Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou, de gordijnen zijn klaar. Heb het erg rustig aan gedaan, maar lig dus nu weer plat. M'n moeder strijkt de gordijnen straks en hangt ze dan op. Dus de foto's komen eraan!
    Laminaat in de babykamer gaat geloof ik erg goed, volgens mij zijn ze bijna klaar. Ja, dan de plinten nog ;)

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @mamma chan, succes!

@Pooh, ben zo benieuwd naar de foto's en succes met de plinten!

@Hier, ff afleiding gezocht en foto's gemaakt van de Turkije-aankopen (ziekenhuispakket en het pakje). Voor wie mijn vriendje hier is, dan kun je kijken bij de laatste 3 foto's in mijn fotoalbum "onze ......kamer & andere spulletjes"
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden! :)

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kijk pooh dat is het werk he plannen maar ja dat hoort ook iemand te doen :D en fijn dat je zulke goede mensen hebt die je helpen super..
    ga nu ook echt ff stoppen hier want hou het niet echt vol om zo achter de pc te zitten liggen is beter ..hoop dat ik morgen meer weet of tips krijg van de ha ? ..

kom later nog ff aanwippen ...

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy mooi hoor ;) ...

maar ik ga nu echt vantussen en ga liggen hou het echt niet meer ...

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Inderdaad maar even afwachten Pooh of het slapen wordt vanavond in z'n nieuwe kamertje... Wat lief een nieuwe Iejoor:D!
    Super meis dat de gordijnen klaar zijn! En het laminaat ook al bijna:). Jullie lopen volgens mij goed op schema;)...

Ahhhh wat ontzettend cute Nancy! Echt heel erg leuk meis!!

Hier; wij zijn echt niet te geloven8). Hebben we het kaartje uitgezocht, de teksten bepaald, zitten we 'te vechten' om het lettertype. Hoezo erg? Ga morgen dus maar naar de drukker om te vragen of ze 2 proefdrukken willen maken:)... Een van ons zal uiteindelijk toch toe moeten geven.

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ga even liggen.
    Tot strakkies.

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mooi nancy dat pakje, dat hebben ze veel he in turkey? me nichtje had voor dani ook iets meegenomen dat kan die nu aan, g star vestje:D

ben bang dat als ik dr op vacantie ben alles leegkoop:$

dani is nu al half uur met een kitkat aan het smeren;) heerlijk zo n zooitje:p
    blij dat we nieuwe bank hebben waar je het zo vanaf kan vegen!!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb zonet ff een poosje op de babykamer geweest met een vriendin en ik denk dat ik toch ga voorstellen om de kast en de commode van plaatst te wisselen en dan kijken hoe dat staat.
    Ff nog wat anders proberen. Mocht ik het nog niet mooi vinden dan kijken we dan wel weer verder ;)
    Thnx voor de tips dames!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    succes ik vergeet steeds hoe ik die nam moet schrijven:( ennih

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    whahaha lol bijna goed;) einneh

he ik vind het badje op de bbykmer ook rommelig dus ik klap die standaard altijd in;) miss id?

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ mamma chan: ja daar heb ik ook al aan zitten denken... ach we hebben nog ff dus denken nog ff verder ;)
    ow ja en als je hennie onthoud en je draait dan om is het misschien makkelijker ;):p

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Word gewoon net een ei tegen ons raam gegooid
    :x:x:x HA HA HA errug grappig, heb nu ook echt onwijs zin om dat schoon te gaan maken NOT sjonge jonge kloothommels :x

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: wat een rotstreek!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nancy gecondoleerd! heel veel sterkte.
    lekkere grap is dat trouwens!

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh: de babykamer schiet dus al op, de gordijnen al klaar, het laminaat er bijna in. Leuk! Fijn dat je hulp krijgt, kun je rustig aan doen, gezondheid is belangrijk.

@Einneh: mooie foto van het kamertje. De kast oogt mij niet mega groot, wij hebben eenzelfde formaat. Maar ik kan lastig inschatten hoe het dan zit met de grootte van het kamertje, dus tips over handig neerzetten, kan ik je niet geven.

@Nancy: wat een flauwe grap, stelletje sukkels, denken zeker dat ze "stoer" zijn.

@Kikkert: succes met school

Ons kleintje is druk met omdraaien, ik voel nu al een dik uur heel wat tuimelingen, zalig!!

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh: hopen dat jullie manneke vanavond lekker zal slapen in zijn nieuwe kamer, met Iejoor erbij lukt dat vast.

@lekkende borsten: hier (gelukkig) nog geen last van.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bas is net thuisgekomen en is het nu aan het opruimen, het is echt dat ik zo een wereldvent heb hoor want anders....... :(:x

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy wat een rotstreek zeg:x wel lief van je man dat ie aan het opruimen is en je nu niet alleen bent ...
    einneh ben benieuwd of het gaat met wisselen en idd je hebt nog ff ...
    j2j heerlijk he dat je kleine zo aan het tuimelen is ... hier af en toe gewoon een dikke bult die uitsteekt haha moet dan zo lachen maar af en toe doet het wel zeer hoor als ze zo na de buitenkant aan het drukken is ..maar het is wel genieten die dingen heerlijk..
    mamachan heerlijk he dat geknoei hahah... wel fijn dat je het zo af kunt vegen ideaal....

eten is op en de boel aan de kant nu onder de douche en op de bank ...ben echt blij dat ik morgen na de ha kan heb het echt gehad met die pijn wordt niet minder alleen maar erger :x terwijl ik normaal niet zon piepert ben maar nu pfff ...

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: jemig wat een grapjassen...NOT! Lief dat Bas het voor je schoonmaakt. Kan je er ook nog wel bij hebben vandaag.

@ J2J: de babykamer is in principe al klaar, want het is de oude kamer van Sebas. Alleen moest er laminaat in ipv de vloerbedekking die erin lag en komen er straks weer wat roze accessoires bij.
    Sebas heeft dus een nieuwe kamer gekregen. (in de kamer ernaast)
    Heerlijk he, dat getuimel?

@ angel: jemig meid, balen dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk kan de huisarts morgen ervoor zorgen dat de pijn verdwijnt, of anders in ieder geval wat zakt.

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Angel en Pooh dat getuimel is heerlijk, genieten is dat!
    Hoop dat de pijn snel minder wordt Angel, dat is niks als je zo moet rond lopen. Lekker relaxen vanavond hoor!

Oh oke Pooh, dus jullie manneke heeft een hele nieuwe kamer en zijn oude kamertje wordt nu een echte babygirl kamer. Roze accessoires maken het dan mooi af. Leuk!

Nancy, lief van Bas. Ik hoop dat je snel weer de rust kunt vinden.

Deel Deze Pagina