Es dankjewel lieverd!!! Nancy, doen we! Heb een ander nummer denk ik (weet niet zeker welke je hebt dus ik PB het jullie wel even! En Nancy echt wel balen van je sparerib! Bij mij is mijn blaas de klos haha, moet echt vaak voor een paar druppels en vooral bij autorijden.. Pooh lekker uitrusten! Niet van balen! Ik ben een volledige uwv-er en daardoor heb ik denk ik ook zo weinig klachten, ik kan de hele dag uitrusten tussen het poetsen enz door. Heerlijk juist en ik ben er heel blij mee! Zo nu ff de stofzuiger door het huis rammelen, wasje ophangen en haar fohnen en dan is Bart er weer, saampjes boodschappies doen (bloemkool hahha). Dikke kus en tot morgen pas weer denk ik! xx
Hi meiden, eindelijk was het vandaag zover. onze 20-weken / screeningsecho. gelukkig was alles in orde. ik was zo zenuwachtig maar ging met een vette glimlach en tranen de deur uit... van blijdschap wel te verstaan. daarna nog naar de vk geweest. bloeddruk ok 60/120, ze vond mijn buik idd klein maar iedereen is anders en op echo was duidelijk te zien dat alles ok was en zelfs met veel dingen vooruit liep. man lief heeft de hele dag vrij dus ik ga het even lekker met hem saampjes vieren en daarna gaan we de kids ophalen van de kdv. hopelijk hier voor de rest ook goede berichten. nu even geen tijd om te lezen... even het goede nieuws vieren x
Koekkie: Gefeliciteerd met de goede echo!! Ik zit in te kakken ineens, ga ff lekker plat op de bank..
@ Koekkie: gefeliciteerd met je goede 20 wkn echo!!! Geniet maar lekker na! @ Suekes en Nancy: het is inderdaad niet anders, maar ik vind het af en toe nog zo moeilijk me eraan over te geven. Ik was de eerste keer ook al zo verbaasd toen ik het UWV aan de lijn had, had iets heel anders verwacht, maar ze zijn iedere keer zo aardig. Nou ja, gelukkig maar Lig nu weer lekker beneden op de bank met de laptop. Zo even lekker een serietje kijken en verder bijkomen.
@Suekes, is goed dan krijg ik je nieuwe nr wel Tot morgen en eetse alvast! @Koekkie, jeeeeeeeh gefeliciteerd meid met de goede echo, wat fijn!! Ga het maar lekker vieren hoor, groot gelijk @Pooh, het lijkt mij zo frustrerend om gewoon simpel niks te kunnen en zo ziek te zijn eigenlijk.. Ik vind het al bleh als ik 2 dagen ziek thuis zit en als vriendje zegt dat ik 'even moet gaan liggen' word ik al kriegel.. Maar wat als je simpel gewoon niet anders kan!? Meis kom maar goed bij hoor, goed aansterken weer nu, take care
Nou ze heeft getest en ze is dus zwanger. Ze is helemaal overdonderd want dit is dus totaal onverwacht. Ze zit momenteel zonder werk, ze is nog helemaal niet zo lang samen met haar vriend, woont op het moment ook niet zo groot. Ze weet dus totaal niet wat ze er mee aan moet. Aan de ene kant vind ze het wel heel leuk, maar aan de andere kant was ze er nog helemaal niet klaar voor. En ze maakt dr eigen ook druk omdat ze de laatste tijd wel veel alcohol heeft gedronken, ze heeft de laatste weekenden elke keer alcohol op want ze gaat ook nog veel op stap enzo, zou dit nu al veel kwaad kunnen?? Ik ga vanavond even bij haar langs om het even goed door te nemen allemaal, maar we gaan nu eerst uiteten met de familie want me vader is vandaag jarig. Dus ik ben er vanavond (laat denk ik) pas weer. fijne avond allemaal!
heb alleen laaste pagina gelezen pam gelukkig is alles goed Koekie, gefeliciteerd met een goede echo. goldy: das wel ff schrikken voor haar dan. wat betreft de alcohol. als ze nog niet zo heel lang zwanger is kan het volgens mij geen kwaad aangezien je dan nog geen bloedband hebt met je kindje. spannende tijd dus voor je vriendin. met een hoop beslissingen die ze moet gaan nemen. succes!
@ Nancy: thanx! Je bent een lieverd! Ik denk dat m'n verwachtingen weer eens te hoog waren... Ik wil zo graag, maar m'n lijf niet. Maar.... het is voor het goede doel, dus...alles voor m'n kleine meissie (hihi, dat klinkt echt gek, maar ik word er wel vrolijk van!) Joh, en mss voel ik me na het weekend een stuk beter! Morgenavond staat een etentje gepland, maar heb nu nog ff geen idee of ik dat ga redden. Zien we morgen wel weer. @ Goldy: gefeliciteerd voor je vriendin, ook al weet ze nog niet goed wat ze met het idee aan moet. Ik raad haar aan zsm een afspraak bij een vk te maken. De eerste 6 weken kan het geloof ik nog niet heel erg veel kwaad, de alcohol, maar daarna heb je een bloedband met je kindje en is het wel schadelijk. Hoe lang was ze overtijd? De vk kan haar vast snel meer vertellen. En gefeliciteerd met je vaders verjaardag. @ bubsie: hey, hoe is het met jou?
zie ik net in de mail een betalingsbevestiging binnenkomen voor 2 concertkaarten.... manlief heeft die dus blijkbaar net gekocht zonder ff te bellen of te overleggen. ff bedenken hoe ik ga reageren......... zou die daarom gisteravond ineens begonnen zijn over dat ie uitgebreid voor me wilde koken? ipv bloemen of zo????
Lekker zonder klachten Sue, geniet ervan! Pam, wordt het dan niet weer eens tijd voor het spammen van een foto hier? Wat fijn Pooh dat het werken leuk was! Wel jammer dat je waarschijnlijk terug moet naar 1x per week een uurtje. Maar ja, je lichaam en beebje gaan voor! In ieder geval wel top van de meneer van het UWV dat hij meedenkt, gaat ook nog weleens anders8). Lekker Nancy! Ik ben alleen, manlief heeft ouderavond dus heb voor mijzelf net rijst met tjap tjoy gehaald. Moet het straks alleen nog even in elkaar knutselen, maar dat is zo gebeurt. Gefeliciteerd met de goede echo Koekkie, super! Gefeliciteerd met je vader Goldy! En jeetje, je vriendin zwanger. Lastig voor d'r dat ze er gemengde gevoelens over heeft. Voor wat betreft die alcohol en de schade, volgens mij valt dat wel mee... Lief van je dat je vanavond bij haar langs gaat. Maar voor nu eerst: eet smakelijk en veel plezier! Hahahaha Pooh, manlief gaat dus aan de kook voor je zodat hij naar een concert kan. Of zijn die kaarten voor jullie samen? Heb je al bedacht hoe je gaat reageren? Hier, heb vandaag to 16.15 uur gewerkt. Kon echt ff niet anders, zo ontzettend druk en belangrijke zaken nog na 15.00 uur... Na ja, moet een keer kunnen. Vanavond gezellig even met mams de stad in.
@ dithje: oei oei oei! Rustig aan he? Veel plezier met mams in de stad. Over die concertkaarten: hihi, nou daar ga ik echt niet naar toe. Laten we zeggen dat het niet helemaal mijn ding is (die band dan!) Ik vind naar concerten gaan geweldig, U2, Pearl Jam dat soort dingen, maar hij heeft nu kaarten voor Flight of the Concords.... Had 'm gemaild dat ie maar op zp, juli forum, pagina 37 moest kijken. Haha, krijg ik een reactie terug dat ie daarom echt niet gaat koken hoor en dat het niet uitmaakt wat ik ervan denk, dat ie gewoon gaat... Lekker eigenwijs dus.
Hahaha, wat grappig dat hij ook nog echt gekeken heeft! Ik ken die band helemaal niet... niet dat dat iets zegt.
Pooh, haha humor! Goldy, succes voor je vriendin, en alcohol kan niet veel kwaad tot 6of7 weken. Spannend! Gefeli met je papa! Nancy, pb komt eraan, vergeten, ben echt al dement hoor. Koekkie, wat fijn! Lekker vieren en ik lees de details morgen wel! Dithje en pooh, ik ken veel maar die band.. nooit van gehoord, zal wel geen rock of metal zijn dan hihi. Ik wil naar graspop boehoe... killswitch en fearfactory komen (en nog zoveel andere die ik wil zien..) maar het is toch echt eind juni en dan ben ik zeker niet mobiel genoeg... sob..sob.. maar goed doel tuurlijk.. maar wel heel jammer...
yoehoe heb wel 2 buddy,s hahahah.. dank je wel meiden heb je al pb gestuurd nancy ...super en es bedankt voor het erop zetten.. @es ziet er mooi uit heerlijk he zo bezig zijn met de spullen! @pam weer goed aansterken meid knuffel...idd je hoofd wil meer dan je lichaam aan kan @koekie gefeliciteerd met je goede echo @goldy jehh toch zwanger nou ben benieuwd verder hoe oud is ze ?? @sue wat een scheet van een hondje zeg .. @dithje veel plezier met je mams... hier was alles goed met manlief ... hier eten we kip zit al in de oven mmmm met gebakke piepers en sla ...wou eerst zuurkool maar ja mannen hier niet hahah...heb maar ff over mijn hart gestreken