Mamachan mooie buik heb je al zeg. Dithje echt gaaf die fotos, je ziet het goed he. Nancy jeetje wat heftig zeg, sterkte. Sam, ahh leuk zijn jullie. Jildou lijkt wel op jou of nie? Wij zijn gisteren naar de bios geweest, alice in wonderland 3d, nu wel gereserveerd. Echt een leuke film. Heb daarna is heerlijk geslapen, tot vanmorgen 7 uur echt een wonder. xxxx
@nancy sterkte meis! dikke knuffel hoor! hopelijk gaat het snel beter met je tante. @mamachan fijn te horen dat het goed is met je bmm @sam leuke foto hoor en wat is jildou een schatje in haar nieuwe jurkje hier terug flink ziek. Had dan ook gisteren maar moeten luisteren en moeten rusten he
Goedemorgen Nancy: Sterkte meid! Knuff Sam: Leuke foto van jou en je meissie Petatje: beterschap! Hier gisteren een hele drukke dag gehad dus weinig online geweest.. 's morgens naar het promoten geweest van de cd van Wesley en Gerard Joling. Sta nog met Geer op de foto 's middags in de tuin bezig geweest met plantjes en bloemetjes, en 's avonds visite gehad.. Vandaag hebben we ook wel weer wat op de plannen staan.. maar tot half 12 doen we even rustig aan Dan gaan we even met de hond wandelen, en dan naar een verjaardag van Vincent zijn tante die 60 is geworden..
Ha meiden, Een paar dagen niet online geweest, gewoon ontzettend druk gehad. Heb dus niet alles terug gelezen want het is zo ontzettend veel. Gister hebben we een 3d/4d echo gehad. Nou een ontzettend eigenwijze dame hier. Ze lag met het hoofdje naar beneden. Met haar knietjes tegen haar gezicht aan. De voetjes boven het hoofd en ze hield met haar handen de teentjes beet. Heel grappig om te zien maar heel slecht voor de foto's en echo. We mogen dus nog een keer terug komen. Maandag ga ik voor een nieuwe afspraak bellen. Aan de ene kant wel jammer maar ach we hebben ons meisje even gezien samen met de opa's en oma's. We mogen dus nog een keer ons wondertje zien en dan natuurlijk zonder extra kosten. Ik merk dat ons meisje echt een ritme heeft. Ze is 2 of 3 dagen ontzettend druk en dan heeft ze echt 1 of 2 dagen nodig om bij te komen. Ik voel haar dan wel maar ze is dan echt een stuk rustiger. Dit gaat nu al een paar weken zo dus denk echt dat dit haar ritme is. In het begin maakte ik me daar wel zorgen over maar nu denk ik gewoon dat het bij haar hoort. Bekken gaat op zich wel aardig als ik maar gewoon mijn rust momenten pak. Ik slaap goed. Dus deze mama in spe is happy. Meiden allemaal een dikke knuffel. Ik kom snel mijn neus weer laten zien hier.
Goedemorgen meiden! Het klusteam is hier al weer volop bezig! Mams is nu de gordijnen aan het afspelden, dus dan kan ik die straks afmaken. Sebas is helemaal blij met z'n nieuwe kamer! Wel nog een klein paniekmomentje vanmorgen: manlief schroefde in de babykamer alle plinten eraf (die komen met het laminaat namelijk iets lager dan met de vloerbedekking nu) Wat bleek..... zat een van die schroeven dwars door de afvoerpijp van de wastafel in de badkamer die ernaast ligt!!!!! Dus gelijk wat extra hakwerk moeten doen en straks komt m'n schoonvader even kijken hoe we dit het beste kunnen repareren, want lekkage willen we natuurlijk niet! Ze zijn wel begonnen met laminaat leggen, want bij het betreffende gat zijn ze nog niet. @ Dithje: de gordijnen zijn idd bijna klaar. Alleen nog de zomen erin vandaag en dan is het helemaal af. Manlief heeft net Sebas zn bed overgezet en nog wat kleine spulletjes. Je had het koppie van die kleine man moeten zien. Geweldig! Dus straks als mn moeder er is spelden we de zomen af en kan ik de gordijnen afmaken. Dus vanmiddag komen de fotos online!!!! Ben er ook erg trots op dat ik nu zelf spuit. Af en toe nog manlief als backup, dat wel @ mamachan: mooie buik hoor! @ lizz: volgens mij spuit mamachan niet zelf, maar ben je ff met mij in de war @ kikkert: jammer zeg! Hier ook flink wat verbouwingstegenslagjes gehad en de planning regelmatig moeten bijstellen. @ mamavp: pfff, heftig zeg, met die operaties! Je blijft dan toch ook pijn houden in je been? Dus je spuit structureel, of mag je normaal gesproken ook aan de tabletten? En een spier missen! Dat is niet niks zeg. Heb je daar ook nog de fysio voor, of is dat meer voor de lymfedrainage? Bij mij hebben ze gelukkig geen structurele trombose kunnen vinden, dus houden ze het op zwangerschapstrombose. Maar omdat die massale longembolie toen zo heftig is geweest (het was echt kantje boord) moet ik zodra ik zwanger ben gelijk aan de antistolling (mag dus niet over tijd lopen) en moet door blijven spuiten tot 2,5 maand na de bevalling. De laatste 4 weken (dus vanaf 36 wkn) moet ik 2x per dag een halve dosering spuiten om te zorgen dat ik niet te veel antistolling in mn lijf heb als ik moet gaan bevallen. @ Sam: leuk dat de babyshower zo gezellig was. En nog goed verwend ook! En, Jildou vandaag om 6.00 uur wakker??? Leuke foto! En schattig jurkje! Echt een heel dametje zo.... @ Nancy: tjee meis, wat verschrikkelijk!!!! Daar wordt je echt naar van. Ik kan me ook goed voorstellen dat je flashbacks naar je moeder kreeg.... Dus niks geen sorry voor een egoberichtje, is niet meer dan normaal. Hele dikke knuf meis, die kun je goed gebruiken nu! @ Eline: leuk dat het nu toch gelukt is met Alice in Wonderland! En ook nog lekker geslapen. Yippie! @ Petatje: beterschap! En nu maar wel goed uitzieken he? @ Es: veel plezier vandaag. @ Marsim: Top dat je je happy voelt! En ook een hele geruststelling dat je een ritme hebt kunnen ontdekken. Stelt je toch gerust he. Hihi, wat een klein eigenwijsje! Maar ja mag wel een keertje gratis en voor niks terug.
Mogguh dames @Eline, fijn dat je wat beter geslapen hebt @Petatje, beterschap meid @Es, druk druk druk, wel leuke dingen! Veel plezier op de verjaardag vanmiddag @Marsim, jammer dat de 3D echo niet lukte, maar heerlijk dat je je meisje nu 2x mag zien, klein acrobaatje joh @Pooh, whaaaaaaaaaa paniek! Hopen dat je schoonvader uitkomst kan bieden, brrrrrrr lekkage lijkt me zoooo erg @Hier, op zich redelijk geslapen maar laatste paar uurtjes liggen draaien want ik krijg dat beeld maar niet van mijn netvlies bah Bas gaat zo naar Ajax en ik ga rommelen in huis en genieten van de laatste vakantiedag, echt balen zo snel gegaan...
Wauw, wat een mooi kindje Dithje!!!! Helemaal geweldig die echofoto's zeg. was wel genieten zeker! Even ego, want heb maar 5 minuutjes. Wilde even het internet in het clubhouse uittesten en HIJ DOET HET De verhuizing is prima gegaan, het 'ergste' moet nog komen natuurlijk. De container komt maandag en ik heb ze ervan overtuigd alle meubels boven weg te halen zodat we de meidne 'echte' kinerkamers kunnen geven. Dat doen ze maandag, dus dat wordt 1 nachtje bivakkeren op de bank Verder gister heerlijk genoten van het zwembad hier, het was 35 graden, dus dat was wel erg lekker. Naar de speeltuin geweest en uit eten. Vanmorgen om 4 uur werd ik wel uit mijn bed getetterd door de moskee Whaaaaaaaaaaa! En manlief had niets gemerkt Hoe hij dat voor elkaar krijgt Ik wens jullie een fijne dag. Heb wel alles gelezen hoor, maar moet zo E line halen van school en om die nou te laten staan is ook zo sneu Liefs Elea
@Dithje, ik heb even je echofoto's bekeken en wat cuuuuuuuute, echt genieten zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je op wolkjes loopt @Elea, fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing! En wat herkenbaar van die moskee haha vorige week in Turkije ben ik er maar 1x van wakker geworden en het was echt heel hard haha @Es, o o mannen en Ajax Gaat Vincent nog naar de bekerfinale? Hier bij Bas nog enige twijfel omdat die transfer een reis om de wereld is joh.. Met de auto naar de arena, daar de auto zetten. de trein pakken en dan naar de kuip, en terug precies hetzelfde terwijl de Kuip hier op 20 min rijden is
Nancy: Nee hij gaat er niet heen, ze verwachten dat het een zooitje wordt met de bekerfinale, en daar heeft ie geen zin in, zal hier wel in de kroeg gekeken worden
Leuk Sam een babygym! Fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad... Wat een leuke foto Sam! Leuk om jullie saampjes te zien. En wat een schatje is het toch die Jildou van jullie... Jeetje Nancy wat een verhaal! Heel veel sterkte en een dikke knuf meis!!! Jippie Eline, lekker geslapen! Beterschap Petatje! Hihiihi Es, met Geer op de foto! Veel plezier vandaag... Wat fijn Marsim dat je je goed voelt en dat je happy bent! Hihihi, klein eigenwijsje dus dat meisje van jullie... Schattig hoor! Wel fijn dat jullie nog een keer, kosteloos, terug mogen komen. Gaaf Pooh dat Sebas zo blij is met z'n nieuwe kamer! Vanavond voor het eerst in z'n nieuwe kamertje slapen? Maar ohhh, een schroef door de afvoerpijp. Hoop dat ze het zonder al te veel graaf en hakwerk kunnen oplossen... Jippie, vanmiddag de foto's!! Super Elea dat de verhuizing goed is gegaan! Ohh, wat fijn zeg dat ze de meubelen uit de kamers gaan halen. Is natuurlijk veel leuker voor de meiden dat ze een 'echte' kamer krijgen. om 4.00 uur wakker door de moskee... dat is minder... Hoop niet dat het elke ochtend om 4.00 uur gaat gebeuren... Thanks Nancy! Heb je nog nieuws gehoord uit het ziekenhuis? Echt heel naar meis dat je zo slecht geslapen hebt. Kan mij voorstellen dat het moeilijk is, helemaal met de link naar je moeder... Hier; vanmiddag visite en verder eigenlijk niet zoveel bijzonders...
Marsim leuk zeg van de echo, wel jammer dat ze er niet goed voor lag, maar nu mag je wel lekker nog een keer. Pooh hoop dat je geen lekkage krijgt van die schroef in de afvoer, maar nu weten ze het iig. Fijn dat sebas gewent is aan zijn nieuwe kamertje. Elea wat lekker in het zwembad, echt luxe. Nancy kan me voorstellen dat het erg naar is zeg, dat beeld ook wat je ervan hebt. Knuffel hoor. Dithje een lekker rustig dagje, is ook wel is lekker, geniet ervan. xxxx
Meiden, Ik heb het gehad met die vent van me T gaat hier op en af, al een hele tijd ik zeg er niks over omdat ik niemand ermee wil lastig vallen, t wordt tijd dat meneer een week ofzo weggaat zodat die beseft hoe goed die het heeft en hoe zwaar ik het heb als je dr alleen voor staat! Al mijn vriendinne zegge je moet weggaan maar ik ga me zoon niet uit zn omgeving weg trekken, me ouders hebbe ook al zovaak tegen hem gezegd dat die eens zn verantwoording moet dragen en meer thuis moet zijn, maar t lijkt wel of hij dat op dat mom snapt en vervalt in zn gedrag.. IK lees wel mee met jullie maar ik moet echt ff nadenken hoe ik dit moet aanpakken, hij wil simpelweg gewoon niet weggaan! hij is van mening dat hij niet weet waar die heen moet, en zn ouders ik dfenk dat ik maar eens een x met zn vader moet praten want die denken dat het allemaal goed gaat hier..
@Es, nee ik geloof dat bas er ook over uit is en niet gaat.. Schijnt ook dat als er maar 1 gek iets sloopt in de trein, het wordt verhaalt op alle treinpassagiers te gek voor woorden ook... :x @Dithje, veel plezier met de visite! @Mamma chan, jeetje nooit geweten dat het zo heftig is... Kan je er echt niet met hem over praten juist nu? Of speelt dit al veeeeel langere tijd?? sterkte meid
Mamachan jeetje wat naar zeg. Hoop dat jullie er een beetje uit kunnen komen samen. Stress erbij is ook nie goed. Sterkte ermee
@ Pooh, wat super dat sebas helemaal blij is met zijn kamertje. Hmm een schroef door een afvoer. Gelukkig nog niet eerder last van gehad dan. @ Nancy, meid is las het droevige nieuws van je tante. Wat vreselijk. Sterkte hoor! En je laatste vakantiedag wat gaat de tijd snel he. Hoe was je vakantie? @ Elea, super dat de verhuizing goed is gegaan. De container die maandag komt. Het zal wel los lopen. Heerlijk zon duikje in het zwembad vooral met die warmte. @ Dithje, meid super mooie echos. Heerlijk om je kleintje weer even te zien he? @ Mamma Chan, meid wat ontzettend vervelend zon man waar je helemaal niks mee kan. Doe het rustig aan. Hopelijk kom je eruit. Dikke knuffel. @ All, zo net de laatste lakentjes gestreken en die liggen nu ook lekker in de kast. Ik moet nog wat babykleding wassen want heb alweer het één en ander gekregen en mezelf natuurlijk ook weer niet in kunnen houden. Nou die meid die heeft straks kleertjes zat, haha. We wilden eigenlijk nog naar de boot gaan vandaag maar het ziet er hier naar uit dat het zo gaat regenen, dus lekker thuis blijven en luieren denk ik, heel vervelend, haha.
@mama chan, succes met praten vandaag! @Marsim, vakantie was echt heerlijk, zo genoten maar ben het alweer half vergeten door alle toestanden Luierse vandaag en succes met de was @Hier, bah zit echt in een dip, voel me zo ontzettend naar BAH BAH BAH Kan hier nou nooit eens iets normaal gaan Ik ga maar even laatste wasje opvouwen want van het weer moet je het ook niet hebben vandaag, jammer. Maarja mag eigenlijk niet klagen, genoeg mooie dagen gehad deze week
Jeetje mammachan, wat vervelend allemaal. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment niet meer tegen kan. Denk goed om jezelf en niet teveel stress krijgen. Hoop dat je met een goede oplossing kan komen. Misschien dat het helpt om met zijn vader te praten. Hoop het voor je. Sterkte.