bij de 3D echo!!! Laat even wat pics zien als je terug komt x Pooh! Nee super fijn om mensen te leren kennen tijdens de zwangerschapsgym. Ik ken wel een aantal mensen hier in Berlijn, maar die zijn meer gerelateerd aan mijn man's vorige baan. En tevens is het fijn om met mensen te praten die hetzelfde beleven. Hey wat leuk dat jij bezig bent met de geboortekaartjes... ik denk dat ik daar ook maar eens aan moet beginnen! Petatje beterschap! Fijn dat het geen ontstoken amandelen zijn. Einneh! Wat leuk dat jullie aan de babykamer zijn begonnen!!! Elea jaaa wat heerlijk dat je de sleutels hebt! Komt vast wel goed met jouw spullen. Hopelijk komt het inderdaad echt vroeg aan, anders zit je een tijdje zonder. Ik heb zijn naam in mijn paspoort ja, maar die Duitsers accepteren dat niet! Ze hadden ook bijna mijn check uit Amerika niet geaccepteerd omdat die op mijn mansnaam stond! ARgh! Bijna 2000euro door de neus geboord. Gelukkig kon ik mijn paspoort laten zien en nam de bank het uiteindelijk toch aan (na veel uitleg) Kikkert wat leuk dat jullie de naam voor de kleine hebben En wat fijn dat Dylan zo goed als zindelijk is! Yayy voor Kikkert WOW Sam! Wat een mooie buikgroei heb je! En wat een verschil zeg! Wat 8 weken wel niet uitmaken! Prachtig Nancy gefeli met je 3e trimester Nog eventjes!!! Angel jeeeetje was jij even vroeg wakker, rond die tijd heb ik me toch nog even omgedraaid haha. Hoe gaat het nu met Dion? Es veel plezier met shoppen vandaag OHHH hoera voor je schoonzusje! Wat leuk! Lizz1 wat een leuk idee voor de lamp! Is dat niet veel werk? Hier... niet veel aan de hand haha. Net een pakketje uit NL gekregen van mijn ouders en zus die ik maandag pas mag openen. Maandag ben ik namelijk jarig.. mijn man maakte net het grapje dat ik 30 wordt.. niet dus... 29! Eek, wordt steeds ouder, maar voel me vaak nog als een tiener HAHA, heeft misschien ook te maken met het feit dat ik totaal klein ben Ik ga even naar geboortekaartjes zoeken! xox
Dank jullie wel !! Dithje veel plezer en succes met uitzoeken. Was hier met Jildou ook een drama hoor !! Klussers en tuinierders veel plezier en succes ! Hier was Jildou vanochtend 10 over 6 al wakker. Maar eigenlijk nog behoorlijk rustig voor haar doen tot 8 uur bij ons in bed. Dus dat was wel lekker! Wij krijgen vanmiddag/avond babyshower.. nou ja brusjeshower ! Jildou gaat bij mn ouders logeren voor het eerst.. Ja nu al !! HAHA.. En van mij hoeft het niet maar ja !!
hey Sam! Veel plezier bij de babyshower! Ik neem aan dat het voor jou is?! Ik hoop dat je flink wordt verwend aan iedereen.. ik weet dat deze vraag al 1000x is gesteld, maar welke kinderwagen hebben jullie????
Shelly Haha ja nou we doen het een beetje anders. Het is een heel verhaal maar komt erop neer dat wij met Jildou uberhaubt weinig gehoord hebben toen ik zwanger was van de vrienden, qua kaartjes etc. Toen was vriendin zwanger en werd er ineens een babyshower georganiseerd. Was met Jildou hier ook niet zo bekend moet ik zeggen hoor !! Maar goed, nu vroegen ze wat we wilden en gaan we gewoon een soort feestje voor brusje bouwen Want ja potjes babyvoeding proeven deden we dagelijks en luiersverschonen kunnen we ook wel HAHA!! Kinderwagen: Mutsaerts style
Oh vandaar!! Ja dat is dan een beetje sneu dat je vriendin wel een shower kreeg en jij niet. Maar ja, nu krijg je er een! Dat is toch leuk wordt je flink in het zonnetje gezet! Al mijn vriendinnen en nichtje zijn zwanger we kunnen gelijk 9 showers houden! Haha. Ik heb die van mij ook nog niet gehad, maar mijn beste vriendinnen wonen ook in NL. Bedankt voor jouw kinderwagen info. We hebben verschillende testen bekeken maar veel wagens kwamen de test niet goed door. Verder wilbik weten wat iedereen hun ervaring is. We hebben een mooie gezien genaamd condor 4s. Ken alleen niemand die die wagen verder heeft
Ooh dat wordt leuk !! Wat denk ik het belangrijkste is Shelly dat je goed bedenkt waar je vooral met de wagen naartoe gaat. Hier met opzet een 4-wieler gekozen omdat die het meest stabiel zijn, in bossen en aangezien ik 2x daags een flink eind met de honden loop vonden wij stabiel, grote wielen het belangrijkste. En in de winkel wel even uitproberen!
Ja precies die vrouw in de winkel zei al dat een driewieler niet stabiel is, vooral als je de bus in moet stappen dan kan het voorkomen dat ie bijna omkiept.
Ok al 3 verschillende wagens. We liepen net door Berlijn en hier schijnt de bugaboo populair te zijn. We vonden de onze erg mooi, maar nu begin ik toch te twijfelen... Tevens kostte de condor 4s maar 320 euro..
Wow Pooh, jij was echt vroeg vanochtend... Hoop dat je vanmiddag (misschien nu) nog even hebt geslapen! Wat goed dat jullie al een paar leuke kaartjes gevonden hebben. De kamer van Sebas schiet lekker op, jippie! Hoop dat we nog een foto-tje te zien krijgen vandaag. Leven voelen; het enige wat ik kan vinden in de informatie van de vk, is dat je vanaf week 28 de baby elke dag moet voelen. Verder eigenlijk niets... Wat naar voor Dion Angel! Hoe is het nu met z'n voetje? Klus ze Einneh! Ahhh wat leuk Es! Gefeliciteerd!! Leuk Lizz dat jullie de lamp zelf gaan maken! Klinkt goed meis... Inmiddels al gordijnen uitgezocht? Is de vk gisteren trouwens nog geweest? Jippie, geboortekaartje al gevonden. Lief Shelly van je ouders en je zus! Ben je nu niet heel nieuwsgierig??? Wij hebben de Mutsy Transporter, in het zwart. Oei, spannend Sam! Komt vast goed meis.. Veel plezier op de babyshower! Hier; ben zo verliefd op ons mannetje! Wat een genot om naar te kijken... Hij is nu 1153 gram en loopt heel goed op schema. Ga zo even proberen wat foto's te spammen! Vanochtend boeken 8, 9 en 10 met geboortekaartjes opgehaald. Ga ik straks even in neuzen... Hopen dat er wat bij zit...