Wat fijn Lizz dat alles goed is met ukkie! Goed op jezelf passen hoor... Zal in ieder geval al schelen dat je nu halve dagen werkt. Is 4,1 cm goed dan Mamma Chan? Geen verstand van... Wel fijn dat je nog maar 2x hoeft te meten. Jippie Pooh! De kast staat en de gordijnen hangen. Ben benieuwd naar de foto morgen! Logisch dat je Sebas niet op stijl en sprong gaat verhuizen... Morgen weer een nieuwe dag. Die lieve paps en mams van jou. Wat je zegt, gaat echt hard! Gewoon al een kilo dat ukkie van ons... Wat goed meis, dat je zelf spuit! Een hele overwinning, ben trots op je! Lekker slapen!!
Mooie buik mammachan en fijn dat het goed gaat met spuiten(op een ongelukje na). Vind het knap dat je jezelf durft te spuiten hoor. Jippie Pooh bijna klaar dus! Lekker gevoel! Gordijnen nog niet aan toe gekomen. Gaan denk ik woensdag kijken voor gordijnen. Is mannetje ook vrij dus kunnen we na m'n middagdutje even de stad in. Shelly fijne avond tot morgen.
kom even snel hoi zeggen....tis vandaag weer een druk dagje geweest en helaas is alleen de woonkamer geschilderd dus nu kunnen we nog niet verder aan de babykamer komende week . nog een fijne avond en alvast trusten
trouwens nog ff een vraagje schiet me net te binnen: dames die al een kindje(s) hebben en die ingeknipt/gescheurt zijn hebben jullie ook nu vaker last van het litteken? ik kan absuluut geen sex meer hebben of iets in die trend doet dan echt pijn.
Mooie buik Mamma Chan! Alvast trusten dames, ga met mannetje filmpje kijken en dan slapen... Tot morgen!
@pooh76: hoe ik aan mijn trombose ben gekomen? dat weten ze eigenlijk niet...heb gevlogen, met de pil gestopt enz. Ik heb in 2000 een trombosebeen gehad.akkuute opname in zh 3x opereren in 3wkn tijd. Lymfesysteem zogoed als geheel kapot in linkeronderbeen, moet een spier missen. 3 maanden rolstoel gehad en nu nog steeds een soort van fysio. wat nu heerlijk 2x per week een massage geworden is @shellyberlijn: is goed hoor buddy maar misschien dat het handig is een ander erbij te nemen? zie mijn mannetje jullie niet echt sms-en
Pooh succes morgen. Haha ja ik heb haar al ingefluisterd dat ze gerust 6 uur wakker mag worden HAHA!!! We zullen het zien, ze slaapt iig al wel! Dithje mooie foto's en jahoe een kaartje !! Geniet nog ff lekker na meis!!! Mama Chan mooie buik !! En ja wat betreft die spuiten je hebt gelijk! Kikkert hier wel ingescheurd met Jildou maar daar heb ik eigenlijk nooit meer last van. Alleen soms als ik lang sta zo'n 'zwaar' gevoel alsof ik net bevallen ben maar dat gaat wel over als ik weer even zit Hier gezellig met z'n allen gegourmet. We hadden net zo goed uit eten gekund want de baby van vrienden van ons was niet eens mee.. Nou ja, dit was ook gezellig. We hebben een mooie babygym gekregen voor de kleine !! Helemaal leuk!!! Ze hebben nu nog een ander feestje bij ex-vrienden van ons. Daar hadden we al niet super veel mee, maar sinds Jildou geboren is zijn ze nooit op bezoek geweest terwijl we nog geen 100 m van elkaar vandaan wonen. Dus we hebben gezegd dat het voor ons niet meer hoeft. Nu wel moe en wat last van mn buik dus lekker bankhangen!
Sorry meiden even ego, maar wat een dag........ Werd vanmorgen gebeld door mijn oom dat mijn tante in coma op de IC ligt. (ja die van het alcoholisme) Ze was van donderdag op vrijdag gevallen (ze heeft epilepsie) en daardoor had ze een hoofdwond. Mijn oom de nachtdokter gebeld en op het moment dat hij kwam hield haar hart ermee op.. Dus reanimatie en alles en ambulance kwam maar door al dat bloed had de dokter ook de politie gebeld en is mijn oom in de boeien geslagen omdat dat soms weleens op huiselijk geweld kan wijzen.. Mijn tante's hart kwam weer op gang maar op de IC nog 2x gereanimeerd en mijn oom zat tot gisteravond vast. (gisteravond vrijgelaten omdat hij dus onschuldig was, duh ) Dus die belde vanmorgen en we waren net onderweg naar zeeland, dus paps opgepikt in zeeland en gelijk naar de IC in het westeinde in Den haag gereden en toen lag ze daar, ze ligt dus in coma/houden haar slapende. Ze was helemaal opgezwollen en lag aan alle mogelijke toeters en bellen. Dacht echt dat ik niet goed werd want zag echt mijn moeder weer liggen (zus van mijn moeder) wat een deja vu, mijn vader werd er ook helemaal eng van... De dokter deed al een beetje vaag en toen we daarna naar mijn oom gingen is de oorzaak dus echt drank.. D'r lever en nieren zijn al te ver aangetast en haar hartkleppen zijn daarbij versleten, dus het ziet er echt heel slecht uit Wat een ellende... Mijn oom beseft het nog niet, daar kregen we zelfs vanmiddag een driewieler van voor de kleine die hadden ze nog samen gekocht.. Ben er echt helemaal naar van................... Sorry voor dit ego-bericht maar ben echt van slag. Ik zeg vaak: ieder huisje heeft zijn kruisje maar die van mijn familie past niet eens boven de deur, echt niet
Nancy sorry voor ego-berichtje? Tsjonge gekkie!!! Jeetje wat een toestand en wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte meid!! Dikke knuffel!!!
Jeetje Nancy, wat heftig. Heel veel sterkte meis. Dit zijn geen leuke dingen en halen zo merken een hoop van je moeder bij je naar boven. Hele dikke knuf.
Trouwens, volgens mij hebben jullie mij nog nooit gezien of wel, behalve m'n buik !? Nou dit ben ik met Jildou vandaag !!
Bedankt dames, ga zo slapie doen want ben echt uit m'n doen merk ik bah @Sam, wat een leuke foto's! En wat een schatje die Jildou *smelt* Trusten meiden, tot morgen
@voelen baby: woensdag zei de vk dat je iedere dag de baby moet voelen. Maakt niet uit hoe vaak of hoe lang/hard.