@Pooh, gaaaaaaaaaaaaaaf is de kamer geworden, echt super!! Mogen jullie met recht trots op zijn, geweldig @Angel, mooi buikie hoor! zie ik het trouwens goed en heb je na 'al' die zwangerschappen geen ene streep? Sterkte en ook morgen bij de HA, hopelijk word je er wijzer van meis @Sam, sterkte met je ruggetje enzo @Babyke, nee joh je bent meer dan welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd
J2J bij Jildou begon het bij 27 weken en heeft tot ruim na de geboorte aangehouden. Alleen was het toen alleen nog wat een beurs gevoel. Dus helaas ben ik bang dat ik er nog wel even zoet mee ben !
Babyke welkom! Mooie buik hoor Angel. Wat een gaaf kamertje zeg! En die tekening helemaal geweldig. Straks wil hij niet meer slapen omdat hij zo'n gave kamer heeft en er zoveel te ontdekken valt op de tekening. Wat een lieverd heb je toch Nancy. Fijn dat hij voor je naar huis is gekomen.
Thanx voor jullie leuke reacties! We zijn ook erg blij met het resultaat! Meneer ligt nu in bed...nou ja, is er al weer uitgekropen en loopt te spoken in z'n kamer.... We zullen zien of ie gaat slapen @ Babyke: welkom! Gezellig meekletsen! @ Sam: balen meis! Klinkt als wat ik altijd heb, ik heb een gewrichtsaandoening waarbij in veel gewrichten m'n banden (aanhechtingen) te "groot" zijn, dus te soepel. Hetzelfde gebeurt als je zwanger bent, dat alles lekker soepel wordt. Nou ja, lekker Je kunt er idd weinig mee. Normaal gesproken heb ik veel baat bij Pilates, maar dat red ik nu niet meer. Sterkte!
pooh waaaaw wat een mooie kamer angel: poeh mooi buikkie, hihi ben benieuwd hoe die is na 35 weken Welkom nieuwe mama Hier net ff een opruimbui gehad, op zolder en toen ergerde ik me groen en geel aan al die kabels achter ons tv meubel dus die heb ik ff opgeruimd, nja wat voor mij opgeruimd is Vent, praten: tjah hij zegt er eigenlijk nie veel over doet btje alsof dr niks aan de hand is.. moet je daar tog mee
En voor de liefhebbers: ik heb een foto van Sebas in m'n album gezet. 't is als het goed is wel een privealbum, dus we moeten wel vriendjes zijn/worden
nancy jawel hoor heel veel strepen dit keer bij de 1e 2 niks alleen boven mijn schaambot iets maar nu wel meer hoor .. kon het niet laten heb toch een foto met 25 en 28 bij elkaar gezet maar heel veel verschil is het niet wel iets heb het idee dat hij wat meer naar beneden hangt
ja idd dat vraag ik me ook af hahah.... wat balen van je vent zeg bahh niet fijn meid.. ik kan alleen maar zeggen zet je zelf en de kids op nummer 1 je kan me altijd pb sturen weet hoe moeilijk het is heb het zelf allemaal meegemaakt ....
thanx ik weet wel dat ik het soms gewoon blok in me hoofd, idd ook omdat ik dat er niet bij kan hebben, maar als meneer een week weg is komt die als een mak lammetje terug, dat weet ik zeker!!
Wat Nancy, een ei... Zijn ze nou helemaal:x... Wat vervelend Angel dat de pijn erger word. Hoop dat de huisarts je kan helpen morgen. Succes alvast in ieder geval... Mooie buik hoor meis! WAUW, wat een ontzettend gave en stoere kamer Pooh! Petje af voor het harde werk van het klusteam!!
@Mamma chan, wat een ei die vent van jou zeg :x Dreigen helpt zeker ook niet?? @pooh, o ik ga zo even kijken naar de foto! @Angel, o ok, maar ik zie helemaal niks, zitten ze goed verborgen Mooi die 2 vergelijkfoto's, 2e 'hangt' inderdaad wat meer @Hier, net contact gehad via Hyves met mijn neefje (hij is de zoon van mijn moeders en tante's broer, maar daar is al 15 jaar geen contact meer mee. Wij hebben nog weleens contact via Hyves) en nu schijnt de recherche zijn vader gebeld te hebben via de stamboom als broer zijnde dat mijn tante in kritieke toestand was gevonden in het haar huis en of hij meer wist Het verhaal wordt steeds vager..... Bas is nu de recherche aan het bellen hoe of wat maar kan me niet voorstellen dat die zomaar info geven maar het is het proberen waard!!!
Huh Nancy? ... Dat is vaag idd Pooh: ja is idd rot gevoel , maar ja kan er niets aan doen Ik kom er tot mijn schrik achter dat we niet eens vriendjes zijn !! Hier net gehoord dat iemand hier uit de straat het kindje na 8mnd geboren is maar overleden is Hoe en wat weet ik niet, wel weet ik dat er vanaf de 20w echo al vanalles gaande is. Echt verschrikkelijk
sam bahh wat erg zeg dat wil je niet mee maken ... nancy wat vaag idd ..hopen dat jullie wat wijzer worden als je gebeld hebt... in mijn album staat wel een foto waar het heel duidelijk te zien is want er zitten er aardig wat maar dat maakt niet uit ben niet meer de jongeste en na 3zwangerschappen vind ik het prima hoor is voor een heel goed doel dithje idd hoop echt dat ik wat wijzer wordt morgen pfff...
Getsie Sam, lekker bankhangen vanavond en hopen dat het morgen beter is... Knuf! Wat verschrikkelijk Sam. Welkom Babyke! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hmmm, lastig Mamma Chan dat je man niet zo'n prater is... Wat ga je nu doen, toch maar met z'n vader in gesprek? Wat een schatje die Sebas van jullie Pooh! Huh, wat vaag Nancy! Rare bedoeling zeg... Hopen dat jullie wat meer info krijgen, maar denk het niet hoor meis. Vaak zijn ze niet zo 'scheutig' met info verstrekken... Hier; zwager en schoonzus en een half uurtje de deur uit. Was gezellig, leuk kunnen kletsen en helemaal up-to-date waar het gaat om de bruiloftplannen. Nu lekker op de bank met laptop op schoot...
Jeetje wat vaag Nancy, denk je dat er meer aan de hand is? Oh Sam, wat een akelig bericht. Ben er even stil van en wil er niet aan denken dat 1 van ons dat zou kunnen overkomen. Angel, qua grote is het weinig verschil maar hij zit wat lager nu idd.
Nee daar moeten we idd niet aan denken. Moet erbij zeggen dat er al vanaf de 20w echo veel onderzoeken gaande waren, waar volgens mij niets uitgekomen is, maar er was iets niet goed dat blijkt wel. De naam die ze hadden gekozen stond bij mij op nummer 1, 'gelukkig' vond manlief die niet zo super.. Nu ben ik allang blij dat de kleine van ons niet zo gaat heten als het een meid wordt!
@ Nancy: he, wat raar.... het wordt wel steeds vreemder hoor. Of dit alles al niet genoeg is. @ Sam: Pfff, vreselijk. Ik krijg er kippenvel van. Ken het verdriet helaas maar al te goed.... Enne...we zijn inmiddels vriendjes hoor. @ dithje: geniet van je rust! Leuk dat je wer helemaal bij bent met alle bruiloftsplannen! @ hier:.....meneer slaapt nog niet..... gaat iedere keer z'n bed uit om het licht aan te doen en had al allerlei dingen (o.a. de deurstop) meegenomen z'n bed in..... Nou ja, hij zal toch een keer in slaap vallen????