@Sam, ach jeetje wat verschrikkelijk... bah @Angel, nou meis het is zeker voor een goed doel En ik denk ook haast wel dat ik ze krijg want kheb ze ook op mijn benen na een beetje snel aankomen in de pubertijd.. @Dithje, gezelli! Nu lekker met je toppie op schoot @Hier, nou Bas heeft (één van de ) rechercheurs gesproken maar begrijpelijk geven ze geen info prijs (bang dat Bas een journalist is ofzo). Wel zei die rechercheur dat ze niet uitgaan van vuilspel (dus dat mijn oom haar mishandelt heeft) maar dat ze alles af moeten gaan. Wel hebben ze nu al onze gegevens dus misschien dat ze nog contact opnemen voor meer info. Afwachten dus..........
@Pooh, volhoudertje die Sebas Wel een heerlijk snoetje wat er op zit zeg, die kan jullie denk ik echt inpakken Suc6, ooit gaat ie slapen ja
Hmmm Sam, dan zal er wel 'iets' aan de hand zijn geweest met al die onderzoeken. Maar dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder. Echt ontzettend verdrietig! Hihihi Pooh, hij is gewoon z'n nieuwe kamer aan het ontdekken! Geef hem eens ongelijk. Enne... als hij moe is valt hij vanzelf wel in slaap toch? Je hebt trouwens pb...
Nou Nancy, of het allemaal al niet naar genoeg is zeg. Haha Pooh, hij is gewoon te enthousiast over zijn kamer.
Een van de rechercheurs Nancy... Jeetje mina zeg. Wordt wel een beetje een cowboy verhaal op deze manier of niet? Hoop niet dat er rare dingen naar boven komen en dat je oom in rust kan rouwen.
WTF Pitbulls bijten testikels baby af - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Het schijnt een protocol te zijn als iemand in zo een slechte toestand is aangetroffen... Maar het verhaaltje stinkt, vind het zooo vaag allemaal en dat alcoholisme werkt ook niet mee natuurlijk.. Wie weet waren ze wel dronken weet jij veel Ach en bij mij in de familie gaat het nooit normaal echt niet... En o ja mijn schoonvader stond op de stoep vanmorgen, dus ik verhaal van gisteren verteld (toen was ze nog niet overleden) dus ik bel mijn schoonmoeder 's middags of hij het verhaal nog had verteld en om te vertellen dat ze was overleden. En hij had het nog niet verteld want ze hadden hun kleindochter te logeren en die vroeg veel aandacht :x Nah toen brak m'n klomp... had niet eens zin meer om het te vertellen..... :x
Inderdaad erg vaag verhaal Nancy... Afwachten maar... Huh, wat een rare reactie van je schoonouders! Even een belletje met condoleances en sterkte wensen is toch niet teveel gevraagd...?
@iedereen die het kan gebruiken een hele dikke knuffel ik kom verder alleen ff zeer ego doen... heb het ff gehad manlief zeg af en toe schat nou doe het eens rustig aan.....en dan zeg ik nee ff dit nog doen of ik zeg als we het samen doen is het zo klaar maar NEE hoor meneer laat mij gewoon jankend van de pijn toch nog de klusjes op klaren en wat zit meneer te doen jah hoor te xboxen :x:x:x ben echt boos en verdrietig . ga nu ook maar in bed liggen want naar z'n schietspelletje kijken op zondag avond is echt geen pretje. nog een fijne avond en slaap lekker alvast
aaaaah kan ik miss bij iemand met een stofdoek door het huis, ben me bezig bah heb me zelf nu een halt te geroepen me buik is heel hard ik ga op de bank en slapie doen zo trusten meiden!!
Nee ik had enkel het verhaal verteld van dat ze in coma lag aan mijn schoonvader, maar mijn schoonvader had dat niet verteld aan mijn schoonmoeder bij thuiskomst.. vind ik al raar :x Dus toen belde ik ;s middags mijn schoonmoeder dat ze uiteindelijk was overleden en wist ze van niks Wil daarmee benadrukken dat als die kinderen daar zijn, ze compleet blind zijn voor de buitenwereld, gewoon ziekelijk...... En ik vertellen van mijn tante dat ze overleden was en ah wat erg, en o wat rot! En nog geen 1 min later begint ze over die kleine, dat ze niet wilde slapen enzo. NOU JA KAN MIJ HET VERROTTEN :x Sorry ben in een rotbui, ben niet zo gezellig sorry
Geeft niet Nancy spuw je gal maar lekker uit hier. Vind het raar dat ze je niet even hebben gecondoleerd. Beetje niet nadenken! Ga nog even de laatste was uit de machine ophangen en dan lekker tukkie doen. Morgen lekker half dagje werken. Wat een heerlijk idee! Nog 6.5 week werken! Jeah!!!!! Woensdag weer voor controle, gaan m'n paps en mams mee. Kunnen ze ook even het hartje horen. Meiden slaap lekker voor straks.
Nancy dat is lekker lullig BAH.. en spuug maar lekker meis, daar zijn we hier ook voor!! Kikkert.. GRRRRRRRRRRRRR !! Ik ga naar bed dames!! Tot morgen!
Meiden ik ga afsluiten, hopelijk tot morgen Niet overdag denk ik want moet werken en zit voor de 1e werkdag de hele dag in overleg :x FIJN welterusten!