Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Herkenbaar Lizz, niet zozeer de natte plekken in shirts maar wel in bed:$.

Jippie Einneh de babykamer klaar:D! Hmm, alleen kast te groot... dat wordt speuren:p.

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Had het gisteren ook. T is maar een klein beetje hoor. Hahaa..mannetje meteen. Bertha is er klaar voor dus. Hij vind het allemaal erg grappig, stoere praat. Wacht maar tot ik lig te bevallen denk ik dan, dan word ie zo mak als een lammetje. En als hij z'n zoon straks in z'n armen heeft is hij week.

Einneh, de kast te groot???? Is het niet gewoon ff wennen of staat het echt niet?

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ff een foto:

het ledikantje staat er nog niet in maar het is de bedoeling dat deze links achterin komt te staan. De kast linksvoor vinden we te groot

Bekijk bijlage 64581

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    De kleur van de wand komt op de foto's niet heel erg mooi uit maar het is caramel-kleur!

Bekijk bijlage 64582

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooi hoor Einneh! Zo op de foto vind ik de kast niet te groot hoor...

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh mooi hoor!!! wat dithje zegt vind de kast ook niet te groot zo als ik het kan zien ..

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    op zich is de kast ook niet zo groot maar voor dit kamertje wel ;)

ook omdat het bedje er nog al bij moet (is standaard ledikantje 120x60 cm) dan blijft er bijna geen ruimte over voor bijvoorbeeld nog een badje of een stoel.

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat is ook zo einneh ... wij zetten het badje na de kraamtijd op de douche vind ik toch iets makkelijker dan op het kamertje ...hoop dat je een kast kan vinden ?

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    En als je het andersom zet Einneh, de kast helemaal links achterin?
    Ledikantje meer naar voren.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Onze badkamer is (door het bad ;)) niet zo groot dat ik daar nog wat extra's kan stallen dus het badje moet eigenlijk wel in de babykamer.

Ik heb er ook al aan zitten denken om de kast achterin te zetten lizz, maar zou het dan niet gaan tochten? het bedje komt dan zo dicht bij de deur te staan.....

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd lizz dat zou ook nog een idee kunnen zijn of de kast op de plek van de commode en de commode op de plek van de kast? geen idee of het kan hoor

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden, superlief

Zit al de hele tijd aan de telefoon.. Oom ook gebeld, bah dat zijn van die drempels :( Maar hij was vrij rustig moet ik zeggen, geen besef denk ik nog.. Hoe en wat is nog even niet bekend want ze gaan toch nog sectie verrichten wat de doodsoorzaak is geweest.

Bas wilde meteen in de trein vanuit amsterdam springen maar ik wilde dat echt niet. Belt mijn beste vriendin net of ze bij me moest komen want bas had haar gebeld of ze op me wilde lettten, lief he

maar wat dat betreft ben ik een eigenheimer, laat me maar even in mijn sop gaarkoken, ben dan altijd liever alleen, stom he

@Einneh, mooie kamer zeg, sjonge!
    vind de kast zo niet te groot hoor, wij hebben ook een redelijk grote kast maar gaat prima

@Lekkende borsten, nee nog geen last van

@mamma chan, nog nieuws verder?

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bij mijn 1e zette ik het badje in bad en als we hem nodig hadden op de standaard en na een paar maandjes de ik de kleine in bad badderen ..nu hebben we geen bad maar een kleine douche maar dan zet ik het badje op wanneer ik hem nodig heb dan staat hij me ook niet in de weg ...je hebt het nodig maar zulke ondingen om neer te zetten vind ik haha...
    denk dat het bij de deur minder toch dan onder het raam ? maar is miss toch wel makkelijk het bedje bij het raam ...want stel dat ze een beetje geel worden dan willen ze het bedje wel eens onder het raam zetten en dan ligt natuurlijk wel je hele kamer overhoop en de kast in de weg..

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm, dat zou ook nog een optie zijn Lizz mbt de kast in de babykamer van Einneh. Maar wellicht heb je al diverse plaatsen voor alle meubeltjes geprobeerd?

Wat lief van Bas Nancy! Helemaal niet raar of stom hoor meis, zo ben ik ook. Snap het heel goed...

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    he ja nieuws is dat hij thuis komt een dan hoop ik dat die x praat, zelf echt praat!!!

Houd jullie op de hoogte!!

lekkende tits heb ik nie nog, wel prikkende!!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Mamma Chan, ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben!

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh dat is wel heel lief van bas ... nou is heel niet stom hoor dat je liever op jezelf zit maar af en toe is het miss wel fijn om iemand naast je te hebben al wil je dat niet en praat je niet maar vaak het gevoel er is iemand voor je die ff op je let en zeker nu zwanger bent ..sterkte verder meid..

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    succes mamachan hoop dat het wat opleverd...knuf ..

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Succes met praten, hoop dat jullie er uit kunnen komen.

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: Fijn dat je wel redelijk geslapen hebt. Tuurlijk krijg je dat beeld niet van je netvlies... En tuurlijk mag je “klagen”. Ik vind dit geen klagen hoor. Dit alles gaat je niet in je koude kleren zitten, toch? Hmm...laatste vakantiedagje alweer? Maar meis, mss kan ik je opvrolijken met het nieuws dat je over 6 weken met verlof gaat???
    Dikke knuf!
    Edit: O, lieverd, ik lees net dat je tante inmiddels is overleden. Gecondoleerd meis! Pffff, en dan Bas ook niet thuis. Wel heel lief dat ie direct je beste vriendin belt. Heel veel sterkte meis! Nog een hele dikke knuf!

@ Elea: tuurlijk slaapt je man daar doorheen.... Het is een gave! ;) Lekker hoor, dat zwembad. En super dat je internet hebt! Krijg je dat ook in huis, of moet je iedere keer naar het clubhuis? Klinkt goed hoor, daar. Volgens mij gaan jullie je daar wel vermaken!
    Nee, E line niet laten staan. Dat zou ik niet goed vinden hoor ;)

@ Dithje: veel plezier met de visite vanmiddag! Yep, Sebas slaapt vanavond voor het eerst in z’n nieuwe kamer. Nou ja, dat hopen we dan maar....dat ie gaat slapen... ;)
    Ik heb ‘m vanmorgen een nieuw vriendje gegeven voor in z’n nieuwe slaapkamer: een grote Iejoor van Winnie the Pooh. Hij vond ‘m geweldig en het beest moest overal mee naar toe. Dus ook naar oma waar hij nu z’n middagdutje doet.

@ Marsim: heerlijk hoor, dat alles schoon en wel in de kast ligt! En lekker luieren... hmmmm...... lekker!

@ Angel: nou, dat rusten komt helemaal goed hoor. We hebben zoveel hulp van m’n ouders dat ik gewoon kan gaan liggen. Ik mag alleen af en toe wat uitzoeken, wat gordijnen naaien, maar dan niet eens het zware werk, en de rest wordt allemaal gedaan. Alles wat ik doe, doe ik in etappes, en na een half uurtje/3 kwartier ga ik weer liggen. O ja, en ik ga over de planning ;)
    Geniet van je rustige dagje!

@ mamachan: sterkte.

@ J2J: fijn om te horen dat het goed met je gaat.

@ Einneh: super dat de babykamer klaar is! Mooi geworden! Oeps, kast te groot? Op de foto vind ik het wel meevallen, hoor. Mss idd anders indelen? Wat denk je van de kast naast de commode? En het bedje aan de andere kant? Of past dat niet? Rustig aan meis! (en ik heb idd heeeeeele lieve ouders)

Deel Deze Pagina